Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Habar n-am cat costa dar regulatorul ideal ar fi de Ducati pentru ca nu pune la masa surplusul de curent ci face reglajul in faza (ca a un variator de lumina) ceea ce inseamna ca nu se incinge nici el si nici bobinele din magnetou care si asa sunt spalate de uleiul cald din motor plus o economie de 1% putere.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De la care model? Intamplator la trei modele diferite am lucrat(unul era de 600 cmc, restul nu mai retin..), regulatorul este identic cu cel clasic - difera conectica si numarul terminalelor. Niciunul nu avea alternator! Poate ai intamplator o schema electrica...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-81635-0-85654000-1396592639_thumb.gifInformatia o am de pe net dar totusi vad ca este o expandare de la bifazic la trifazic insa ideea nu e rea



In schema se specifica ca ar fi alternator, dar daca reglajul tensiunii se face pe putere si nu pe excitatie inseamna ca pote fi folosita si la magnetou.

Probabil diodele si tiristoarele din punte trebuie sa fie de tensiune mai mare ca sa reziste la tensiunea destul de mare care o genereaza un magnetou in gol.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc oficial pe aceasta cale pt topcase. Azi l-am montat si sunt foarte multumit.

post-68811-0-74193300-1396611381_thumb.jpg post-68811-0-62375600-1396611394_thumb.jpg post-68811-0-57246500-1396611407_thumb.jpg

In alta ordine de idei, am scos filtru de aer si am facut o tura sa vad daca consumul meu de 5- 5,5 l/100 km e de acolo. Si se pare ca da. Consum fara filtru de aer este de 4,33 l/100km. Ma asteapta cheltuieli :)

Multumesc cristi 57 pt idee.

Editat de Asrael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot nu sunt convins cu consumul meu prin oraș, așa că vreau să vă întreb alte chesti care mi-ar putea indica vreo problemă.

Șocul îl folosiți la orice temperatură? Ieri erau aproximativ 18 grade Celsius afară și tot am avut nevoie de șoc ca să o pot porni plus că de fiecare dată când o pornesc trebuie să rotesc puțin de maneta de gaze. Este normal?

 

Îmi cer scuze dacă întrebările mele par prostești dar vreau să aud și opiinile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu pornirea am avut o si eu. Asta inainte sa reglez carburatoare. Tot asa trebuia sa trag de maneta. In mod normal la pornire cu soc NU trebuie sa tragi de maneta. De pornit deocamata trag socul. Si nu am probleme. Pornese din prima si cat imi pun casa geaca si vesta o las asa appoi inchid socul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoru asta parca-i nebun la prima "cheie"(cu socul tras numai la maxim) daca nu o ajut o idee din gaz porneste cateva ture si se opreste. In cartea lui scrie ca trebuie ajutata un pic.Dar pic-ul asta e foarte relattiv si inca nu l -am dibuit asa ca primul start aproape intotdeauna e un esec. La cea de 125 nu am avut niciodata probleme.Ce ma deranjeaza este si bujia care e caramiziu iar la cea de 125 era cenusie si ca noua la 30k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta stiam si eu si la cea de 125 am incercat sa ridic cuiul rezutatul a fost ca se poticnea cand trageam de ea in forta (amestec bogat) am marit putin jiglerul principal acelasi rezutat pur si simplu ala era amestecul optim.In catalogul NGK totusi spune ca normal ar fi si gri.

post-81635-0-83481700-1396641973_thumb.jpg

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare !

 

La o pornire nu am observat ca butonul de start a ramas blocat si am mers cam 50 m cu el cuplat.

De atunci din cind in cind se aude un zornait in zona starter-clutch.

O idee, ce as putea face.

La motoare afon, eu mai mult cu asfaltul.

Sunt din Hunedoara zona tare saraca in mecanici moto.

 

O zi buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. toti care vorbiti de carburatie!

Nici un motor rece nu porneste fara socuri! De ce? Alimentarea la rece este diferita fata de cea la cald. Din acest motiv la toate motoarele alimentate prin carburator, reglajele acestuia se fac doar cu motorul cald. Un reglaj corect te lasa sa inchizi socurile doar cand motorul ajunge la o temperatura > 60 grade.

Faptul ca pentru a porni motorul este necesar sa tragi putin de acceleratie, denota ca dispozitivul de pornire la rece(socul) este prost reglat - da benzina dar nu si aer. Acest dispozitiv cand este actionat asigura o cantitate de aer si alta de benzina suplimentara peste reglajul initial de relanti. Astfel avem o cantitate mai mare de amestec cu un raport imbogatit.

Pe timp ce motorul se incalzeste, turatia lui creste fiind necesara reducerea treptata a manetei de comanda. Asfel inct turatia motorului sa fie stabila si putin mai mare decat cea de relanti.

 

@moromete - Evident ceva uzat... Nimeni nu poate spune in mod cert ce este acolo - se pot face doar presupuneri si multe vorbe... Trebuie sa desfaci, sa vezi, apoi in functie de ce scri, poti primi si sfaturi corecte la intrebarile tale.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru toti cei care se dau rotunzi si fac teoria chibritului un motor cu socul tras daca nu porneste din prima fara sa accelerezi un pic(tot despre carburatie vorbim) poate ca amestecul e prea sarac si condenseaza pe peretii galeriei de admisie ca daca ar fi prea bogat ar inneca-o.La mine daca insist la prima cheie face sfr, la urmatoarea sfrrr, si la a-lll-a porneste ok, explicatia mea logica este ca benzina umezeste traseul de admisie si cand se aduna in cantitate suficienta ca sa formeze niscaiva vapori ,motorul porneste.Faptul ca este ajutata de gaz se expica prin aportul suplimentar de amestec ce-I vine de la jiglerul de relenti.Cine a avut Dacia stia ca un sprit sau doua ajuta la pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, vad ca te pricepi si la carburatoare (dupa ce cu cateva posturi mai sus te-ai laudat cu porniri defectuase, cu modificarea jiglerului principal ce nu are legatura cu pornirea...)

Sti ce inseamna "a da gaz"? Ori intredeschiderea clapetei de acceleratie in prima faza da doar aer...

"Pompa de sprit" la weber, este pompa de repriza si trimite in difuzor printr-un ajutaj un plus de benzina doar la actionari bruste ale pedalei de acceleratie. Faptul ca dadeai pedale inainte de pornire, confirma un reglaj defectuos al mecanismului de pornire la rece. Evident mergea si asa... restul nu mai conteaza.

=======

Acelasi lucru l-ai facut anterior si cu regulatorul special al lui ducati - numindu-l variometru!!! Apoi imi atasezi o schema homemade a unui stabilizator cu punere la masa conceput special pentru generatoare de tip magnetou(puteai sa folosesti google-ul pentru a afla ce spune autorul). Trist, dar adevarat... (se pare ca si altii rasfoiesc net-ul)

In practica magnetoul este nimit gresit alternator(chiar si in manualele de reparatie) - pentru cine nu stie produce confuzii, pentru ceilalti nu inseamna nimic...

In fine, a fost evidenta "priceperea" ta, asa ca am renuntat...

 

PS. nu te chinui sa mai raspunzi...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca ala de ne ascunde ochelarii se cheama Atzheimer, modificarea joglerului principal avea legatura daca citesti mai bine cu amestecul prea sarac si culoarea bujiei; deschidera clapetei da benzina si aer mai citeste (sau mai cauta pe net ca te pricepi); acelasi lucru care-l face variometrul de la lumina face si regulatorul monofazic de la Ducati nu l-am numit asa doar am facut o analogie adica daca te pricepi cat de cat la controlul puterii prin tiristoare si triace ar trebui sa stii ca acesta se face prin factorul de umplere si mai uitat-te bine ca nu-i cu punere la masa ci o punte trifazica controlata.Am intalnit in viata mea multi semidocti dar trebuie sa recunosc esti cel mai tare.Ti-am raspuns pentru ca mi-ai rastalmacit vorbele ca sa arati ca esti cel mai destept si frumos in locul unor schimburi de idei productiv(omul cat traieste invata), dar cred ca nu-ti sta in fire caci (scuze daca ma insel) in majoritatea posturilor tale am gasit numai teorie si generalitati, niciun sfat concret de actionare pas cu pas pentru un incepator.

PS Asisderea ignoreaza-mi postul, daca te poti abtine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine daca insist la prima cheie face sfr, la urmatoarea sfrrr, Cine a avut Dacia stia ca un sprit sau doua ajuta la pornire.

Citi ani ai prietene,16 sau 17 ani? Sfr si sfrrr, te doare capul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@moromete - Evident ceva uzat... Nimeni nu poate spune in mod cert ce este acolo - se pot face doar presupuneri si multe vorbe... Trebuie sa desfaci, sa vezi, apoi in functie de ce scri, poti primi si sfaturi corecte la intrebarile tale.

ok, multzam, vad eu ce fac si spun pe acilea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze algocalmin dar la ora asta dupa masa mai bea si omul o bere.cu algool.

Esti praf prietene, ce spun eu praf, esti varza...

Confunzi foarte multe lucruri cu alte multe lucruri...fara nici o noima...

 

Cu parere de rau,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti praf prietene, ce spun eu praf, esti varza...

Confunzi foarte multe lucruri cu alte multe lucruri...fara nici o noima...

 

Cu parere de rau,

Parerea de rau e de partea mea ca nu intelegi ce spun eu.Normal ca nu au nicio noima pentru tine dar daca vrei iti explic ce si cum, ca la aplicatia cu turatia, dar ia-le pe rand punct cu punct si-ti voi raspunde cu placere .

 

Asfalt curat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea de rau e de partea mea ca nu intelegi ce spun eu.Normal ca nu au nicio noima pentru tine dar daca vrei iti explic ce si cum, ca la aplicatia cu turatia, dar ia-le pe rand punct cu punct si-ti voi raspunde cu placere .

 

Asfalt curat

 

Ca sa fi înțeles trebuie sa te faci înțeles...ori nu este cazul tău...prefer "teorie și generalități" decât vorbe'n vânt, nedocumentate, păreri și impresii...despre...

 

Toate cele bune,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...partea mea ca nu intelegi ce spun eu.Normal ca nu au nicio noima pentru tine...

Pai cine sa te inteleaga?

Am Ducati V2 - 750 din 2000. Nu are alternator ci magnetou! Statorul are 3 fire, unul la masa doua la regulator. Mai mult nu ma pricep, dar tind sa-i dau dreptate lui Cristi 57 pentru ca a rezolvat multe probleme electrice la multe motoare. Explicatiile pe care le da deobicei sunt detaliate si pe intelesul tuturor.

Acum 6 ani aveam o nipa care pornea mereu dupa 8 -10 pedale. Eram la o intrunire la 7 scari si mi-a reglat el carburatoarele. De atunci a pornit mereu la prima pedala, indiferent ca era iarna sau vara, inundam carburile, trageam socurile si pornea la sfert. Dupa doi ani am vandut nipra fara sa mai umblu vreodata la carburatoare. Si aici are dreptate, este exact asa cum a scris.

Tu zici ca face teorie? Nu prietene, cunoaste meserie! Sunt multi pe aici pe care ia ajutat in mod direct nu doar in scris.

Nu te cunosc si nu am nimic cu tine, dar asa cum a scris si dorutruker "esti varza" nu sti nici sa explici, nu ai nici cunostinte, o dai din moto in auto si faci confuzii mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...