Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

M-am hatarat sa-mi schimb simeringul de la cardan, iesirea din motor pentru ca-mi plange (ma asteptam). Este 35x52x8. Am gasit 35x52x8 P.

Stie cineva sa-mi spuna ce reprezinta P-ul. Mai demult gasisem un catalog la Adix dar nu mai am acces la el si as dori inainte sa ma deplasez sa-l iau sa stiu ce hram poarta.

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si... e a 2a oara cand m-a lasat in drum :( Am impins la ea cativa km pana acasa...

Varianta 1: m-a lasat incarcarea (regulator, stator) varianta 2: aveam releul de la voltmetru cu firele dezizolate, aruncate pe acolo, ma gandesc ca a facut masa si a golit bateria (acum are cam 11v, masurata pe drum cu chinezaria aia de pe mobra). Am incercat sa o pornesc impinsa, de 3 ori nu vrea, daca o las 5-10 min o ia pt 100-200m si dupa aia moare iar motorul. Cumva coincide cu aprinsul stopului pe frana sau a semnalizarii (intensitatea bordului scade instant)... oricum farul si stopul se aprind pe contact + pozitiile americanesti din semnalele fata. Ma gandesc ca firele alea au golit bateria si acum consumatorii mai mari sug din ea si nu mai are scanteie pt bujii... am dreptate?

Iau bateria in casa la incarcat si maine probez cu multimetrul pe ea, sa vad ce si cum... sper sa nu fie regulatorul sau, mai rau, statorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Geo, dar numai probleme ai avut cu Mary, sper ca vaca sa fie altfel. Sigur dupa ce o sa verifici totul O sa gasesti problema. Despre scurt nu cred ca este vorba pt ca ardea sigurante, tot incarcarea este problema, ia-le usor. Cand m.a lasat si pe mine in drum era releul de incarcare, care era in scurt. Primul verifica-l pe el, la rece, adica sa il masori neconectat.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, sa fie. Zilele astea o sa verific cu multimetrul, sa vad ce zice... acum bateria e pe redresor, era pe la 11v. Ciudat e ca in toamna era totul ok, acum, la prima tura, face figurile astea. Eu sper sa nu fie statorul, ca ala ma usuca de bani.

Anul trecut am mai avut probleme cu niste semnalizari after market, faceau scurt si imi consumau bateria (plus pocnit becul). O singura data s-a ars siguranta, in rest a ramas intreaga.

E ceva pe incarcare, clar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar am fost bou... am uitat sa pun - de la regulator la borna bateriei. Am stat cu impresia ca firul ala negru gros e tras de la voltmetru, nu stiu de ce... si am realizat mai devreme ca e de la regulator. Asta dupa ce masurasem fazele statorului, totul era ok, la baterie voltajul era cel al bateriei, deja trasesem concluzia ca e regulatorul mort. Saracu' nu avea nici o vina... am pus totul la loc, am facut 20 km si a functionat perfect :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar am fost bou... am uitat sa pun - de la regulator la borna bateriei. Am stat cu impresia ca firul ala negru gros e tras de la voltmetru, nu stiu de ce... si am realizat mai devreme ca e de la regulator. Asta dupa ce masurasem fazele statorului, totul era ok, la baterie voltajul era cel al bateriei, deja trasesem concluzia ca e regulatorul mort. Saracu' nu avea nici o vina... am pus totul la loc, am facut 20 km si a functionat perfect :D

Da voltmetrul ala il tii de frumusete? Nu ti-ai dat seama citindu-l ca e ceva in neregula, sa faci repede calea intoarsa catre casa si sa nu impigi la ea?

 

Am gasit ce-i cu P-ul de la simering, adica si antipraf, exact ce-mi trebuie. Partea proasta e ca trebuie sa astept pana luni ca sambata nu au program.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i functional, firele cu care il montasem initial sunt de proasta calitate si oxidasera, am scos releul.

Prostia mea, ca nu am pus multimetrul pe ea cand am pornit-o ieri, dar eram atat de entuziasmat incat am plecat direct... mergea bine, ca na, bateria era incarcata full pe redresor.

Anvelopa spate nu prea are aderenta momentan, am citit ca asa "face toate" cand sunt noi, pana se duce nu stiu ce strat... una peste alta, sunt fericit ca functioneaza macar una din 2, am rca la ea si pot sa ma plimb... daca nu ploua :)) Nu i-am uns nici lantul, nu i-am montat nici aparatoarea de lant... se rezolva maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune benzina proaspata (in caz ca abia ai scos-o de la iernat), sufla filtrul de aer, curata si inspecteaza bujiile sa nu fie consumate/incarcate si sa dea scanteie, verifica furtunele de benzina sa nu fie ciupite, daca ai filtru de benzina, schimba-l (unu nou e 15-20 de lei)...daca persista inseamna ca e de la carburatie si trebe curatate, reglate si sincronizate

viroaga e destul de simpla si usor de mesterit la ea, ajungi imediat la elementele astea, nu-i chin ca la alte mobre :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune benzina proaspata (in caz ca abia ai scos-o de la iernat), sufla filtrul de aer, curata si inspecteaza bujiile sa nu fie consumate/incarcate si sa dea scanteie, verifica furtunele de benzina sa nu fie ciupite, daca ai filtru de benzina, schimba-l (unu nou e 15-20 de lei)...daca persista inseamna ca e de la carburatie si trebe curatate, reglate si sincronizate

viroaga e destul de simpla si usor de mesterit la ea, ajungi imediat la elementele astea, nu-i chin ca la alte mobre :)

bujiile sunt noi, ulei + filtru ulei schimbate

benzina este proaspata

o sa schimb filtrul de aer si benzina + curatat si sincronizat carburatoarele

cred ca am consumul de benzina cam mare,

multumesc

dupa aceea revin cu rezultate

Editat de faher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, daca stie cineva din ce cauza nu mai pot depasii cu viroaga mea 120 km/h? inainte reusa sa ajunga pe la 150.. model 535 din 97

 

Eu am mers cu a mea cu 165 kmh...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am achiziționat o viroaga 535 pentru fiul meu (A2) si am înlocuit tot ce am considerat ca trebuie (plăcute, saboți, filtre, ulei, motor si cardan, am lustruit capacele motor, jambe (aluminiu si nikel) înlocuit bineînțeles tot setul de garnituri si oringuri de la motor, reglat culbutori etc.

Toate bune si frumoase, merge perfect. Insa am o întrebare, pentru ca este prima mobra de acest fel. La turatie (in gol sau in sarcina) are un zgomot ca de turbo, un fluierat. Este normal sau este o problema? Am pus ulei bel-ray V-Twin 20W50 mineral, conform recomandărilor. Uleiul sa fie de vina sau este alta problema? Aștept un sfat de la cunoscători.

Mulțumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am achiziționat o viroaga 535 pentru fiul meu (A2) si am înlocuit tot ce am considerat ca trebuie (plăcute, saboți, filtre, ulei, motor si cardan, am lustruit capacele motor, jambe (aluminiu si nikel) înlocuit bineînțeles tot setul de garnituri si oringuri de la motor, reglat culbutori etc.

Toate bune si frumoase, merge perfect. Insa am o întrebare, pentru ca este prima mobra de acest fel. La turatie (in gol sau in sarcina) are un zgomot ca de turbo, un fluierat. Este normal sau este o problema? Am pus ulei bel-ray V-Twin 20W50 mineral, conform recomandărilor. Uleiul sa fie de vina sau este alta problema? Aștept un sfat de la cunoscători.

Mulțumesc anticipat

Mai ales in decelerari, iubesc fluieratul ala.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vlad58 mulțumesc, sunt începător in viroage. Dar de ulei ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vlad58 mulțumesc, sunt începător in viroage. Dar de ulei ce zici?

La ulei m-ai pierdut stiu ca bel-ray sau motul folosesc multi cu rezultate bune, personal eu bag K classic 15W-40. O sa incerc tura viitoare sa bag si eu bel-ray ca sa fac o diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ulei m-ai pierdut stiu ca bel-ray sau motul folosesc multi cu rezultate bune, personal eu bag K classic 15W-40. O sa incerc tura viitoare sa bag si eu bel-ray ca sa fac o diferenta.

OK si merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...