Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Daca il incalzesti se mai inmoaie... pune feonul pe el ;)

:)) am facut si asta, ca am la serviciu un feon mai puternic, special pentru nu stiu ce. asta a fost chiar ultima solutie si asa am reusit sa-l pun cat de cat pe pozitie. ce mi-am mai fript degetele :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eh, sacrificii... :D Bine macar ca ai reusit. Nu prea imi dau seama de ce a fost asa greu, la mine e ok, il pot monta si demonta oricand, fara mari probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost mai greu pentru ca nu mai e asa moale cauciucul, e chiar tare si nu mufa deloc pe carburator, cat sa-i pun colierul, plus ca m-am chinuit enorm sa-l cobor, pur si simplu nu vroia. Chiar sunt curios cand o sa fie, cum e piesa asta cand e noua, ca asta al meu zici ca ii din plastic, nu cauciuc, asa tare s-o facut in timp.

Editat de catalindm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

cu vreo suta de euro am luat eu una noua (pt virago de 250), acum vreo 2 ani. de la MyMoto. piesa de origine.

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cat ai gasit galeria de admisie?

18 dolari, made in hong kong, cu livrare gratuita. stiu, nu-i originala, dar nici 100 de euro, chiar nu-mi permit. acu am sa vad cand imi ajunge cat de buna ii :)

link: http://www.ebay.com/itm/151076640994?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca saptamana asta m-am bagat sa rezolv cablul de soc, am zis sa curat si carburatorul, ca tot il dau jos.

Vreau doar sa va arat cum arata carburatorul meu inainte si dupa. Nu vreau sa zic nimic de rau despre vechiul proprietar, dar intr-o luna de cand am cumparat motorul, am descoperit ca nu l-a pastrat deloc in conditii acceptabile macar.

Carburatorul l-am desfacut total, curatat piesa cu piesa, cele mari tinute in decarbusolv peste noapte, restul curatate cu spray de carburatoare.

Pot sa zic ca se simte diferenta, motorul mere mai rotund, in mers parca nu se mai chinuie in accelerare si tureaza natural, asta sigur vine de la jiglere care acum sunt curatate. Probabil ca am sa fac asta la fiecare inceput de sezon.

 

post-59489-0-69627000-1374773050_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca saptamana asta m-am bagat sa rezolv cablul de soc, am zis sa curat si carburatorul, ca tot il dau jos.

Vreau doar sa va arat cum arata carburatorul meu inainte si dupa. Nu vreau sa zic nimic de rau despre vechiul proprietar, dar intr-o luna de cand am cumparat motorul, am descoperit ca nu l-a pastrat deloc in conditii acceptabile macar.

Carburatorul l-am desfacut total, curatat piesa cu piesa, cele mari tinute in decarbusolv peste noapte, restul curatate cu spray de carburatoare.

Pot sa zic ca se simte diferenta, motorul mere mai rotund, in mers parca nu se mai chinuie in accelerare si tureaza natural, asta sigur vine de la jiglere care acum sunt curatate. Probabil ca am sa fac asta la fiecare inceput de sezon.

 

attachicon.gifcarb_inainte_dupa.jpg

Da Cataline dar ce este acceptabil pentru unul este inacceptabil pt altul :)) Daca avea carburatoarele bec si iti cerea mai multi bani ce faceai ? Pai vezi...Si ,,fata mare "si profesionista in pat nu exista .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar de era un cunoscator, este apicultor si are vreo 50 de ani:))))

Recunosc ca si eu m-am dus fara experienta, dar cred ca mi-a prins bine totusi chestia asta, am reusit sa invat mai multe, asa despre motociclete in general intr-o luna, ca mi-am bagat nasul peste tot si pot spune ca imi stiu acum motorul peste 60 %.

Daca era bec, bagam benzina si atat :)

Editat de catalindm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am reusit sa invat mai multe, asa despre motociclete in general intr-o luna, ca mi-am bagat nasul peste tot si pot spune ca imi stiu acum motorul peste 60 %...

Intr-o luna? ...60%? Cred ca te lauzi! Sunt mecanici care lucreaza in service-uri specializate cu toata documentatia la dispozitie si abia dupa ani de practica (zi de zi) ajung la stadiul acesta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... 60%... 50% neidentificat... 30% in stare buna si nu a fost nevoie de reparatii... si 40% neinvatat inca :P

Hai nu fiti rautaciosi, omul cat traieste invata. Probabil ca nu stie inca cate detalii sunt, a fost o cifra oarecare. Eu am demontat-o aproape toata, mai e doar motorul, evacuarea si cablajul pe cadru... si tot nu cred ca am ajuns la 30%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cifra reprezinta ce este vizibil la suprafata si accesibil de schimbat si reparat/schimbat de cineva care nu-i mecanic, gen ulei/filtru/carburator/cabluri si poate chiar ambreiaj. Ca sunt mult mai multe, okey, intr-o zi ajung si la ele :D, cu manual/youtube/prieteni mecanici le voi invata pe toate. Ideea era totusi alta, am incercat sa stiu ce si unde ii si ce face, virago 250 nu-i un motor asa complicat fata de ce mi so mai povestit despre altele.

Macar eu sunt curios si imi bag nasul si nu imi e "rusine" sa ma murdaresc, am auzit de altii care nu stiu decat sa mearga pe motor.

Acu puteti sa aruncati cu pietre in continuare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... nu a fost o rautate si nu arunca nimeni cu pietre! Se poate scrie un roman doar despre axa cu came si necazurile produse de aceasta spre exemlu. Am raspuns exact la ce ai scris, acum ca ai lamurit ce inseamna "mi-am bagat nasul peste tot si pot spune ca imi stiu acum motorul".

In primul rand citeste manualul de utilizare(este foarte important sa o cunosti si sa respecti programul de revizii si consumabilele mentionate acolo), apoi cand ai nelamuriri intrebi prietenii. Nu folosii uleiuri recomandate de "binevoitori", sau "priceputii" la toate! Manualul de reparatii il citesti doar pentru a-ti fii mai usor sa gasesti ce te intereseaza atunci cand ai nevoie.

Te felicit pentru achizitie si pot sa-ti spun ca daca te simti bine la condus ai facut o alegere buna. In general aceste motoare sunt indestructibile la o utilizare corecta, restul depinde de tine!

 

In final, nu pot decat sa-ti urez multi km fara necazuri si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... nu a fost o rautate si nu arunca nimeni cu pietre! Se poate scrie un roman doar despre axa cu came si necazurile produse de aceasta spre exemlu. Am raspuns exact la ce ai scris, acum ca ai lamurit ce inseamna "mi-am bagat nasul peste tot si pot spune ca imi stiu acum motorul".

In primul rand citeste manualul de utilizare(este foarte important sa o cunosti si sa respecti programul de revizii si consumabilele mentionate acolo), apoi cand ai nelamuriri intrebi prietenii. Nu folosii uleiuri recomandate de "binevoitori", sau "priceputii" la toate! Manualul de reparatii il citesti doar pentru a-ti fii mai usor sa gasesti ce te intereseaza atunci cand ai nevoie.

Te felicit pentru achizitie si pot sa-ti spun ca daca te simti bine la condus ai facut o alegere buna. In general aceste motoare sunt indestructibile la o utilizare corecta, restul depinde de tine!

 

In final, nu pot decat sa-ti urez multi km fara necazuri si asfalt uscat!

Corect, exprimarea mea a fost gresita si/sau fara detalli a ce inseamna "imi cunosc motoru".

Eu am apelat si voi apela aici la sfaturile voastre, stiind ca sunteti mult mai cunoscatori decat mine. Poate ca e si un sentiment euforic in mine acum, mi-am dorit foarte mult sa am motor, iar cum prins de aceasta stare incerc sa fiu macar in stare sa fac una alta pentru el si da, sa invat cat pot si ceva mecanica pentru ca imi place. Pot spune ca au fost o lectura binevenita informatiile de pe blogul dumneavoastra, chiar cautam ceva despre sistemul de evacuare acu vreo doua saptamani, cand am dat de acest blog.

Multumesc de felicitari. Eu sunt foarte multumit de alegerea facuta si despre acest motor aud numai de bine, in acelasi context, indestructibil la o utilizare corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti!

am o rugaminte, sa-mi spuneti si mie masurile la anvelope. un bunic ,mentorul meu si-a luat un 535 si vrea sa le schimbe insa sunt foarte vechi si are alte indicii pe talon

as fi bucuros sa ma sune cineva sau sa-mi trimita un sms. 0740790038

multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Inca o data trebuie sa-i multumesc public domnului Cristi 57, de asta data pentru ajutorul acordat ieri la schimbarea releului de incarcare. Anume nu pentru desfacutul/stransul celor 2 suruburi ce fixeaza nenorocitul de releu ii multumesc - ci pentru masuratorile, testele, verificarea pe care Cristi a facut-o, ieri, pentru ca am avut "norocul" ca releul sa cedeze nu departe de casa dumnealui.

 

Ocazie cu care berile baute impreuna au fost foarte placute. Multumesc, Cristi!

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi putei spune care ar trebnui sa fie valorile de incarcare ale bateriei ptr o viroaga de 535? cum pot verifica ce este stricat daca nu corespund aceste valori cu ce imi arata mie?

va rog sa fiti cat se poate de expliciti ptr ca nu m pic de idee despre electrica. Multam mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt valori de incarcare sau modalitate de verificare a incarcarii uita-te in manualul de la heynes.

Daca nu il ai da-mi un mesaj sa ti-l trimit, sau vino la intrunirea de la Buzau din week-endul 2-4 august :).

Editat de Asrael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seara buna tuturor.... mare necaz pe capul meu ... de vreo 5 zile am parte de ceva ce nu imi dau seama si nu stiu ce sa fac ... cind dau la al meu virago la start nu vrea sa porneasca ...dar bateria duce in sensul ca este incarcata ... iar cind o pornesc impinsa in 25 de cm o ia fara probleme dar la buton nu vrea.. :( apropo nu stiu daca ajuta sau nu am dat jos bujiile si le-am ars plus curatat dar degeaba ... putin ajutor daca se poate si nu cer prea mult?

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seara buna tuturor.... mare necaz pe capul meu ... de vreo 5 zile am parte de ceva ce nu imi dau seama si nu stiu ce sa fac ... cind dau la al meu virago la start nu vrea sa porneasca ...dar bateria duce in sensul ca este incarcata ... iar cind o pornesc impinsa in 25 de cm o ia fara probleme dar la buton nu vrea.. :( apropo nu stiu daca ajuta sau nu am dat jos bujiile si le-am ars plus curatat dar degeaba ... putin ajutor daca se poate si nu cer prea mult?

Multumesc anticipat

Salut. Eu am patit ceva asemanator, doar ca dupa ce pornea mergea sacadat, iar pana o porneam nu mergea nimic, nici macar un bec. Problema era de la un fir desprins de alte fire care veneau de la releul de pornire. Nu stiu daca te ajuta raspunsul meu, dar poti verifica daca totul ii ok acolo,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...