Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

alta solutie nu prea ai... am mai citit pe forumuri ca multi s-au lovit de problema asta, rezolvarea asta e, largitul bucselor. doar sa ai grija sa le dai centrat, sa nu te duci stramb cu bormasina.

 

Pana la urma am gasit solutia.post-79667-0-63788300-1405257265_thumb.jpg

asa se poate reveni la ghidonul original fara multe batai de cap

post-79667-0-27652900-1405257409_thumb.jpg

Editat de MPsihopatu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@raisa creata

Eu nu am desfacut inca acest motor dar mai am una de 125 (transformata in 150) si cand am avut o problema la ambielaj si a trebuit s-o desfac (mie mi se cereau 400lei si m-am hotarat s-o fac eu) am observat ca oala de ambreiaj avea un joc marisor (dupa parerea mea) m-am dus la Axa (in Vitan) la sevice si i-am itrebat pe baietii de acolo care-i treaba, raspunsul lor a fost promt ca jocul este foarte normal. La cea de 125 nu se auzea nimic.Asa cum iti spusesem si prima oara din ce m-am documentat si eu pe majoritatea forumurilor, acest troncanit este in fisa postului.Mobra mea e noua si a avut acest troncanit de la inceput.Cel ce ti-a schimbat oala a facut-o pe degeaba (adica pe banii tai).

Repet intrebarea, se atenueaza acest troncanit cand tragi de ambreiaj? Daca da, nu ai de ce sa umbli la ambielaj (nu arbore) iar zgomotul metalic poate sa fie intradevar de la tacheti sau de la o tabla neprinsa bine in urma manoperei care ti s-a facut.Sfatul meu pe care ti-l repet e sa te intalnesti cu cineva care are o viroaga si sa faci comparatie.

da, multumesc, am ajuns in bucuresti si o sa caut pe cineva cu viroaga sau ambulanta moto

o sa va tin la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti sa va povestesc ce am patit eu ieri si intra in categoria sa nu faceti ca mine.Cum aveam programat la ora 15 un gratar am zis sa fac inainte o tura mica, adica Branesti -Fundulea si via A2 acasa.Toate bune si frumoase ma bucuram de vremea frumoasa si lipsa vantului, mers usurel cu 100/ora, ajuns la Fundulea intrat pe A2, mers la fel de lejer pana la cam 5km de ultima parcare pe sensul meu cand i-am dat de proba 140 pana la intrarea in parcare.Odata ajuns in parcare am sudat 2 tigari (fumez slim) si am numarat masinile SMURD care treceau 1...2...3...4...5....6....7, belea mare zic eu si ma gandesc ca o sa aflu la stiri, ceea ce s-a si intamplat. Am pornit mobra si hai spre casa dar nu am apucat sa fac nici 1km ca a aparut PROBLEMA, mi-a "cazut" un cilindru, asta e zic eu, pot trai si asa ca nici scule nu aveam la mine, viteza maxima s-a limitat la 80 si usurel, usurel prin oras spre casa. Din cand in cand, destul de des, rateuri, nici o problema zic eu ca doar am toba intermediara. Am ajuns in fata casei, opresc sa deschid portile si cand am pornit motorul sa introduc fierul in curte, uite ce chestie ca mergea normal, bun zic eu a avut un jeg care s-a dus si eram fericit. Dupa ce am inchis portile si m-am uitat la ea s-o admir cu drag. Era sa fac infarct.Tevile de esapament erau facute zob, cotul de la cilindrul 2 (cel din fata) la intrarea in toba era albastru inchis pe 15cm, teava de sus era galben inchis spre brun de la toba inspre iesire vreo 10cm, si teava de jos cam la fel plus cireasa de pe prajitura cam 5cm albastru .Simteam ca mor, ma gandeam ca mai bine o impingeam 20km pana acasa.M-am calmat si am inceout cu Nevr Dull -apa de ploaie, pasta Super Cristal -a miscat ceva, polish vopsea - ceva mai bine.Am scos teava de sus cat de cat si hai sa fac o tura sa vad daca se accentueaza galbejeala.Pe drum la 2km de casa, din nou mi-a cazut cilindrul 2 si asa a ramas.

Ajuns acasa am scos bujia si nexam scanteie, cand m-am dus la bobina, voila, papucii erau slabiti. Ok cu aprinderea am rezolvat-o sa vad totusi ce fac cu tevile.

Dupa ce am cautat pe internet m-am hotarat pentru Autosol care cica s-ar gasi la Practiker. Azi m-am dus acolo si nu am gasit decat Nigrin 14,5 lei, asta e decat nimic merita sa incerc. Rezultatul, dupa 2 ore de munca teava de sus recuperata 100%, la teava de jos cred ca mai muncesc 1 ora si la cot Dumnezeu cu mila ca nici nu m-am apucat.

Asta-i patania mea si invatatura de minte sa nu mai plec cu mainile in buzunar.


Astfalt curat ca eu ma duc sa mai frec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut v-am întrebat acum vreo câteva zile despre problema mea legată de rateuri și oscilații ale forței de tracțiune, am descoperit că sunt sparte galeriile de admisie. Am sa-le schimb săptămâna asta și sper să rezolv problema.

 

O zi bună

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor.... caut un stop pentru motoru meu ... daca se poate nu foarte mare si nu foarte scump .... daca are careva si nu mai are trebuinta de el si vrea sa il marite va rog dati un semn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta este ca vreau drept la prindere..ca aripa imi e modificata ...am scos locul unde era stopul propriu zis si am aripa dintro bucata frumos refacuta ...si vreu un stop frumusel cu prindere pe drept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Caut pentru cineva, care nu are cont aici emblemele de pe rezervor de la un 535.

Adica modelul asta :

 

 

Va multumesc.

 

 

 

post-5165-0-07482700-1405664023_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti sa va povestesc ce am patit eu ieri si intra in categoria sa nu faceti ca mine.Cum aveam programat la ora 15 un gratar am zis sa fac inainte o tura mica, adica Branesti -Fundulea si via A2 acasa.Toate bune si frumoase ma bucuram de vremea frumoasa si lipsa vantului, mers usurel cu 100/ora, ajuns la Fundulea intrat pe A2, mers la fel de lejer pana la cam 5km de ultima parcare pe sensul meu cand i-am dat de proba 140 pana la intrarea in parcare.Odata ajuns in parcare am sudat 2 tigari (fumez slim) si am numarat masinile SMURD care treceau 1...2...3...4...5....6....7, belea mare zic eu si ma gandesc ca o sa aflu la stiri, ceea ce s-a si intamplat. Am pornit mobra si hai spre casa dar nu am apucat sa fac nici 1km ca a aparut PROBLEMA, mi-a "cazut" un cilindru, asta e zic eu, pot trai si asa ca nici scule nu aveam la mine, viteza maxima s-a limitat la 80 si usurel, usurel prin oras spre casa. Din cand in cand, destul de des, rateuri, nici o problema zic eu ca doar am toba intermediara. Am ajuns in fata casei, opresc sa deschid portile si cand am pornit motorul sa introduc fierul in curte, uite ce chestie ca mergea normal, bun zic eu a avut un jeg care s-a dus si eram fericit. Dupa ce am inchis portile si m-am uitat la ea s-o admir cu drag. Era sa fac infarct.Tevile de esapament erau facute zob, cotul de la cilindrul 2 (cel din fata) la intrarea in toba era albastru inchis pe 15cm, teava de sus era galben inchis spre brun de la toba inspre iesire vreo 10cm, si teava de jos cam la fel plus cireasa de pe prajitura cam 5cm albastru .Simteam ca mor, ma gandeam ca mai bine o impingeam 20km pana acasa.M-am calmat si am inceout cu Nevr Dull -apa de ploaie, pasta Super Cristal -a miscat ceva, polish vopsea - ceva mai bine.Am scos teava de sus cat de cat si hai sa fac o tura sa vad daca se accentueaza galbejeala.Pe drum la 2km de casa, din nou mi-a cazut cilindrul 2 si asa a ramas.

Ajuns acasa am scos bujia si nexam scanteie, cand m-am dus la bobina, voila, papucii erau slabiti. Ok cu aprinderea am rezolvat-o sa vad totusi ce fac cu tevile.

Dupa ce am cautat pe internet m-am hotarat pentru Autosol care cica s-ar gasi la Practiker. Azi m-am dus acolo si nu am gasit decat Nigrin 14,5 lei, asta e decat nimic merita sa incerc. Rezultatul, dupa 2 ore de munca teava de sus recuperata 100%, la teava de jos cred ca mai muncesc 1 ora si la cot Dumnezeu cu mila ca nici nu m-am apucat.

Asta-i patania mea si invatatura de minte sa nu mai plec cu mainile in buzunar.

 

Astfalt curat ca eu ma duc sa mai frec.

:crack: spor !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca un reminder:

Pe grupul Virago Riders Romania de pe facebook s-a stabilit pana acum data intalnirii 29-31 august si cel mai votat loc este Vidraru.

Care nu aveti facebook dar vreti sa ne intalnim, mai dati un semn aici si va tinem la curent cu toate alea.

Cele bune, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...m-am hotarat pentru Autosol care cica s-ar gasi la Practiker. Azi m-am dus acolo si nu am gasit decat Nigrin...

Pentru aluminiu, crom si inox iti poti face singur o pasta de lustruit din oxid de crom - praful acela verde care se foloseste ca pigment in zugraveli. Apoi cu o bormasina si un disc de pasla rezolvi in cateva minute orice problema legata de aspect.

Daca te intereseaza pot scrie modul de preparare si utilizare, altfel pierd vremea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru aluminiu, crom si inox iti poti face singur o pasta de lustruit din oxid de crom - praful acela verde care se foloseste ca pigment in zugraveli. Apoi cu o bormasina si un disc de pasla rezolvi in cateva minute orice problema legata de aspect.

Daca te intereseaza pot scrie modul de preparare si utilizare, altfel pierd vremea...

Nigrinul si-a facut treaba dar destul de greu.

Bineinteles ca ma intereseaza reteta si poate intereseaza si pe altii daca spui ca ai probat-o, ca pasta de dinti Super Cristal nu mai e ce era.

Merci anticipat

 

Astfalt curat

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Caut pentru cineva, care nu are cont aici emblemele de pe rezervor de la un 535.

Adica modelul asta :

 

 

Va multumesc.

 

 

 

Poate suna redundant dar... Tot ebay. Le-am vazut pe la 6-8 dolari perechea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut v-am întrebat acum vreo câteva zile despre problema mea legată de rateuri și oscilații ale forței de tracțiune, am descoperit că sunt sparte galeriile de admisie. Am sa-le schimb săptămâna asta și sper să rezolv problema.

 

O zi bună

Azi am fost la mecanic, mi-a dat jos carburatoarele, le-a curatat, am schimbat galeriile de admisie, totul a mers perfect pana la prima benzinarie unde am alimentat(am facut plinul), iar dupa 8 km am tras pe dreapta pentru ca motorul numai trage... m-am tarait inapoi in bucuresti cu 50km/h max, rateuri... etc

 

Nici una din Viroagele voastre nu a mai prezentat un astfel de simtome? :angryfire:

Editat de el_shmc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la mecanic, mi-a dat jos carburatoarele, le-a curatat, am schimbat galeriile de admisie, totul a mers perfect pana la prima benzinarie unde am alimentat(am facut plinul), iar dupa 8 km am tras pe dreapta pentru ca motorul numai trage... m-am tarait inapoi in bucuresti cu 50km/h max, rateuri... etc

 

Nici una din Viroagele voastre nu a mai prezentat un astfel de simtome? :angryfire:

Asta am patit eu saptamna trecuta si bin cauza rateurilor imi belisem tobele. La mine a fost un contact imperfect la bobina de inductie si nu imi dadea scanteie la cilindrul doi.

La tine s-ar mai putea sa fie un jeg plecat la plimbare in carburator care fie iti blocheaza pe deschis cuiul pontou fie s-a bagat intr-un jiglor

Barem te-ai prins ce cilindru nu-ti merge, ar trebui sa fie o idee mai rece.

Consulta si bujiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Cred ca-mi iese ulei si pe la garnitura de la levierul de ambreiaj. Am incercat sa-l scot da nu pot de roata dintata ce leaga cardanul de cutia de viteze (se loveste de ea). Levierul ala nu iese decat daca desfac tot blocul motor?

 

Multam!

5kyK83Y.jpg
LMfPstU.jpg
AFWuvgD.jpg

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Caut pentru cineva, care nu are cont aici emblemele de pe rezervor de la un 535.

Adica modelul asta :

 

 

Va multumesc.

 

cred ca le mai am eu. Sa le caut acasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema la Virago cel mic...un singur carburator...

Dimineata am pornit am plecat nici o problema.Cand ajung acasa a inceput sa face niste fite:

1.cand se baga in viteza pe loc se simte o rezistenta si unori se opreste motorul.

2.cand umblu la soc moare motorul.

3. necesita tras de acceleratie ca sa porneasca.

*zilele acestea am probat robinetul pe RES dar nu a mers...sau nu am stiut sa PRIME-ez calumea carburatorul.

 

O fi ceva pe partea de alimentare?

Editat de voodoo_is
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. detaliaza mai mult, nu prea inteleg ce vrei sa spui prin "rezistenta"

2. si la mine se subtureaza sau chiar moare motorul daca trag socul cand e motorul cald. dar stiu ce are, trebuie sa-i dau nivelul putin mai mic. dar e vorba de f putin si mi-e lene sa o fac

3. in zilele f calduroase, benzina din carb se evapora. e oarecum normal, depinde cat sta mobra intre porniri si daca sta in soare.

mai e posibilitatea sa ai nivelul prea mare sau sa nu inchida bine cuiul ponto... da cu fum negru la pornire? bujiile ce culoare au? consumul e mare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Cand bag 1 de pe N se simte o scadere a turatiei(ambreiaj apasat)...ca si cum ar veni un spiridus mic, negru si urat care tine de arborele motorului :huh:

Editat de voodoo_is
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...