Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Nemultumire service si vanzator Total Motors Bucuresti (zona Doamna Ghica) :(

- au pretins ca motorul este perfect functional

- probleme la cutia de viteze,cand am fost sa imi remedieze problema (avand garantie la ea timp de un an) ,au zis ca nu se poate face acum,ci doar in septembrie

- dupa ce am luat-o de la ei saptamana trecuta,am constatat ca motorul da rateuri intr-una ,nu mai are forta deloc , huruie ca naiba si imi moare la semafor daca nu o tin cu accelaratia.

- cica au schimbat releul de incarcare a bateriei - mare minciuna,nu prea incarca deloc + acum e moarta de tot

- scriu nu pentru ca regret ceea ce am facut,asta este viata,insa altii pot lua aminte la ce am scris atat eu cat si multi alti utilizatori.

- Multumesc domnului Cornel ( numa utilizator :free ride ) pentru ajutor si sfaturi!!!raman dator!!

-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scrisul pe forum nu o sa te ajute cu mare lucru... banuiesc ca ai acte la mana, fa-le reclamatie la ANPC (fostul OPC) si la Politie pt inselaciune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am actele,nu vreau sa mă mai complic,nu mai am nici chef,nici timp si nici putere....o sa mă străduiesc sa o repar pe carca mea si sa o patrez încă vreo cativa ani!amn scris aici sa vada si alti doritori/cititori!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Alex Anghel iti recomand să faci plângere la ANPC, isi fac treaba. Eu am montat instalatie GPL pe auto si avea garantie 2 ani iar când mai era 1 lluna din garanție nu a mai vrut să o facă. Asa ca am facut plângere la ANPC, in câteva zile am avut problema rezolvată în plus respectivii au luat si o contraventie pe măsură.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie să permiteți nimănui să îsi bată joc de munca şi timpul pierdut pentru a câstiga bani care i-ai dat pe motocicletă.

 

Părerea mea este că e imperios să faci plângere.

 

O zi bună

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...amn scris aici sa vada si alti doritori/cititori!

Daca chiar vrei sa ajuti pe cineva, fa reclamatia la ANPC! Este singura modalitate de a nu mai fi inselat in viitor, nici tu si nici altii...

Excrocii cauta oameni ca tine, care platesc si nu fac nimic atunci cand sunt furati pe motiv ca nu au timp, chef, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din poza se vede ca arata perfect si asta conteaza foarte mult, e o bijuterie, ai ce lustrui.

Ce te deranleaza la ea, cutia de viteze? Adica fii mai explicit. Sare din viteza, le incurca, schimba greu?

Faptul ca da rateuri, nu mentine ralantiul si nu are forta totul e din reglaje, curatare filtru, in cel mai rau caz membrane gaurite.

Adica ce inseamna huruie? ca huruitul poate insemna de la cablul de kilometraj, rulment de roata sau cardan, in cel mai rau caz buba la motor.

Nu-ti incarca bateria? Masoara si spune poate fi un contact imperfect regulatorul sau statorul.

Eu sunt sigur ca daca nu ai fi avut problemele astea te-ai fi indragostit de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot acolo ai trimis-o si cateva pagini mai in spate dar nu ne-a dat detalii pe unde a fost si cine aluat decizia sa schimbe oala de ambreiaj.

Mie mi se pare normal ca atunci cand ceri ajutorul si ai o rezolvare/esec sa-ti impartasesti experienta comunitatii la care ai apelat.

buna dimineata !

am rezolvat problema cu troncanitul la viroaga mea

la demaror mi-a zis mecanicul ca este sa zicem o tabla care tine bilele....mi-a aratat-o era indoita si rupta pe alocuri.....a gasit si ceva pilitura, asta inseamna ca sunt afectati si cuzinetii dar nu grav....

acum se aude si merge normal, ma bucur de ea in fiecare zi

am avut noroc..... am dat de un pasionat al motoarelor din tata in fiu si numai cu asta se ocupa

 

o zi frumoasa va doresc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu,motorul este de vânzare de vreo 4 luni.Anul si pretul,mie personal îmi da cu virgula,in caz ca e cel la 1280 de euro.Din propria experienta sa nu cumpere de la intermediar,nu prea e sănătos.Erau o grămadă de Viroage super de vânzare pe forum,cauta si aibsa vezi!!asfalt fără gropi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua.

Postez pentru o amica care vrea sa isi cumpere un virago 535 din 1998 de la sermoto, ce puteti sa imi spuneti despre model, are probleme? Multumesc!

 

Salutare,

 

Pentru un Virago din 98 are cam putini km si are cam multe accesorii pe ea ca sa coste doar atat. Adica ... trebuie sa iti pui intrebarea de ce ar vinde-o asa ieftin cel din Italia de unde cumpara ei.

 

Sissy bar eu n-am vazut sa aiba (scrie in descriere ca ar avea).

 

Eu am luat un 535 din 1995 de la ei in iarna cu vreo 1500 eur si are carburatoarele cam coapte. Cam regret ca am luat de la ei.

 

Garantia aceea de 1 an (la fel ca si service-ul lor) lasa muuult de dorit.

 

Ia-ti Virago 535 ca-i faina, da nu de acolo si nu aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna dimineata !

am rezolvat problema cu troncanitul la viroaga mea

la demaror mi-a zis mecanicul ca este sa zicem o tabla care tine bilele....mi-a aratat-o era indoita si rupta pe alocuri.....a gasit si ceva pilitura, asta inseamna ca sunt afectati si cuzinetii dar nu grav....

acum se aude si merge normal, ma bucur de ea in fiecare zi

am avut noroc..... am dat de un pasionat al motoarelor din tata in fiu si numai cu asta se ocupa

 

o zi frumoasa va doresc

Ma bucur sa aud ca ti-ai rezolvat problema, acum daca nu te deranjeaza cat te-a costat si unde ai facut-o ca sa stim si noi, eventual un nr de telefon ca daca cu asta se ocupa oamenii nu se supara.Pilitura poate sa provina din multe locuri nu neaparat din cuzineti. La urmatorul schimb de filtru urmareste daca mai apare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alternatorul magnetic - este un generator cu magneti permanenti, un magnetou in stare sa genereze puteri mai mari cca 150 - 300W. Constructia lui este recenta si este datorata progresului tehnologic in electronica, implementat in ultimii ani in constructia auto/moto.

In principiu este format din electromagneti dispusi circular, in forma de stea(stator). Acest ansamblu este fix in jurul caruia se rotesc pastile magnetice dispuse cu polaritate inversata pe un suport ce seamana cu o oala(rotor). Campul magnetic ce trece succesiv prin dreptul electromagnetilor produc un curent alternativ ce este redresat de o punte de diode. Stabilizarea tensiunii este asigurata de o baterie cu tiristori ce se deschid la tensiune prestabilita si care pun la masa surplusul de curent. Este format din trei circuite identice, cate unul pentru fiecare faza.

Bobinele statorului sunt in general in numar de trei, dar pot fi si patru. Fiecare bobina fiind si ea formata din mai multi electromagneti inseriati. Numarul lor total fiind in aceasta situatie, un multiplu al lui trei(6, 9, 12,15, etc) sau al lui patru(8, 12, 16, 18, etc). Schema alaturata reprezinta un magnetou trifazic(trei bobine).

 

Regulatorul electronic - multi ii spun gresit releu de incarcare(ceeace nu este adevarat, lucreaza ca un sunt electronic).

De remarcat faptul ca regulatorul electronic este fabricat intr-o capsula metalica pentru a se asigura racirea montajului electronic, care este apoi acoperit cu un lac protector. Diodele de putere si tiristorii sunt fabricatie direct in carcasa regulatorului pentru a disipa caldura. Trebuie mentionat faptul ca datorita constructiei este indicat ca in functionare curentul produs sa fie absorbit de cat mai multi onsumatori, astfel montajul electronic va fi solicitat mai putin.

Regulatoarele electronice sunt in principiu identice, totusi aspectul si terminalele difera de la un producator la altul. Spre exemplu unele au doar patru terminale(fire), altele au sase sau mai multe fire. Unele sunt prevazute cu conector incorporat, altele au fire ce se termina cu un conector.

Atunci cand au fire acestea sunt colorate, le putem identifica usor. Astfel se poate utiliza si alt model de regulator.

- trei fire au aceesi culoare - fac legatura cu fiecare faza ce iese din generator(nu conteaza ordinea)

- un fir (intotdeauna) rosu - este firul ce face o conexiune ferma cu borna + a ateriei.

- masa este asigurata prin carcasa metalica a regulatorului, care trebuie fixata la sasiul motocicletei prin suruburi(de regula sunt doua).

Aceasta este o prima varianta(patru fire), dar pot fi si alte modele.

- daca exista inca un fir rosu cu aceeasi grosime ca primul atunci se poate lega impreuna cu acesta la borna + baterie, dar poate fi conectat la alimentarea accesoriilor a instalatiei electrice.

- daca firul este rosu dar mai subtire, atunci se leaga la plus contact (+15) el asigura curentul de functionare a montajului.

- in unele cazuri mai poate exista un alt fir negru(la unele scutere), acesta se leaga la masa.

 

Cum se poate distruge regulatorul?

- o baterie uzata este incapabila sa absoarba o mare parte din curentul produs de generator, astfel releul este suprasolicitat se incalzeste puternic si se arde.

- oxidul poate produce un contact imperfect intre masa motocicletei si carcasa regulatorului, astfel curentul nu mai este absorbit de consumatori ci de releu. Se produce efectul descris mai sus care distruge regulatorul

- contacte imperfecte la unul sau mai multe fire ce ies din generator(cele trei fire). Asta face ca celelalte infasurari sa fie preluate doar de unul din cele trei circuite ale regulatorului producand distrugerea pe rand a acestora.

 

Ce trebuie sa verificam si cum?

Verificarile se fac cu un multimetru pe scara de 2 V.

1. Pornim motorul si aprindem luminile(toti cosumatorii), apoi masuram intre carcasa regulatorului si sasiu, intre carcasa regulatorului si borna - a bateriei. Tensiune nu trebe sa depaseasca 0.02V. Daca tensiunea nu este conforma se remediaza cauza.

2. Dupa aceasta masuratoare se masoara identic intre firul rosu(se inteapa cu un ac) si borna + a bateriei. Nici aici nu trebuie sa gasim o tensiune mai mare de 0,02V.

3. Asemeni se verifica si inainte si dupa conector terminalele generatorului. Eu am renuntat la acel conetor dupa ce am distrus doua relee. Am cositorit ferm firele rezolvand astfel un mare neajuns. Acelasi lucru am facut si la alte motorete a unor cunoscuti.

4. Se masoara tensiunea de incarcare la bornele bateriei. Trebuie sa fie intre 13,6V si 14,5V.

 

Recomandari - dupa pornirea motorului aprindeti imediat luminile. Bateria sa fie in stare buna, capabila sa absoarba 6 - 8A. Daca totul este ok, nu este nevoie de utilizarea unui ventilator pentru racirea regulatorului. Cu cat sunt mai multi consumatori cu atat regulatorul este solicitat mai putin.

 

 

Generatorul magnetic (alternator, magnetou) nu-mi scoate decat la 2 fire 4 V (4,6 V exact), dar la al treilea fir, tot negru, imi scoate 0 V (0,6 V exact). Trebuie sa-l inlocuiesc? Daca da, cat costa unul? Se poate inlocui doar statorul? Cat costa acesta? Se poate inlocui doar o bobina a statorului? Cat costa aceasta? Multumesc anticipat.

» Post actualizat in 29 Aug 2014 10:48

Generatorul magnetic (alternator, magnetou) nu-mi scoate decat la 2 fire 4 V (4,6 V exact), dar la al treilea fir, tot negru, imi scoate 0 V (0,6 V exact). Trebuie sa-l inlocuiesc? Daca da, cat costa unul? Se poate inlocui doar statorul? Cat costa acesta? Se poate inlocui doar o bobina a statorului? Cat costa aceasta? Multumesc anticipat.

Am aflat ca statorul costa 300 euro si rotorul 380 euro (noi, originale).

» Post actualizat in 29 Aug 2014 10:52

 

Daca ai noroc, poti gasi magnetou second hand cu 200 euro.

Editat de Vladisto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ai facut masuratoarea?Fata de masa?Masuratorea se face intre cele trei luate 2 cate 2 deci trei masuratori.

Mai intai insa masoara-le rezistenta (tot asa 2 cate doua) ai trebui sa ai cam 0,4 ohmi si pe urma rezistenta fata de masa care trebuie sa fie infinit.

Bineinteles pentru aceste masuratori trebuie sa scoti cupla care pleaca la regulator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un xv 750 si dupa multe batai de cap am descoperit ca aveam niste fire coapte la alternator, mi le-a bobinat un mecanic moto si imi merge super, incarca cat trebuie, daca vrei te pun in legatura cu el ca sa nu dai atatia bani cand exista solutii mult mai ieftine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un xv 750 si dupa multe batai de cap am descoperit ca aveam niste fire coapte la alternator, mi le-a bobinat un mecanic moto si imi merge super, incarca cat trebuie, daca vrei te pun in legatura cu el ca sa nu dai atatia bani cand exista solutii mult mai ieftine

Da, multumesc. Chiar si la Adalmotors Service e 780 lei un stator nou, original, de Yamaha Virago XV 535. 0730.490.165 e nr meu. Sau zi-mi nr tau si te sun eu. Ori nr. mecanicului moto care se pricepe si la electrica moto.

» Post actualizat in 29 Aug 2014 11:21

Cum ai facut masuratoarea?Fata de masa?Masuratorea se face intre cele trei luate 2 cate 2 deci trei masuratori.

Mai intai insa masoara-le rezistenta (tot asa 2 cate doua) ai trebui sa ai cam 0,4 ohmi si pe urma rezistenta fata de masa care trebuie sa fie infinit.

Bineinteles pentru aceste masuratori trebuie sa scoti cupla care pleaca la regulator

Multumesc de explicatii. Nu eu am facut masuratorile.

» Post actualizat in 29 Aug 2014 11:32

Cum ai facut masuratoarea?Fata de masa?Masuratorea se face intre cele trei luate 2 cate 2 deci trei masuratori.

Mai intai insa masoara-le rezistenta (tot asa 2 cate doua) ai trebui sa ai cam 0,4 ohmi si pe urma rezistenta fata de masa care trebuie sa fie infinit.

Bineinteles pentru aceste masuratori trebuie sa scoti cupla care pleaca la regulator

Poate vrei sa vin pe la tine sa imi faci aceste masuratori. Nu pe degeaba.

» Post actualizat in 29 Aug 2014 11:33

eu am un xv 750 si dupa multe batai de cap am descoperit ca aveam niste fire coapte la alternator, mi le-a bobinat un mecanic moto si imi merge super, incarca cat trebuie, daca vrei te pun in legatura cu el ca sa nu dai atatia bani cand exista solutii mult mai ieftine

Daca ma pui in legatura, sunt si eu atent cu tine.

» Post actualizat in 29 Aug 2014 12:17

Cine stie un electrician moto in Bucuresti?

Editat de Vladisto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce zona locuiesti?

Sector 4, cartier Berceni, str. Straduintei nr. 4.

Editat de Vladisto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pot sa te ajut duminica daca cristi57 nu poate mai devreme. Dar cum poti sa mergi cu ea daca nu-ti incarca, nu iti este frica sa nu te lase in drum?

Stau la curte si avem loc de intors, ca dupa cate stiu eu pe acolo sunt blocuri. Cat despre "nu degeaba" nu-ti fa probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...