Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Salutare din nou! In primul rand vreau sa va multumesc pentru sprijin si sfaturi, am rezolvat problema cu scurgerea de benzina de la carburator, era garnitura, cum a spus Geo. Acum am alta rugaminte-intrebare: mansonul de acceleratie nu revine singur la pozitia initiala, daca trag la jumatate de cursa , de ex, acolo ramane. Am inteles ca nu e ok. Puteti sa-mi spuneti unde tb sa umblu si daca e ok sa ma bag eu, sau tb un meserias? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bine ca ai rezolvat :)

In 20 ani, probabil s-a adunat multa mizerie prin locuri ascuns si s-au uzat chestii... "buba" revenirii acceleratiei poate sa fie ori de la mizerie, ori de la cablurile cu fire rupte in camasa, cablul de revenire rupt complet sau chiar arcul de pe carburator rupt. Primul lucru, desfa "cutiuta" cu butonul de start, acolo sta mansonul cu cablurile de acceleratie, curata bine in interior, curata ghidonul unde culiseaza mansonul, unge cu putin ulei, baga ulei cu seringa si pe cablurile de acceleratie (dureaza, ca intra cate putin, dar cu rabdare le ungi) si incearca din nou.

Eu, dupa ce m-am trezit cu unul din cabluri rupt (noroc ca eram in fata blocului), ti-as recomanda sa pui cabluri noi si sa le ungi bine inainte de montaj. Ori cumperi kit complet si inlocuiesti direct, ori pastrezi camasile vechi si pui cablu cu cap cositorit de tine (daca te pricepi). E cam 130 lei un cablu nou complet sau... vreo 6-10 lei un cablu cu un cap, 1 leu bucata capetele care se cositoresc, vreo 10 lei jumate de bara de cositor din piata si inca vreo 10 lei pasta decapanta.

Daca am timp, maine vreau sa-mi fac si eu cablul de acceleratie si fac poze sa vezi despre ce vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult. Pentru inceput o sa arunc o privire, sa vad concret despre ce e vorba si astept si postarile tale, daca ai timp sa umbli. Stima

» Post actualizat in 30 Oct 2015 06:56

Salut. In primul rand trebuie sa vezi de unde este. Adica sa desfaci de la carburator cablul si sa verifici ce merge greu, clapeta de la carburator sau cablul. Tind sa cred ca este cablul.

Bafta.

multumesc, o sa verific in ambele parti

» Post actualizat in 31 Oct 2015 14:33

salutare, oameni buni! sunt suparat... dupa ce ca sunt eu nepriceput la tainele moto, numai bine ca o belea a venit pe neasteptate. am iesit sa dau si eu o tura ca frumoasa de lume, pe la tara, dupa ce am umblat la mansonul de acceleratie si l-am facut sa revina dupa accelerare, desi revenea doar 3/4 din cursa, deci nu pana la capat sa inchida gazul, si m-am pomenit cu beleaua : mi s-a rupt cablul de la ambreiaj. ruptura nu este la maneta, ci in partea de jos, deasupra cutiei de viteze. deci, sunt suparat. daca puteti sa-mi dati un sfat, sa-mi ziceti cat de grav este, daca se poate repara sau trebuie inlocuit calbul, si eventual cum se procedeaza, va multumesc anticipat. stima

post-91341-0-82284600-1446301979_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De reparat nu se poate repara acelasi cablu, pt ca il vei scurta mai mult decat trebuie... plus ca e invechit. Solutia e aceeasi ca si la cablul de acceleratie... ori cositorire pe un cablu nou, folosind aceeasi camasa, ori cablu complet nou, care te costa mai mult.

Ca sa explic pe scurt ce am facut eu acum (desi nu sunt f sigur ca fac bine, dar vad ca tine, desi nu a prins f mult cositor pe capat):

Cablu de bicicleta, un capat se potriveste la cel de pe ghidon 8x6mm, celalat capat e luat separat si are 4x6mm, fiind la carburator.

Am taiat cablul la dimensiunea celui vechi cu dremmel-ul, 102-103cm cu aproximatie, cu tot cu capete.

Incins, bagat in pasta decapanta si dupa aceea in cositorul pus pe aragaz. Stiu, metoda artizanala... cred ca trebuie sa-l pilesc putin la capat, ca sa prinda mai bine cositorul.

post-69984-0-41963500-1446379301_thumb.jpg

post-69984-0-43773300-1446379308_thumb.jpg

post-69984-0-58819200-1446379327_thumb.jpg

post-69984-0-20627900-1446379335_thumb.jpg

post-69984-0-77910400-1446379342_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De reparat nu se poate repara acelasi cablu, pt ca il vei scurta mai mult decat trebuie... plus ca e invechit. Solutia e aceeasi ca si la cablul de acceleratie... ori cositorire pe un cablu nou, folosind aceeasi camasa, ori cablu complet nou, care te costa mai mult.

Ca sa explic pe scurt ce am facut eu acum (desi nu sunt f sigur ca fac bine, dar vad ca tine, desi nu a prins f mult cositor pe capat):

Cablu de bicicleta, un capat se potriveste la cel de pe ghidon 8x6mm, celalat capat e luat separat si are 4x6mm, fiind la carburator.

Am taiat cablul la dimensiunea celui vechi cu dremmel-ul, 102-103cm cu aproximatie, cu tot cu capete.

Incins, bagat in pasta decapanta si dupa aceea in cositorul pus pe aragaz. Stiu, metoda artizanala... cred ca trebuie sa-l pilesc putin la capat, ca sa prinda mai bine cositorul.

multumesc, Geo, pentru raspuns, voi incerca si eu metoda ta, dar mai am doua probleme de lamaurit, daca ma poti ajuta, pana sa ma apuc.

1. Pe poza postata de mine, cu cablul de ambreiaj rupt, se observa ca tija ( daca ma exprim corect ) pe care se prinde capatul cablului se afla oarecum sub cacasa aceea, iar eu nu pot sa vad care este sistemul de prindere, probabil dedesupt. Cum sa procedez: desfac carcasa din cele 3 suruburi si pedala de la schimbator sau scot tija cu totul din arcul acela? cum sa procedez pentru a prinde capatul cositorit, in eventualitatea ca reusesc?

2. Nitul folosit de tine si prezentat in foto 3, de unde l-ai gasit sa-l cumperi? au am cautat pe la rusi, pe la articole biciclete, nimic. in schimb am gasit cablu de frana, cu un capat cositorit, unul mai mic, unul mai mare, dar nu am cumparat pana nu dau jos cablul meu sa compar dimensiunea niplului de la maneta. multumesc. stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

2. Nitul folosit de tine si prezentat in foto 3, de unde l-ai gasit sa-l cumperi? au am cautat pe la rusi, pe la articole biciclete, nimic. in schimb am gasit cablu de frana, cu un capat cositorit, unul mai mic, unul mai mare, dar nu am cumparat pana nu dau jos cablul meu sa compar dimensiunea niplului de la maneta. multumesc. stima

 

Nu ai nevoie de nitul folosit de Geo il ai pe al tau pe bicata aia de cablu, recupereaza-l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. impingi cu mana parghia de la cutia de viteze, ca sa iasa de sub capac. sau dai jos capacul, dar pt asta trebuie sa desfaci si tija schimbatorului de viteze. tija o desfaci de la cutie, nu de la pedala, are un surub de 10.

dupa aia desfaci pe partea dreapta cotul cablului de ambreiaj, tot un surub de 10 are. dupa aceea cablul ar trebui sa iasa usor din maneta.

pastrezi camasa si dai afara doar cablul. pe camasa poti sa bagi, in interior, un spray de curatare, ceva, dupa care ulei. sau ulei la final, dar trebuie uns cablul nou oricum.

2. "nitul" ala nu il gasesti in piata sau la biciclete, si eu am tot cautat. mi-am luat cate 2 din ce e nevoie pt viroaga de la userul mexykanu, site-ul lui e motofashion.ro. iei nr de tel de acolo si vorbesti cu el. are si pe site capete din astea, dar nu mai stiu ce dimensiuni au... la maneta parca era 8x6, dar nu mai stiu sigur, masoara-le pe cele vechi ale tale cu un subler.

 

O rectificare la ce am spus mai devreme: la cablul de acceleratie nu e 8x6, e 6x6 cred. a trebuit sa mai tai putin din el ca sa intre.

 

Maria mea e vie :D Am pus si suruburi noi la carburator, la camera de nivel, singura chestie care nu-mi place e ca furtunul de benzina atinge de motor. Am pus un filtru de plastic si nu sta f bine acolo... o sa ma uit cu atentie sa nu se topeasca furtunul, mai dau si foc la mobra :))


» Post actualizat in 01 Nov 2015 15:13

Nu ai nevoie de nitul folosit de Geo il ai pe al tau pe bicata aia de cablu, recupereaza-l.

se poate si asa, dar e mai complicat putin... trebuie sa dea gaura in el cu un spiral mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niplu de spita de bicicleta, cureti filetul cu un spiral de 2.2, iar in cap sanfren cu spiral de 4 la 2 mm adancime. Dupa ce bagi cablul pe niplu indoi toate firele, apoi il tragi sa intre capetele indoite in sanfrenul niplului. Abea acum poti cositori capatul.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai simplu. Exista chit de reparatie cablu, pe surub, nu trebuie cositorit. Eu asa am facut cand s.a rupt. Acum am cablu nou, a costat 37 lei daca imi aduc bine aminte. Deci renteaza mai bine nou.

Editat de M.I.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai simplu. Exista chit de reparatie cablu, pe surub, nu trebuie cositorit. Eu asa am facut cand s.a rupt. Acum am cablu nou, a costat 37 lei daca imi aduc bine aminte. Deci renteaza mai bine nou.

Eu zic ca nu, daca intri pe olx un cablu este 1,5 lei la piata probabil 5lei, tine la fel de bine ca nu ai efort mare, de restul bei bere sau bagi benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un mic secret e sa bagi vaselina la maneta, unde intra butoiasul, mai preia din frecare.

cu surub am si eu kit, dar nu prindea calumea si la 15-20 minute scapa din surub cablul. cel cositorit anul trecut tine si acum. ma astept ca si cel de acceleratie sa tina.

MIB, tu ti-ai luat cablu de ambreiaj de pe ebay, la pretul ala, nu? mie nu imi sunt bune alea, sunt scurte, deci a trebuit sa adaptez... deh, model "deosebit" route 66 din '91 :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... al meu se rupea de la maneta cam la 1-2 luni, probabil era si de la maneta. Cand am schimbat cablul am schimbat si maneta, iar acum nu mai am nici o problema.

Da de obicei de acolo se rup daca atunci cand tragi de maneta nu observi ca ramane cablul drept ci flexeaza (nu se invarte butoiasul ala acolo) chiar m-a mirat ca la @nucughe s-a rupt jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna

Mi-am luat si eu carnet si virago 535 asta-vara,v-am mai spus asta.Am facut 2000 si ceva de kilometri si cred ca sa cam incheiat sezonul,prin urmare ii rog pe proprietarii de virago 535 mai vechi sa-mi recomande,filtre de aer,ulei,filtru de ulei si ce cred ei ca ar trebui sa mai schimb pentru sezonul urmator.Si inca vreo 2 intrebari,peste iarna rezervorul plin sau gol,cu baterie sau fara ? Mentionez ca peste iarna motocicleta va sta undeva la interior dar nu la caldura,functioneaza impecabil mai putin roata din spate careia tre sa-i reglez spitele!

Editat de piticusmecher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rezervorul plin, rotile umflate, bateria in casa si incarcata la maxim o luna pe redresor. atentie la nivelul electrolitului, completezi cu apa distilata pana la nivel daca e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de ulei hiflo hf145 sau champion COF045 (la asta se da si garnitura capac), filtrul de aer il scoti si-l sufli cu aer comprimat din interior spre exterior sau daca vrei sa-l schimbi tot hiflo, ulei ma feresc sa-ti recomand eu personal folosesc ce scrie in carte 15w40 adica Kaufland classic, dar eu am o chinezoaica licenta. Sezonul urmator o sa incerc ulei bel-ray sa vad daca simt vreo diferenta, aici Geo trebuie sa ne spuna ce a bagat in Mary de unde si la ce pret. Daca unde iti sta mobra e temperatura scazuta ia seile si bagale-n casa ca sa nu imbatraneasca materialul de pe ele plus ca ar trebui sa te asiguri ca nu ai umiditate mare acolo ca altfel la primavara plangi.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu,nu cred ca e mare diferenta... daca uleiul Kaufland (care e tot un ulei de producator, ca nu face Kaufland uleiuri auto) e cat de cat ok calitativ si are vascozitatea corecta, mare lucru nu cred ca o sa se simta.

Eu bag 15w50 BelRay, e cam scump, in jur de 45 lei/1l, dar nu am ce sa ma plang de el. Doar cand e rece afara, sub 10 grade, e mai gros si ambreiajul tinde sa cupleze usor la prima pornire din zi. Acum are vreo 5000 km si s-a mai subtiat, nu face mari figuri, dar primvara, cand e proaspat pus, se simte.

Daca mobra sta in umezeala, poti sa dai cu vaselina pe suruburi si alte piese expuse la rugina.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...