Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Eu pot sa te ajut duminica daca cristi57 nu poate mai devreme. Dar cum poti sa mergi cu ea daca nu-ti incarca, nu iti este frica sa nu te lase in drum?

Stau la curte si avem loc de intors, ca dupa cate stiu eu pe acolo sunt blocuri. Cat despre "nu degeaba" nu-ti fa probleme.

Daca poti sa vii la mine, prefer, ca am loc de intors. Am si garaj la ea. Daca nu, vin eu, ca problema e doar cand merg cu farul aprins. Dar cum facem? Da-mi nr tau de mobil sau suna-ma tu la 0730490165.

» Post actualizat in 29 Aug 2014 17:28

In ce zona locuiesti?

Pot veni eu la tine, daca ma suni la 0730490165 sau imi dai adresa ta sau nr tau de mobil. Bineinteles ca nu pe degeaba ma ajuti.

Editat de Vladisto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Te sun maine sa vad daca se poate face la tine.

Maine dupa amiaza sunt liber. Te procepi sa si rebobinezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca nu poti tu maine dupa amiaza, o lasam pe duminica, cum ai zis initial. Daca te pricepi sa rebobinezi (daca e cazul), iti dai seama ca iti platesc munca. Astept sa ma suni daca duminica vii tu la mine sau eu la tine. Am si nr 0742586057.

Editat de Vladisto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va cer si voua parerea, unde sunt mai multe capete e mai bine...

Scanteie la cilindrul fata f slaba si aiurea, rara. Bujia e buna, fisa e buna, pipa e buna, papucii si contactele ok, inclusiv la mufa TCI... Eu suspectez bobina. Totusi maine o sa fac proba si cu alt TCI... Voi ce credeti, bobina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of... Stiu, ma minteam singur ca poate vine cineva cu o solutie miraculoasa :)) glumesc

O bobina sh de 250 are cineva? Ca noua nu imi permit

Sa inteleg ca le-ai inversat deja si ai decis ca ai bobina defecta? Nu-ti trebuie neaparat de 250 merge si de 535 ca ambele sunt pe TCI, incearca la WildRider 0753080789 care a dezmembrat un 535

Atentie oricum nu lua ceva de CDI ca au principii de functionare diferite.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu am apucat inca sa le inversez... am ajuns acasa intr-un piston si am tras-o pe dreapta, dupa care m-am dus la bere :)) Dar banuiesc ca altceva nu are ce sa fie... am verificat tot, mai putin bobinele si TCI-ul. Dar nu cred ca TCI-ul da scanteie bine pe o bobina si pe a 2a o da haotica si slaba...

Oare la 125 nu sunt la fel? Ca e aproape identica cu 250-ul.

 

@Cristi: nu am zis sa vina, doar intrebam daca are de vanzare cineva, pt ca tind sa cred ca asta e buba. Una noua nu-mi permit, sa o schimb pe cea de la cilindrul din fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca 125 e pe TCI si cred ca asa e ,bobina-i bobina nu conteaza marimea motorului ea trebuie sa dea scanteie, deci merge.

Apropo de mersul intr-un cilindru, nu ti-a dat rateuri? Si daca da te-ai uitat la tobe sa vezi daca nu s-au "copt" ca eu asa am patit din cauza unui contact imperfect la bobina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, a dat rateuri tot drumul spre casa, vreo 60 km... e ok evacuarea, la 250 cel putin evacuarea cromata e doar o "imbracaminte" a tevii de evacuare.


» Post actualizat in 31 Aug 2014 12:33

Acum am venit de la mobra, am verificat bobinele si TCI-ul (cu un altul pe care il am acasa). Bobina e dusa, nu da scanteie deloc, indiferent cum o mut. Cablajele sunt ok, le-am verificat si pe alea pt continuitate.

In concluzie: vinde cineva o bobina de xv250? Este Denson 129700.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce zona locuiesti?

Stii cumva care din cele 2 regulatoare de incarcare de Virago 535 e cel original? Sau stie cineva?

post-13506-0-95565400-1409527242_thumb.jpg

post-13506-0-34840700-1409527258_thumb.jpg

Editat de Vladisto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa aud ca ti-ai rezolvat problema, acum daca nu te deranjeaza cat te-a costat si unde ai facut-o ca sa stim si noi, eventual un nr de telefon ca daca cu asta se ocupa oamenii nu se supara.Pilitura poate sa provina din multe locuri nu neaparat din cuzineti. La urmatorul schimb de filtru urmareste daca mai apare.

cu mare placere..tipul se numeste Cristi..asa cum am spus este pasionat de motoare..

are atelierul la Vitan,Piata Bobocica

telefon . 0722851263

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii cumva care din cele 2 regulatoare de incarcare de Virago 535 e cel original? Sau stie cineva?

Au fost si modele cu regulatorul fixat cu suruburi de carcasa de aluminiu, si modele mai noi, cu regulatorul 'turnat' direct in carcasa. Cel putin eu le-am vazut pe ambele venind ca si originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au fost si modele cu regulatorul fixat cu suruburi de carcasa de aluminiu, si modele mai noi, cu regulatorul 'turnat' direct in carcasa. Cel putin eu le-am vazut pe ambele venind ca si originale.

Multumesc pentru raspunsul tau. Acum Lifan, firma chinezeasca produce LF 400, din 2008, de 400 cmc si 27 CP, chiar pentru americani, fosta Virago 400 facuta de japonezi (Virago 535 a fost produs pana in 2000), careia i-au vandut licenta (patentul) chinezilor, ca si modelelor de 125 cmc si 250 cmc (dar nu si la modelul 535 cmc), are cu regulatorul turnat. Banuiam ca cele prinse in 2 suruburi sunt modelele mai vechi, produse de japonezi mai la inceput (asa are si a mea, care e Virago 535 din 1991, de 44 CP; am mai avut un Virago 535 din 1993, de 46 CP).

» Post actualizat in 01 Sep 2014 07:06

 

123 euro fara TVA costa un regulator original, adica 690 lei. Sper sa-l mai aibe in stoc la Lifan.

» Post actualizat in 01 Sep 2014 07:07

 

Sper sa fie mai ieftin la Lifan decat la Yamaha.

» Post actualizat in 01 Sep 2014 07:26

Da, multumesc. Chiar si la Adalmotors Service e 780 lei un stator nou, original, de Yamaha Virago XV 535. 0730.490.165 e nr meu. Sau zi-mi nr tau si te sun eu. Ori nr. mecanicului moto care se pricepe si la electrica moto.

post-13506-0-68995300-1409553537_thumb.jpg

post-13506-0-89026800-1409553549_thumb.jpg

post-13506-0-17154300-1409556360_thumb.jpg

Editat de Vladisto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii cumva care din cele 2 regulatoare de incarcare de Virago 535 e cel original? Sau stie cineva?

Amandoua sunt pentru virago, facute de producatori diferiti. Celelalte raspunsuri care le astepti nu pot sa ti le dau decat dupa ce fac verificari personal... ai vazut ca verificarile anterioare facute de amicul tau nu au fost tocmai corecte.

Pana atunci nu cumpara nimic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amandoua sunt pentru virago, facute de producatori diferiti. Celelalte raspunsuri care le astepti nu pot sa ti le dau decat dupa ce fac verificari personal... ai vazut ca verificarile anterioare facute de amicul tau nu au fost tocmai corecte.

Pana atunci nu cumpara nimic!

Vladisto m-a contactat si mi-a spus ca ai masurat-o si dadea bine, in cazul asta i-am replicat ca am incredere in ce faci si nu mai e nevoie sa verific si eu.

Omul a insistat pentru " a second opinion" si atunci l-am chemat la mine. Am facut masuratoarea si era destul de ok parca 13,8 v in sarcina mediu turata.

Vladisto mi-a cerut sa pun regulatorul pe direct si cum avea papucii destul de oxidati am acceptat, i-am taiat mufele si i-am lipit firele, Atunci a inceput si bucuria.regulatorul nu mai incarca deloc.Am pus clestele de curent pe cele trei fire si toate bagau la mediu turat 17A. Am pus ampermetrul sa vad cat furnizeaza regulatorul si nu trecea de 0.2 A. Am pus mana pe el, frigea.

Ca sa-l conving pe Vladisto ca de la regulator i se trage l-am pus pe al meu.Mergea perfect. Am masurat si statorul ca rezistenta si izolare fata de masa totul ok.

Tensiunea in gol la ralanti 16V si turata 50, pe toate cele 3 faze.Concluzia era una singura regulator defect.Cum omul isi punea intrebari ca de ce incarca si acum nu merge am luat regulatorul la intrebari. O faza mi s-a parut suspecta si atunci l-am conectat doar la 2 fire, incarcarea a ajuns din nou la valorile masurate de tine si de mine.

Explicatia mea este ca atunci cand ai masurat-o tu si eu prima oara conductorul suspendat de mine nu facea contact in mufa si de aceea mergea.

I-am recomandat sa-si schimbe regulatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este! Am probat si celalalt regulator, pe la 16V l-am deconectat... daca-l mai lasm, urca si mai mult. Experienta cu Geo_ZGA se repeta... se prare nu doar regulatoarele de scuter au probleme cu stabilizarea tensiunii... poate ne ajuta cu experienta lui!

 

Concluzia este clara: alt regulator. Pana atunci merge cu o singura infasurare, adica 33% din capacitatea maxima...

Spuneai ceva de regulatoare cu mosfet, poate-i sugerezi ceva!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este! Am probat si celalalt regulator, pe la 16V l-am deconectat... daca-l mai lasm, urca si mai mult. Experienta cu Geo_ZGA se repeta... se prare nu doar regulatoarele de scuter au probleme cu stabilizarea tensiunii... poate ne ajuta cu experienta lui!

 

Concluzia este clara: alt regulator. Pana atunci merge cu o singura infasurare, adica 33% din capacitatea maxima...

Spuneai ceva de regulatoare cu mosfet, poate-i sugerezi ceva!

Este fantastic Vladisto, nu a avut incredere desi credeam ca a inteles ca are regulatorul defect, dar daca stau sa ma gandesc eu i-am zis sa ia legatura cu tine ca stiam ca ai regulator de scuter si poate-i recomandai ceva.Despre mosfet nu am ce sa-i recomand ca eu am abandonat subiectul asta in momentul in care am vazut ca regleaza tot prin sunt plus ca al meu nu se incige.Pe al meu cel mai ieftin l-am vazut la 83$.

Apropo omul isi regla ralantiul din surubul de sincronizare.i-am sincronizat carburatoarele si i-am aratat surubul de ralanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu ce sa mai zic? Nu am nici pe departe cunostiintele voastre in domeniul electricii :)

Dar ce pot spune clar este ca daca statorul e bun, cablajul e bun si bateria e buna... Regulatorul sigur e defect.

Experienta mea a fost prin incercare si eliminare a regulatoarelor. Originalul (de alt model de virago) fiersese baterie si arsese cablaje, China OEM quality cica 15.5v, China pt mobra chinezeasca 16v... Honda CBR probat si cu garantie verbala 14.4v maxim, isi face treaba f bine.

 

P.s: inca caut bobina :D mor de ciuda sa trec pe langa mobra zi de zi. Si cea de 125 se potriveste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...