Ionuț Cherascu Postat Februarie 14, 2019 Share Postat Februarie 14, 2019 Va salut colegi, sunt nou în grup si totodata am achiziționat recent o viroaga 535 din 96' , as vrea sa-i schimb uleiul si nu stiu ce sa bag , de repsol rider 20w50 ce părere aveți?, s-au ce-mi recomandați moto are in jur de 48k km. Respect si drumuri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Farfuridi Postat Februarie 14, 2019 Share Postat Februarie 14, 2019 Salut, felicitări pentru achiziţie.eu folosesc 20W50. Din ce ştiu eu 20-ul e recomandat peste 5°C,sub această temp.devine cam gros,de aceea ,dacă mergi mai mult pe " răcoare" atunci bagi ceva mai subţire.(10W30,10W40) dar atenţie la temp. mai mari.O varianta intermediară ar fi 15W50.Asfalt uscat! Acum 57 minute, farfuridi a spus: Salut, felicitări pentru achiziţie.eu folosesc 20W50. Din ce ştiu eu 20-ul e recomandat peste 5°C,sub această temp.devine cam gros,de aceea ,dacă mergi mai mult pe " răcoare" atunci bagi ceva mai subţire.(10W30,10W40) dar atenţie la temp. mai mari.O varianta intermediară ar fi 15W50.Asfalt uscat! L.E: Repsol nu am folosit. Am folosit Doar Motul şi cu mult timp în urmă Castrol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionuț Cherascu Postat Februarie 15, 2019 Share Postat Februarie 15, 2019 Acum 11 ore, farfuridi a spus: Salut, felicitări pentru achiziţie.eu folosesc 20W50. Din ce ştiu eu 20-ul e recomandat peste 5°C,sub această temp.devine cam gros,de aceea ,dacă mergi mai mult pe " răcoare" atunci bagi ceva mai subţire.(10W30,10W40) dar atenţie la temp. mai mari.O varianta intermediară ar fi 15W50.Asfalt uscat! Multumesc pt sfat , cred ca am sa folosesc 15w50, si ce fel de filtru imi trebuie?, ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Farfuridi Postat Februarie 15, 2019 Share Postat Februarie 15, 2019 Acum 13 ore, Ionuț Cherascu a spus: Multumesc pt sfat , cred ca am sa folosesc 15w50, si ce fel de filtru imi trebuie?, ms. Filtrul îl comanzi după datele motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mikelangelo Postat Februarie 24, 2019 Share Postat Februarie 24, 2019 (editat) Salutare. Caut spițe roata spate sau roata spate Yamaha virago xv 250cc anul 1991 și nu găsesc decât la set.am nevoie decât de 6.Ma poate ajuta cineva?:) 0722335785 Editat Februarie 24, 2019 de Mikelangelo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mikelangelo Postat Martie 3, 2019 Share Postat Martie 3, 2019 Salutare As avea și eu o întrebare,se potrivește roata spate de la virago 125 pe un virago 250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 4, 2019 Share Postat Martie 4, 2019 Da. 125 si 250 sunt 90% la fel, difera cilindrul, pistonul, jigloare prin carburator si probabil alte cateva maruntisuri. In rest, sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosminCaraian21 Postat Martie 12, 2019 Share Postat Martie 12, 2019 Salutare, ofer un ghidon original de pe yamaha 125 virago in schimbul unui drag bar sau z bar. 0755617020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cehu' Postat Martie 20, 2019 Share Postat Martie 20, 2019 salutare prieteni viragisti! vreau sa-mi pun comenzi avansate pe 535-ul meu. cine a mai facut modifcarea asta? ce imi recomandati? ati gasit comanzile pe undeva la pret decent? unde le-ati montat? sau ati facut comenzi costom, merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovimobile Postat Aprilie 9, 2019 Share Postat Aprilie 9, 2019 Salut domnilor, nu vreu sa fiu in afara topicului. Caut un rezervor de Virago 250cc pentru o modificare bobber. Preferabil in Timisoara. Ma poate ajuta cineva? Cu respect, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzai Postat Mai 16, 2019 Share Postat Mai 16, 2019 Salutare, Aveti idee dacă se poate monta indicator de benzina pe un virago 535? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 Teoretic, se poate pune un bec care sa-ti indice cand ajungi la rezerva (cantitatea o stabilesti tu). Practic, e cam complicat, pt ca accesul in interiorul rezervorului e aproape imposibil... cea mai simpla varianta e "la ochi" si la nr de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexlaszlomajor Postat Iunie 20, 2019 Share Postat Iunie 20, 2019 Buna ziua tuturor, Doresc sa achizitionez o noua motocicleta si ma gandesc ca aceasta sa fie o Virago. 535, 750 sau 1100, vedem ce gasesc. Am gasit ceva care place ochiului, dar mi s-a spus ca: "Defecte: dupa ce a stat perioada asta de timp, mai picura putin ulei de la senzorul de ulei si ramane un pic blocata acceleratia - arcul de la carburator, probabil trebuie curatat deoarece impins usor la locul lui isi revine." Stiu ca suna foarte aiuristic intrebarea dar care ar fi cea mai rea/grava situatie cu motocicleta in cnditiile astea? Cunostinte mecanice n-am prea multe inca, nu stiu la ce sa ma astept. Nu as vrea sa o iau si sa treaca sezonul pana o pun pe piciaore si asa e tarziu deja. Vreau sa invat cu si alaturi de ea ce si cum functioneaza, din mers. Cand o voi curata, intretine, ajusta ici colo sa o cunosc cat mai bine, indiferent care ar fi si atunci deja voi avea o idee doua. Am primit un filmultet cu ea, sunetul pare normal, regulat, uniform, nu aud nimic deosebit, ne la locul lui. Ah, era sa uit este la aprox 200km distanta si nu i-as parcurge aiurea. Sper sa aveti 1-2 sfaturi pentru mine, sunt bine venite. Merci! Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 24, 2019 Share Postat Iunie 24, 2019 Depinde ce inseamna "perioada asta de timp" si in ce conditii a fost tinuta. In aer liber, dupa mai mult timp, se gripeaza rulmentii, imbatranesc anvelopele, ruginesc suruburile etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Farfuridi Postat Iunie 24, 2019 Share Postat Iunie 24, 2019 (editat) Salut,cel mai bine ar fi să mergi împreună cu cineva care are cunoştinţe de mecanică cel puţin minime .Singur este destul de riscant.Viroagele sunt motoare bune dar fiind destul de "batrâne" dacă au fost neglijate vei avea de făcut investiţii serioase .Uită-te cu atenţie la motocicletă dacă e în stare originală ,eventuale urme de căzătură, dacă sunt modificări sunt bine făcute sau sunt doar cârpeli, etc. Editat Iunie 24, 2019 de farfuridi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentinsincu Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Salutare colegi.Sunt un motociclist vechi si totodata nou inclusiv in comunitatea voastra.Detin permis de conducere moto si auto de 30 de ani dar in urma unui accident moto timp de 14 ani am renuntat la sportul acesta.Cum microbul mia ramas in sange acum dupa atata timp am devenit din nou motociclist.Printr o anumita conjunctura cineva ma cadorisit si am ajuns propietarul unei yamaha virago 125 pe care cu pasiune am reconditionato si servisato complet.Din ce am citit pe diferite forumuri am inteles ca ar fi identica cu cea de 250 fiind diferenta intre ele doar cilindreea.Va adresez intrebarea daca se poate pe motorul de virago de 125 sa pun set motor de 250 sau un alt set ceva mai mare pentru a castiga cativa caluti .mentionez ca nu fac trasee lungi cu motocicleta ma dau mai mult prin oras si maxim 100 de km in jurul orasului si as avea nevoie de un plus de putere nu foarte mare dar nici nu vreau sa ma cert cu camioanele pe drum.nu vreau deocamdata sa renunt la ea de aceea caut solutii .Va multumesc pentru raspunsurile voastre si asfalt uscat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Din ce stiu eu, nu doar cilindrii si pistoanele difera, ci si cursa lor, deci biele. Cel mai simplu ar fi sa pui un motor de 250, se potriveste la fix, identic ca dimensiuni exterioare cu cel de 125. Probabil si CDI-ul e usor diferit pe partea de aprindere, dar asta nu stiu sigur, e doar o banuiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Cursa o dă arborele cotit, nu biela! Biela poate să fie identică la motoare cu cursă diferită. În fine, nu cunosc motorul ca să mă pot pronunța, dar mă cam îndoiesc că s-ar putea dubla capacitatea unui motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw73 Postat Iulie 23, 2019 Share Postat Iulie 23, 2019 Vand urgent Yamaha Virago 535 (20kw in acte) in stare buna ,cauciucuri noi 2019,placute de frana noi,furca revisata,ulei si filtre schimbate,carburatoare sincronizate, bujii iridium,acumulator 2018, ghidon original si custom, itp 28.08.2020+ un set de semnalizatoare,roata spatecu tambur de frana,rezervor de benzina mic,de rezerva totul original, adusa din germania si inmatriculata in 28.08.2018 1950 euro negociabil https://www.olx.ro/oferta/vand-yamaha-virago-535-choper-urgent-IDcCdbx.html tel:0744956037 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 11, 2019 Share Postat Noiembrie 11, 2019 salutare colegi am nevoie de un pic de ajutor. are cineva o pompa frama fata desfacuta? as avea nevoie de niste masuratori. anume ... cote garnituri. pt ij planeta 5 vreau sa adaptez.a inteles ca rusii au copiat si pompa asta . cine ma ajuta ,are o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Farfuridi Postat Noiembrie 28, 2019 Share Postat Noiembrie 28, 2019 Salut, dacă ceea ce voi scrie s-a mai discutat rog un moderator să şteargă postul, dacă nu atunci poate e de ajutor cuiva.Am un Virago 1100 care de când l-am luat avea probleme cu pornirea "la cald".Cu motorul rece pornea întotdeauna dar la cald câteodată făcea doar un clic scurt şi nu învârtea deloc.Ca să-l pornesc trebuia să-l bag în viteză , să-l împing, şi să debraiez un pic cât să îşi schimbe vibrochenul poziţia după care pornea normal la buton.M-am gândit să încerc să rezolv situaţia şi după consultări cu văru gugăl am găsit o variantă: de vină ar fi o piesă care ar avea canalul prea îngust (13mm în loc de 15 mm) din care cauză uneori nu face cursa până la capăt.Variantele de rezolvare ar fi strunjirea piesei,cumpărarea uneia noi conforme sau adăugarea unei şaibe .Din comoditate am optat pentru ultima variantă,în pozele ataşate se vede piesa în cauză căreia i-am pus o şaibă de 1,8 mm .Se pare că am rezolvat-o deoarece de atunci (o săptămână)nu am mai avut probleme la start.Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Decembrie 11, 2019 Share Postat Decembrie 11, 2019 Salut!dezmembrează cineva 250?mă interesează ambielajul sau motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DRI650 Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 Salut Caut actualul "posesor" al motocicletei Yamaha virago 250 cu nr BV86DNI Acum cativa anisori a fost prin Harsova daca nu ma insel Multumesc anticipat pentru orice detaliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIBANU CZ Postat Martie 10, 2020 Share Postat Martie 10, 2020 Salutari. Am de ceva timp o Viroaga de 125 nefunctionala dar completa si inmatriculata. Nu da scanteie si are filetul unei bujii rupt. Desi initial am luat-o cu ideea de a repara-o acum ma gandesc sa renunt, mai ales ca mai am 2 motociclete in garaj. As dezmembra-o daca ar fi careva interesat de mai multe piese. Detalii pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 11, 2020 Share Postat Martie 11, 2020 Acum 19 ore, BIBANU CZ a spus: Salutari. Am de ceva timp o Viroaga de 125 nefunctionala dar completa si inmatriculata. Nu da scanteie si are filetul unei bujii rupt. Desi initial am luat-o cu ideea de a repara-o acum ma gandesc sa renunt, mai ales ca mai am 2 motociclete in garaj. As dezmembra-o daca ar fi careva interesat de mai multe piese. Detalii pe pm. Salut. Pe mine m-ar interesa janta spate, daca nu are probleme. In special ma intereseaza sa nu aiba uzura tamburul de frana. Dar evident, nici sa nu fie stramba, mancata de rugina etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.