Sari la conținut

Motociclete... De Fete ;)


blueberry
 Share

Postări Recomandate

@Buggy si , multumesc de sugestii! Niciodata nu e prea tarziu pentru ele! Testez cu prima ocazie! Cat despre GS, perfecta dreptate ai: am incercat-o si e joasa.

@ @Buggy inaltimea e problema: cu cele mai micute si mai joase, numai bune pt incepatori, imi tarii picioarele si pozitia e incomoda; cu cele mari, care evident ca-mi depasesc si ''capacitatile'' de conducere, e super ok....cand is parcate :laugh: In miscare, primul semafor ma face varza. Plus ca daca se duce jos, cam acolo va ramane, eventual cu vreun picior pe sub ea.

 

daca nu ai posibilitate de testare la 650GS dakar, mergi si solicita test-drive la BMW cu noua varianta de la dakar - sertao, ar trebui sa fie similare.......

o alta varianta de luat in calcul de tine, insa ceva mai scumpa, este noua yamaha tenere.....ar putea avea un pret decent second

 

pana in 4000Euro

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 371
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca nu e prea tarziu...:))

nu inteleg de ce spui ca ai problema cu inaltimea din alta perspectiva crezi ca esti prea inalta sau?...asta e un avantaj

din categoria care ti o doresti iti recomand bmw f 650gs,aprilia pegaso(are acelasi motor ca bmw)yamaha xt,honda dominator,suzuki dr 650,kawasaki klr si lista poate continua...ce iti pot spune de moto astea e ca sunt destul de usoare manevrabile placute la drum confortabile mai ales ptr romania consum mic si fiabile...aaa si bune ptr incepatori acum tu stii ce buget ai si ce preferinte nu ai fost prea exacta dar cam asta ar fi in mare...dar nu te ingrijora ca e motorul prea jos atata timp ca nu te incomodeaza pozitia go on...succes

 

:cheers: Da, da, toate motorete faine! Da hai mai Buggy, de Transalp ai uitat?

O sa tii foarte bine Transalpul: prietenos cu incepatorii, chiar batranesc as putea sa spun, foarte manevrabil, te duce de te plictiseste si daca il vrei pe viata e al tau. Eu am cu 12 kg mai putin ca tine si vrei 15 cm minus si ne impacam de minune. Grija mare la motoreta. Nu dupa 2000 daca vrei una facuta cu "simt de raspundere". Cauta una intretinuta pana in '99 ca exista inca. Alege ce vrei. Monocilindrul e ceva mai nervos.

Bine aleasa clasa, bravo!

Editat de suzukigsx550es
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Da, da, toate motorete faine! Da hai mai Buggy, de Transalp ai uitat?

O sa tii foarte bine Transalpul: prietenos cu incepatorii, chiar batranesc as putea sa spun, foarte manevrabil, te duce de te plictiseste si daca il vrei pe viata e al tau. Eu am cu 12 kg mai putin ca tine si vrei 15 cm minus si ne impacam de minune. Grija mare la motoreta. Nu dupa 2000 daca vrei una facuta cu "simt de raspundere". Cauta un a intretinuta pana in '99 ca exista inca. Alege ce vrei. Monocilindrul e ceva mai nervos.

Bine aleasa clasa, bravo!

dap nu am uitat insa mam gandit ca e incepatore si poate v ul e putin cam mult dar nu chiar depinde de persoana...intradevar si transalp se inscrie in categorie direct in top...cat despre monocilindru depinde de model asa este unele au cuplu destul de mare dar sunt si altele mai docile... :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rumegat sfaturile de pe aici, ideea e ca nu prea am gasit ce ma intereseaza pe mine. Asa ca, cer ajutor :moron: Problema e aceeasi, inaltimea, insa din alta perspectiva... Incepatoare, 1,82 cm si 63 kg. Am incercat un Bandit 650S, dar mi se pare cam joasa. Oricum, as inclina spre enduro touring. Sugestiile sunt bine venite si apreciate.

 

La un Versys te-ai gandit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

De cand am luat permisul in 2009 eu am condus o Honda CB 500 S.

Nu spun ca este usoara, insa este foarte "iertatoare" la greselile unui incepator si ne-am inteles bine.

Eu am 1,72 inaltime si ajung ok cu picioarele jos (totusi cred ca pentru o fata mai mica de 1,68 - 1,70 e mai dificil).

Si pentru ca am hotarat sa renunt la strada, vreau sa o vand pe Honditza. Se poate vedea urmand link-ul: /index.php?/topic/683028-vand-honda-cb-500-s/

 

Asfalt uscat si mult succes in achizitionarea motocicletei potrivite va doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

De cand am luat permisul in 2009 eu am condus o Honda CB 500 S.

Nu spun ca este usoara, insa este foarte "iertatoare" la greselile unui incepator si ne-am inteles bine.

Eu am 1,72 inaltime si ajung ok cu picioarele jos (totusi cred ca pentru o fata mai mica de 1,68 - 1,70 e mai dificil).

Si pentru ca am hotarat sa renunt la strada, vreau sa o vand pe Honditza. Se poate vedea urmand link-ul: http://www.motocicli...honda-cb-500-s/

 

Asfalt uscat si mult succes in achizitionarea motocicletei potrivite va doresc!

 

 

la 1,72m trebuie sa ajungi chiar foarte bine cu picioarele jos(genuchii flexati bine si toata talpa jos la ambele picioare), la fel si daca ai 1,70.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 1,72m trebuie sa ajungi chiar foarte bine cu picioarele jos(genuchii flexati bine si toata talpa jos la ambele picioare), la fel si daca ai 1,70.

 

Asta spuneam si eu, ca ajung bine (nu chiar cu toata talpa ambelor picioare daca stau cu mainile pe ghidon). De aceea am specificat ca pentru o persoana mai mica de 1,68 - 1,70 poate fi mai dificil. Asta nu inseamna imposibil. Sunt fete de 1,65 care conduc KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat unei fete fostul meu cbr 600 si tipa nu avea peste 1,70m dar ajungea cu ambele talpi jos.

Acum fiecare e construit diferit si da cu virgula. Daca motorul e mai subtirel atunci poate fi mai inalt ca tot ajungi jos, mai ales daca tu (nu tu personal) cantaresti mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat unei fete fostul meu cbr 600 si tipa nu avea peste 1,70m dar ajungea cu ambele talpi jos.

Acum fiecare e construit diferit si da cu virgula. Daca motorul e mai subtirel atunci poate fi mai inalt ca tot ajungi jos, mai ales daca tu (nu tu personal) cantaresti mai mult.

 

Ce-i drept, mai conteaza si lungimea picioarelor, nu doar inaltimea.

Oricum, toata treaba e orientativa. Doar cand iti iei un motor vezi cum te simti per total, nu doar cum ajungi cu picioarele. Poate nu-ti place pozitia ghidonului sau a scaritelor sau mai stiu eu ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-i drept, mai conteaza si lungimea picioarelor, nu doar inaltimea.

Oricum, toata treaba e orientativa. Doar cand iti iei un motor vezi cum te simti per total, nu doar cum ajungi cu picioarele. Poate nu-ti place pozitia ghidonului sau a scaritelor sau mai stiu eu ce.

 

corect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut! Nu sunt fata, dar am cam aceeasi problema cu inaltimea. Am 1.63 inaltime si aproape 60 kg, iar picioarele.... cam scurtute (de aici si inaltimea mica). Ma tot uit de cateva luni dupa un touring suficient de scund si manevrabil, dar undeva intre 250 si 500 cmc. Sunt incepator pe motor, dar am aproape 30.000 km pe scuter atat in oras dar si in afara (drumuri lungi pentru un scuter de 50 cmc, 150-300 km). Scuterul meu are saua lata si cam 80 cm inaltime. Ajung cu ambele varfuri jos. Nu ar fi o problema un motor de touring la maxim 80 cm inaltime, dar nu vreau sa-mi iau ceva si sa-mi fie imposibil sa-l imping cu spatele cu pasager si bagaje. M-am gandit destul de mult la Honda Varadero 125, dar mi se pare cam puturos si chiar daca ma va multumi 2-3 luni din urmatorul sezon, cu siguranta ii voi simti limitarile, mai ales ca sunt genul de om care se urca in sa, se opreste 5 minute pentru plin si pana la destinatie nu lasa motorul sa "respire", deci clar am nevoie de ceva care sa reziste la un plin mers fara oprire. Ce-mi place foarte mult e Transalp, dar e mastodont pentru mine. Voi ce recomandari aveti? Ok, si bugetul ar fi oarecum o problema. Adica undeva la 1500 euro sunt disponibili. Cred ca daca nu gasesc niciun touring... raman la Virago 535 pe care am mers 2-300 metrii, am facut manevre chiar si cu pasager si mi-e foarte confortabil.

 

Din pacate exclud motoarele sport sau cross-urile pentru ca nu mi se potrivesc ca si stil. Sunt obisnuit sa calaresc cu spatele drept si bratele intinse, iar cross-urile mi se par putin... exclusiviste. Le-as calari doar pe munte si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mutirips....una din variante ar fi bmw f650 din datele de pe net tot 800mm are inaltimea la sa si nu e f greu dar este manevrabil...poti cauta motrete din categoria lui sa vezi ce inaltimi dau la sa am facut eu o lista micuta pe o pagina sau 2 anterioare sau daca ai cum dute pe la vanzatorii de moto sh si incearca le direct vezi cum te simti asta ar fi cel mai indicat sa iti dai seama ce se intampla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Nu sunt fata, dar am cam aceeasi problema cu inaltimea. Am 1.63 inaltime si aproape 60 kg, iar picioarele.... cam scurtute (de aici si inaltimea mica). Ma tot uit de cateva luni dupa un touring suficient de scund si manevrabil, dar undeva intre 250 si 500 cmc.

KLE 500, BMW F650GS, Transalp - eu pe astea m-am urcat si am ajuns cu varfurile, suspensiile fiind normale, nu lasate. Deci se poate merge cu ele. Sigur mai sunt si alte enduroaice accesibile.

 

P.S.: Eu am 1.60m...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut! Nu sunt fata, dar am cam aceeasi problema cu inaltimea. Am 1.63 inaltime si aproape 60 kg, iar picioarele.... cam scurtute (de aici si inaltimea mica). Ma tot uit de cateva luni dupa un touring suficient de scund si manevrabil, dar undeva intre 250 si 500 cmc. Sunt incepator pe motor, dar am aproape 30.000 km pe scuter atat in oras dar si in afara (drumuri lungi pentru un scuter de 50 cmc, 150-300 km). Scuterul meu are saua lata si cam 80 cm inaltime. Ajung cu ambele varfuri jos. Nu ar fi o problema un motor de touring la maxim 80 cm inaltime, dar nu vreau sa-mi iau ceva si sa-mi fie imposibil sa-l imping cu spatele cu pasager si bagaje. M-am gandit destul de mult la Honda Varadero 125, dar mi se pare cam puturos si chiar daca ma va multumi 2-3 luni din urmatorul sezon, cu siguranta ii voi simti limitarile, mai ales ca sunt genul de om care se urca in sa, se opreste 5 minute pentru plin si pana la destinatie nu lasa motorul sa "respire", deci clar am nevoie de ceva care sa reziste la un plin mers fara oprire. Ce-mi place foarte mult e Transalp, dar e mastodont pentru mine. Voi ce recomandari aveti? Ok, si bugetul ar fi oarecum o problema. Adica undeva la 1500 euro sunt disponibili. Cred ca daca nu gasesc niciun touring... raman la Virago 535 pe care am mers 2-300 metrii, am facut manevre chiar si cu pasager si mi-e foarte confortabil.

 

Din pacate exclud motoarele sport sau cross-urile pentru ca nu mi se potrivesc ca si stil. Sunt obisnuit sa calaresc cu spatele drept si bratele intinse, iar cross-urile mi se par putin... exclusiviste. Le-as calari doar pe munte si atat.

 

Salut, baga o privire la semnatura mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salutare.

 

incepatoare miniona in cautare de bestie care sa fie usor de imblanzit.

 

pana azi aveam creierul pe bigudiuri in a lua o decizie dar am citit de la inceput topicul si cred ca m-am hotarat: Honda vfr.

 

stie cineva cine aduce, unde pot gasi? pe bikeshop sunt putine si cam scumpe pt bugetul mosului.....

 

mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.

 

incepatoare miniona in cautare de bestie care sa fie usor de imblanzit.

 

pana azi aveam creierul pe bigudiuri in a lua o decizie dar am citit de la inceput topicul si cred ca m-am hotarat: Honda vfr.

 

stie cineva cine aduce, unde pot gasi? pe bikeshop sunt putine si cam scumpe pt bugetul mosului.....

 

mersi!

 

paaai...vfr ul e cam in contradictie cu cerintele tale daca vb de 750-800-1200....dacaa teai gandit la cel de 400 care este un SS nu stiu te mai aproprii...da mai multe detalii...

 

 

aaa si cu cilindreea chiar daca e 400 stai linistita ca iti ajunge si putere si cuplu crede ma...asta ptr incepatoare

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

joasa, scurta, lunga , mai inalta etc... nu cred ca ajuta pe nici o fata vorbele astea.

Siteul acesta calculeaza pozitia pilotului pe motor, poti selecta motorul ( marca, modelul) si lungimea pilotului si a picioarele ( la OPTIONS poti selecta ca omuletul ala sa aibe picioarele jos sau sus), poate e de ajutor pentru cineva totusi este ceva mai ok decat jos, prea jos, inalt, scund. . . .

Editat de C210288A
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

joasa, scurta, lunga , mai inalta etc... nu cred ca ajuta pe nici o fata vorbele astea.

Siteul acesta calculeaza pozitia pilotului pe motor, poti selecta motorul ( marca, modelul) si lungimea pilotului si a picioarele ( la OPTIONS poti selecta ca omuletul ala sa aibe picioarele jos sau sus), poate e de ajutor pentru cineva totusi este ceva mai ok decat jos, prea jos, inalt, scund. . . .

Foarte tare site-ul asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...