barboge Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Curatat, reglat si sincronizat carburatoare la un tip din Sacele. Nici inainte de asta nu era consumul mare, dar dupa aceste operatiuni a rezultat un cosum excelent. Si inca o data va comunic ca am bujii din 1986-Bosch, bujii care au fost pe un VW Passat(fabricatie 1986), cu care nu am avut absolut nici un fel de probleme(am incercat cu NGK si cu Denso-cel mai bun rezultat am avut cu Bosch). Hai bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Eu am reglat carburatoarele in Timisoara.Marcel este numele mecanicului.Am avut placuta surpriza sa constat ca la acest mecanic,reglatul carburilor inseamna dat jos carburatoarele,desfacute,curatate piesa cu piesa,abia apoi reglate.Rezultatul este grozav. Ma mut in Timisoara ca la mine in judet nu sincronizeaza nimeni carburatoare. -si nici nu mai are nimeni Virago, dar asta nu ma deranjeaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Curatat, reglat si sincronizat carburatoare la un tip din Sacele. Nici inainte de asta nu era consumul mare, dar dupa aceste operatiuni a rezultat un cosum excelent. Si inca o data va comunic ca am bujii din 1986-Bosch, bujii care au fost pe un VW Passat(fabricatie 1986), cu care nu am avut absolut nici un fel de probleme(am incercat cu NGK si cu Denso-cel mai bun rezultat am avut cu Bosch). Hai bafta! Care model il ai pe cel de 46 CP sau cel de 44 CP sau chiar aceea de 25 CP, ce terminatie ai dupa 535 T, U, S etc. ce an de fabricatie si unde este facuta US sau UK? Pun aceasta intrebare deoarece in timp sau folosit diferite jiglere, la a mea primul model jiglerele erau la fel la ambele carburatoare, ulterior jiglerele au fost diferite pentru cilindru fata de cel din spate, apoi pentru unele modele difera si bujia fata de cea din spate, una este mai rece cealalta mai calda. Multumesc, Editat Iunie 22, 2011 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_popa_ Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Problema mare domnilor! Am un xv750 din 1994, am intrat pe louis, am dat pe bike database, mi-a dat la motoreta mea un tip de placute de frana, le-am comandat si ghici surpriza: sunt mici... Le-am desfaciut acum sa le schimb si am observat ca ale mele alea vechi sunt mai lungi. Rog posesorii de virago xv 750 sa imi dea un link de unde imi pot lua placute care sa se potriveasca. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Multumesc de raspunsuri, din pacate eu sunt acum in Bucuresti. Daca stiti un mecanic bun in Bucuresti... A, nu v-am spus ca dupa ce i-am pus bujii noi noute, da rateuri si cloncane intr-o veselie...Crec ca nu le-a reglat bine gap-ul...(mecanicul...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latrau86 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Salut lume,m-a gasit si pe mine necazul si vrut-am sa plec la drum azi dupa 4 zile de folie pe mobra,dau de demaror dau 2 sprituri,si vezi ca ma improasca pe pantaloni cu vreo 500 grame de benzina exact de sub carburator.Acum eu nu sunt vreun cunoscator,dar intre cei doi cilindri mansonul de cauciuc ce distribuie benzina egal in cei 2 cilindri era de cauciuc si era un pic rascopt(cred ca e cel original),dar am controlat si tot nu gasesc sursa sau spartura.Cert e ca nu o pot misca si nush ce sa fac.Astept orice fel de sfat.Mentionez ca e o vreme cam secetoasa in buzunare asa "de vara".Toate bune!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Pe cauciucul ala vine amestec de aer si vapori de benzina. Nu are cum sa curga pe acolo 0.5l de benzina. L-am schimbat si eu ca era crapat rau, dar am descoperit ca in interior era intact. Crapaturile erau doar la suprafata. Poate ai vre-un furtun desprins sau spart intre rezervor si pompa de benzina, sau intre pompa si carburator. Daca nu vezi nimic pe sub mobra, da jos rezervorul ca sa ai acces mai bun la toate matzele alea. Se da jos simplu: desfaci surubul din capatul de jos, de sub sea apoi tragi usor de rezervor inspre spate si in sus. Cu grija, sa nu smulgi ceva furtune. Pompa de benzina (in partea dreapta a mobrei) e prinsa in doua suruburi. Dupa ce faci astea, ar trebui sa vezi bine cam toate furtunele prin care circula benzina. Oricum, mi se pare cam mult sa curga jumate de litru dupa doo spritzuri... Bafta, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Daca nu vezi nimic pe sub mobra, da jos rezervorul ca sa ai acces mai bun la toate matzele alea. Se da jos simplu: desfaci surubul din capatul de jos, de sub sea apoi tragi usor de rezervor inspre spate si in sus. Cu grija, sa nu smulgi ceva furtune. Pompa de benzina (in partea dreapta a mobrei) e prinsa in doua suruburi. Doar ca si completare: la mine (535/1991) rezervorul de sus e prins in 3 suruburi, 2 laterale in fata si unul central spre shea, iar pompa de benzina se afla pe partea stanga a motocicletei, Si eu cred ca ai un furtun de benzina spart pe undeva ... Pe care probabil i sa-l vezi dupa ce desfaci pe acolo, cum zicea si "yonick". Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 A lui e de 250, cum era si Negrutza mea dinainte. Pompa de benzina e romantic spus. Baga benzina doar cand merge motorul. E vacuumatica, sa zic asa. Asa ca nici de la aia nu cred sa curga atata benzina. Galeria de admisie e in forma de Y si vine de la carburator in ambii cilindrii, dar pe acolo oricum nu curge benzina. Eu cred ca unul din cele doua furtune care vin din rezervor in pompa e desfacut sau spart. Sau daca e dupa pompa, avea robinetul dat pe PRI de a curs atata amar de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Multumesc de raspunsuri, din pacate eu sunt acum in Bucuresti. Daca stiti un mecanic bun in Bucuresti... A, nu v-am spus ca dupa ce i-am pus bujii noi noute, da rateuri si cloncane intr-o veselie...Crec ca nu le-a reglat bine gap-ul...(mecanicul...) exact vis-a-vis de intrarea in poligon la ilioara ar fi un tip, ROSCATU isi spune,0720288121, treaba la carburi cam 200-250 lei destul de bun tipu dar la mine nu prea s-a rezolvat problema pt ca imi trebuie diafragme,si mai dureaza pina le iau. Rezultate bune am avut si cu unii prin Prelungirea Ghencea http://dynamitemotors.wgz.ro/ vorbesti cu ei te intelegi, si rezolvi problema la mine a fost totul ok, nu garantez ca va fi la fel si in alte situatii bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Intre cele doua carburatoare exista un furtun..Circuitul vine de la rezervor,intra intr-un carburator si din asta iese un ,,stutz" de unde pleaca un furtun scurt 10-15cm spre celalalt carburator.Cum nu stii pe unde curge??!! Stai langa ea cu ochii mari si ,,da la cheie"..vezi pe unde curge. PS- mor cand aud de ,,dat spritzuri"..Puteti sa suciti de facalet pana va sare mana din articulatie ca oricum nu se intampla nimic .Spritzul este produs de o ,,pompa de spritz"..care se afla in carburator ..dar nu in carburatoarele voastre .Nu aajutati dar nici rau nu faceti ,pur si simplu va antrenati incheietura si ATAT.La toate masinile pe care le-am avut pe clasicul carburator aveam pompa de spritz,la injectie nu exista ,,la motoare in doi timpi nu exista (exceptand cuiul care impingea plutitorul ca sa-i vina benzina in nas ..un fel de soc) .Si acum mai vad la unii cu injectie cum ,,dau pedale"..chiar si la diesel..Renuntati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Cum spuneam mai sus, Viroaga colegului e de 250. Are un singur carburator, nu doua. Pompa de benzina e vacuumatica. Functioneaza doar cu motorul pornit. Din cauza asta ajuta putin si spritzul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Tot ce va este necesar pentru a reconditiona carburatoarele puteti gasi la un pret relativ accesibil aici, trebuie sa dati la filtrare exact xv535, iar daca intoduceti xv 535 veti gasi un kit doar de garnituri pentru carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Cum spuneam mai sus, Viroaga colegului e de 250. Are un singur carburator, nu doua. Pompa de benzina e vacuumatica. Functioneaza doar cu motorul pornit. Din cauza asta ajuta putin si spritzul. A,in cazul asta imi cer scuze...DAR SPRITZUL NU AJUTA DECAT IN ZILELE CANICULARE SI NUMAI CU UN VIN SI O APA MINERALA DE CALITATE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 :crack: Corect. Aici sunt deacord cu tine. Doar ca la Negrutza mea de doijumate la pornire trageam socul, iar cand apasam pe buton trageam o data si de gaz si o lua super fain. (defapt asa face si acum) Altfel se chinuie demarorul ala pana-l ia mama dracu'. La rece. La cald nu prea are nevoie sa tragi de gaz. Io la asta ma refeream cand spuneam "spritz", nu la tras de gaz de cateva ori inainte de a porni motorul. Aia e chiar frectie la piciorul de lemn cu viroaga de 250, ca nu baga gaz niciunde daca nu merge motorul. Pe partea cu vinul, trebuie sa fiu deacord cu tine, ca nu ma lasa doctorul sa-l beau sec vara, pe probleme de corazon, asa ca... mere numai spritz cu mult sifon si de la rece. Iarna-i alta treaba :friends: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 :crack: Corect. Aici sunt deacord cu tine. Doar ca la Negrutza mea de doijumate la pornire trageam socul, iar cand apasam pe buton trageam o data si de gaz si o lua super fain. (defapt asa face si acum) Altfel se chinuie demarorul ala pana-l ia mama dracu'. La rece. La cald nu prea are nevoie sa tragi de gaz. Io la asta ma refeream cand spuneam "spritz", nu la tras de gaz de cateva ori inainte de a porni motorul. Aia e chiar frectie la piciorul de lemn cu viroaga de 250, ca nu baga gaz niciunde daca nu merge motorul. Pe partea cu vinul, trebuie sa fiu deacord cu tine, ca nu ma lasa doctorul sa-l beau sec vara, pe probleme de corazon, asa ca... mere numai spritz cu mult sifon si de la rece. Iarna-i alta treaba :friends: Probabil ,,trasul de gasz " in timp ce ai socul tras ii asigura combinatia ideala aer-benzina ca sa porneasca repede.Asta tine de ,,cititul motorului".Fiecare motor porneste ,,altfel".Cand i-ai gasit ,,shpilul"totul devine usor. PS- daca-i cald in casa merge si spritzul ...(tot medicul mi-a spus asta ).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Ahoi, cine are de vanzare esapament original de virago 535cc? (cu sau fara filtre, fara zgarieturi sau eventuale lovituri, desigur sa nu fie evidente). Multumesc Anticipat! Repete aceasi intrebare de mai devreme! Multumesc Anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Daca nu merge spritul...asta e! incearca cu bere..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusa_sd Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 ma intereseaza un vibrochen pt virago 535 cu tot cu biele si cuzineti. detine careva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 exact vis-a-vis de intrarea in poligon la ilioara ar fi un tip, ROSCATU isi spune,0720288121, treaba la carburi cam 200-250 lei destul de bun tipu dar la mine nu prea s-a rezolvat problema pt ca imi trebuie diafragme,si mai dureaza pina le iau. Rezultate bune am avut si cu unii prin Prelungirea Ghencea http://dynamitemotors.wgz.ro/ vorbesti cu ei te intelegi, si rezolvi problema la mine a fost totul ok, nu garantez ca va fi la fel si in alte situatii bafta Multumesc mult pentru informatii! Deocamdata i-am pus vechile bujii si vad ca merge. Cu consumul e alta problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Salutare, intrebare scurta: Are cineva idee unde as putea gasi sticla pentru proiector de Virago 250? S-a spart sticla de la proiectorul de pe stanga (sunt cele de fabrica) si habar n-am de unde as putea lua una sa o inlocuiesc... Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latrau86 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Multumesc domnilor pentru ajutor,saptamana asta ma apuc de ea si sper sa o fac.In rest toate bune.Drumuri bune!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) Salutare posesorilor de virago! Astazi cand mergeam pe bd. St. cel Mare, am vazut un coleg impingand la motocicleta lui. Am oprit, l-am impinsa ca sa o porneasca si am stat si la o vorba. Omul are motocicleta de putin timp, si este primul sau motor, este vorba de Virago 535 din 1992, intr-o stare (cel putin estetic) buna. de o saptamana i-a pus bateria noua, insa l-a lasat. Din cate se pare are o problema la sistemul electric. Acum ca la orice moto, pentru partea electrica, se verifica 1. alternatorul prin masurarea celor 3 faze 2. regulator/rectifier prin verificarea semiconductoarelor si prin verificarea tensiunii de iesire 3. verificare daca nu sunt scurgeri de curent Ideea este ca omul, desi priceput, nu prea e familiar cu partea electrica si ar avea nevoie de ajutor. Eu as putea sa il ajut, insa mi-ar lua destul de mult timp sa identific piesele, mufele, nu stiu exact ce chei trebuie, si m-am gandit ca poate il ajutati voi pe colegul vostru de "familie", pentru ca din cate am citit pe topic, asta cu regulatorul, pare sa fie o problema des intalnita, deci cineva care a avut probleme pe partea asta, stie exact unde sunt bubele si ajunge foarte repede la ele (banuiesc ca nu dureaza mai mult de o ora pentru un cunoscator, pe cand mie mi-ar lua probabil cu 2-3 ore mai mult). Colegul inca nu are cont de la motociclism (inca nu a primit "binecuvantarea" adminilor), si prin intermediul meu va roaga sa-l ajutati daca puteti. El este din Berceni, dar poate sa se deplaseze oriunde in Bucuresti. Bineinteles ca ajutorul va fi recompensat cu cateva beri, sau depinde cum va intelegeti. Daca e vre-un dornic sa ajute, va rog sa ma contactati pe PM, si va dau datele lui, sau datele voastre lui. Multumesc! Editat Iunie 27, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Salut ORVO! Eu am cauciucul cam dus pe spate si am comandat deja 160/80-15. Am inteles ca la tine freaca cel de 170 pe bascula din stanga. Ai modificat ceva inainte de a-l monta, sau a intrat la fix? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Salutare ! Saptamana trecuta mi-am schimbat guma pe spate si am pus exact acelasi model de cauciuc, respectiv Dunlop K555 170/80/R15. Guma veche era frecata pe lateral, pe buza, cam 2-3 mm. Guma noua nu atinge de loc, nu am nici urma de frecush pe ea. Intr-adevar, sta foarte aproape de cardan, dar de atins se pare ca nu atinge ... N-am modificat nimic, guma intra bine mersi la locul ei, pe janta originala, doar ca n-o poti baga umflata complet, trebuie umflata dupa ce-i montata. Asfalt aderent ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.