Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut am o Viroaga de 250 iar acum cateva zile cand am vrut sa ies la o plimbare am pornit.o si am consatat urmatoarele: in afara de faptul k apornit super greu (am zis k e normal dupa ce a stat atat) cand a pornit la relantiu statea normal insa cand vruiamnsa o turez murea. Chiar daca trageam shocu tot murea iar daca o luam incet cu acceleratia pana la urma reusam sa o turez dar cu fff mare greutate. Am sunat jn prieten care are service de motoare si care imi sice k am membrana din carburator rupta si ca am dat e dracu k face cat nu cost motoru si m.a indrumat sa desfac carburator lucru pe care l.am si facut insa am avut surpriza sa constat k acea membrana e intacta. Deci gandindjma in urma la cum am last.o mi.am adus aminte k tot asa facea si la ultimele pornitlri de anu trecut insa pana la urma mergea. Acum daca de stresul cu membrana am scapat ce sa mai verific k tot am carburatoru dat jos iar pretenu meu e plecat dupa ceva motoare prin tari straine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut el_shmc, am si eu un virago 535 din 1991.

 

Cand am luat-o acum doi ani, in oras imi consuma to 7 - 7,5 l/100km, si tot asa rezervorul plin se golea dupa 130-135 km. In afara daca mergeam pe la 80- 90 km/h consumul era de 5 - 5,5 l/100km.

 

Daca mergeam cu 100-110 km/h consumul sarea la 7 l/100km. In afara mergem doi oameni pe motor. In oras mai mult singur. Asta se intampla cand am luat-o acum doi ani.

 

La finalul anului trecut am facut urmatoarele modificari: am ajustat si curatat carbutratoare, schimbat filtru ulei (cel de aer e curat), bujii, pneuri noi, am desfiintat rezerva (oricum solenoidul de valva nu functiona asa ca am anulat-o cu totul si acum am un rezervor de vreo 11-12 litri).

 

Dupa iarna am facut o tura de judet de 150 de km si concluzia e ca in afara imi consuma 4,5 - 5 l/100 km doi oameni pe motor, mers 80-90 cu sprinturi de 120 km/h. In oras nu am apucat sa vad anul asta, dar anul trecut in iarna tot 5 - 5,5 l/100km consuma.

 

Nu stiu de ce am acest consum, care si mie mi se pare mare. O explicatie ar fi ca motorul e mic pentru ce duce (doi oameni, doar eu am 96 kg). O fi si vechimea? poate ne lamureste cineva.

 

Oricum motorul a mers mult mai bine dupa operatiunile care le-am enumerat mai sus.

 

Sper sa iti fie de folos.

Editat de Asrael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Asrael,

 

Nu am nici cea mai mica idee despre cum trebuie curățate și ajustate carburatoarele, aș dori să învăț, cu condiția să nu fie prea complicat sau să am nevoie de ustensile speciale.

 

Despre schimbul de ulei și filtru de ulei mă gândesc să îl fac luna viitoare cât despre filtru de aer în weekend asta cred că pot să-l verific.

 

Mulțumesc pentru idei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la operatiunile enumerate, le-am facut la un service moto, mai precis in constanta (revizie - pneuri, filtre) si la brassov (partea de carburatoare, bujii), nu e complicat dar iti trebuie scule. Eu m-am ocupat de partea de vopsire :) (dupa cum se vede la avatar).

Sunt curios daca alti posesori de virago 535 au un consum mai mic de 5 l/100 km si in ce conditii . . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la operatiunile enumerate, le-am facut la un service moto, mai precis in constanta (revizie - pneuri, filtre) si la brassov (partea de carburatoare, bujii), nu e complicat dar iti trebuie scule. Eu m-am ocupat de partea de vopsire :) (dupa cum se vede la avatar).

Sunt curios daca alti posesori de virago 535 au un consum mai mic de 5 l/100 km si in ce conditii . . .

Unde mai exact la brasov

?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de mentenață, cum curațați cromul, mai exact depunerile de pe blocul motor (cred că se numește oxid)?

 

Dacă nu este oxid vă rog să îmi spuneți și mie ce este și cum scap de el.

 

Stimă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 250, cel putin, motorul e vopsit. Deci sanse sa-l scoti "ca nou" aproape 0. Eu am incercat cu... spray de jante, spray de frane, spray de curatare aluminiu si inox (asa scria pe el, asa zic si eu), spray de curatat lant, jet de abur, periuta de dinti, Detartrant, Axion... in afara de faptul ca e curat, nu s-a schimbat nimic altceva in bine. La mine sunt puncte de vopsea sarita si aluminiul a oxidat. Acelasi lucru se intamplase la capacele laterale de jos, au iesit doar cand am dat jos vopseaua si le-am polishat. Multa munca.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau să spun că motocicleta consumă aproximativ 7.5l/100km în oraș.

Cât despre indicatoarea acestea sunt in km, iar când am alimentat au intrat 9.6 litri de benzină.

Ce spui tu este foarte posibil, iar in anumite conditii pot spune ca nu este mult. Niciodata consumul unui auto/moto nu se face doar in trafic urban! O cifra corecta este data de un drum mixt(30% urban si 70% extraurban). De ce? Pentru ca traseele sunt diferite intre anumite ore. Nu se compara tranversarea orasului pe podul Basarab cu tranversarea bul. Stefan cel Mare la orele de varf.

Apoi conteaza stilul de conducere, viteza de deplasare, utilizarea franei, anotimpul si presiunea in pneuri, distante scurte cu motorul rece, reglajul de carburatie, filtru aer, etc... Ai aproape 50 de cai pe care-i hingheresti in trafic de oras... "astia" vor benzina, nu merg cu aer! Alege un scuter de 4-7 cai si o sa ai un cosum de 3-4%.

 

Eu am reusit un 3,5% la drum, dar ma avut si 9%...

 

...si care imi sice k am membrana din carburator rupta...

Carburatia nu inseamna doar membrana intacta! Mergi la un prieten care stie sa-ti desfaca si sa curete un carburator. Dupa simptomul descris, la tine se pare ca este lipsa benzina... (jigler infundat, nivel prea mic, etc)

 

...Nu stiu de ce am acest consum, care si mie mi se pare mare...

Cosmumul la drum intins este legat in special de viteza de deplasare datorita dinamicii! Incearca sa faci 100km cu max 70, apoi 100km cu 140km - ai sa te sperii, consumul aproape se dubleaza!

 

...Sunt curios daca alti posesori de virago 535 au un consum mai mic de 5 l/100 km si in ce conditii . . .

Da, am mers anul trecut la o adunare moto in Bulgaria insotit de un prieten care mergea prima data pe moto. L-am lasat in fata pentru a nu-l streasa, eu mergeam in urma lui...

Nu cred ca am mers mai tare de 60, foarte rar 70... am avut consum de 3,5%!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tarea faza cu 60-70 la ora, avand in vedere pretul benzinei de azi parca ma tenteaza :D.

 

Legat de curatarae motorului, partea de aluminiu, si a mea arata destul de urat, dar e de asteptat avand in vedere ca e din '91, drumuri stropite cu diverse produse antiderapante etc. Gasisem un articol acum ceva timp cum ca se curata cu jet de amestec pe baza de NaOH (soda caustica) sau sandblasting. Daca stii pe cineva care face asa ceva rezultatele sunt bune.

 

In brasov mi-am facut ajustarile la mymoto, si pot spune ca, la cate probleme am avut cu motorul atunci (am ajuns pe platforma) au fost super. Am plecat de la brasov cu motorul pus la punct si am mers fara probleme pana la cluj si inapoi spre tulcea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...curatarae motorului, partea de aluminiu, si a mea arata destul de urat, dar e de asteptat avand in vedere ca e din '91, drumuri stropite cu diverse produse antiderapante etc...

Nu exista nimic care sa protejeze aluminiul. Poti finisa, urmat de lustruire cu perii de pasla si pasta de polish(la nesfarsit...) dupa 2-3 luni este la fel!

Eu l-am vopsit anul trecut si sper sa tina vre-o 10 ani asa. Si cele de fabrica sunt tot vopsite sau cromate...

Cca 50% alb + 50% argintiu, apoi lac. Secretul este lacul acrilic(cu intaritor). Fara acest lac nu ai nici o seansa! Poti spala cu orice solutie, nimic nu-l mai ataca!

Daca te uiti atent capacele de la motor vopsite arata mai bine decat vopseaua originala.

 

PS. Janta era rosie de la rugina, nu mai iesea cu nimic... Restul pieselor din aluminiu se inegrisera de tot.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa dau si eu datele in cazul meu...535-ul meu, extraurban, cu pasager ( eu 88 kg, pasagera ~65 kg) , viteza undeva la 80-90-100, cu zvacuri scurte si destul de rare de maxim 120 in depasiri, consumul meu nu a sarit de 4.5 niciodata. si spun 4,5 ca sa nu zic 4 si ceva acolo, rotunjind. Dar in principiu, iti spun sincer ca singur scot undeva pana in 4%, nu am simtit mari diferente sa ma sperie intre mers singur si mers cu pasager.

In turele pe care le-am facut pana acum, le-am facut in marea majoritate a timpului cu inca 2 prieteni care au vitezane de 600 cmc amandoi (ZX-6R si GSX-R ), ZX-6R-ul, care merge cot la cot cu mine scoate consum exact ca al meu. GSX-R-ul, ceva mai mult...eu subliniez strict comparatia cu vitezana de 600, mers ca si mine.

Deci...parerea mea este ca, consumul corect pe aici ar trebui sa se invarta raportat la un stil de condus ca cel spus mai sus de mine, ca bagi mana in gaz...suge si asta...ca oricare alta, dar mersul normal pentru care a fost facuta, aici zic ca ar trebui sa se invarta, cu plus si minus. Un consum de peste 5% - 5,5% in extraurban, mi se pare mare, oricum ai merge ( si zic asta referindu-ma ca esti foarte limitat in viteze mari ca apoi intervin problemele de confort si siguranta si nu poti merge prea mult cu peste 110-120 incolo...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare: releul de semnalizare nu lucreaza doar pe contact, lucreaza doar cand e pornita?

Ca nu pot sa o pornesc acum sa verific, dar cand pun contactul si dau semnal, doar se aprind becurile de pe partea respectiva si ramane aprinse pana il decuplez. Manualul zice "releu stricat" sau "bec ars"... becurile sunt noi si functioneaza, din moment ce se aprind.

Macar sa stiu daca sa iau un alt releu de semnalizare sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, becuri am luat normale, de semnalizare. pe fata au dublu filament, 5w pe pozitie (e model american, pozitie in semnal) si 21w pe semnalizare. Pe spate nu stiu de cat sunt.

Le-am conectat conform diagramei electrice, pe codul de culori, fix cum zice manualul.

Cand rezolv si cu regulatorul si o scot la pornire iar, te sun inainte si verificam si semnalele, daca poti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce are roata ta, cat de rau este lovita?

 

In cazul acesta trebe alt releu... ce ai rezolvat cu regulatorul?

Ce are roata ta, cat de rau este lovita? trepideaza descentrata din spite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor.... oare cumva aveti un releu de incarcare pentru virago 250 ...daca aveti un pm ..sau alternativa ?

 

Iti spun eu maine sau poimaine daca alternativa aleasa de mine e buna. Un releu nou, bun, e cam 235 lei. Alternativa aleasa de mine este regulator de motocicleta chinezeasca de 150-200cmc, revin cu raspunsul dupa ce il montez.

Ca idee, am cumparat un regulator de pe ebay, chinezesc, nou, cica pt xv250. Nu a fost bun, desi era nou incarca f mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun eu maine sau poimaine daca alternativa aleasa de mine e buna. Un releu nou, bun, e cam 235 lei. Alternativa aleasa de mine este regulator de motocicleta chinezeasca de 150-200cmc, revin cu raspunsul dupa ce il montez.

Ca idee, am cumparat un regulator de pe ebay, chinezesc, nou, cica pt xv250. Nu a fost bun, desi era nou incarca f mult.

Vezi ca eu am pus unul de scuter, a mers pana a facut bummm si noroc cu siguranta generala ca a cedat si nu a facut ravagii. Dar poate a fost al meu defect de la inceput. La verificare a mers bine, dar se incindea. dupa aprox. o luna a facut bum in mers de m-am c... pe mine (a facut chiar taree), am tras pe dreapta si am vazut ce s-a intamplat. Am mers pe baterie pana acasa.

Si apropo, era italian, dar inca o data eu cred ca posibil sa fi fost defect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca eu am pus unul de scuter, a mers pana a facut bummm si noroc cu siguranta generala ca a cedat si nu a facut ravagii. Dar poate a fost al meu defect de la inceput. La verificare a mers bine, dar se incindea. dupa aprox. o luna a facut bum in mers de m-am c... pe mine (a facut chiar taree), am tras pe dreapta si am vazut ce s-a intamplat. Am mers pe baterie pana acasa.

Si apropo, era italian, dar inca o data eu cred ca posibil sa fi fost defect...

 

Al meu nu se incingea... deloc. Nu lucra... e normal sa se incinga pana la urma, curentul intra in el si tot ce e in plus peste ce scoate la baterie (adica intre 12 si 14-14, ceva V), da la masa.

Ori era defect, ori aveai o masa slaba sau o conexiune imperfecta. Era cu mufa sau firele cositorite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu nu se incingea... deloc. Nu lucra... e normal sa se incinga pana la urma, curentul intra in el si tot ce e in plus peste ce scoate la baterie (adica intre 12 si 14-14, ceva V), da la masa.

Ori era defect, ori aveai o masa slaba sau o conexiune imperfecta. Era cu mufa sau firele cositorite?

nu, dar se incindea bine chiar de la pornire, era ca cel original, cu mufa, majoritatea firelor le-am schimbat dupa si soclu de sigurante, fir am dus separat la baterie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...