Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

VAND PIESE DIN DEZMEMBRAREA UNUI VIRAGO 535 DIN 94 MOTOR 2YL. ADI 0748863947

fara suparare.cat de dzmembrata? eu vreau membranele de la carburator. daca nu, sa-mi spuna si mie cineva unde pot gasi membrane carburator la un pret pamantean ,ca am vazut pe net niste preturi astronomice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VAND PIESE DIN DEZMEMBRAREA UNUI VIRAGO 535 DIN 94 MOTOR 2YL. ADI 0748863947

Ahoi! Ai putea sa pui niste poze,sau denumirea lor cu piesele pe care le vinzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Ai putea sa pui niste poze,sau denumirea lor cu piesele pe care le vinzi?

 

 

poze o sa pun dar pe sambata cred. ca abia ieri am iesit de prin spitale. so motorul e complet

 

Ahoi! Ai putea sa pui niste poze,sau denumirea lor cu piesele pe care le vinzi?

 

 

poze o sa pun dar pe sambata cred. ca abia ieri am iesit de prin spitale. so motorul e complet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze o sa pun dar pe sambata cred. ca abia ieri am iesit de prin spitale. so motorul e complet

 

 

 

 

poze o sa pun dar pe sambata cred. ca abia ieri am iesit de prin spitale. so motorul e complet

Pai sa vad ce ai pe acolo si te anunt de ce anume a-si avea nevoie :blink: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VAND PIESE DIN DEZMEMBRAREA UNUI VIRAGO 535 DIN 94 MOTOR 2YL. ADI 0748863947

 

Salut !

 

Ma intereseaza telescoapele pe fata, ale mele is varza.

Si a mea e Virago XV535 2YL din '94, ar merge la fix telescoapele la mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am revenit cu cateva poze...........o sa va dau si detalii despre ce si cum am facut.......

 

Frumos motor! misto ideea cu semnalizarea spate pe suportul de numar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

De data asta am o intrebare legata de cum se conduce o viroaga in general. .... Folositi frana spate? Cat de des? Ce folositi in principal, frana fata sau spate? Dar frana de motor? :blink:

 

Am franat la un moment dat doar cu fata si am pierdut aderenta si ma intrebam ... unde gresesc.

 

 

Asfalt uscat,

Flori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

De data asta am o intrebare legata de cum se conduce o viroaga in general. .... Folositi frana spate? Cat de des? Ce folositi in principal, frana fata sau spate? Dar frana de motor? :blink:

 

Am franat la un moment dat doar cu fata si am pierdut aderenta si ma intrebam ... unde gresesc.

 

 

Asfalt uscat,

Flori

 

 

Sal, eu folosesc mai mult frana fatza, desi nu cred ca e bine, frana spate folosesc mai mult in panta. Incerc sa ma obisnuiesc mai mult cu frana spate pt. reducerea vitezei (in afara de frana de motor) si sa folosesc frana fatza doar de ajutor si oprire, da'.......nu prea-mi iese ca-s invatat cu frana fatza. Cred ca cel mai bine-ar fi frana de motor - frana spate - frana fatza..........

 

 

Bafta

 

Frumos motor! misto ideea cu semnalizarea spate pe suportul de numar

 

 

Sal, multumesc.

A fost cea mai buna si mai simpla solutie pe care am gasit-o pt. a putea sa-mi pun coburi'le sus.

 

Cablul de semnalizare de pe partea dreapta l-am tras pe partea stanga, adica am scos cablul de semnalizare afara din aripa (am schimbat cablurile de la mufa la mufa) si am tras si cablul din dreapta prin partea stanga ca sa-l pot prinde in clemele de la cablul care duce la stopul din spate, o fost un pic de lucru' cu mufatul, da' o iesit bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, eu folosesc mai mult frana fatza, desi nu cred ca e bine, frana spate folosesc mai mult in panta. Incerc sa ma obisnuiesc mai mult cu frana spate pt. reducerea vitezei (in afara de frana de motor) si sa folosesc frana fatza doar de ajutor si oprire, da'.......nu prea-mi iese ca-s invatat cu frana fatza. Cred ca cel mai bine-ar fi frana de motor - frana spate - frana fatza..........

 

 

Bafta

 

 

 

 

Sal, multumesc.

A fost cea mai buna si mai simpla solutie pe care am gasit-o pt. a putea sa-mi pun coburi'le sus.

 

Cablul de semnalizare de pe partea dreapta l-am tras pe partea stanga, adica am scos cablul de semnalizare afara din aripa (am schimbat cablurile de la mufa la mufa) si am tras si cablul din dreapta prin partea stanga ca sa-l pot prinde in clemele de la cablul care duce la stopul din spate, o fost un pic de lucru' cu mufatul, da' o iesit bine.

 

 

se foloseste 75% fata si 25% spatele(aprox) :blink:

e logica toata treaba,daca franezi numai cu spatele blochezi roata si risti sa rupi aderenta.

sanatate si noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara suparare.cat de dzmembrata? eu vreau membranele de la carburator. daca nu, sa-mi spuna si mie cineva unde pot gasi membrane carburator la un pret pamantean ,ca am vazut pe net niste preturi astronomice.

 

 

 

salut. incearca pe www.romimoto-piese.ro. au fix membranele catre le vrei fara cilindru de care se prind la 66 de lei. daca iti dau eu, te storc de bani. cele de pe site daca vrei au si cilindru respectiv da is vreo 200 si ceva de lei cred. numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

De data asta am o intrebare legata de cum se conduce o viroaga in general. .... Folositi frana spate? Cat de des? Ce folositi in principal, frana fata sau spate? Dar frana de motor? :blink:

 

Am franat la un moment dat doar cu fata si am pierdut aderenta si ma intrebam ... unde gresesc.

 

 

Asfalt uscat,

Flori

 

M-as feri sa dau niste procente daca nu as sti la ce ma refer cu exactitate, poate e mai bine doar sa ne aducem aminte ca roata din fata franeaza mai eficient decat cea din spate si sa adaptam procentele in functie de fiecare situatie, no offence. Ideal ar fi sa incepi cu frana spate si pe masura ce simti ca motorul isi transfera din greutate catre fata sa actionezi si frana fata, in acest fel te asiguri ca roata fara are suficienta greutate pe ea incat sa nu mai piarda aderenta. Asta implica exercitiu astfel ca atunci cand ai nevoie sa fie rezultatul unui automatism. De notat ca in cazul aplicarii imediat ulterioare si a franei din fata se reduce riscul ca roata spate (franata pana la blocare) sa intre in alunecare provocand "ridicarea parului de pe spate" . In principiu un bun indiciu ca ar trebui sa actionezi si frana fata il da roata din spate care intra in voblaj. Daca franezi un pic mai apasat doar cu fata iar motorul nu este cat de cat drept, pentru un incepator e deja o cazatura garantata. La o franare de urgenta este de asemenea indicat sa actionezi spatele si imediat fata ca sa ramai pe doua roti, o greseala pe care incepatorii o fac frecvent e sa actioneze doar una din ele, ceea ce duce la contactul cu asfaltul. Asta daca nu se blocheaza chiar riderul si nu mai actioneaza niciuna din frane. Ceea ce am spus aici e valabil si in curbe cu amendamentul ca trebuiesc evitate cu orice pret bruscarile celor doua frane si, cel mai intelept, sa nu intri intr-o curba cu o viteza care sa te oblige sa franezi cand descoperi ca nu este atat de larga precum iti inchipuiai. Cu alte cuvinte, usurel pe curbe. Evident pe masura ce vei capata experienta o sa inveti sa compensezi un eventual surplus de viteza in curba cu o aplecare corespunzatoare fara a fi nevoie sa franezi. Un bun exercitiu este sa folosesti frana de motor pentru a incetini, chiar si in oras, in felul asta lasi in fata ta suficient spatiu de siguranta (care evident ca va fi ocupat imediat de masinile aflate in jurul tau). De asemenea la intrarea intr-o curba eu unul trec intr-o treapta de viteza inferioara care generand un cuplu mai mare imi permite sa controlez mai bine viteza doar din acceleratie, daca este nevoie aplic o usoara corectie din frana spate si de abia dupa aceea ma pot inclina mai accentuat. In ce priveste pozitionarea pe banda intr-o curba, nu uita niciodata de mitocanii care obisnuiesc sa taie curbele si trage concluziile de rigoare. Cel mai bun sfat insa ramane sa nu intri intr-o curba cu viteza mai mare decat ti-ar cere o eventuala oprire in limita razei vizuale. Sigur ca dupa catva timp vei putea sa iei cu 80 o curba fara vizibilitate aplecat ca pe o vitezana insa daca ceva apare dincolo de vizibilitatea in curba respectiva, nu vei mai putea opri. Cel mai simplu mod este sa te apuci sa exersezi deci frana de motor (nu elibera prea brusc ambreiajul), daca simti ca pierzi aderenta pe spate in milisecunda doi lasi acceleratia si sunt sanse mari ca roata sa recapete aderenta. La fel si pentru franarea spate-fata si dozajul lor, exercitiul e mama prevederii :laugh:. Succes.

Editat de Semaca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,

 

intr-adevar am pus o frana ceva mai brusca doar cu fata. Posibil sa nu fi fost prea dreapta. Acum inteleg :blink:

 

M-as feri sa dau niste procente daca nu as sti la ce ma refer cu exactitate, poate e mai bine doar sa ne aducem aminte ca roata din fata franeaza mai eficient decat cea din spate si sa adaptam procentele in functie de fiecare situatie, no offence. Ideal ar fi sa incepi cu frana spate si pe masura ce simti ca motorul isi transfera din greutate catre fata sa actionezi si frana fata, in acest fel te asiguri ca roata fara are suficienta greutate pe ea incat sa nu mai piarda aderenta. Asta implica exercitiu astfel ca atunci cand ai nevoie sa fie rezultatul unui automatism. De notat ca in cazul aplicarii imediat ulterioare si a franei din fata se reduce riscul ca roata spate (franata pana la blocare) sa intre in alunecare provocand "ridicarea parului de pe spate" . In principiu un bun indiciu ca ar trebui sa actionezi si frana fata il da roata din spate care intra in voblaj. Daca franezi un pic mai apasat doar cu fata iar motorul nu este cat de cat drept, pentru un incepator e deja o cazatura garantata. La o franare de urgenta este de asemenea indicat sa actionezi spatele si imediat fata ca sa ramai pe doua roti, o greseala pe care incepatorii o fac frecvent e sa actioneze doar una din ele, ceea ce duce la contactul cu asfaltul. Asta daca nu se blocheaza chiar riderul si nu mai actioneaza niciuna din frane. Ceea ce am spus aici e valabil si in curbe cu amendamentul ca trebuiesc evitate cu orice pret bruscarile celor doua frane si, cel mai intelept, sa nu intri intr-o curba cu o viteza care sa te oblige sa franezi cand descoperi ca nu este atat de larga precum iti inchipuiai. Cu alte cuvinte, usurel pe curbe. Evident pe masura ce vei capata experienta o sa inveti sa compensezi un eventual surplus de viteza in curba cu o aplecare corespunzatoare fara a fi nevoie sa franezi. Un bun exercitiu este sa folosesti frana de motor pentru a incetini, chiar si in oras, in felul asta lasi in fata ta suficient spatiu de siguranta (care evident ca va fi ocupat imediat de masinile aflate in jurul tau). De asemenea la intrarea intr-o curba eu unul trec intr-o treapta de viteza inferioara care generand un cuplu mai mare imi permite sa controlez mai bine viteza doar din acceleratie, daca este nevoie aplic o usoara corectie din frana spate si de abia dupa aceea ma pot inclina mai accentuat. In ce priveste pozitionarea pe banda intr-o curba, nu uita niciodata de mitocanii care obisnuiesc sa taie curbele si trage concluziile de rigoare. Cel mai bun sfat insa ramane sa nu intri intr-o curba cu viteza mai mare decat ti-ar cere o eventuala oprire in limita razei vizuale. Sigur ca dupa catva timp vei putea sa iei cu 80 o curba fara vizibilitate aplecat ca pe o vitezana insa daca ceva apare dincolo de vizibilitatea in curba respectiva, nu vei mai putea opri. Cel mai simplu mod este sa te apuci sa exersezi deci frana de motor (nu elibera prea brusc ambreiajul), daca simti ca pierzi aderenta pe spate in milisecunda doi lasi acceleratia si sunt sanse mari ca roata sa recapete aderenta. La fel si pentru franarea spate-fata si dozajul lor, exercitiul e mama prevederii :laugh:. Succes.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-l citez pe Semaca, sa nu lungesc inutil pagina, dar cred ca este cel mai pertinent si de bun simt post pe caz, si mai ales simplu de inteles pentru un incepator (si eu situandu-ma in aceasta categorie). Toata stima nene!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. incearca pe www.romimoto-piese.ro. au fix membranele catre le vrei fara cilindru de care se prind la 66 de lei. daca iti dau eu, te storc de bani. cele de pe site daca vrei au si cilindru respectiv da is vreo 200 si ceva de lei cred. numai bine

multumesc.poate m-am uitat eu rau dar acolo sunt cu aproape 400lei bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hellou

As cateva intrebari in legatura cu golire tobelor la xv 535 ..... creste consumul? puterea creste/scade sau ramane la fel ? cu reglarea carburatorelor care-i treba ca aici pe topic am citit de toate (cineva care are golite de un timp sa-mi raspunda pls.) si ultima intrebare ar fi cam care e procedura ... am inteles cu dalta si ciocanu' dar totusi daca sunt ceva smecherii sau sfaturi ....

 

thanx

post-26754-1247202448_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc.poate m-am uitat eu rau dar acolo sunt cu aproape 400lei bucata.

[/quote

 

 

asta e membrana cu tot cu cilindrul respectiv care cred ca nu ti-e stricat http://romimoto-piese.ro/category/10400000...1/article/89416

 

 

 

 

 

 

si asta e membrana goala http://romimoto-piese.ro/category/10400000...1/article/89434

 

 

 

 

sper sa te descurci acum. numai bine.p.s. daca ti-s dusi si cilindrii respectivi ne intelegem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hellou

As cateva intrebari in legatura cu golire tobelor la xv 535 ..... creste consumul? puterea creste/scade sau ramane la fel ? cu reglarea carburatorelor care-i treba ca aici pe topic am citit de toate (cineva care are golite de un timp sa-mi raspunda pls.) si ultima intrebare ar fi cam care e procedura ... am inteles cu dalta si ciocanu' dar totusi daca sunt ceva smecherii sau sfaturi ....

 

thanx

 

 

 

Sal, eu am desfiintat toba intermediara, aia de sub cadru si am sudat tevile in capatul tobelor de esapament ca sa nu mai treaca prin filtrele din tobe, am astupat gaurile unde au fost sudate initial si gata. Cat despre consum si cai putere nu stiu sa-ti spun.........

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hellou

As cateva intrebari in legatura cu golire tobelor la xv 535 ..... creste consumul? puterea creste/scade sau ramane la fel ? cu reglarea carburatorelor care-i treba ca aici pe topic am citit de toate (cineva care are golite de un timp sa-mi raspunda pls.) si ultima intrebare ar fi cam care e procedura ... am inteles cu dalta si ciocanu' dar totusi daca sunt ceva smecherii sau sfaturi ....

 

thanx

Ahoi!

Asa suna fara filtre : http://www.youtube.com/watch?v=J9B3OU0JyFE!

Asa am motorul de aproximativ 1 an, nu a crescut consumul si nici nu au fost probleme suplimentare!

Totusi iti recomand sa faci o sincronizare de carburatoare!

Mare lucru nu e sa scoti filtrele, am descris procedura in paginile anterioare asa ca spor la citit!

:blink:

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

Mi-am luat un xv250 cam de o luna si m-m apucat sa-l pun la punct. In seara asta ii venise randul filtrului de aer sa-l curat. Am dat jos cutia de la filtru si inauntru filtru din parti.

Lipseste filtru de aer. Nu-mi vine sa cred ca am mers fara filtru eu plus fostul proprietar.

 

Asa ca, urgent am nevoie de un filtru de aer pt virago xv 250 1998. daca aveti sau stiti de unde pot face rost va rog sa-mi spuneti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca, urgent am nevoie de un filtru de aer pt virago xv 250 1998. daca aveti sau stiti de unde pot face rost va rog sa-mi spuneti

 

Poti merge la Paula's Biker Shop din Bucuresti sa vezi daca au pe stoc, poti suna si la magazinul lor din Ploiesti sa intrebi, sau daca nu au, comanzi de pe Louis.

Cod 10051996

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti merge la Paula's Biker Shop din Bucuresti sa vezi daca au pe stoc, poti suna si la magazinul lor din Ploiesti sa intrebi, sau daca nu au, comanzi de pe Louis.

Cod 10051996

 

merci frumos. acum mai ramne de vazut daca filtru de pe luis include si "cadru" filtrului sau doar partea moale.

inca o intrebare: daca nu reusesc sa rezolv maine dimineta, am de facut un drum de 150km, credeti ca m-as putea risca sa plec asa? mentionez ca merge de ceva vreme fara filtru. fostul proprietar a facut si un drum la mare cu ea asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti merge la Paula's Biker Shop din Bucuresti sa vezi daca au pe stoc, poti suna si la magazinul lor din Ploiesti sa intrebi, sau daca nu au, comanzi de pe Louis.

Cod 10051996

Magazinul Paulei din Bucuresti s-a inchis din primavara. Am inteles ca vor inchide si Barcanestiul cand vor face un magazin + depozit + service pe la Ciolpani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VAND PIESE DIN DEZMEMBRAREA UNUI VIRAGO 535 DIN 94 MOTOR 2YL. ADI 0748863947

Ahoi! Sper ca azi pui pozele alea de care am vb.! Ca sunt interesant sa cumpar una alta! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...