Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Un set potrivit pentru un Varadero 2004? Momentan are Anakee3, pentru concediul din vara insa, vreau sa-i pun un set de gume mai bune pe drum de tara si minim forestier.

 

Multumesc.

Eu ti-as recomanda TKC 70. Am ambele motoare echipate cu gumele astea. Stau lipite de drum in orice conditii, inclusiv ploaie torentiala si curbe in munti. Pe off road sunt ok, eu am mers si pe off cu noroi de 30 cm,dar nu recomand. E o parere personala pe care mi-am format-o dupa ce am incercat cam de toate marcile pe caprele de peste 1000 cmc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mi-e cu slick-uri, ce imi e cu TKC 70. Zic de noroi.

 

Unde ai mers cu TKC 70 in noroi de 30 cm? La vale sau unde?

Prin muntii patriei. Daca te intereseaza traseul, ti-l dau pe privat. Are cam 70-80 km off-road. Dar, cum am zis, nu recomand pe noroi. Eu, cum am ajuns acasa, mi-am luat Mitas E 09 Dakar pentru ture de genul asta.

post-88469-0-57814200-1484841392_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ai pus poza mergand la vale. Noroiul de 30 cm deja inseamna juma de roata, in asa ceva pui la treaba si cramponatele adevarate. Depinde foarte mult si tipul de noroi, cat de lipicios e. Cauciucurile ON/OFF incep de la E07/K60 si inchizand ochii ca nici astea nu prea sunt. TKC70 e cauciuc de strada, daca nu te dai pe offroad ud este chiar indicat pentru vacile care merg 95% pe asfalt sau "offroad" usor uscat.

 

Bravo ca iti bagi motoreta in noroi si nu mergi doar pe asfalt cu enduro-touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin muntii patriei. Daca te intereseaza traseul, ti-l dau pe privat. Are cam 70-80 km off-road. Dar, cum am zis, nu recomand pe noroi. Eu, cum am ajuns acasa, mi-am luat Mitas E 09 Dakar pentru ture de genul asta.

attachicon.gif15027630_1471819176165129_3316250165382119156_n.jpg

Ma intereseaza pe mine traseul. :) Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Mitas is destul de accesibile, cu 550 de lei incalti o mobra dual sport fata spate. Si mai si tin de te plictisesti.

Nici eu nu mi-as pune Mitas pe un GS/Adv, dar pe Husqvarna, am E09 spate si tkc80 fata. Nu am facut decat vro' 30, 40 km, irelevant ca sa imi dau cu parerea despre combo-ul asta. Ma gandesc ca urmatoarea guma sa fie C02 pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mitas vs Metzeler sau Pirelli sau Dunlop , e ca si cum ai spune Renault pe langa Mercedes Audi sau Bmw. Sunt accesibile la bani si atat. Probabil bune in Offroad, dar ca si compozitie , pe asfalt sunt cu mult in urma fata de alte marci.

» Post actualizat in 27 Apr 2017 07:08

Mitas is destul de accesibile, cu 550 de lei incalti o mobra dual sport fata spate. Si mai si tin de te plictisesti.

Nici eu nu mi-as pune Mitas pe un GS/Adv, dar pe Husqvarna, am E09 spate si tkc80 fata. Nu am facut decat vro' 30, 40 km, irelevant ca sa imi dau cu parerea despre combo-ul asta. Ma gandesc ca urmatoarea guma sa fie C02 pe spate.

Mitas nu-s rezistente pe motoare mari de Adv, probabil sunt pretabile pentru enduro usoare sau cross. Acolo da. Sunt cele mai ieftine, asadar accesibile oricui. Normal, cu 500 lei incalti o motocicleta sa aibe cauciucuri, insa daca vrei performanta si pe asfalt, deja iti doresti altceva.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi aratati cauciucuri 50/50 cu performante pe asfalt, maine vi le cumpar cadou. Ce performante poti cere unei gume 50/50? Sa te inclini cu umerii pe jos? Sa tina 20.000? Inclinatul tine de "tupeul" riderului, iar la partea cu aderenta pe ud tine de "cunostintele dobandite in timp". Nu am zis ca sunt cele mai bune, dar fac fix acelasi lucru. Cred ca se intelege ce am vrut sa explic. Sanatate la toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mitas vs Metzeler sau Pirelli sau Dunlop , e ca si cum ai spune Renault pe langa Mercedes Audi sau Bmw. Sunt accesibile la bani si atat. Probabil bune in Offroad, dar ca si compozitie , pe asfalt sunt cu mult in urma fata de alte marci.

» Post actualizat in 27 Apr 2017 07:08

Mitas nu-s rezistente pe motoare mari de Adv, probabil sunt pretabile pentru enduro usoare sau cross. Acolo da. Sunt cele mai ieftine, asadar accesibile oricui. Normal, cu 500 lei incalti o motocicleta sa aibe cauciucuri, insa daca vrei performanta si pe asfalt, deja iti doresti altceva.

 

 

Am o parere destul de diametral opusa.

 

Am mers cu Heideneau K60, cu Metzeler Karoo si Mitas E09 [Dakar si simplu], de la distanta castiga E09 Dakar si pe drum si mai ales in afara.

K60 tin mai mult ca nr de km insa in anumite situatii [asfalt ud, noroi, iarba uda] sunt mai slabe spre lamentabile.

Karoo se duce vazand cu ochii, altfel ca performata cam pe acolo cu E09.

 

Mitas sunt rezistente pe motoare medii de adv [F800GS] ba chiar cauciucurile pt enduro si cross [fara dot] rezista uimitor de bine pe motoare de ADV. Am pe fata un C19 care are peste 6000 km si inca se prezinta bine. Am prins pontul de la niste rusi [offroad people ] care folosesc gumele astea pe F800 si 990 de multa vreme si tin undeva la 12k km pe drumuri mixte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

nu am observat sa fie cu nimic mai bun decat e09, poate ca si greutate, t63 este mai usor

 

e09 nu (mai) e decat tl... mai tare, mai greu, mai greu de levierat :)... dar probabil d-aia l-au scos din fabricatie ca o fi ajuns (prea) similar... michelin vs mitas pe profil similar as fi zis ca t63 ar fi fost mai bun decat e09... in fine o sa vad e09 cum e... t63 n-am avut ocazii sa-l testez pe noroaie (ca s-a si mancat repede)... doar asfalt, pietris, pamant tare - unde mergea cam orice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

e09 nu (mai) e decat tl... mai tare, mai greu, mai greu de levierat :)... dar probabil d-aia l-au scos din fabricatie ca o fi ajuns (prea) similar... michelin vs mitas pe profil similar as fi zis ca t63 ar fi fost mai bun decat e09... in fine o sa vad e09 cum e... t63 n-am avut ocazii sa-l testez pe noroaie (ca s-a si mancat repede)... doar asfalt, pietris, pamant tare - unde mergea cam orice...

la vulcanizare mi-au scos un cep de lemn din t63, bineinteles ca si camera era intepata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...