Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Salut! Am un Virago 535 '97 si cilindrul din spate nu porneste. Da rateuri, uda bujia si cam atat.. Scanteie are, carburatoarele sunt curate si sincronizate, singura problema e diferenta de compresie de ~0,8bari dintre cilindri. Cilindrul fata are 9,7 iar cel din spate 8,9. Oare asta sa fie problema? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vazut ca ati vorbit de limitari, m-am uitat la mine pe carburatoare si am vazut elementul de legatura dintre cablu de acceleratie si clapeta carburatoarelor. In pozitia in care este pus cursa acceleratiei este destul de scurta si am o turatie max. de 6000. O alta observatie este ca primul Virago de 750 nu are pompa de benzina, carburatoarele Hitachi functioneaza pe gravitatie, deschid benzina, stau 10 sec. trag socul si start

 

 

post-12587-0-70138500-1498456157_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o Virago xv500L din 96. Sunt nedumerit in legatura cu ea pentru ca proprietarul mi-a zis ca ar fi de 535 varianta normala doar ca cei din Austria o limiteaza la 20 de kw (asa imi scrie mie pe carte) si cred ca ar fi limitata....am facut primul drum mai lung si peste 120 pe drum drept nu vrea deloc iar cu pasager peste 100 deja e cam imposibil. Bujiile sunt schimbate, carburatoarele sincronizate si curatate. Ce credeti despre asta? deja incepe sa-mi para rau ca nu mi-am luat de 250 ca sa imi consume mai putin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o Virago xv500L din 96. Sunt nedumerit in legatura cu ea pentru ca proprietarul mi-a zis ca ar fi de 535 varianta normala doar ca cei din Austria o limiteaza la 20 de kw (asa imi scrie mie pe carte) si cred ca ar fi limitata....am facut primul drum mai lung si peste 120 pe drum drept nu vrea deloc iar cu pasager peste 100 deja e cam imposibil. Bujiile sunt schimbate, carburatoarele sincronizate si curatate. Ce credeti despre asta? deja incepe sa-mi para rau ca nu mi-am luat de 250 ca sa imi consume mai putin...

 

Pai, cum sa fie 535 daca e 500? E un 500 si gata. Motocicleta arata la fel, cilindreea e un pic mai mica.

 

Acuma, n ai sa vezi 500 sau 535 care sa fuga peste 120-130 decat cu vantul in spate si pe panta in jos. Motoarele astea au o varsta.

 

Am auzit de avionisme cu 140-150-160 da` sincer sa fiu, imi vine greu sa cred ca dintr un motoras ca asta poate iesi asa ceva, avand in vedere cutia de viteze specifica, care ti permite sa mergi cu 40 intr a 5 a...dar nu are rapoarte potrivite pentru viteze de genul. In afara de asta, iti trebuie loc sa te intinzi la drum, ai un 2V care ti ofera cuplu la ture mici, nu demaraje spectaculoase si rapoarte in cutie care sa ti dea 160 la ora. Nu mai zic de racire, care e pe aer si chiar daca fugi ca disperatul, racirea e cat e, dupa aia crapa. Ca ai cardan...n are rost sa mai povestim.

 

Aia cu limitarea e posibila, din cate stiu austriecii au altfel legea la omologul categoriei A2. Daca vrei s o vinzi, asa cum e limitata, iti gasesti clienti la ea fiindca e plin de amatori de A2, la 17~18 ani care cauta asa ceva. Faza funny e ca un 535 nelimitat in Romania, se incadreaza la A2, fara modificari.

 

Ca idee, un Virago 535 cu pasager, viteza de croaziera 80 la ora, drum in curba si cu pante (Tihuta), carburi curatate/sincronizate, filtru de aer nou, ulei proaspat, pilot cu ceva ani de experienta, face in medie 5,5 litri la suta. Daca tragi de gaz mai tare, spre 90~100, in aceeasi configuratie, consumul ajunge la 6, poate 6 si un pic. Asta e consumul normal la o Virago, aia de 250 consuma evident mai putin dar nici acelasi randament nu l ofera.

 

Eu zic sa scoti limitarea si s o folosesti. Sau, s o vinzi si de banii luati, sa iei un 535 pe bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E, pe naiba nu merge... adica merge 250 la croaziera 110-120, top speed 140 (tot ceasul, o singura data), si nu merge 500/535? E adevarat ca nu mai ai putere la viteza aia, dar merge.

Ca idee, 250, 2 oameni, croaziera 110-120 km/h, plus drum de munte si curbe (DN1 pana la Brasov si retur pe Cheia), a scos un consum mediu de ~ 2,3-2,4%. E adevarat, bujii noi, filtru de aer curat, carburatorul reglat bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma, n ai sa vezi 500 sau 535 care sa fuga peste 120-130 decat cu vantul in spate si pe panta in jos. Motoarele astea au o varsta.

 

Am auzit de avionisme cu 140-150-160 da` sincer sa fiu, imi vine greu sa cred ca dintr un motoras ca asta poate iesi asa ceva, avand in vedere cutia de viteze specifica, care ti permite sa mergi cu 40 intr a 5 a...dar nu are rapoarte potrivite pentru viteze de genul. In afara de asta, iti trebuie loc sa te intinzi la drum, ai un 2V care ti ofera cuplu la ture mici, nu demaraje spectaculoase si rapoarte in cutie care sa ti dea 160 la ora. Nu mai zic de racire, care e pe aer si chiar daca fugi ca disperatul, racirea e cat e, dupa aia crapa. Ca ai cardan...n are rost sa mai povestim.

 

Colegu', fara suparare, dar cred ca nu prea stii despre ce vorbesti. 120-130 poti merge croaziera, dar de pe la viteza aia curentul devine cam deranjant. Eu am luat cu a mea cel mai mult 165 de vreo 2-3 ori, asa ca nu stiu ce vrei tu sa spui. Este adevarat ca nu atinge mereu viteza aia, fiind mai multe dati cand nu a sarit de 155, dar cred ca era si de la benzina. Oricum, de multe ori ia 160 daca e benzina buna si daca te dai la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am o problema cu releul de incarcare la un xv750 , mai exact a iesit fum din el .

post-54016-0-41064100-1499150531_thumb.jpgpost-54016-0-62145000-1499150540_thumb.jpg

Am gasit un releu de Honda CBR care pare un pic mai trainic avand si radiator de racire si as vrea sa stiu daca il leg cum trebuie .

post-54016-0-73344300-1499153746_thumb.jpg

La releul original am 3 fire albe ( care vin de la generator ) si unu rosu ( + ) . Masa ( - ) si-o ia prin corpul releului atasat la cadrul motocicletei .

Releul de Honda are 3 fire galbene care corespund cu cele albe de la XV , firul rosu ( + ) si mai are unul verde .

 

Firul verde este cumva masa ( - ) ?

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum se vede si din schema asta de honda verdele este masa (-) . .regulatorul este in partea de sus.

 

post-12587-0-82724700-1499167616_thumb.jpg


» Post actualizat in 04 Jul 2017 11:40

pe o schema de cbr

 

post-12587-0-42139600-1499168419_thumb.jpg

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am pricopsit cu o Virago, mai precis Midnight Special din 1983, era pacat sa fie pierduta......am cautat prin documentatii si cica ar fi primul chopper japonez veritabil...2 cil in V raciti cu aer, 2 supape/cil, soft tail cu monoamortizor in cadru, janta spate pe 16". Doreau sa concureze HD Sportster 1980.....acum daca au reusit nu stiu, dar s-au vandut peste 80.000 intre 1981-83.

 

Multumesc user Dany_nos pentru ajutor. Sper ca proiectul tau merge inainte....

 

attachicon.gify1 (15).jpgattachicon.gify1 (16).jpgattachicon.gif20170502_180411.jpg

 

attachicon.gif20170502_180449.jpgattachicon.gif20170502_180604.jpgattachicon.gif20170502_180528.jpg

 

Foarte frumos a iesit :peace:

 

 

dupa cum se vede si din schema asta de honda verdele este masa (-) . .regulatorul este in partea de sus.

 

attachicon.gifSchaltplan_NSR_125_R_v1.04.jpg

» Post actualizat in 04 Jul 2017 11:40

pe o schema de cbr

Multumesc ptr ajutor :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, colegilor! Va rog, daca puteti sa ma ajutati cu un sfat, o parere. Am virago 250 din 1989 si am facut doua plimbari mai lungi. Am observat ca nu se mai accelereaza cum trebuie. Daca inainte

O turam in blana, rupea, urca lejer la 120 si ma ajuta in depasire. Acum merg cu ea turata numai in blana, si abia trece de 90 spre 100. Ce ar putea sa fie? La carburatie, cablul de acceleratie...? de mentionat ca nu am facut nicio modificare, nu am umblat la carburator. Am observat insa ca la capacul unde intra filtrul de ulei s-a prelins o pelicula de ulei, probabil garnitura nu a fost presata etans. Orice sfat, orice parere sunt binevenite. Multumesc. Cu stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detaliaza putin mersul mobrei... porneste fara soc, doar cu soc? Miroase a benzina cumva? Are intreruperi in mers, rateuri? Functioneaza ambele pistoane?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo, motocicleta porneste fara probleme, la primul buton, cu socul tras la jumatate, cum am facut intotdeauna de cand o am. Nu s-a oprit niciodata din mers. Nu miroase a benzina. Am facu un drum lung, pe semenic, si am observat ca trage tot mai greu, abia mai atingand 100 accelerata in blana. Ieri, cand am plecat la munca, a pornit ok, si la scurt timp dupa plecare, mi-a dat de doua ori in nas, ca si cum as fi gresit viteza si as fi dat drumul brusc la ambreiaj. Am obs ca abia urca spre 90, iar azi, la intoarcere, efectiv m-am tarat cu 70 sa ajung acasa. Dimineata am fost la garajul nostru de la ipj , iar un meserias de acolo ( cel mai bun, dar care nu este specialist in moto, desi el se ocupa de moto ipj ) a dat cu parerea ca ar fi problema din carburator. Ajunge benzina in el, dar de acolo e buba. Mi-a recomandat sa dau carburatorul jos si sa-l curat cu decarburor si suflate jigloarele cu compresorul. Totusi, imi este teama sa fac eu asta, stiu ca e ceva destul de sensibil. Sunt dintr-un oras mic unde nu am service pt moto si nu cunosc niciun meserias, de care sa fiu sigur. Un sfat, o parere? Sa ma bag eu? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine esti in zona?! Trec spre Severin si m-as putea uita doua-trei minute la ea...poate imi ia frica si-si revine la zilele bune! :crack:

Lasa-mi un numar de telefon pe PM si te sun cand ajung in zona!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine esti in zona?! Trec spre Severin si m-as putea uita doua-trei minute la ea...poate imi ia frica si-si revine la zilele bune! :crack:

Lasa-mi un numar de telefon pe PM si te sun cand ajung in zona!

0762215931 multumesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie si din carburator... nu e nimic complicat, e mic si simplu. Singura problema care poate aparea e gatul de admisie de sus. De obicei sunt imbatranite si intarite, nu mai poti baga carburatorul inapoi in el. In rest... nu e nimic complicat, il desfac cu ochii inchisi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă, eu nu ma supar deloc.

Am un 535, din 92. Motorul merge ceas cesulet, compresia e mama ei (9.4 si 10)

stare impecabilă, curatica si frumoasa. N o vand, ti o dau o tura sa scoti 150 din ea, vreau sa vad. Benzina de care vrei tu, cauciucuri noi, ulei soft, filtru nou. Daca faci 150 cu ea, io s popa.

 

Orice i am facut, plafonul a fost la 130.

 

 

Colegu', fara suparare, dar cred ca nu prea stii despre ce vorbesti. 120-130 poti merge croaziera, dar de pe la viteza aia curentul devine cam deranjant. Eu am luat cu a mea cel mai mult 165 de vreo 2-3 ori, asa ca nu stiu ce vrei tu sa spui. Este adevarat ca nu atinge mereu viteza aia, fiind mai multe dati cand nu a sarit de 155, dar cred ca era si de la benzina. Oricum, de multe ori ia 160 daca e benzina buna si daca te dai la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Ma bag si eu in seama

A mea este mai batranica, este din 90, are 72.000 de Km. Ultima oara a mers in jur de 50-70 km pe A2 (la inceput de iunie, veneam de la Seawolves) cu viteza constanta de 130-140 chiar si peste, singura problema la viteza aia este vantul si bineinteles consumul, de la 5 - 5,5 a sarit la peste 7,5 l / 100km

In general merg cu ea intre 90 si 110.

 

Parerea mea este ca a ta este cumva limitata sau mai trebuie reglat un pic pe la carburatie, pana la urma sunt niste batranici de 20 si de ani pe carburatie care daca ard doar aer fara prea multa benzina nici nu pot scoate niste performante foarte mari.

Mă, eu nu ma supar deloc.
Am un 535, din 92. Motorul merge ceas cesulet, compresia e mama ei (9.4 si 10)
stare impecabilă, curatica si frumoasa. N o vand, ti o dau o tura sa scoti 150 din ea, vreau sa vad. Benzina de care vrei tu, cauciucuri noi, ulei soft, filtru nou. Daca faci 150 cu ea, io s popa.

Orice i am facut, plafonul a fost la 130.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Orice i am facut, plafonul a fost la 130.

 

 

Inseamna ca ai una limitata, imposibil, eu am clona china de 399cc si m-am oprit la 145 ca stiam ca pe acolo e turatia maxima (8500RPM), mai aveam cam o treime de cursa la accleratie. Cel mai confortabil e sa merg cu 120 (pe autostrada), la viteza astaa imi place cum suna motorul (e si la turatie cuplu maxim). Cu vantul nu am probleme datorita parbrizului din dotare. Consumul nu mi-a sarit de 4,7.

 

Daca viteza ta maxima e de 130 tu nu ai mai mult de 20 de caluti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... motocicleta porneste fara probleme...

Si acum mai si merge...dupa ce ieri ne-a prins miezul noptii cracanand la piese, improvizand si adaptand, dupa ce l-am dus pe Nucu acasa cu masina fiindca venise ploaia si capra refuza sa roada kilometri! Doua furtunase inversate plus alte multe maruntisuri rupte, crapate, etc. faceau ca micuta sa se miste din ce in ce mai greu...iar acum, zbarnaie! Peste cateva minute plecam in test! Sper sa mestece asfalt pe paine! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Ce sa-i faci nenica...mai glumeste omu'...si daca se prinde, inseamna ca gluma a fost buna! Arde-o pe-a mica pana iese fum din roata spate! Cu maxima placere! :oilleak:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...