Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dacă rămâi fără curent pe firul roșu înseamnă ca ai scurt. Sper ca faci verificările cu contactul pus, pentru ca altfel nu ai curent pe lumini. (la mine cel puțin nu este curent fără contact).

Verifica tot traseul pe fiecare fir.

Flash-ul merge?

Cu contactul pus am facut verificarile. Nu merge flash-ul. Scurt nu imi dau seama unde poate fi. Ca daca pun pe direct farul merge, iar pentru pozitie vine curent. Daca era scurt nu trebuia sa raman fara curent si pe pozitie? ca e acelasi fir care vine cu curent. Si daca scurt-ul e undeva la stopul din spate trebuia sa am probleme si cu becul de frana, dar ala merge. Nu stiu cum sa rezolv problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce îmi dai seama, problema ta este la traseul de la comutator la far. Ideea este ca ai trei fire la comutator, unul +, unul pt poziție si unul pt faza scurta. De aici nu pleacă direct la far, ci la relee. Comutatorul face prima oară legătura + la poziție, apoi + si la faza scurta (dar rămâne si la poziție)

Trebuie sa o iei pe bucăți si de preferat sa faci rost de schema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a gasit un talon pt Virago 535 in zona Udriste. Proprietar Marius Dorel, instrainat catre Topalidis Daniela

https://www.facebook.com/laurentiu.cristian.372/posts/1390673570996561


» Post actualizat in 20 Mar 2017 11:29

Am gasit si proprietarul, s-a rezolvat cu talonul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Sunt un nou membru pe forum si nou posesor de Virago. Am un XV 535 2YL din 1996 si la recomandarea mecanicului am schimbat anvelopa fata care era de 90/90/19 cu un Metzeler Marathon 880 de 100/90/19, problema e ca freaca putin in intaritura aripii, in partea superioara.

A mai facut cineva asta, a gasit o solutie rapida si ieftina de modificare a aripii? N-as vrea sa schimb anvelopa ca abia am achizitionat-o.

 

Asfalt uscat!

 

post-96634-0-85083000-1490179915_thumb.jpg

post-96634-0-64390300-1490180247_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Quick fix... pune anvelopa recomandata. Si schimba "mecanicul".

Depinde cat de mult atinge si unde... banuiesc ca in laterale, unde nu prea ai ce sa-i faci. Poate doar sa polizezi putin din dublura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Quick fix... pune anvelopa recomandata. Si schimba "mecanicul".

Depinde cat de mult atinge si unde... banuiesc ca in laterale, unde nu prea ai ce sa-i faci. Poate doar sa polizezi putin din dublura.

Multumesc de raspuns, freaca in partea superioara, in lateral nu, am incercat sa largesc gaurile de prindere a aripii si sa ridic aripa dar nu permite decat 1-2 mm, nu mai freaca la rece dar ma tem ca la temperaturi ridicate exterioare si a anvelopei va freca din cauza dilatarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu china, in nici un caz... gasesti variante aftermarket, produse de firme cunoscute (Ferodo, Brembo, TRW), la preturi mai mici.

Ia nr de telefon de pe motorush.ro si suna-l pe mexykanu, iti face o oferta pt mai multe marci si alegi una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.. aveți dreptate.. am să încerc o rectificare si dacă nu reușesc, voi cumpăra un disc nou.

As mai avea o mică problemă cu carburatorul.. un kit de reparație găsesc?De exemplu, cu robinetul pe rezervă, daca am carburant peste jumătate din rezervor, îmi curge din carburator.

Încă nu am reparat robinetul. Până mai acum câteva zile puteam să merg doar pe ,,pri" sau rezerva, pe on se oprește. ...iar pe rezervă, dă pe lângă. Pe ,,on" e ca si cum ar fi inchis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea inteleg ce e in robinetul ala... Pe PRI ar trebui sa curga non-stop benzina, indiferent ca e pornit sau oprit motorul.

Tie pe unde iti curge benzina? Sigur e din carburator?

Se gaseste si kit de reparatie pt robinet, si piese/garnituri pt carburator... dar depinde ce probleme ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe on - funcționează doar până se termină benzina din carburator

Pri - merge ok. Dar, după ce opresc motorul, curge benzină din carburator după aproximativ 10 minute (+ca pornește foarte greu după)

Res - la fel ca la poziția pri.

După fiecare oprire, trebuie să comut pe poziția on. Așa nu mai curge benzina. Dar când o pornesc, trebuie să comut pe res.

 

P.s. găsesc undeva o schemă cu furtunele de la rezervor-robinet-pompa de benzină-carburator?

Am impresia că sunt puse greșit + defecțiune la plutitor..

Mulțumesc mult pt ajutor!

Editat de cata207
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, in manual apare si schema furtunelor.

E normal sa curga benzina daca il lasi pe PRI. Ideea e ca ar trebui sa functioneze pe ON sau pe RES. Robinetul ar trebui sa aiba un furtun de vacuum, daca tin bine minte, care sa opreasca benzina cand e motorul oprit, cand e pe ON sau RES. Ia vezi daca-l ai... per total ai asa: 2 furtune (ON si RES) care vin din rezervor, un furtun de vacuum si un furtun de iesire spre carburator, care e in partea de jos a robinetului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e bine!

Luand de jos in sus:

1 - duce la carburator, pe sub galeria de admisie. la tine duce la rezervor, sau asa il vad eu

2 - duce la rezervor. la tine e la carburator, deci inversat cu 1

3 - pare corect, duce la rezervor, nu imi dau seama daca 2 cu 3 sunt corecte, adica ON si RES

Parca mai e un vacuum, undeva pe spate-stanga, ala duce la un T la alte vacuumuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pare corecta schema ta, cele 2 de la rezevor nu mai stiu cum sunt... dar ar trebui sa fie intuitive, dupa forma si lungime sa-ti dai seama care se duce sus si care jos (ON si RES)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, daca ma ajutati va rog cu un sfat. Acu 3 zile m-a prins ploaia pe drum (nu cred ca are relevanta ploaia insa s-a intamplat la acel moment) si am simtit ca merge putin in suturi motorul. Dupa 3 zile cand sa pornesc, bateria moarta (baterie cumparata anul acesta). Am pus-o la incarcat, merse ok insa cand am oprit, am simtit un miros putin de ars, era releul fierbinte de puteam gati pe el. Eu am motorul (Virago 535) doar de 3 saptamani, insa releul actual nu seamana defel cu cel original, am impresia ca a improvizat ca deh, e la sfert de pret unul pt scuter (cel putin asa aveam si eu pe un scuter de 49 cmc)

Acum am deconectat releul si motorul si-a revenit la normal.

Intrebarea mea: se va mai potrivi acum originalul (https://www.okazii.ro/releu-incarcare-yamaha-virago-535-a184285743) sau a facut exproprietarul modificari la electric care trebuie rectificate? deoarece eu in poza am deconectat 3, iar in poza de la original sunt doar doua conectari

SoGkYnB.jpg

 

9WJt2fq.jpg

 

ps. sau ce m-ati sfatuii sa fac? Sa caut un releu asemanator cu cel din poza si sa sper sa nu mai apara problema ?

Editat de cataro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, daca ma ajutati va rog cu un sfat. Acu 3 zile m-a prins ploaia pe drum (nu cred ca are relevanta ploaia insa s-a intamplat la acel moment) si am simtit ca merge putin in suturi motorul. Dupa 3 zile cand sa pornesc, bateria moarta (baterie cumparata anul acesta). Am pus-o la incarcat, merse ok insa cand am oprit, am simtit un miros putin de ars, era releul fierbinte de puteam gati pe el. Eu am motorul (Virago 535) doar de 3 saptamani, insa releul actual nu seamana defel cu cel original, am impresia ca a improvizat ca deh, e la sfert de pret unul pt scuter (cel putin asa aveam si eu pe un scuter de 49 cmc)

Acum am deconectat releul si motorul si-a revenit la normal.

Intrebarea mea: se va mai potrivi acum originalul (https://www.okazii.ro/releu-incarcare-yamaha-virago-535-a184285743) sau a facut exproprietarul modificari la electric care trebuie rectificate? deoarece eu in poza am deconectat 3, iar in poza de la original sunt doar doua conectari

SoGkYnB.jpg

 

9WJt2fq.jpg

 

ps. sau ce m-ati sfatuii sa fac? Sa caut un releu asemanator cu cel din poza si sa sper sa nu mai apara problema ?

Iei un releu de K1 sau K7 (olx, 168 sau 178 de lei, e un tip prin Brasov care vinde). Muti releul sub capacul din stânga față, sub rezervor. Dupa ce l ai montat, tai finuț cu un dremel o fanta verticala subtire in suportul capacului ca sa ai ventilație frontală. In spatele suportului ai niste gauri mari, pe acolo evacueaza.

Daca pui releu original, ai nevoie de placa decorativa de pe deasupra si n plus, racirea e de groază la el.

 

Nu pune releu de ATV, il prajesti. Alea merg la monocilindru si tu ai turatie prea mare, deci AC mai mare. Cele de K1, GSXR sau alt motor sportiv, scot din platou cam 90-100 de volti, sunt mai zdravene.

 

Mai ai alternativa Mosfet, vindea moto-scrhrott recent cu 270 de lei, trebuie adaptate mufele.

Editat de clujraider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...