Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Mersi fain, si scuze de post nou, ma grabeam si eram destul de panicat.

 

Si munca asta cu dat jos carburatoarele, cam ce nivel de dificultate are?Si ce scule trebuie?Merg maine la un prieten care are garaj si ceva scule si as vrea sa stiu ca sunt 100% pregatit inainte sa ma apuc de asa ceva.

Asa zisa curatare cu ce se face? Exista o solutie speciala cu care se curata? Nu prea am experienta in asa ceva si nu m as baga daca sunt sanse mari sa o busesc grav..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi fain, si scuze de post nou, ma grabeam si eram destul de panicat.

 

Si munca asta cu dat jos carburatoarele, cam ce nivel de dificultate are?Si ce scule trebuie?Merg maine la un prieten care are garaj si ceva scule si as vrea sa stiu ca sunt 100% pregatit inainte sa ma apuc de asa ceva.

Asa zisa curatare cu ce se face? Exista o solutie speciala cu care se curata? Nu prea am experienta in asa ceva si nu m as baga daca sunt sanse mari sa o busesc grav..

https://www.facebook.com/groups/570964219691871/

Gasesti la piese auto Decarburol ! ATENTIE MARE !!! TOT CE AI PE CARBURATOR , GARNITURI, ORINGURI , MEMBRANE DIN CAUCIUC LE DAI JOS !!!!

lasale in decarburol cateva ore si iti curata tot !!

Bafta

Editat de WildRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut pe toti!!!

Sunt nou pe aici ,nici carnet nu am,sper sa-l i-au pe 20, dar intentionez sa-mi cumpar o Yamaha Virago 535 ! Va rog sa-mi spuneti la ce sa ma uit ,ce sa verific si alte sfaturi ca sa nu imi i-au o teapa prea mare.Va multumesc anticipat si asfalt uscat va doresc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti!!!

Salutare si bine ai venit.

Pentru inceput, eu zic ca itil ar fii sa citesti posturile anterioare (stiu ca sunt multe), unde s-a discutat de mai multe ori.

Si cel mai bine ar fii sa mergi cand cumperi cu cineva care se pricepe. In functie de unde esti sau unde este motorul gasesti membrii pe forum care sa te ajute.

Bafta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor !

Am o Yamaha Virago 250 cc, am achizitionato de aproximativ o luna.

Si de cateva zile, cum tot o stergeam am observat o piesa un pic fisurata, ideea e ca nu pot sa zic ca ma pricep la mecanica si drept urmare nu stiu cum se numeste piesa respectiva.

Piesa de care vorbesc, face legatura dintre cele doua pistoane in partea superioara !

As vrea sa stiu o denumire ...ceva...., ca sa stiu ce sa caut la magazinele de specialitate.

Cu respect Calin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor !

Am o Yamaha Virago 250 cc, am achizitionato de aproximativ o luna.

Si de cateva zile, cum tot o stergeam am observat o piesa un pic fisurata, ideea e ca nu pot sa zic ca ma pricep la mecanica si drept urmare nu stiu cum se numeste piesa respectiva.

Piesa de care vorbesc, face legatura dintre cele doua pistoane in partea superioara !

As vrea sa stiu o denumire ...ceva...., ca sa stiu ce sa caut la magazinele de specialitate.

Cu respect Calin

Presupun ca este galeria de admisie pe care sta carburatorul, aia din cauze de batranete crapa, dar crapatura s-ar putea sa fie superficiala, poti sa mergi mult si bine cu ea. Pe acolo poate sa-ti traga aer fals pulverizeaza wd40 si vezi daca bolboroseste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau dai cu un deodorant cu alcool si vezi daca creste turatia singura. Daca e vorba de Y-ul pe care sta carburatorul, are 2 straturi de cauciuc si de obicei crapa primul si mai tine o gramada asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e in stare de functionare?

Carburatoarele la ce bani?

Maneta/pompa frana?

Editat de chipu08
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc si cu siguranta am sa verific chiar astazi, dar uite cum mai descopar ceva si anume : m-am trezit alaltaieri, ca nu mai imi porneste scumpa mea " viroaga mea " .

Am dat jos bateria si am mers cu ea la un magazin de specialitate, unde...mi-au confirmat ce banuiam eu " bateria moarta ", e drept ca de vreo doua ori, mi-a pornit mai greutz, dar a pornit.

Totul okei pana aici, am luat o baterie nou si a pornit la sfert de buton, a doua zi ( ieri ) , am mers cu motorul la cei cu bateriile sa imi verifice incarcarea si ce sa vezi.... imi incarca cand accelerez , mai mult decat trebuie.

Luni ma duc la nenea electricianul.

Voi ce ziceti ce ar putea avea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Am un prieten care i-a murit incarcarea la Virago 750cc din 1988 mai exact s-a dus statorul (alternatorul) si nu aveti idee daca dezmembreaza cineva sau care modele se potrivesc!

Si sper sa nu fie dus si releul de incarcare, momentan nu am cu ce sa-l testez!

Va rog sa-mi dati de stire, multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre mobra asta...pe langa faptul ca e scumpa..

http://olx.ro/oferta/yamaha-vx-535-virago-ID36ZJR.html#fc944251ae

Cam care ar fi suma pentru inmatricularea ei pe Romania...?

Voi ca la ce suma ati evalua-o..subiectiv doar din poze?(avand in vedere ca mai sunt alte taxe pt inmatricularea pe Romania)

MS!

Editat de voodoo_is
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna "mai mult"? Ce valori ai cu farul pornit? Daca e intr-adevar mare incarcarea, cel mai probabil de vina e regulatorul

La relantiu imi arata valoarea de 14 , iar la turatii imi indica pana la 16,4 -- 16,7

» Post actualizat in 20 Jul 2015 14:36

dar culmea e ca......: bateria anterioara era pe motor de 3 ani si ceva.

Eu nu am facut decat sa achizitionez o baterie noua si gata.

Sau oare e posibil ca acuma, sa se duca ceva ???!!

» Post actualizat in 20 Jul 2015 14:36

maine voi fi primit la electrician sunt curios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, gasesti pe ebay. E cam 90$ fara transport.

L-am gasit pe asta dar zice ca e compatibil cu Virago 535 din '98. Eu am Virago din 97. Crezi ca conteaza la ceva?

http://www.ebay.com/itm/Mosfet-Voltage-Regulator-Rectifier-Triumph-Rocket-III-2005-2010-/121348052931?fits=Make%3AYamaha%7CModel%3AVirago+535&hash=item1c40e857c3&vxp=mtr

Editat de Tudor Grigoriu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La relantiu imi arata valoarea de 14 , iar la turatii imi indica pana la 16,4 -- 16,7

» Post actualizat in 20 Jul 2015 14:36

dar culmea e ca......: bateria anterioara era pe motor de 3 ani si ceva.

Eu nu am facut decat sa achizitionez o baterie noua si gata.

Sau oare e posibil ca acuma, sa se duca ceva ???!!

» Post actualizat in 20 Jul 2015 14:36

maine voi fi primit la electrician sunt curios

Sa ma corecteze cineva daca gresesc, dar pare un caz clasic de:

 

Regulator stricat => Fierbe bateria din cauza tensiunii prea mari => Schimbat baterie => Tot proasta e incarcarea pentru ca nu ai schimbat regulatorul. => Risti sa strici si bateria noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre mobra asta...pe langa faptul ca e scumpa..

http://olx.ro/oferta/yamaha-vx-535-virago-ID36ZJR.html#fc944251ae

Cam care ar fi suma pentru inmatricularea ei pe Romania...?

Voi ca la ce suma ati evalua-o..subiectiv doar din poze?(avand in vedere ca mai sunt alte taxe pt inmatricularea pe Romania)

MS!

in primul rand la banii astia o aduci personal si inmatriculata pe ro +asigurarea pe 3 ani platita !!

Cauta-ti un om care merge pe Olanda sau Germania.... Preturile sunt perfecte si mai ramai cu bani

http://ww3.autoscout24.nl/classified/264447929/?cd=635623093150000000&asrc=st|fs

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211926151&vatable=&drivingMode=&adLimitation=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=MB&usedCarSeals=&isSearchRequest=true&zipcode=&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=535&pageNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212433990&vatable=&drivingMode=&adLimitation=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=MB&usedCarSeals=&isSearchRequest=true&zipcode=&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=535&pageNumber=1

Editat de WildRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti fi SIGUR ca nu e cu mosfet-uri. Sint niste porcarii care se ard cind ti-e mai drag sa te plimbi. Se poate achizitiona numai regulatorul, mufele si restul de fire nu sint neaparat necesare, se pot recupera papucii electrici originali de pe instalatie si se infig in pinii de pe noul regulator, dupaia se da cu silicon auto pt izolare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...