Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Stiind ca e usor sa dai cu ciocu indraznesc sa afirm ca e pacat de efort si materiale, asta e tot ce am simtit uitandu-ma la poze. Sper ca n-am jignit pe nimeni. Scze inca odata. Singura imitatie pe care as accepta-o ar fi VN 800 Indian, in cazul meu din lipsa banilor, dar macar aia se mai apropie cat de cat. Probabil ca (netinand cont de lipsa elemantara a liniilor de indian) m-a cam scos din sarite aripioara de rechin de pe aripa din spate, exces de zel in a masca o lumina stop. Un fel de imitatie de bmw de manelist albastru. As fi vrut sa sune mai bland da n-am reusit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Customizat in scara blocului, as adauga eu.

Se poate compara cu asa ceva?

 

Doar daca ne incapatzanam foarte mult, la fel cum se poate compara si copia mentionata de mine. Imi curg balele la poza aia. Totusi nu as lua in deradere incercarea albastra pentru ca pan la urma, la a N-a incercare, s-ar putea sa iasa ceva realmente frumos si atunci va fi meritat efortul fie el fara finalitate, din scara blocului.

Editat de Semaca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect... Iar ai aparut cu picioarele alea... (offtopic, of course...)

 

* :))

ntz! numai aparent off-topic.

Indian este unul din motoarele mele de suflet. un Chief vintage - Indian red & Ivory cream e un "exemplar" la care visez.

Cat despre motoarele "indianizate", hm..., nu cred ca poti sa faci Indian din altceva ...decat Indian. daca macar culoarea ar fi fost "fidela" conceptului (Arizona turquoise), as fi zis: iata unul care sa straduit. dar bleo!

 

pax et bonum!

 

 

 

Customizat in scara blocului, as adauga eu.

Se poate compara cu asa ceva?

 

* nu, tocmai!

Indian nu inseamna hai-sa-punem-cat-mai multa-tabla-si-accesorii, ci sa iti sugereze exact "alura" unui indian (etnic american).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu si l-a customizat cum o vrut muschii lui, si in culoarea care l-a vrut el.

Ca gusturile difera, asta e. Si eu mi l-as face cum imi place mie si nu cum ii place lu' calcaie crapate care nu vede dincolo de imaginea unui brand si probabil n-a vazut un pistol de sudura decat in reviste.

Eu nu pot decat sa-mi ridic palaria ca respect pentru efortul si munca depusa.

 

Uite aici inca 2 viragouri, dar de data asta la 250 cmc, mie si astea imi plac :)

post-2094-1246814687_thumb.jpg

post-2094-1246814757_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viroaga 250 e mai pretabila la "indianizare" pentru ca, proportional, e mai alungita.

Cu stima,

Un calcaie crapate care n-a vazut un pistol de sudura doar in reviste.

 

* raman la parerea mea: Indian inseamna mai mult decat aripa prelungita care imbraca roata pe jumatate. e un concept.

 

P.S. sunt sigura ca amicul nostru n-a facut referire la calcaiele mele, eu mi-am facut practica in studentie la Semanatoarea. 2 ani :)

 

la votre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Salutari ! A facut cineva de aici de pe topic comanda la piese de pe www.electrex-world.uk? M-ar interesa sa fac comanda pt. un regulator de tensiune {releu de incarcare } , eventual daca stiti si cam cat ar costa....Inca nu-s sigur ca e releul de vina..., saptamana asta aflu de la electrician..., de incarcat tot 12,87 incarca la relanti fara consumator, la turatie fara consumator 13,01.La faza pusa, nu se vede fluctuatie la bec... :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Salutari ! A facut cineva de aici de pe topic comanda la piese de pe www.electrex-world.uk? M-ar interesa sa fac comanda pt. un regulator de tensiune {releu de incarcare } , eventual daca stiti si cam cat ar costa....Inca nu-s sigur ca e releul de vina..., saptamana asta aflu de la electrician..., de incarcat tot 12,87 incarca la relanti fara consumator, la turatie fara consumator 13,01.La faza pusa, nu se vede fluctuatie la bec... :D

Eu pun pariu ca este de la stator ! Se aseamana cu problema pe care o aveam eu. Incearca pentru a nu arunca banii pe fereastra cu un alt regulator de la cineva la care functioneaza bine incarcarea. Parerea mea este ca ai niste bobine in scurt si una dintre faze nu mai incarca cat ar trebui si consecinta ar fi ca tensiunea cat si amperajul fluctuiaza mult.

Editat de Eol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. Sunt si eu posesor de Yamaha Virago XV 535 1991, il am de 2 ani si un pic , am avut ceva probleme cu o piesa (nici nu stiu cum ii zice), am rezolvat-o. In rest se comporta destul de bine....pistonul din fatza parca nu merge cum trebuie, da' nush' ce are.....am mai "completat" putin motocicleta cu un spatar "facut" din bara de inox, suporti de coburi+coburi si un rezervor in fatza, in loc de capacul acela de pe filtru' de aer. Poze ......am, da' mai vechi........o sa pun cateva, iar dupa ce se opreshte ploaia asta o sa mai fac cateva ca sa-l vedeti si voi cum arata acum. THX

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. Sunt si eu posesor de Yamaha Virago XV 535 1991, il am de 2 ani si un pic , am avut ceva probleme cu o piesa (nici nu stiu cum ii zice), am rezolvat-o. In rest se comporta destul de bine....pistonul din fatza parca nu merge cum trebuie, da' nush' ce are.....am mai "completat" putin motocicleta cu un spatar "facut" din bara de inox, suporti de coburi+coburi si un rezervor in fatza, in loc de capacul acela de pe filtru' de aer. Poze ......am, da' mai vechi........o sa pun cateva, iar dupa ce se opreshte ploaia asta o sa mai fac cateva ca sa-l vedeti si voi cum arata acum. THX

quote]

 

Nu pricepui ce facusi cu filtrul de aer. L-ai mutat si ai largit rezervorul? Da-ne mai multe detalii.

 

Pb cu pistonul din fatza am mai avut si eu. Intrerupe. Culmea ca doar cand ploua sau e umiditate mare. N-am identificat problema inca, dar presupun ca se uda vreo fisa si ma lasa fara curent la bujie. In rest, benzina NICIODATA de la Luk. (Sory de antireclama, dar chiar e proasta :laugh: )

 

Interesant ce ai facut cu saua. Mai poti ridica saua din spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pricepui ce facusi cu filtrul de aer. L-ai mutat si ai largit rezervorul? Da-ne mai multe detalii.

Si eu sunt la fel de curios cum a facut si unde are busonul de alimentare ca pe rezervor nu-l vad...

Si cata benzina baga in + ?

 

Interesant ce ai facut cu saua. Mai poti ridica saua din spate?

Cred ca o ridica toata si gata.

 

@prflorin2000, cand ai poze recente, baga sa vedem si noi treaba cu rezervorul :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

am un xv250 si ma bate gandul sa-i pun un cauciuc mai mare pe spate din motive optice. aveti idee daca se poate, si daca da, cam la ce dimensiune pot sa ma uit?

 

Si eu am gasit un cauciuc de 140/90/15 si nu stiu daca s-ar potrivi pe xv250, in momentul de fata am 130/90/15 uzat 90%.

A montat cineva 140 in loc de 130 ????????????????????

Toate cele bune!

post-26504-1246976089_thumb.jpg

Editat de m_memphis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am gasit un cauciuc de 140/90/15 si nu stiu daca s-ar potrivi pe xv250, in momentul de fata am 130/90/15 uzat 90%.

A montat cineva 140 in loc de 130 ????????????????????

Toate cele bune!

 

da,am pus de 140 pe virago 250cc.

incearca si cu 150,dar masoara mai intii distanta de la actuala guma pina la lant ,cit si latimea aripii pe interior.

succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,am pus de 140 pe virago 250cc.

incearca si cu 150,dar masoara mai intii distanta de la actuala guma pina la lant ,cit si latimea aripii pe interior.

succes.

 

multumesc pentru sfaturi.

toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt la fel de curios cum a facut si unde are busonul de alimentare ca pe rezervor nu-l vad...

...

@prflorin2000, cand ai poze recente, baga sa vedem si noi treaba cu rezervorul :laugh:

E modelul 91, ceea ce vezi tu acolo nu e un rezervor. Deci n-are nevoie de buson.

Busonul se afla pe rezervor, sub sa.

 

Mai tarziu a aparut modelul cu 2 rezervoare si acolo apare si busonul pe rezervorul superior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. Sunt si eu posesor de Yamaha Virago XV 535 1991, il am de 2 ani si un pic , am avut ceva probleme cu o piesa (nici nu stiu cum ii zice), am rezolvat-o. In rest se comporta destul de bine....pistonul din fatza parca nu merge cum trebuie, da' nush' ce are.....am mai "completat" putin motocicleta cu un spatar "facut" din bara de inox, suporti de coburi+coburi si un rezervor in fatza, in loc de capacul acela de pe filtru' de aer. Poze ......am, da' mai vechi........o sa pun cateva, iar dupa ce se opreshte ploaia asta o sa mai fac cateva ca sa-l vedeti si voi cum arata acum. THX

 

 

 

 

 

Salutare

 

E Virago 535 model american (are kilometrajul in mile) cu un singur rezervor, sub sa. Am si eu unul la fel. Banuiesc ca l au facut asa pentru a avea centrul de greutate mai jos. Oricum e clar ca are un mare inconvenient....autonomie redusa. Astept poze si detalii la modul in care ai rezolvat problema asta.

Referitor la sa, ea este dintr o bucata la modelul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, dupa cum au mai zis si altii, saua e dintr-o singura bucata, se ridica toata (are o balama in spate), ceea ce pare a fi rezervor, nu este, e doar un capac peste filtrul de aer. Singurul rezervor pe care il are e sub sa (8 litri). Cam nashpa', da' .......

Pozele care le-am postat mai sus sunt de dinnainte sa pun pe el una-alta, o sa pun in curand poze mai noi, din pacate ieri cand s-a oprit ploaia, am fost si io "plouat" bine :blink: si n-am fost in stare sa fac poze. Acuma ploua iar ...... Cu prima ocazie fac poze, postez si dau si detalii mai multe, promit. THX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...