Feher Virgil Calin Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Sa ma corecteze cineva daca gresesc, dar pare un caz clasic de: Regulator stricat => Fierbe bateria din cauza tensiunii prea mari => Schimbat baterie => Tot proasta e incarcarea pentru ca nu ai schimbat regulatorul. => Risti sa strici si bateria noua. Multumesc frumos de raspuns, eu am mototul la mine de 1 luna de zile si tot descopar cate una - alta. Inca o data multumesc . Ce pret poarta un regulator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Multumesc frumos de raspuns, eu am mototul la mine de 1 luna de zile si tot descopar cate una - alta. Inca o data multumesc . Ce pret poarta un regulator ? Si eu am tot schimbat la el. Trebuia tinut din scurt si nu a avut cine. Acum e ok-ish. Pentru Virago , regulatorul este o problema cunoscuta. Are nevoie de mai multa atentie ca sa functioneze corect si sa nu se strice. Recomand o vizita la un electrician priceput in Virago ca sa-ti faca mai multe verificari pe instalatie. S-a discutat aici pe forum despre regulator. Da un search si spor la citit. Luna trecuta am dat pe regulator 90 ron. PS: Nu sunt priceput in diagnosticare Virago. Cristi si Vlad de pe forum se pricep mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Mai fratilor , am fost la un service de specialitate si m-a bagat omul acela in sperieti ! I-am zis de problema mea si el pe deasupra ca folosea un ton de arogant , ( ca si cum, el era desteptul si era obligatoriu sa imi arete ca eu sunt foarte prost !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), ...mi-a zis sa ma reintorc maine si pentru 10 roni imi verifica regulatorul, iar in caz de schimbarea lui , pot sa comand de la el piesa la un pret de ......460 ron !!!! Am ramas mut , pentru ca pe net am gasit total alte preturi. » Post actualizat in 21 Jul 2015 12:02Cu respect , am lecturat " virago zone". dar as ruga cine are o problema asemanatoare sau a avut , sa imi zica un pret actual la regulator si/sau unde as putea gasii pe net , acest regulator. Vorbeam cu un mecanic moto si mi-a zis ca poate incarcarea mare in momentul turatiei , sa survina si de la aprindere !!! Voi incerca sa insist la dl. electrician care inca nu m-a putut primii ! » Post actualizat in 21 Jul 2015 12:56Iertati-mi nestiintza ! Dar unde ? " mama lui Stefan Cel Mare ", e situtat regulatorul ??? Am manualul de la virago 250 cc, dar nu il observ chiar bine , unde e situat ! Si inca o chestiune cum se demonteaza partile laterale ( din fibra sunt cred ? ), pe care scrie YAMAHA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Fix sub capacul lateral stanga, sub sa, e regulatorul. Capacele alea se scot prin tragere. Daca nu ma insel, tragi de partea din spate si dupa aceea spre fata. Poti sa pui orice regulator moto cu 3 faze de alternator (3 fire albe/galbene, unul rosu si cu/fara unul negru). Ori cauti pt modelul tau, ori altul cu fire si renunti la mufa, ori alt model si iei mufa noua de pe ebay pt el. Eu am pus de honda cu mufa de pe ebay. Regulatorul sh a fost 100 lei, mufa 5 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Salut!Am nevoie urgent de clema/suportul care tine camasa cablului de la ambreiaj pe motor!Nu am poze ca postez de pe telefon,dar revin cat de curand!Help plssss!O platesc si dau si o trei beri » Post actualizat in 24 Jul 2015 04:58 Intrebare intrebatoare...si daca suna prosteste,nu radeti a incercat/auzit cineva sa fi pus rezervor de virago de 750/1100 de un 535?asa de curios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Regulatorul acela la 100 de lei ,cum si de unde as putea sa-l iau sui eu. ? Mecanicul imi zicea ca, acele regulatoare cu 100 de lei se comanda de pe nu stiu ce situri chiezesti si dureaza pana la 3 chiar 4 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Nu iti recomand chinezesti...poti sa ai noroc sa fie ok, poti sa nu ai noroc si sa fie defect de nou. Eu am cumparat unul de pe ebay, baga 15.5v. Al 2lea, cu proba, baga 16v. Cel de 100 lei a fost sh de Honda, luat de la userul mexykanu. Dar atentie, cel de Honda are alt tip de mufa...ori pui papuci (nu e tocmai ok), ori iei mufa pt el de pe ebay, dureaza cam 3-4 saptamani si mergi cu papuci pusi pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Faza e ca, in momentul in care am descoperit problema cu incarcarea si am vrut sa dau jos piesa , am observat ca nu exista nici-o mufa ci erau papuci pusi individual, cu un fel de manson tras peste fiecare in parte. Dar ce era si mai urat era ca : .... papucii erau topiti intre ei cu fire cu tot.Am sa atasez si o poza . Mufa respectiva , cum o gasesc mai usor pe eBay ( ex: denumire)!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Regulator connector. Dar vezi mai intai ce regulator cumperi, in functie de el iei mufa. Poate gasesti unul cu fire si le cositoresti direct cu cele de pe mobra, e cea mai buna metoda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Punkyze Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Azi am vazut ca am si eu probleme cu regulatorul ) La mine, nu baga deloc cand accelerez. Plec de acasa linistit fara nici o problema si pe drum daca ma opresc, risc sa nu o mai pornesc la loc... mama lui de regulator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Azi am vazut ca am si eu probleme cu regulatorul ) La mine, nu baga deloc cand accelerez. Plec de acasa linistit fara nici o problema si pe drum daca ma opresc, risc sa nu o mai pornesc la loc... mama lui de regulator Daca nu-ti baga deloc si la drum aveai probleme, ramaneai fara curent, sa nu fie bateria. Pune niste masuratori de tensiune daca vrei un diagnostic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticusmecher Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Proaspat posesor de cat A !!! Urmeaza motoru'!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bicaovi Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 (editat) Salut , un coleg a 'stricat' cutia de viteze la un virago din 98' de 125cmc , adica intr-o vale , a scoso din viteza (neutral) si a oprito de la killswitch , si nu stiu cum a facut de i-a sarit in viteza , si a ramas blocata cutia in viteza a 4 -a , motocicleta porneste , si cu putina chinuiala' pleaca si cu a 4-a de pe loc . Si nu cunoaste pe nimeni care repara asa ceva , si m-am gandit ca pe aici sunt mai multe 'capete' luminate . Daca stiti pe cineva care are piese sau repara prin zona de sud ( Giurgiu / Bucuresti /Ilfov / Arges ... ) ar fi de mare ajutor . Editat Iulie 27, 2015 de bicaovi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticusmecher Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 A venit si motoru' Virago 535!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Juganaru Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Salutare tuturor, Am achizitionat tobe custom din inox pentru Virago 535. La relanti se aud foarte foarte placut dar in mers zgomotul este absolut infernal. Am nevoie de un sfat din partea voastra. Ce solutii aveti pentru problema asta ? Exista site ajustabile care sa poata fi monate sau trebuie sa ma gandesc la improvizatii pe care sa le sudez pe interior ? Multumesc anticipat pentru orice sugestie. » Post actualizat in 07 Aug 2015 22:19Mentionez ca scopul urmarit este sa obtin un sunet mai sesizabil decat cu tobele stock care nu se aud prea convingator in mers, nu creeaza senzatia de chopper. Pe cele stock m-am abtinut sa le gauresc sau sa le scot sitele pentru ca-s originale (pret mare), arata f bine si nu vreau probleme la ITP-uri. Mi-e teama de un rezultat prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Fratilor! Doresc sa cumpar pentru un prieten ce nu are cont aici doua semnalizatoare de DragStar custom de spate (s-ar putea sa fie la fel cu cele de fata - stiu sigur ca sunt identice cu cele de Virago), motorul lui are pe spate din acelea micute cu led si aproape nu se vad... Daca are cineva de vanzare (second, bineinteles) il rog sa ma sune la 0744-601631, 0731-601631 sau PM. Multumesc anticipat. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Si eu am tot schimbat la el. Trebuia tinut din scurt si nu a avut cine. Acum e ok-ish. Pentru Virago , regulatorul este o problema cunoscuta. Are nevoie de mai multa atentie ca sa functioneze corect si sa nu se strice. Recomand o vizita la un electrician priceput in Virago ca sa-ti faca mai multe verificari pe instalatie. S-a discutat aici pe forum despre regulator. Da un search si spor la citit. Luna trecuta am dat pe regulator 90 ron. PS: Nu sunt priceput in diagnosticare Virago. Cristi si Vlad de pe forum se pricep mai bine. Cum adica ?, trebuie tinut din scurt ? Mi-am luat un regulator made in Japan, destul de scump 450 lei, imi incarca okei. Ma uit la el din cand in cand , dar ce trebuie sa fac mai mult ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Sa cureti conexiunile periodic... asta insemnand macar o data pe sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticusmecher Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Multumesc pt. sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 MERSII Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Va salut, Doresc sa cumpar si eu o husa moto pentru al meu virago 535. Mentionez ca am parbriz, pasagerul are spatar si pe lateral am genti. Deci nu stiu ce marime mi-ar trebui. Sa nu imi intre praful ma intereseaza, si referitor la ploaie, o tin sub stresina si nu o ploua peste tot si e ferita si de ploaie din lateral. Ce imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Una XL probabil... eu am o chinezarie luata de pe ebay (xxl pt vaca) si e ok. Praf mai intra pe sub ea, dar tine bine la apa. E primul sezon, deci nu stiu cat de rezistenta e in timp. Dar macar a fost ieftina, vreo 50 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Sau din Lidl, una XL, cand o sa mai bage. Am eu si e foarte buna, waterproof, 40 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bby81 Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Salut , daca are cineva de vanzare suportii pt gentile laterale ( coburi) pt un 535 as fii interesat.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feher Virgil Calin Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Colegilor de virago , cum domnule se regleaza lantul ? Virago 250 cc. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.