moromete Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 De ce nu va mutati voi cu discutiile astea pe PM? In sfirsit cineva cu cap ! korekt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Pana una alta, am schimbat si eu uleiul la Virago, am mers pe recomandarea lui Cristi57....e totul innregula. Au intrat 2,8L cu schimbat de filtru. Uleiul l-am luat cu 30 lei / L + 20 lei filtru + 18 lei transport cu posta din Bucuresti. (in magazinele din bv il gaseam umpic mai scump si pe comanda in cateva zile). Pentru cine nu stie codul filtrului de ulei, se vede pe cutie, in cazul asta e HF145 de la hiflo, la mann e MH67 iar la K&N e KN145. Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) Iti spun eu maine sau poimaine daca alternativa aleasa de mine e buna. Un releu nou, bun, e cam 235 lei. Alternativa aleasa de mine este regulator de motocicleta chinezeasca de 150-200cmc, revin cu raspunsul dupa ce il montez. Ca idee, am cumparat un regulator de pe ebay, chinezesc, nou, cica pt xv250. Nu a fost bun, desi era nou incarca f mult. salut, in caz ca optezi pt. regulator de chinezeasca, nu arunca atatia bani, am eu noi noute, la jumatate de pret, regulator de tensiune , relee semnalziare, alte chestii electrice care sincer nu stiu de unde naiba sunt, dar sunt NOI, da-mi un pm sau suna-ma in caz ca mai ai nr meu, si gasim ceva sa te ajute, numa' bine! Editat Aprilie 7, 2014 de CalinMZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 salut, in caz ca optezi pt. regulator de chinezeasca, nu arunca atatia bani, am eu noi noute, la jumatate de pret, regulator de tensiune , relee semnalziare, alte chestii electrice care sincer nu stiu de unde naiba sunt, dar sunt NOI, da-mi un pm sau suna-ma in caz ca mai ai nr meu, si gasim ceva sa te ajute, numa' bine! Salut. Eu optez pt orice merge si imi permit sa cumpar... momentan sunt cam "falit", deci nu imi permit sa dau 235 lei pe releu. Am probat vineri regulatorul chinezesc, 16v... maine urmeaza sa iau altul, sa-l probez. Sa vedem... Daca nici cu asta nu merge, vorbim. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOX-RIDE Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Salut. Eu optez pt orice merge si imi permit sa cumpar... momentan sunt cam "falit", deci nu imi permit sa dau 235 lei pe releu. Am probat vineri regulatorul chinezesc, 16v... maine urmeaza sa iau altul, sa-l probez. Sa vedem... Daca nici cu asta nu merge, vorbim. Merci Recomandati-mi va rog pe cineva in zona moldova care sa sincronizeze carburatoarele (Iasi, Galati sau Bacau). Am probleme in sensul ca merge la inceput intr-un piston si apoi dupa ce se incinge bine porneste si al doilea...multumesc Asfalt uscat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Asrael Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Salut, Incearca la ivas moto in galati, cei din tulcea se duc si pe aici. http://www.ivasmoto.ro/ Am auzit pareri bune despre ei, ami ales ca sunt si ei motoristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 salut, in caz ca optezi pt. regulator de chinezeasca, nu arunca atatia bani, am eu noi noute, la jumatate de pret, regulator de tensiune , relee semnalziare, alte chestii electrice care sincer nu stiu de unde naiba sunt, dar sunt NOI, da-mi un pm sau suna-ma in caz ca mai ai nr meu, si gasim ceva sa te ajute, numa' bine! Salut calinMZ daca poti te rog lasa nr de tel pe privat si te sun eu k am nevoie de un releu de dincarcare pt un virago de 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) sper ca e ok sa postez si aici.... cateva piese motor xv 125-250cc : /index.php?/topic/693743-piese-accesorii-diverse-pt-chopper/page-338 Editat Aprilie 8, 2014 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Va salut ! Cumpar tobe stock sau custom pentru XV535 (2YL). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 V-ati bagat careva carburatoarele la curatare ultrasonica , sau e suficienta metoda standard cu spray de aer si wd40 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) wd40? nu, in nici un caz... decarburol (carbusolv si ce alte denumiri mai sunt) am folosit. Demontat, scoase garniturile si elementele de cauciuc/plastic (le topeste solutia), scoase jigloarele si puse langa carburator intr-un vas si turnat decarburol... lasat cateva ore, spalat bine cu apa (si axion daca ramane gras, dar cu atentie sa nu ramana axion prin el), periuta de dinti, canalele si jigloarele cu un fir de perie (de plastic) sau scobitoare (atentie, nu metal)... si suflat cu aer comprimat la vulcanizare. A iesit ca nou. Editat Aprilie 10, 2014 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) wd40? nu, in nici un caz... decarburol (carbusolv si ce alte denumiri mai sunt) am folosit. Demontat, scoase garniturile si elementele de cauciuc/plastic (le topeste solutia), scoase jigloarele si puse langa carburator intr-un vas si turnat decarburol... lasat cateva ore, spalat bine cu apa (si axion daca ramane gras, dar cu atentie sa nu ramana axion prin el), periuta de dinti, canalele si jigloarele cu un fir de perie (de plastic) sau scobitoare (atentie, nu metal)... si suflat cu aer comprimat la vulcanizare. A iesit ca nou. Mai clar de atat nu se putea. Pare mai sigur decat curatarea ultrasonica... cine stie ce solutie baga aia in cutie si poate erodeaza ceva prematur. Multam! Editat Aprilie 10, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Nu au nevoie de solutii la ultrasunete... e suficienta apa. Ultrasunetele rezoneaza cu metalul si dizloca eventualele mizerii. Singura problema e ca nu sunt 100% eficiente, am probat cu injectoarele de la masina... din 4, 3 au iesit ok, unul nu. In plus, mi se pare mai sigur si mai bun un lucru facut de mana mea, decat de unul dezinteresat de la un service oarecare. Evident, exclud aici prietenii, ma refer la necunoscuti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Geo ce ai mai facut cu trocariciul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Am luat ieri baterie noua, ulei, garnitura de la capac ambreiaj si un releu sh de Honda, sa vedem daca acum incarca ok. Posibil, cum a zis si Cristi, sa fie de vina bateria pe care o aveam, de 6Ah in loc de 10Ah cum trebuie. O sa vad cand am timp in weekend sa ma ocup de ea, sa-i pun bateria si sa incerc din nou primul releu. Daca tot mult incarca, incerc cu cel de Honda... Cam astea sunt ultimile chestii pe care le mai am de facut.... bine, si 2-3 marunisuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Daca cea de 6Ah iti porneste mororul pun pariu pe o bere ca nu-i din ea (si eu dau 4) asa cum ti-am mai spus reguatorul in principal are rol de stabiizator de tensiune nu-i stiu scema interna poate are protectie si la suprasarcina si scurtcircuit. Gandeste-te ca peste vreo 2-3 ani in functie de marca bateriei capacitatea va fi la un momentdat tot 6Ah cu o capabilitate de curent maxim ceva mai mare decat la cea de 6Ah noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Oricum baterie trebuia sa iau... chiar daca speram sa mai trag de asta mica. Pana la urma acum e noua, o sa tina cativa ani. N-am nimic de pierdut, incerc vechiul releu... nu merge, il pun pe cel de Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Oricum sa astepti ceva ca la inceput s-ar putea sa ia curent mare si tensiunea sa fie mai mica, asteapta pana se stabiizeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) O intrebare si eu. Virago XV 535 2YL din '94, e adusa din Germania. Pe cartea de identitate/talon are 25KW adica 33.5CP. La toate viroagele vazute pe aici am vazut 45,46 chiar 48CP. Este posibil ca a mea sa fie limitata in putere ? Proprietarul din Germania avea 21 de ani. Multzam in avans ! Editat Aprilie 11, 2014 de moromete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 O intrebare si eu. Virago XV 535 2YL din '94, e adusa din Germania. Pe cartea de identitate/talon are 25KW adica 33.5CP. La toate viroagele vazute pe aici am vazut 45,46 chiar 48CP. Este posibil ca a mea sa fie limitata in putere ? Proprietarul din Germania avea 21 de ani. Multzam in avans ! Salut, In CIV-ul german scria si la mine tot la fel, vezi daca scrie mai jos in el daca a fost modificata, in cazul in care nu scrie au fost modele fabricate cu 25 KW. Daca scrie mai jos acestea erau modificate pe admisie sau pe evacuare cu micsorarea diametrului interior al galeriei de admisie sau prin interpunerea unor Saibe tarate cu diametru mai mic intre cilindru si gatul galeriei de evacuare. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Salut, In CIV-ul german scria si la mine tot la fel, vezi daca scrie mai jos in el daca a fost modificata, in cazul in care nu scrie au fost modele fabricate cu 25 KW. Daca scrie mai jos acestea erau modificate pe admisie sau pe evacuare cu micsorarea diametrului interior al galeriei de admisie sau prin interpunerea unor Saibe tarate cu diametru mai mic intre cilindru si gatul galeriei de evacuare. Cu stima, CIV-ul german nu il mai am, o sa merg la un service moto sa verific existenta saibelor pe evacuare. Multzam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) Salutari din nou. Am o scurgere de ulei la un cilindru si n-am chef sa dau motorul pe mana vreunui macelar ca am vazut cat de atenti sunt unii dintre ei. Vreau sa scot motorul de pe cadru eu personal, ajutat de un prieten. N-am cric central, nici stender, nici masa hidraulica, si nici bani sa arunc pe vreuna dintr-astea. Care este cea mai buna metoda de extractie motor fara riscuri ridicate? Si alta intrebare. Intentionez sa dau jos doar cilindrii nu ma bag la tot blocul motor. Cand pornesc motorul se observa cum iese clar uleiul de la garnitura cilindrului spate. Pb. e ca nu stiu daca se scurge si pe la arcul acela care cupleaza ambreiajul la cutia de viteze. E posibil sa se scurga si pe acolo? Editat Aprilie 11, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Acolo e tija schimbatorului, selector sau cum ii zice, care in mod normal are un semering. Nu e exclus sa fie de acolo problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 poate sa-ti fie doar de la un amarat de surub ...am patit-o si eu .....silicon pe susub ..lasi sa faca priza siliconul si vezi dupa ... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Eu zic sa speli bine zona, apoi sa te uiti atent unde apare prima picatura! Nu faci un motor bucati aiurea. Daca pierde intre cilindru si cartere se datoreaza unei reparatii anterioare prost executata(fara inlocuire garnitura sau strangere prezoane insuficenta, etc). Daca ma uit si la capacul lateral montat cu silicon deduc ca au fost interventii serioase... Toate suruburile care nu au fost desfacute niciodata, la prima demontare au trosnet specific(cauzat de blocator). Probabil la tine nu ve-i auzi nimic. Nu cred ca ai nevoie de stender pentru a da motorul jos, dar ai nevoie de scule adevarate pentru interventia la care vrei sa te bagi! Pe de alta parte nu ai incredere intr-un mecanic si in experienta lui... Operatia este destul de stufoasa, trebuie demontata inclusiv distributia... gasasti in Haynes toate detaliile, comanda-ti din timp toate garniturile si foloseste dinamometrica si blocator la toate suruburile. Succes si multa atentie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.