Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Nu stiu cum mergea inainte. O sa verific releul de incarcare si fazele generatorului. Nu stiu cum o sa reusesc devreme ce nu sta pornita suficient timp dar poate gasesc o solutie. Pe un site am mai citit ceva despre senzorul de la cric care se defecteaza si da aceste simptome. Nu am avut azi acces la motor ca m.as fi uitat si la asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu senzorul de cric ori porneste, ori nu porneste. Poti scoate mufa si pune o sarma care sa lege cei 2 pini, sa il "vada" inchis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e cineva binevoitor sa lase un nr de tel sa discutam si sa explic mai pe indelete observatiild mele

» Post actualizat in 26 May 2016 10:32

 

Cu senzorul de cric ori porneste, ori nu porneste. Poti scoate mufa si pune o sarma care sa lege cei 2 pini, sa il "vada" inchis.

Din ce stiu senzorul de la cric este legat si de cel de neutru. Cel putin la honda mea asa e. Porneste chiar dc e pe cric dar dc bagi in viteza se opreste motorul.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Din ce stiu senzorul de la cric este legat si de cel de neutru. Cel putin la honda mea asa e. Porneste chiar dc e pe cric dar dc bagi in viteza se opreste motorul.

Asa face si la virago dar a uitat Geo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi posesori de virago. La rugamintea unei cunostinte m-am ocupat zilele acestea de pornirea unei yamaha virago de 125 statuta mult timp nepornita si probabil si expusa la intemperii. Intrucat bateria era moarta, am pornit motorul cu un redresor care este de fapt si robot de pornire. Mobra porneste, se accelereaza, sta la relanti dar in momentul in care decuplez redresorul se opreste. Am montat o baterie buna dar dupa pornire , la cateva secunde motorul incepe sa se balbaie dupa care se opreste. Functioneaza bine numai cu redresorul pus. Cu bateria nu vrea nici chip sa se accelereze sau macar sa stea pornita. Fie ca pastrez bateria in circuit fie ca o dau la o parte , motorul functioneaza doar cu redresorul legat la bornele instalatiei electrice a motocicletei. Masurata, tensiunea din circuit cand redresorul este legat e undeva la 15-16v. Repet ca motocicleta porneste cu baterie fara ca redresorul sa fie in circuit dar nu sta pornita decat cateva secunde . Exclud o problema de carburatie devreme ce motorul merge f bine cu redresorul pus. daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema sau are o idee despre ce se intampla il rog sa posteze . In ultima instanta o sa iau instalatia la puricat dar fiind primul contact cu acest tip de motocicleta probabil ca o sa bezmeticesc un pic.

Probabil este din cauza ca robotul de pornire da mai mult curent decat bateria! Ce baterie ai pus, este noua, cati amperi are? Poate fi si un contact imperfect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e cineva binevoitor sa lase un nr de tel sa discutam si sa explic mai pe indelete observatiild mele

» Post actualizat in 26 May 2016 10:32

Din ce stiu senzorul de la cric este legat si de cel de neutru. Cel putin la honda mea asa e. Porneste chiar dc e pe cric dar dc bagi in viteza se opreste motorul.

 

 

Asa face si la virago dar a uitat Geo

Stiu ca e legat si de neutru, eu doar ii subliniam ca nu o sa se balbaie motorul niciodata din cauza senzorului ala. Ori merge, ori nu merge. Cand e defect, nici nu porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e legat si de neutru, eu doar ii subliniam ca nu o sa se balbaie motorul niciodata din cauza senzorului ala. Ori merge, ori nu merge. Cand e defect, nici nu porneste.

Tocmai asta ziceam ca ai uitat, cand senzorul de cric e defect porneste motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, dragi colegi. O intrebare? Simt ca nu am putere la motor, iar consumul a crescut. Ideii? Ambreiaj? Carburatie? Avansul nu cred ca se regleaza, ca m-ar fii dus cu gandul. Exclus filtrul de aer, care a fost curatat, porneste la sfert, merge fara intreruperi.

Multumesc si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rotile se invart usor? Salt-o de fata si de spate si vezi cat de greu/usor se misca. Daca n-ai cum s-o ridici, suna-ma si vino la mine ca am stander.

Daca n-ai umblat la carburator, nu ar avea motive sa se deregleze pur si simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se invart usor. Carburatorul l-am curatat anul trecut. Asta nu am simtit-o peste noapte, cam de anul trecut, nu m-a deranjat, dar la urcarea pantelor ma scoate din minti. Si nu este vorba de greutate, eu am 75 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou! Azi am luat pentru prima data pasager pe virago 250 si am facut un drum de cca 40 km, cu un asfalt ce avea destul de multe denivelari. Am observat ca moto avea un balans fff mare, nu am putut sa merg cu mai mult de 50-60km/h. M-am uitat pe carte, pe net si apoi pe arcurile moto spate, acestea fiind ridicate la pozitia cea mai de sus, fiind deci comprimate. Din ce am inteles, asa trebuie setata moto pt pasager si bagaj, bineinteles, vorbind de o moto noua, ca la carte. In conditiile prezentate, eu deduc faptul ca telescoapele ar putea fi duse. Puteti sa-mi spuneti o parere, va rog. La o moto mai veche, din 1990, cu mine de 83 kg, la ce pozitie ar trebui sa teglez arcurile pe spate? Voi cum aveti? Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam oricum ai face-o, tot nu o sa te ajute prea mult. 250-ul nu e facuta pt greutate (2 oameni, eventual si bagaje).

In mod sigur si amortizoarele sunt obosite, dar unele noi nu stiu daca iti convine sa pui. De Honda Rebel parca se mai potriveau si erau ceva mai tari si mai joase.

Eu acum merg singur pe ea si am tot incercat pozitii ale suspensiei... intinse la maxim sunt mai confortabile confortabile. Puse la jumatate zbor din sa peste anumite denivelari, la propriu sar in aer. Cand mergeam la drum intins, cu pasager, tot la maxim intins era setata suspensia (deci reglajul cel mai de jos).

Vezi cum se prezinta si bucsele amortizoarelor, ale mele erau praf si am avut surpriza sa se schimbe in bine amortizarea dupa schimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, Geo. Totusi, nu-l inteleg pe baiatul asta de la care am luat moto, de ce o fi avut suspensiile reglate asa, arcurile comprimate la maxim, e exact invers decat recomanzi tu, daca inteleg bine... Maine la drum decomprim arcurile la maxim, le intind, sa vad ce tinuta de drum are. Multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am consultat manualul, am luat-o pe probate. Mie, cel putin, asa mi s-a parut mai confortabil si mai logic. Cursa mai lunga a amortizorului ajuta la amortizare (alta exprimare mai buna n-am gasit). Cand e mai comprimat e si mai rigid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou! Azi am luat pentru prima data pasager pe virago 250 si am facut un drum de cca 40 km, cu un asfalt ce avea destul de multe denivelari. Am observat ca moto avea un balans fff mare, nu am putut sa merg cu mai mult de 50-60km/h. M-am uitat pe carte, pe net si apoi pe arcurile moto spate, acestea fiind ridicate la pozitia cea mai de sus, fiind deci comprimate. Din ce am inteles, asa trebuie setata moto pt pasager si bagaj, bineinteles, vorbind de o moto noua, ca la carte. In conditiile prezentate, eu deduc faptul ca telescoapele ar putea fi duse. Puteti sa-mi spuneti o parere, va rog. La o moto mai veche, din 1990, cu mine de 83 kg, la ce pozitie ar trebui sa teglez arcurile pe spate? Voi cum aveti? Ms

Mai fa un test ca sa-ti verifici suspensia, scoate un amortizor si lasa-te pe ea apoi te ridici brusc, daca iti face mai mult de o oscilatie nu este in regula. La a mea cu mine in carca se comporta ok indiferent de reglaj dar daca luam si consoarta era jale, asa am descoperit ca ai mei chinezoi nu au bagat ulei suficient in amortizoare si practic eram doar pe arcuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am testat mersul pe moto cu arcurile detensionate la maxim, m-am simtit foarte bine in sa, parca mult mai stabila la drum si absoarbe socurile mai bine. Cel putin, asa am simtit la prima impresie... Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am testat mersul pe moto cu arcurile detensionate la maxim, m-am simtit foarte bine in sa, parca mult mai stabila la drum si absoarbe socurile mai bine. Cel putin, asa am simtit la prima impresie... Asfalt uscat!

Reglajul ala e ca sa aduci suspensia spate sa lucreze la amplitudine maxima adica tu plus pasager plus bagaje sa o comprimati la 1/2 cursa. O suspensie mult mai buna decat asta japo avea culmea mobra 50. Acolo e adevarat ca nu aveai trepte (care repet nu fac altceva decat sa-ti aduca la 1/2 cursa) ci se cupla un al doilea arc pentru doua persoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări,

 

Sunt nou pe forum si proaspat proprietar al unui virago 535 din 94'. Stiu ca pare stupid sa cer ajutorul fiind nou , dar daca cineva ar vrea sa faca o fapta buna si sa ajute un tovaras motociclist să-și inmatriculeze motocicleta as ramane profund recunoscator.

 

Problema este că nu pot trece de r.a.r deoarece am sistemul de evacuare modificat... acum intrebarea este daca are cum sa ma ajute cineva cu un imprumut de toba pentru o ora , doua ( desigur ii voi fi recunoacator pentru tot restul vietii ) sa il pot inmatricula , sau cu un sfat cum as putea trece de rar cu el asa, daca poate sa ma ajute cineva ma puteti contacta la 0769968748 - Tom

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,poate va intereseaza un schimb cu Suzuki Freeewind 650, din 2001,....poze si detalii gasiti la pagina enduro turing ...Suzuki Freewind....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno, ii bai.

 

Haynes zice asa; 3.2 litri cu schimbare filtru si 2.8 litri fara schimbare filtru, da? Vorbesc de 535, 2YL.

 

Scot uleiu`, ii dau drumul in lighean gradat dupa ce am lasat motorul la relanti cam 20~25 de minute. Era cald, toate bune. Imi ies cam 2.8 litri din uleiul vechi, ma uit la gradatie totu` ok. Scot filtrul (asta era acuma vreo luna, am intrebat de surubul lung pentru capac), mai curge inca vreo 100 de mililitri si dupa aia ciuciu, motoru` ii gol.

Sterg frumos, pun filtrul nou, ma mut pe partea ailalta, dau drumu` in motor la 3 litri de 20W50 Motul.

 

Toate ok, motoru` nu bate, nu ciocane, nu maraie, schimb vitezele parca oleaca cam zgomotos...da` sa zicem ca asa i modelul.

 

Ma duc la Bikefest acu` 2 saptamani si pe la Dej vad ca in partea stanga, imediat sub cilindrul 2, am o dara subtirica de ulei. Nu mult, un strop amarat care se prelingea, asta se intampla la cald, evident. Casc io ochiu` mai bine, vad ca in zona aia ii o garnitura. Bag picsu` n ea...notez ca intr-o zi o sa schimb garnitura...si ma tot duc.

Sambata, ma urc pe obiect, ma duc cu pasager pana la Vatra Dornei, urc Tihuta, totu` ok, picatura de ulei tot acolo, deja nici nu ma mai uit la ea, dupa suta de kilometri ies 2-3 stropi de ulei care murdaresc un servetel de hartie da` nu destul sa nu ma pot sterge la c*r cu el dupa aia. Deci, decent zic io... dar, a se vedea mai jos:

 

Acuma, doua intrebari: ce manopera presupune schimbarea garniturii de jos, dintre cilindrul 2 si blocul motor (presupun ca aia e numita "garnitura bloc motor") si daca presupune defacerea completa a motorului sau se poate schimba doar pe cilindrul 2? Evident, vreau sa stiu daca mai am ceva garnituri de schimbat cu ocazia asta.

 

A doua intrebare e legata de nivelul uleiului.

 

Am bagat 3 litri, oricum ii calculez n-are cum sa fie peste nivel, nu? Repet, din uleiul vechi am scos cca 2.9 litri si motorul nu-i tocmai fata mare, la rece afuma un pic de alb. Asa ca, pot sa spun ca papa ceva mililitri de ulei. Anul trecut motorul a umblat si nu i-a schimbat nimeni uleiul.

Deci, sa zicem ca am scos tot uleiul din ea. Care dracu` i explicatia pentru care cei 3 litri de ulei ai mei, trec peste fereastra de verificare a nivelului? Uitandu-ma pe net, cota de lucru e la mijlocul ferestrei. La mine, e peste fereastra daca tin motorul drept si incepe sa se vada cota de sus doar daca inclin motorul spre dreapta cam 5 grade.

 

Sa presupunem ca o sa pape ulei si o sa arunce pe la garnitura aia, inca mult si bine.

 

Totusi, care e cota corecta de lucru la Virago? La voi, cum arata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno, ii bai.

 

Haynes zice asa; 3.2 litri cu schimbare filtru si 2.8 litri fara schimbare filtru, da? Vorbesc de 535, 2YL.

 

Scot uleiu`, ii dau drumul in lighean gradat dupa ce am lasat motorul la relanti cam 20~25 de minute. Era cald, toate bune. Imi ies cam 2.8 litri din uleiul vechi, ma uit la gradatie totu` ok. Scot filtrul (asta era acuma vreo luna, am intrebat de surubul lung pentru capac), mai curge inca vreo 100 de mililitri si dupa aia ciuciu, motoru` ii gol.

Sterg frumos, pun filtrul nou, ma mut pe partea ailalta, dau drumu` in motor la 3 litri de 20W50 Motul.

 

Toate ok, motoru` nu bate, nu ciocane, nu maraie, schimb vitezele parca oleaca cam zgomotos...da` sa zicem ca asa i modelul.

 

Ma duc la Bikefest acu` 2 saptamani si pe la Dej vad ca in partea stanga, imediat sub cilindrul 2, am o dara subtirica de ulei. Nu mult, un strop amarat care se prelingea, asta se intampla la cald, evident. Casc io ochiu` mai bine, vad ca in zona aia ii o garnitura. Bag picsu` n ea...notez ca intr-o zi o sa schimb garnitura...si ma tot duc.

Sambata, ma urc pe obiect, ma duc cu pasager pana la Vatra Dornei, urc Tihuta, totu` ok, picatura de ulei tot acolo, deja nici nu ma mai uit la ea, dupa suta de kilometri ies 2-3 stropi de ulei care murdaresc un servetel de hartie da` nu destul sa nu ma pot sterge la c*r cu el dupa aia. Deci, decent zic io... dar, a se vedea mai jos:

 

Acuma, doua intrebari: ce manopera presupune schimbarea garniturii de jos, dintre cilindrul 2 si blocul motor (presupun ca aia e numita "garnitura bloc motor") si daca presupune defacerea completa a motorului sau se poate schimba doar pe cilindrul 2? Evident, vreau sa stiu daca mai am ceva garnituri de schimbat cu ocazia asta.

 

A doua intrebare e legata de nivelul uleiului.

 

Am bagat 3 litri, oricum ii calculez n-are cum sa fie peste nivel, nu? Repet, din uleiul vechi am scos cca 2.9 litri si motorul nu-i tocmai fata mare, la rece afuma un pic de alb. Asa ca, pot sa spun ca papa ceva mililitri de ulei. Anul trecut motorul a umblat si nu i-a schimbat nimeni uleiul.

Deci, sa zicem ca am scos tot uleiul din ea. Care dracu` i explicatia pentru care cei 3 litri de ulei ai mei, trec peste fereastra de verificare a nivelului? Uitandu-ma pe net, cota de lucru e la mijlocul ferestrei. La mine, e peste fereastra daca tin motorul drept si incepe sa se vada cota de sus doar daca inclin motorul spre dreapta cam 5 grade.

 

Sa presupunem ca o sa pape ulei si o sa arunce pe la garnitura aia, inca mult si bine.

 

Totusi, care e cota corecta de lucru la Virago? La voi, cum arata?

Nu-ti miroase a benzina uleiul ?

Ma gandesc sa nu-ti plece benzin in blocul motor si de aici sa-ti creasca nivelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...