Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

......N-am cric central, nici stender, nici masa hidraulica, si nici bani sa arunc pe vreuna dintr-astea.....

Daca te ajuta cu ceva...eu am agatat-o de tavan

Doua ancore in tavan, o platbanda, un carllig si un scripete= aprox 40 Lei

Ca sa dorm linistit parte din greutate am lasat-o pe o caramida

Daca ajungi in punctul ala, mai ai de desfacut doar suruburile care tin motorul pe cadru

Bafta

 

 

Daca ai nevoie te pot ajuta cu dinamometrica(intervalul 19-110 N/m)

post-65357-0-67049100-1397291129_thumb.jpg

post-65357-0-36522400-1397291160_thumb.jpg

Editat de chipu08
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut!

 

dupa peste 3 saptamani de stat desfacuta, mobra mea e in sfarsit impachetata, de o ora.

am facut mai multe:

-vopsit (spray) aripi, rezervor, capace laterale, far, capace motor.

-montat role noi la ambreiajul de pornire. n-am gasit pinion de mers in gol mai bun decat al meu, nu m-am indurat acu' sa iau unu' nou (peste 100€), nu am reusit sa-l dau la mester strungar... probabil ca data viitoare cand rolele se vor uza voi fi nevoit sa fac una din miscarile astea...

-schimbat discuri de frictiune ambreiaj si arcuri ambreiaj.

 

la acest ultim punct am comentarii si va rog, pe cei care ati trecut prin asta, sa-mi impartasiti din impresii:

asa cum am spus in mesajele mele anterioare, toate piesele ambreiajului pareau in norme, uzura aparenta si masurata fiind minima sau inexistenta. am cumparat discuri ebc si arcuri trw. prima impresie a fost ca arcurile noi sunt cu mult mai tari decat cele vechi, doar comprimandu-le intre degete... probabil ca de aici s-a tras problema ambreiajului mobrei mele (patina).

prima problema: acu', dupa montare, am facut cateva ture prin curte: ambreiajul e ingrozitor de tare! din cateva actionari mi-a rupt mana... si sunt un tip destul de zdravan. asa ati patit si voi?

a doua problema: gasesc foarte greu neutrul intre treptele de viteza... ca sa fie mai bine, am intins cablul (care e proaspat uns) pana jocul la maneta aproape ca a disparut... oricum, a scazut sub ce zice hynes ca e bine (2-3mm). probabil ca daca il mai intind, voi gasi usor neutrul dar mie, cel putin, nu mi se pare in regula. oricum, asa cum e intins acu', nu mai am plaja de reglaj. ii voi face un distantier la capatul de jos al cablului. reglajul cursei levierului ambreiajului e facut ca la carte - cu ambreiajul liber, levierul e tinta pe semn. as putea sa maresc plaja din reglajul de la placa de presiune, dar nu mai vreau sa desfac motorul... ambreiajul prinde foarte repede, putin las de maneta si incepe sa cupleze (cam prea repede dupa parerea mea). ce credeti ca ar trebui sa fac? cat e jocul la maneta de ambreiaj la voi?

 

nu am iesit pe strazi/sosele pt. proba fiindca nu am asigurare rca. nu stiu daca ambreiajul mai patineaza. sper ca nu... dupa cum functioneaza acu', nu cred ca va patina.

 

sosea uscata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...montat role noi la ambreiajul de pornire. n-am gasit pinion de mers in gol mai bun decat al meu, nu m-am indurat acu' sa iau unu' nou (peste 100€), nu am reusit sa-l dau la mester strungar... probabil ca data viitoare cand rolele se vor uza voi fi nevoit sa fac una din miscarile astea...

Te tine anu asta, dar la anu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu... pana acum am schimbat anual rolele.

Dar acum ma preocupa mai mult ambreiajul. astept ceva pareri inainte sa mai trag de reglaje.

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...pe cei care ati trecut prin asta, sa-mi impartasiti...

Si eu am avut probleme cu ambreajul care patina. Am inlocuit discurile si arcurile inutil, patina identic si cu cele noi. Discurile si arcurile vechi erau in cotele date in manual! S-a dovedit ca totul a plecat de la ulei(am mai scris despre asta). In schimb, nu am avut problemele descrise de tine.

 

Banuiesc ca arcurile tale au fost originale. Atunci cand ai vazut ca sunt diferente intre ele, trebuia sa masori cu un subler arcurile noi, sa le compari cu cele vechi - diametru spira, diametru sarma, lungime arc si nr de spire. Dupa cele descrise de tine se poate sa fie arcuri asemanatoare, dar pentru alt model de moto. Sunt mecanici care nu inlocuiesc arcurile obosite, adauga doar saibe in capetele arcurilor(depasind cu un milimetru cota normala). Eu nu zic ca acest lucru este corect dar decat sa pui alte arcuri...

Ma gandesc ca nu poti merge asa cu ea, nu decupleaza corect (pinioanele raman agatate - se vor strica crabotii si selectorul), apoi tot sistemul de comanda este supus la forte mult mai mari care provoaca uzuri... dai din una in alta!

 

PS. masoara de curiozitate cu sublerul grosimea discului. Daca are 3 mm puteai sa nu-l inlocuiesti.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristi, merci pt. interventie.

 

arcurile noi au exact aceleasi dimensiuni ca si cele vechi, in toate privintele: lungime, diametru, grosime sarma, nr. spire. in schimb, fata de cele vechi si posibil originale, care sunt negre, cele noi sunt cromate (sau nichelate, sau ce-or fi). pe orice site m-as uita, arcurile astea noi sunt facute (si) pt. xv 535. un exemplu: http://www.amazon.de/Lucas-MEF111-5-TRW-Kupplungsfedern/dp/B00684MQBI - sunt exact ce am pus pe motor, dupa cod. produsul era sigilat, cu eticheta sub sigiliu.

 

nu sunt convins ca arcurile vechi sunt de varsta motorului (din '93) dar tre' sa spun ca pot sa le comprim peste o treime intre trei degete de la o mana si complet cu doua maini. cele noi sunt mai tari. destul de mult as zice. mai tre' sa zic ca la o comparatie cu ambreiajul motocicletei unui prieten (yamaha xj 600 diversion), ambreiajul mobrei mele, in configuratia veche, era mult mai usor de actionat. acu' cred ca e putin mai tare decat cel al prietenului meu. poate am exagerat putin cu "mi-a rupt mana", dar mi-e clar ca nu mai e comod de actionat ambreiajul... va fi chiar obositor, cel putin dupa gustul meu.

 

cred ca ambreiajul decupleaza bine - schimbarea treptelor de viteza (cat si introducerea in treapta intai) e foarte faina. atunci cand stau pe loc si cuplez viteza intai, cu ambreiajul actionat, nu simt sa avansez nici macar putin, ceea ce e bine. ma enerveaza ca gasesc greu neutrul (era parfum inainte)... si ca, daca e sa reglez tensiunea cablului in asa fel incat sa gasesc usor neutrul, se anuleaza jocul liber al manetei de ambreiaj, lucru pe care nu-l consider coser (daca tensionez cablul e posibil ca ambreiajul sa patineze fara sa aibe defecte/uzura/lubrifiere gresita). in plus, ambreiajul prinde prea repede la eliberarea manetei: cum las putin, cum prinde. as fi preferat ca un sfert din cursa manetei (spre ghidon) sa fie decuplat ambreiajul.

 

mai reglez... poate gasesc varianta buna. sper sa nu trebuiasca demontat iar motorul ca sa umblu la reglajul tijei impingatoare... am fixat acest reglaj dupa cum zice manualul: levierul de care se agata cablul de ambreiaj se impinge inspre fata motocicletei pana cand se intalneste rezistenta. se regleaza tija impingatoare astfel incat levierul sa fie aliniat la semnul de pe capacul motorului.


sosea uscata!

 

hm... rasfoind putin i-netu', am gasit doo siteuri ce spun ca arcurile astea trw sunt cu 10% mai tari decat cele originale... ma rog... eu cred ca sunt cu cel putin 50% mai tari decat cele pe care le-am demontat de pe motor (e adevarat, vechi). bineinteles, e o apreciere subiectiva.

http://moobilo.de/motorrad/motoren-motorteile/kupplung-c-954/trw-lucas-kupplungsfedernkit-lucas-mef111-5-p-256363.html

http://www.autoteilemann.de/trw-motorrad-kupplungsfedern-mef111-5.html

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@octa la toate mobrele care le-am avut ambreiajul imi "tinea sus" iar tensiunea in cabu o reglez in asa fel incat jocul la maneta sa fie minim adica sa-mi "zdrangane" o idee maneta ca sa am cursa cat mai mare la ambreiaj. Acum daca vrei forta mai multa ungiul care-l face levierul si cablul de ambreiaj la jumatatea cursei ar trebui sa fie de 90 grade, daca vrei deplasare mai mare a levierului (iti creste efortul cu care tragi) micsoreaza unghiul adica levier spre dreapta sau anticeas cum vrei s-o iei.bineinteles ca aceasta pozitie a levierului sa fie reglata din tija impingatoare.Sper sa fii inteles idea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...la toate mobrele care le-am avut ambreiajul imi "tinea sus" ...Sper sa fii inteles idea.

niciodata nu am inteles expresia asta, nici la moto nici la auto.

cu maneta apasata si in treapta I-a de viteza, cand simti ca ambreiajul cupleaza? imediat ce lasi maneta sau mai tarziu, cand maneta a parcurs deja cativa cm?

acum, mie-mi cupleaza imediat ce las putin maneta (1 cm)... nu prea-mi place si cred ca nici nu-i bine - inseamna ca ambreiajul e reglat la limita. intre timp m-am gandit ca poate si cablul e de vina, fiind vechi, poate se intinde la actionare, diferenta simtita fata de vechea configuratie fiind data in special de noile arcuri, mai dure, fara uzura si fara oboseala.

 

in privinta celorlalte enumerate... n-am masurat unghiurile de la care porneste si la care se termina cursa levierului ambreiajului relativ la cablu, dar imi pare ca cele 90 gr. sunt undeva in cursa. dupa cum am spus, am reglat tija impingatoare exact cum zice manualul de reparatii. oricum, nu prea ma incanta ideea sa refac reglajul cu pricina... ar trebui sa desfac iar o buna parte din mobra: scos ulei, filtru ulei, ansamblu scarita avansata, crashbar, decuplat parghii frana si intrerupator electric aferent, demontat esapament, demontat capac lateral motor. plus ca la montare imi va trebui (mai mult decat probabil) o alta garnitura pt. capac. ptiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ambreiajul iti cupleaza la 1 cm decand incepi sa-i dai drumul e car ca-ti cupleaza pre repede (prea jos) de aceea nici nu nimeresti neutrul, la ale mele cupleaza cand mai am cam 2 cm pana s-ai dau drumul de tot .Cablul nu se intinde ce se poate fi stricat e camasa care este o spira de metal care calca una pe alta fara spatiu daca cumva ai tras de ea si ai transformat-o in arc trebuie s-o schimbi. Poti verifica in felul urmator: scoate cabul de ambreiaj dinspre partea de la motor,prinde-l cu un patent (vezi sa nu-aplatizezi)imediat langa camasa si trage de maneta.Daca simti ca deplasezi ceva elastic ca un arc camasa-i dusa.Ai putea si mai bine sa gasesti ceva la dimensiune sa bagi intre levierul de la motor si suportul cablului in asa fel incat sa imobilizezi levierul si trage de ambreiaj, la fel cursa elastica nu e bine.



Apropo simti diferente de efort pe cursa manetei, adica tragi foarte usor de ea la inceput si pe urma mai greu ? Ar trebui sa simti o fotrta aproximativ constanta.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ce părere aveți, care este prețul pieții pentru un virago 535 de 19 ani, cu parbriz, genti, etc..

 

post-51907-0-83172700-1397335660_thumb.jpgpost-51907-0-48732900-1397335679_thumb.jpg

 

Mă gândesc să o vând pentru că am 1.90m înălțime și după 100 km pe ea numai simpt decât dureri de spate pe ea :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve!

 

no, i-am dat de capat! desi azi nu aveam de gand sa surubaresc, m-am imbracat frumos (adica nu in salopeta), am luat doo chei fixe de 12 si am scos motoru' pe strada. am mai tras de cablul de ambreiaj incolo si incoace pana m-am declarat satisfacut de cursa manetei si de momentul in care cupleaza. jocul liber la maneta a ramas cam mic, de cca. juma' de mm, dar e acolo si asta inseamna ca nu foritez ambreiajul. odata cu reglarea cursei s-a mai micsorat si efortul de apasare a manetei. tot e mai tare decat a fost, dar acum sunt convins ca asa e normal si ca inainte era o problema: la benzinarie am intalnit un motociclist bucurestean calare pe o vitezana, pe care l-am rugat sa ma lase sa-i trag de maneta... am gasit ca taria manetei seamana. m-am mai intalnit cu un prieten din fosta gasca de simsonari aradeni ce are acu' un cbr 900r si si ambreiajul lui e si mai greu de tras. eu am comparat efortul de a trage maneta cu cel depus la simsonache... acesta are ambreiaj uscat cu un singur disc cat o roata de car si o parghie de peste 10 cm, nu ca cea de la viroguta, ce e pe cel mult jumatate. eram prea obisnuit cu ambreiajul vechi si mi s-a parut ciudat asta nou. ma voi obisnui si cu asta.

 

fiindca n-am asigurare, m-am limitat la o tura mica. de maine-pomaine, dupa ce iau rca, scot mobra pe sosea sa vad cum se comporta noul ambreiaj la viteze mai mari, acolo unde imi patina.

 

am inca o intrebare: exista vreo garnitura la imbinarea tevii de esapament la galeria de evacuare a cilindrului din spate? la demontarea esapamentului n-am gasit asa ceva. acu' scoate un fir de fum p'acolo. poate n-am strans bine sau egal suroafele... dar totusi ma gandesc ca ar putea sa fie si o garnitura. esapamentul mobrei mele a mai fost sigur demontat - in germania, fosta tara de rezidenta, motorul era limitat la 25 kw prin bucsarea esapamentului (asa scrie in brieful nemtesc). n-am gasit bucsele alea ci doar urme ca s-au taiat cu flexu' punctele de fixare. poate ca cine a facut treaba asta nu s-a ingrijit sa puna si garnituri la imbinarile esapamentului (nici la cilindrul din fata nu este nici un fel de garnitura).

 

sosea libera!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai la fiecare imbinare garnituri, sau cel putin asa trebuie

Si din strangerile piulitelor faci ceva treaba(sa avansezi cu amandoua progresiv in mod egal), dar ceva tot trebuie sa fie acolo pt etansare

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am vazut eu pe youtube la cineva care demonta esapamentul de 535 are etansare cu snur ( nu stiu daca de azbest sau alta dracie aici cristi 57 ti-ar putea raspunde).

Jocul la maneta mi se pare ok acuma depinde ce intelegi tu prin joc eu inteleg cursa manetei pana incepe sa opuna rezistenta semnificativa restul e arc de rapel.



PS Sub nicio forma nu-i baga garnitura de cupru, cupru cu aluminium nu se impaca, mai bine clingherit

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....exista vreo garnitura la imbinarea tevii de esapament la galeria de evacuare a cilindrului din spate? la demontarea esapamentului n-am gasit asa ceva...

Da, la iesirea din chiulase este o garnitura (YA00140056) doua bucati, cate una pentru fiecare galerie. Galeria din spate incepe cu un cot scurt si continua cu teava de esapament. Intre cot si teava este o alta garnitura (YA00141443). Cred ca acesta iti trebuie tie. Sunt facute dintr-o tesatura de azbest grafitat, presate sau clingherit. Acestea sunt codurile de producator/catalog daca vrei sa le comanzi!

La nevoie poti face din alta garnitura asemanatoare pe care o scurtezi cat este nevoie si o montezi in lamajul catre o tine pe pozitie. In momentul strangerii se deformeaza capatand profilul lamajului respectiv.

O poti confectiona si singur daca faci rost de snur de azbest grafitat cu diametrul de cca 4 mm, montat cap la cap. Merge si negrafitat, dar la demontare nu o mai poti reutiliza(se transforma in frimituri).

 

PS. Strangera definitiva a garniturilor o faci cu tobele montate si fixate - ramane ultima strangere ce trebuie efectuata.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve!

 

multumesc tuturor celor care mi-ati venit in ajutor cu sfaturi si know-how.

 

azi am scos motorul la o tura, pe strazi si sosele, in total vreo 70 km, bineinteles dupa ce am intrat in legalitate in privinta actelor (rca noua).

sunt perfect multumit de motor dupa reparatii. ambreiajul merge brici, nu patineaza in nici o circumstanta, cursa reglata cum trebuie a dus la un efort acceptabil al actionarii manetei. se pare ca si firul de fum care parea ca iese din imbinarea esapamentului a fost o alarma falsa - dupa o vreme nu am mai sesizat scapari, desi la nici un cilindru nu am garnituri de azbest. probabil ca fumul observat ieri erau, de fapt, vapori ai uleiului degripant pe care l-am folosit la deztepenirea suroafelor.

 

sper sa reusesc luna viitoare sa-mi dedic din timp mobrei, fiindca mai vreau sa o prefectionez:

-polisat si lacuit parbriz

-polisat elemente cromate

-vopsit furca si juguri

-montat turometru (cu adaptari - am un bord de atv cu turometru)

-rezolvata problema punctelor de rugina de pe rafuri

-refacut cadru sidecase-uri (am doua topcaseuri pe care le-am folosit pe post de sidecase-uri dar nu-mi placea cadrul facut la repezeala in trecut)

-refacut spatar pasager (cel actual e, din nou, o incropeala rapida facuta inaintea unei calatorii)

-remontat spatar pilot (am folosit cu succes o tetiera de scaun auto reglabila pe inaltime dar nu am mai montat suportii artizanali fiindca i-am indoit - material slab)

-rezolvat mici detalii inestetice (cabluri cu izolatie de culoare nepotrivita, etc.)

-schimbat ulei furca (nu l-am schimbat niciodata)

-as vrea sa pelungesc tobele de esapament fiindca cele actuale imi murdaresc/afuma sidecaseul de pe dreapta. m-am gandit la o solutie buna si estetica dar imi vor trebui piese pentru crearea carora nu am uneltele necesare.

 

stiu ca sunt pareri contra topcase-urilor si sidecaseurilor pe cruesere, dar pt. mine utilitatea acestora, versus gentilor de piele, e incomparabil mai buna. in plus, mie-mi plac mult si cutiile, dupa parerea mea, acestea completeza bine viroguta.

 

cred ca inca nu mi-am prezentat jucaria in zona virago, asa ca o fac acum, dupa mica operatie de infrumusetare, nici jalnica, nici profesionista - vopsirea/lacuirea partilor albe de caroserie si a capacelor laterale ale motorului, cu aerosoli ieftinuti.

 

multumesc inca o data pt. ajutor!

 

post-262-0-14423900-1397482702_thumb.jpg

post-262-0-63384100-1397482715_thumb.jpg

post-262-0-17506400-1397482761_thumb.jpg

post-262-0-22721000-1397482773_thumb.jpg

post-262-0-03711800-1397482794_thumb.jpg

post-262-0-83981800-1397482867_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Vechea baterie s-a dus, am luat o baterie Yuasa YB12AL-A2, a venit cu acidul separat.

Pe google m-am tot uitat dar nu am gasit ceva clar pentru cum se procedeaza in cazul acesta.

Ma ajuta cineva ?

 

Multzam !

 

asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am facut bateria la a mea... pus acidul ib mod egal in fiecare element (la ochi), lasata cu dopurile scoase vreo ora si ceva, 2... avea 12,8v cand am montat-o pe mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ octa arata bine amanta ta sa te poarte mult si bine fara niciun eveniment. Pentru parbriz poti folosi Xerapol si pasla ( nu se mai gaseste Super Cristal) pentru crom Nevr-Dull.

Iti consuma ulei de afuma asa esapamentul?Ca tevile mele sunt la fel de scurte si nu am nicio urma de afumatura.Despre sidecase-uri si topcase-uri pe choppere ce sa zic fiecare cu gustul lui si despre asta nu se discuta, eu am suport pentru cutii laterale dar le folosesc pentru deasagi de piele (sau ma rog piele ecologica).Parbrizul mi se pare cam scurt., cel putin pentru mine (iau reper oglinzile, am 1.83) si unghiul de inclinatie mi se pare cam mare, al meu l-am reglat ca unghi sa fie paralel cu amortizoarele fata chiar o idee mai drept si ca inaltime l-am taiat la orizontala dusa de la nasul meu (eu stand in pozitia de mers) pe parbriz, cu aceasta setare garantat aerul iti trece pe la 5cm deasupra castii si tu poti privi cam de la 20 m peste parbriz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am facut bateria la a mea... pus acidul ib mod egal in fiecare element (la ochi), lasata cu dopurile scoase vreo ora si ceva, 2... avea 12,8v cand am montat-o pe mobra

bun, mulzam, asa fac si eu.

 

Revin cu bateria.

Gasit instructiuni:

- acumulatorii YuMicron au fost incarcati uscat in timpul procesului de fabricatie si necesita

activare la prima utilizare.

- se umple spatiul fiecarui element cu electrolit, fara a depasi nivelul maxim.

- se lasa acumulatorul aproximativ o ora, nivelul electrolitului poate sa scada, se reumple.

- se recomanda incarcarea pe redresor timp de 30-60 min.

- se pune pe mobra si valea.

 

asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt. aprecieri!

 

aseara tarziu, desi obosit, am stat vreo doua ore la polisat elemente cromate (mai putin rafuri). am folosit "prevent metal polish". rezultatul e uimitor!

 

@chipu08: parbrizul e obtinut din doua parbrize de scooter (unul de piaggio si altul... nu stiu) pe care l-am gasit la piata de vechituri. parbrizul mare de piaggio l-am decupat cum am putut mai bine din forma data - avea aparatori pt. ghidon si era mult mai inalt, o imensitate. sistemul de prindere in doar doua puncte (de telescoape, intre juguri) e o combinatie intre piesele celor doua parbrize si niste piese de prindere conducte de la magazinul de instalatii sanitare. imi place mult sistemul asta, e mai discret. in total m-a costat vreo 100 lei.

 

@vlad: super cristal e o pasta de dinti, nu? o fi si xerapolul acelasi lucru? parbrizul are si niste zgarieturi care nu stiu daca ies la polish. cred ca trebuie sa-l slefuiesc.

motorul nu consuma pic de ulei. murdaria se produce la pornirile de dimineata, pe racoare - e condens. cand pornesc, pur si simplu se arunca picaturi de apa murdare pe dude. dupa incalzirea motorului si a tobelor efectul dispare. tre' sa spun ca tevile sunt goale-golute in interior, nu exista nici un fel de elemente care sa devieze condensul intr-alta directie decat spre inapoi.

parbrizul ma ajuta fara discutie, asa cum e. dar sigur se poate mai bine. probabil ca daca l-as aduce putin mai la verticala ar fi si mai bine. acum e perfect in linia furcii. eu am 1,9 m. puteam sa-l las mai inalt dar nu mi-a placut aspectul - decuparea am facut-o treptat pana cand mi-au convenit proportiile. ma ajuta mult si pozitia - scaritele avansate si ghidonul imi dau o pozitie comoda, mai spre spate. am cumparat motorul cu dragbar (pe care inca il mai am), dar cei cativa cm mai inspre fata si mai jos ai sai imi dadeau dureri de spate. ghidonul actual, dupa cum se vede, e de pe un motor cross (a carei furci e instalata pe simsonachele meu). m-am gandit mereu sa-i tai traversa (ce se potriveste unui crueser ca nuca'n zid) si sa-l vopsesc alb, dar am gasit bara aceea foarte utila in excursii - agat de ea suport telefon si suport sticla apa. probabil ca totusi nu voi lasa asa ghidonul.

 

tevile de esapament vreau sa le lungesc prin urmatoarea metoda: le tai capetele la unghi drept (fata de axul tevilor), fac doua conuri si le prelungesc cu niste picioare de masa cromate (pe care le am), ce au un diametru mai mic. elementele vor fi prinse mecanic unele de altele. as putea sa potrivesc prelungirile cu niste bucse, dar parca ma atrage ideea cu conuri mai tare.

efectul gatuirii ar trebui sa fie reducerea tonalitatilor inalte si scoaterea in evidenta a basilor. in plus, zgomotul se muta mai inspre spatele motocicletei, ceea ce duce la mai putina oboseala a urechii la drumuri mai lungi. bineinteles ca scap si de murdarierea sidecaseurilor si a capatului basculei.

 

vreau sa obtin ceva de genul tevilor din poza de mai jos. tevile mele pt. prelungire au un diametru mai mare decat cele din poza.

post-262-0-78884600-1397543449_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am o mica razuiala pe diafragma de la un carburator (pe ambele parti):

 

KkcMckE.jpg

 

Exista vreo pasta flexibila ce se poate aplica pe zona respectiva pentru ca sa nu se faca si mai mare stricaciunea? Am gasit pe Youtube ceva, cum se numeste la noi?

 

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...