Geo_ZGA Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 TCI. Sa ma risc cu o pereche de xv400? Sunt ceva mai mari, nu prea stiu cum sa le montez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Poti pune orice tip de bobina care provine de la un CDI - (drujba, motor de barca sau deltaplan... iti dai seama dupa impedanta de intrare care este > sau egala cu 3-4 ohmi) Difera ca principiu de functionare cele pentru TCI sunt adevarate bobine de inductie pentru ca se bazeaza pe autoinductie adica atunci cabd se intrerupe curentul acesta incearca sa se pastreze si tensiunea pe primar creste iar potrivit raportului de transformare creste si in secundar pe cand la CDI se aplica din start o tensiune care este ridicata cu raportul de transformare si acestea sunt defapt transformatore ridicatoare.Constructiv cele cu TCI sunt mai voluminoase. » Post actualizat in 02 Sep 2014 21:39 TCI. Sa ma risc cu o pereche de xv400? Sunt ceva mai mari, nu prea stiu cum sa le montez Alea de 400 banuiesc ca sun identice cu alea de 535 ca e aceeasi mobra dar cu capacitatea redusa pentru piata japoneza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 sunt mai mari si cu alta prindere cele de 400... incerc azi sa-l sun si pe WildRider, sa vad cum e cu cele de 535 » Post actualizat in 03 Sep 2014 08:36 WildRider nu mai are bobinele de 535, drept urmare mai am doar 2 solutii: bobinele de xv500 (am gresit eu, nu era de 400, era de 500 virago-ul si pe TCI), mai mari si cu alta prindere... trebuie sa vad daca am loc de ele pe pozitia originala si sa le fac un suport cumva. Sau bobina noua, ne-originala si cica compatibila cu multe alte modele de moto, adica asta http://motomus.ro/piese-accesorii/electronica/aprindere/bobina-inductie/bobina-inductie-moto-guzzi-12v-cc-4-ohm-0010551?CarVehicleId=166313 Voi ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Ti-am raspuns pe face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Poate ar fi mai bine sa astepti duminica si sa mergi in Vitan cu multimetrul in buzunar. Cristi are dreptate cam la 4 ohmi pe primar e buna fiind pentru TCI ca cele de CDI au rezistente foarte mici si pe primar si pe secundar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Am montat bobinele de atv Linhai, se potrivesc si functioneaza perfect. Pt cine mai are nevoie, pe viitor, sa stie ca poate sa puna de atv Linhai de 300cmc. Eu le-am luat de la atvrom, pret bun, pe stoc si f ok oamenii. Multumesc pt sfaturi si ajutor. p.s: daca vrea cineva, bobina originala care mi-a ramas e de vanzare cu 100 lei. Mie mi-a cerut cineva 40 euro pe una sh...si e 83 euro una noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Am montat bobinele de atv Linhai, se potrivesc si functioneaza perfect. Pt cine mai are nevoie, pe viitor, sa stie ca poate sa puna de atv Linhai de 300cmc. Eu le-am luat de la atvrom, pret bun, pe stoc si f ok oamenii. Multumesc pt sfaturi si ajutor. p.s: daca vrea cineva, bobina originala care mi-a ramas e de vanzare cu 100 lei. Mie mi-a cerut cineva 40 euro pe una sh...si e 83 euro una noua. Te-ai scos, ai scapat ieftin cu 50lei sau 100 daca ai luat doua ca vad ca o dai pe a ta.M-am uitat de curiozitate in schema de Linhai si vad ca e pe TCI desi cei de la atvrom vindeau pentru el CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Da, pai am intrebat inainte, la telefon. Si am cerut pt tci, 4 timpi. S-au cam mirat si ei ca iau pt virago, dar au fost ok. Da, am luat pereche, sa fie la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Ma bucur ca pana la urma ai tinut cont si de sfaturile noastre (eu marius si cristi) sa le folosesti sanatos si fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latrau86 Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Din pacate ... Vand Yamaha Virago xv 250 ,an 1992, stare buna ,cauciucuri noi 2014,revizie martie 2014, s-a circulat 700 km cu ea acest sezon.. Buba: CDI ars. Mentionez ca se vinde cu parere de rau ..am nevoie de bani. Pret 900 eur negociabil usor.. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--yamaha-virago-din-1992-583560.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 eu as fi interesat de portbagaj +sissy bar.daca te hotarasti sa le vinzi separat da-mi un PM te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 buna seara si scuze deranjul... intreb ca sigur mi se raspunde ca de fiecare data ...... cit ulei intra in furca` sau in telescop pe bucata ...sau cum sa ma exprim ca sa fiu inteles..desi sunt sigur ca o sa mi se raspunda ... Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) pai manualul zice 245ml de 10w, pt fiecare amortizor. nu precizeaza daca asta e cantitatea "la gol", adica dupa ce furca a fost desfacuta si curatata, fara sa mai ramana pic de ulei vechi, dar eu sunt 99% sigur ca asa e. eu asa am pus, 245ml masurati cu seringa (nebuneala de-a mea sa fie la fix) in furca goala si uscata. la stilul meu de mers, ceva mai agresiv, mi se pare cam moale furca, asa ca data viitoare, daca mai apuca, o sa pun 15w. Editat Septembrie 9, 2014 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stas Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Vând Viroagă de 535. După 6 ani, ne despărțim în termeni amiabili; eu netăvălit neam, ea la fel ca-n prima zi. Așadar, o vând cu toți cei 37.000 de km căpătați în lunga viață începută în 1993. Adusă din „Nemția". Avem așa: - ITP până-n cinșpe (2015) - Cauciucuri 70 - 80% - Sissy bar - Tobe goale, sunet frumos (am trecut ITP-ul fără probleme) Se poate admira în București cu programare la nr. de telefon: 0762 16 7000 Preț - Unamieșaptesute Euri (Negociabil) /index.php?/topic/717943-yamaha-virago-xv-535-1993/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Sper sa nu se supere MIB-ul pe mine ca i-am pozat mobra azi dimineata 2 virogute, teoretic la fel, practic una Indian style si una "my" style. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Sper sa nu se supere MIB-ul pe mine ca i-am pozat mobra azi dimineata 2 virogute, teoretic la fel, practic una Indian style si una "my" style. iti dai seama ca nu ma supar )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 merge maine cineva inspre Buzau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 ...eu, daca mergi prin ploiesti-mizil-buzau! Mi-am pregatit cortul si celelalte pentru o noapte de liniste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 da. de ce nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Daca sunt in stare sa ma trezesc cat de cat devreme, eu o iau spre Veliko maine, deci iti refuz invitatia Drum bun si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Crash Bar Yamaha Virago XV535 Pret 250 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 14, 2014 Share Postat Septembrie 14, 2014 Crash Bar Yamaha Virago XV535 Pret 250 RON. Pune niste dimensiuni pentru ca eu cred ca sunt prea mici, nu depasesc scaritele, frana si schimbatorul de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Septembrie 14, 2014 Share Postat Septembrie 14, 2014 Pune niste dimensiuni pentru ca eu cred ca sunt prea mici, nu depasesc scaritele, frana si schimbatorul de viteze. O sa le masor maine, sunt achizitionate dupa model, sunt noi, nemontate, nu stiu daca depasesc sau nu cele prezentate de tine. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 (editat) Salutare! am nevoie de un sfat, va rog, de la pasionatii de virago. Un prieten a inlocuit la virago-ul lui piesele din poza atasata, suruburi oem duritate 10, baterie noua Yuasa (cea mai puternica la rece), bujii noi, releu oem nou, ulei nou etc. Tot face acelasi zgomot si se comporta de parca ar avea 6 amperi, abia da peste cap motorul si trebuie sa o "prinzi" din gaz, plus sunetele specifice de "lasa-ma in pace, nu vreau". Mentionez ca s-au mai bagat o data piesele astea in ea (alt rand, tot nou, nici 3 mii km) si s-au forfecat suruburile alea 3 mici de prindere a "cuplei" cu role plus stricat suprafetele unde lucreaza, pana nu mai invartea deloc. Inteleg ca "asa face modul asta" dupa o vreme, ca e batrana etc, dar refuz sa cred ca problema asta nu vine de undeva anume, ca s-a fabricat atata timp in lume si toti proprietarii s-au resemnat de la o vreme. Cand cautam piesele astea second, mi-a zis cineva care dezmembra pe aici ca ar fi ovalizat nu stiu ce, am uitat ca nu mai gasesc mesajul... Eu sunt ferm hotarat sa-i dau de cap oricati bani ar presupune, oricum a mai intrat pretul unui virago in ea pana la momentul asta, e mai mult o chestiune de orgoliu si nervi. Care mama naibii e problema si ce trebuie sa mai cumpar? Editat Septembrie 15, 2014 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Salutare! am nevoie de un sfat, va rog, de la pasionatii de virago. Un prieten a inlocuit la virago-ul lui piesele din poza atasata, suruburi oem duritate 10, baterie noua Yuasa (cea mai puternica la rece), bujii noi, releu oem nou, ulei nou etc. Tot face acelasi zgomot si se comporta de parca ar avea 6 amperi, abia da peste cap motorul si trebuie sa o "prinzi" din gaz, plus sunetele specifice de "lasa-ma in pace, nu vreau". Mentionez ca s-au mai bagat o data piesele astea in ea (alt rand, tot nou, nici 3 mii km) si s-au forfecat suruburile alea 3 mici de prindere a "cuplei" cu role plus stricat suprafetele unde lucreaza, pana nu mai invartea deloc. Inteleg ca "asa face modul asta" dupa o vreme, ca e batrana etc, dar refuz sa cred ca problema asta nu vine de undeva anume, ca s-a fabricat atata timp in lume si toti proprietarii s-au resemnat de la o vreme. Cand cautam piesele astea second, mi-a zis cineva care dezmembra pe aici ca ar fi ovalizat nu stiu ce, am uitat ca nu mai gasesc mesajul... Eu sunt ferm hotarat sa-i dau de cap oricati bani ar presupune, oricum a mai intrat pretul unui virago in ea pana la momentul asta, e mai mult o chestiune de orgoliu si nervi. Care mama naibii e problema si ce trebuie sa mai cumpar? Aici sunt 2 probleme de fapt, si trebuie rezolvate separat. 1. Faptul ca-ti invarte greu poate fi din contacte slabite sau oxidate, electromotor, ceva intepenit in motor. 2. Setul ambreiaj de pornire (rulmentul unisens) care te-a tinut 3000km cine stie de cine a fost facut fiind un after, nu ai de unde stii ce calitate au avut piesele cum au fost cementate, asta numai un mecanic experimentat poate spune uitandu-se la uzura produsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.