Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahoi! Hai sa lasam dimensiuniile si sa iti fac niste recomandari:

- in primul rand cauti o frima care prelucraza inox (spre exemplu fac balustrade... si alte produse din inox);

- vorbesti cu careva de pe acolo daca vrea sa te ajute;

- daca e de acord, duci motorul acolo si iei jos bateria de pe motor si frumos lucrati tot impreuna si masurati (taiat, sudat, flexat si polish);

- iar la final vezi ce iasa!

 

Recomandari:

- ai grija cum faci crashbar-ul, sa nu-ti blocheze comenzile si vezi ce dimensiune ii dai sa nu-ti atinga crashbarul pe viraje asfaltul :lol:

- sa nu folosesti tevi cu diametru mare ca se vor rupe la anumite vibratii sau daca te plimbi cu el la temperaturi scazute!

(vorbesc din proprie experietnta :D

 

Ok , merci inca o data pt mesaj , primele doua puncte sunt ca si rezolvate , ramane al 3-lea...sa ma apuc de cofectionat ( sa tai , sa sudez si alte alea , alea )

Merci , sper sa reusesc sa fac ceva...daca da :lol: iar daca nu...tot asa :lol: salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era interesant sa vedem pe youtube un virago care porneste la -25. :lol:

 

Al meu a pornit la 0C (desi primele rotatii le-a dat de parca uleiul era marmelada :lol: ) -- banuiesc ca cu o baterie adusa din casa si cu o cana de ulei proaspat luata de pe foc, ar porni :-) (spun asta din perspectiva unui om care e foarte entuziasmat de Virago-ul sau, care i-a pornit pana acuma pe orice vreme, indiferent de temperatura sau precipitatii).

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va sfatuiesc sa nu porniti motoare sub 0 grade (mai degraba 5-10 grade) ca o sa distrugeti motoru, e vorba de ulei care ati pus si ingheata proprietatiile.. si componentele ale motorului se dilata si se contracta foarte rapid..... (se poate crapa.. etc)

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altii nu-s asa de sensibili (ca unii carora le place frigul :lol: ).

Eu cred-ca mai mult de -10 aia nu au acolo :lol: ! Iar pe -25 de grade eu nu mesteresc afara ca in 2 minute nu-ti mai simti mainile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna.

am un virago de 125 si am inteles de la "niste unii" ca as putea pune pe el un motor de 250.

aveti ceva sfaturi?

am doar A1 si nu vreau sa dau pentru A din lipsa de timp (bac, faculta alea alea) si ma cred ca asa ar fi perfect pentru drumurile mele de lungi (gen satu mare-brasov, in 2009 sau satu mare-deva in 2008).

multumesc

 

 

ma poaate ajuta si pe mine cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poaate ajuta si pe mine cineva?

 

pai vrei sa ai dosar penal?! daca faci accident si nu e vina ta.. si politia te prinde...... ...

mai gandeste-te.. si mai asteapta dupa ce termini cu bacu` si dupa aceea sa dai scoala de moto pt A... nu e greu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vrei sa ai dosar penal?! daca faci accident si nu e vina ta.. si politia te prinde...... ...

mai gandeste-te.. si mai asteapta dupa ce termini cu bacu` si dupa aceea sa dai scoala de moto pt A... nu e greu!

 

 

o sa stea baietii sa imi verifice mie seria de la motor :lol:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va sfatuiesc sa nu porniti motoare sub 0 grade (mai degraba 5-10 grade) ca o sa distrugeti motoru, e vorba de ulei care ati pus si ingheata proprietatiile.. si componentele ale motorului se dilata si se contracta foarte rapid..... (se poate crapa.. etc)

 

numai bine

 

DIn moment ce a fost conceput de ingineri japonezi, e de la sine inteles ca nu a fost proiectat sa functioneze doar la temperaturi ridicate...si uleiul, eventual devine mai vascos. Eu am pornit motorul si la temperaturi de -5...-10 grade si nu a avut nici o problema.

Numa' bine la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

nu prea e on-topic, dar fiind posesor de virago poate ca merge.

vreau sa aduc 2 motoare din Italia si vreau sa fac RAR-ul in Arad sau Oradea, sau alt oras aprope de granita. problema e ca am buletin de Constanta. asa ca ar trebui sa ma duc pana la mare sa fac RAR-ul. cine poate sa fie la RAR in ziua cand ajung cu motoarele si sa fie prezent pana se face RAR-ul? nu am o zi exacta, inca, depinde foarte mult de cine se ofera (in principal) si de turele mele de job (mai putin). inafara de multumirile mele eterne ofer si o bere, doua, trei, s.a.m.d.

multumesc, Laur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna diagnoza, in ce consta acesta diagnosticare? Ce parametrii sunt urmariti si ce valori ar trebui sa fie?

Sal,

 

"Diagnosticare motor

Prin aceasta operatiune se citesc toti senzorii care conlucreaza la buna functionare a motorului:

-Sistemul de aprindere ( bujii, bobina de inductie)

-Sistemul de injectie cu benzina, care functioneaza pe benzina (pompa de benzina, injectoare)

-Sistemul de evacuare.

Diagnosticare parte electrica

-Diagnosticarea partii electrice se face cu schema de cautare de erori dupa care se analizeaza fiecare senzor. Dupa o diagnosticare completa se trece la masurarea parametrilor si la printarea acestora si dupa acest ultim test veti fi convinsi ca motocicleta functioneaza la parametrii pentru care a fost proiectata"

 

Bafta.

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..."Diagnosticare motor

Prin aceasta operatiune se citesc toti senzorii care conlucreaza ...

Asta stiam si eu, ba chiar mai mult... ai scris ca ti-ai testat motorul si ca-i ok. Se pare ca altcinava a facut-o, nu tu. Scuze, credeam ca stii ceva mai multe, altfel nu intrebam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta stiam si eu, ba chiar mai mult... ai scris ca ti-ai testat motorul si ca-i ok. Se pare ca altcinava a facut-o, nu tu. Scuze, credeam ca stii ceva mai multe, altfel nu intrebam!

 

Ce vrei sa sti mai exact despre testerul "Gutman" ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu si eu la discutia cu testerul :disappointed:) Chiar sunt curios ce ... "senzori" ... se pot citi dintr-un sistem fara senzori :lol:) Pentru cei ce ne privesc/citesc si nu stiu despre ce e vorba, trebuie precizat ca Yamaha Virago XV535 nu are sistemele electronice pe care le gasim in masinile contemporane si nici calculator de bord (si nici ECU, OBD si alte frumuseti d'astea), asa ca nu are cu cine sa discute saracul tester :lol:)))

 

Dar, totusi, sa ramanem la prezumptia de nevinovatie :lol: si astept cu un deosebit interes descrierea procesului de testare mentionat :lol:

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu si eu la discutia cu testerul :disappointed:) Chiar sunt curios ce ... "senzori" ... se pot citi dintr-un sistem fara senzori :lol:) Pentru cei ce ne privesc/citesc si nu stiu despre ce e vorba, trebuie precizat ca Yamaha Virago XV535 nu are sistemele electronice pe care le gasim in masinile contemporane si nici calculator de bord (si nici ECU, OBD si alte frumuseti d'astea), asa ca nu are cu cine sa discute saracul tester :lol:)))

 

Dar, totusi, sa ramanem la prezumptia de nevinovatie :lol: si astept cu un deosebit interes descrierea procesului de testare mentionat :lol:

 

@Dexter

La o motociclete XV535, ai posibilitatea sa masori compresia si piesele care consum curent si au legatura cu acumaltorul motocicletei, testerul "legi" pe bateria motocicletei, cand pornesti motocicleta iti apare exact cat curent consuma fiecare piesa in timpul pornirii, dupa datele care se afla in memoria testerului compara ce a ce realizezi la motocicleta ta si iti arata unde sunt uzuri, in pachetul std. nu gasesti datele technice despre XV535 trebuis sa cumperi softul separat.Nu e o mare chestie dar totus primesti informatii exacte despre starea pieselor ca de ex. pompa de benzina, CDI, electromotor ....

Asa cum a zis si Dextre testerul este mai mult de folos la motoarele care au mufa de testare, acolo iti arata absolut tot...

Testarea am facut inpreuna cu un coleg de al meu care este meseriasul testerelor, el a mai testat si un GSX600F din 89, BMW F650 din 1995 tot cu aceasta metota...

Am facut o testare aiurea? Nu inteleg de ce poti totusi sa cumper softuri pentru modelel mai vechi fara mufa de testare?

Am si niste poze facute in timpul testarii, am si postat candva aici pe forum.

Mesaj completat

Am gasit o poza (facut cu telefonul), cand luam jos testerul de pe moto ...

post-14165-1265193105_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

nu prea e on-topic, dar fiind posesor de virago poate ca merge.

vreau sa aduc 2 motoare din Italia si vreau sa fac RAR-ul in Arad sau Oradea, sau alt oras aprope de granita. problema e ca am buletin de Constanta. asa ca ar trebui sa ma duc pana la mare sa fac RAR-ul. cine poate sa fie la RAR in ziua cand ajung cu motoarele si sa fie prezent pana se face RAR-ul? nu am o zi exacta, inca, depinde foarte mult de cine se ofera (in principal) si de turele mele de job (mai putin). inafara de multumirile mele eterne ofer si o bere, doua, trei, s.a.m.d.

multumesc, Laur

 

 

eu sunt din satu mare si te ajut daca ajungi pe aici si nu gasesti pe nimeni in oradea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sunt curios ce ... "senzori" ... se pot citi dintr-un sistem fara senzori ...

:disappointed: ..de asta am si intrebat!

 

La o motociclete XV535...care este meseriasul testerelor...

Sefu' repet intrebarea: ce parametrii masori si care sunt valorile lor nominale? Stii, sau nu stii?

De testere si eu pot face rost, se pot cumpara, nu trebe sa ai super prieteni... toti avem laptopuri, programe si interfete se gasesc...

Pompa de benzina, cdi si demaror se pot verifica cu turometru, ampermetru si un osciloscop fara probleme. Tu sti ce inseamna diagnosticare coputerizata, sau scriem ca sa scriem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:disappointed: ..de asta am si intrebat!

 

 

Sefu' repet intrebarea: ce parametrii masori si care sunt valorile lor nominale? Stii, sau nu stii?

De testere si eu pot face rost, se pot cumpara, nu trebe sa ai super prieteni... toti avem laptopuri, programe si interfete se gasesc...

Pompa de benzina, cdi si demaror se pot verifica cu turometru, ampermetru si un osciloscop fara probleme. Tu sti ce inseamna diagnosticare coputerizata, sau scriem ca sa scriem?

Vad ca neaparat te legi de mine.Am zis eu ca stiu valorile nominale ???Daca poti face rost de tester fati si fate mare... Eu nu mi-am luat testre si nu am zis ca sunt meserias... Sau am scris (zis) eu asa ceva?Dar vad ca tu esti. Daca poti verifica piesele cu ampermetru si osciloscop verifica, ce ma intereseaza pe mine cu ce verifici.Vad ca esti mare meserias si sti despre toate.

In ultima vreme numai poti sa scri despre treburile tale...

B.

Editat de Barna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) Salutare !Faina culoare , domle !Imi place.Sa ai noroc de ea si un sezon plin de bucurii si drumetii impreuna !Ce topcase micut si cochet...., fain...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Un releu de incarcare pentru xv535 din 1993 gasesc pe la voi?

Si cat costa?

Ahoi! Cam de la 250 in sus second si unu nou peste 400, dar poate n-am dereptate! ;)

Mesaj completat

Vopsit si pregatit pt sezonul care vine.

Frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...