M.I.B. Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Colegilor de virago , cum domnule se regleaza lantul ? Virago 250 cc. ? )) asta a fost buna. Cred ca youtube-ul este plin de tutoriale. Pe scurt slabesti axul spate, apoi la capetele furcii spate ai reglajul, de unde strangi sau slabesti. Atentie reglajul se testeaza cu persoana pe moto, iar in momentul cand ridici de lant de la jumate sa nu fie mai mare sau mai mica de 1 cm. (oscilatia lui). dupa reglaj se strange axul, se pune la loc siguranta si gata. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Sau 3-4cm fara incarcare pe mobra. Partea cea mai problematica e alinierea rotii spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 De unde scoserati chestia cu incarcarea? Adica tampitii de japonezi te obliga sa-ti iei un chibit pe langa tine? Si cam ce greutate trebuie sa aiba chibitul? Hai sa fim seriosi, in manual scrie clar, se plaseaza motocicleta pe un teren drept in pozitie verticala (o poti rezema si de un zid daca nu ai stander fata) se slabeste axul .... Saageata trebuie sa fie 15-20 mm. Sageata are rolul de a prelua intinderea lantului cand suspensia e comprimata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 In manualul meu zice 30-40mm... 15-20mm e mult prea putin. Nu m-am gandit niciodata ca reglajul asta se face cu om pe mobra, pt ca nu e logic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 In manualul meu zice 30-40mm... 15-20mm e mult prea putin. Nu m-am gandit niciodata ca reglajul asta se face cu om pe mobra, pt ca nu e logic. pt mine este mai simplu, las 1 cm la greutatea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 (editat) In manualul meu zice 30-40mm... 15-20mm e mult prea putin. Nu m-am gandit niciodata ca reglajul asta se face cu om pe mobra, pt ca nu e logic. Inseamna ca nu ne uitam in acelasi manual de sevice 15-20 mm este o valoare comuna multor mobre, 40 mi se pare cam larg dar cea mai corecta masuratuoare s-ar face daca ai comprima suspensia spate la maxim ,sau cautata pozitia basculei in plaja suspensiei, in care lantul e cel mai intins, lantul in acea pozitie ar trebui sa fie intins insa fara sa fie tensionat, pe urma revenit la normal, masurat sageata optima. Editat Septembrie 16, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 (editat) Vând motor de vriago 535 din 91 cu 56k în bord. Motorul se poate proba in județul Gorj, comuna Turburea. Se dă doar dupa ce l-ați testat. îl demontăm și îl luați (cu mașina probabil). Prețul este de 1500 de lei. Nu se dezmembrează motocicleta până nu se dă motorul. O zi bună să aveți! 076 265 8777 Constantin Editat Septembrie 19, 2015 de Unknown13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Am curatat si eu fiecare particica la motor, inclsuiv cromul a fost lustruit, iar gentile au fost date cu grasime de foca, crema saphir si spray nano protector pentru piele. Aici am pus si un clip cu o pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 (editat) dezmembrez yamaha virago 535 2yl /index.php?/topic/731736-dezmembrez-yamaha-virago-xv-535-2yl/ Editat Septembrie 22, 2015 de Unknown13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 De vanzare 2 sissy de virago 535 ambele au pretul de 250 ron buc.--0761565277-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Sunt incepator si am fost la un pas de a achizitiona un Vireago 535...imi place moto forte mult, am gasit-o si la un pret ok, insa din pacate mi s-a spus ca este mult prea mica pentru mine (am 186 cm si 90 kg). Oricum, frumoase moto aveti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 (am 186 cm si 90 kg). Oricum, frumoase moto aveti... Depinde din ce punct de vedere privesti, eu am 186 si aproape 80kg si detin un virago de 250, deci mai mic. Pe acelasi tip de moto am vazut si de 110kg.Daca vrei sa "dai bine" (nu sa te simti tu bine) iti iei ceva de la 1500cc in sus. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Nu vreau sa dau bine, ci doar sa imi menajez un pic coloana. Ma gandesc ca ma ajuta dacă stau un poc sprijinit in maini... iau in calcul cb500... Oare e cineva din brasov dispus sa ma lase sa ma urc în pic pe ea? Fără sa plec de pe loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Daca ai probleme la coloana ia-ti gandul de la chopper aplecatul in fata s-ar rezolva, problema este ca nu te poti ajuta de picioare sa preiei socurile. Eu nu am probleme cu ea la 183 si 80kg, stau comod si daca esti putin atent nu te deranjeaza socurile mai mult ca la masina, acum depinde si pe ce drumuri mergi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Da, iti multumesc. O sa merg momentan pe cb... Ca prima moto si apoi o sa vad eu ce imi iau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Salut, sunt nou posesor de Virago 535 si saptamana trecuta am avut o problema cu motorul, dupa o tura de cateva sute de km, cand am intrat in Bucuresti a inceput brusc motorul sa scoata un zumzait metalic si sa fie infranat, am apasat pe ambreiaj si a murit instant motorul. Dupa asta l-am pornit normal si nu a mai avut nimic. Am mai mers cu el prin oras. Tot cautand pe internet cred ca problema a fost de la "starter clutch" (ambreiaj electromotor?), am inteles ca se blocheaza in mers si cupleaza electromotorul (de acolo si zgomotul). Ce sa fac? Sa ma apuc sa in schimb preventiv in iarna asta(am gasit pe ebay cu 35 usd- varianta normala si 50 usd- o varianta heavy duty), sau astept sa se strice si apoi ma apuc de reparat (daca se strica in afara orasului o sa raman acolo cu motorul). Ce ma sfatuiti sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Starter clutch este un rulment special cu 3 role (ala heavy duty mi se pare ca are 6) in mod normal rolele respective sunt aruncate centrifugal dupa ce motorul a pornit, nu mai calca pe axul care e solidar cu roata pe care vine angrenajul de la electromotor, ca sa se gripeze ar insemna sa agate un span. Cand se defecteaza nu mai poti porni motorul pentru ca patineaza rolele. Curios, pune un link cu ce ai descoperit. A mai fost cineva care s-a plans ca a patit la fel dar nu a venit cu un feedback ca sa vedem ce s-a intamplat. Eu in locul tau as da jos capacul si volanta ca sa vad totusi ce s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Cred ca o sa il desfac, problema este ca in manualul Haynes am vazut ca ai nevoie de o presa ca sa scoti volanta, pe care nu o am si nici nu stiu unde pot sa gasesc una. Si inca o chestie daca scot capacul, curge ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 Ai un gemulet ce arata nivelul uleiului in baie asa ca vezi daca ce dai jos e deasupra sau dedesubtul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Cred ca o sa il desfac, problema este ca in manualul Haynes am vazut ca ai nevoie de o presa ca sa scoti volanta, pe care nu o am si nici nu stiu unde pot sa gasesc una. Si inca o chestie daca scot capacul, curge ulei? Ca sa nu curga uleiul poti inclina moto pe dreapta, dar nu vad care ar fi problema daca dai drumul la ulei inainte de a desface Presa poti imprumuta de la cineva care are, eu spre exemplu mi-am confectionat-o singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 (editat) Presa poti imprumuta de la cineva care are, eu spre exemplu mi-am confectionat-o singur Bagat la cap daca am nevoie vreodata (sper sa nu) fac cinste cu o bere Oricum ar trebui s-o incline putin dreapta ca sa nu curga ce mai ramane pe acolo. Daca se hotareste s-o incline suficient cat sa nu curga ulei cand scoate capacul, ar fi indicat sa scoata bateria de pe ea (baterie normala) plus rezervorul de sus sa nu fie plin. Editat Octombrie 13, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 ...eu spre exemplu mi-am confectionat-o singur Atasaza-i o foto, poate ca te copiaza si altii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 salutare tuturor! de putin timp sunt si eu posesorul unui virago 250, prima mea motocicleta. inca fac scoala pentru A ( chiar daca era suficient A2), dar cred ca examenul se va tine in primavara, dupa cum mi-a spus instuctorul. Am citit pe forumul legat de virago aproape in fiecare zi, dar ca orice incepator, am o mie si una de intrebari, parerile pe forum fiind uneori impartite, ceea ce face uneori sa se inteteasca controversele. Azi mi-am luat inima in dinti si amscris siu eu pe forum, sperand sa nu deranjez sau sa plictisec pe cineva. Mi-ar face o mare placere sa gasesc intelegere in randul posesorilor de virago, sa pot sa mai intreb si eu cate ceva fara sa supar... si poate timpul ne va rezerva si placerea sa ne intalnim pe doua roti, sa ne cunoastem mai bine " la un pahat de vorba" . Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 ... Bine ai venit pe forum. 250 am si eu. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 ...Azi mi-am luat inima in dinti si amscris siu eu pe forum, sperand sa nu deranjez sau sa plictisec... Bine ai venit si sa o stapanesti sanatos! Te asteptam si cu intrebarile, acesta-i rolul unui forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.