Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

salutare prieteni viragisti!

vreau sa-mi pun comenzi avansate pe 535-ul meu.

cine a mai facut modifcarea asta?

ce imi recomandati?

ati gasit comanzile pe undeva la pret decent? unde le-ati montat? sau ati facut comenzi costom, merita?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut domnilor, nu vreu sa fiu in afara topicului. Caut un rezervor de Virago 250cc pentru o modificare bobber. Preferabil in Timisoara.  Ma poate ajuta cineva? 

 

Cu respect,

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Teoretic, se poate pune un bec care sa-ti indice cand ajungi la rezerva (cantitatea o stabilesti tu). Practic, e cam complicat, pt ca accesul in interiorul rezervorului e aproape imposibil... cea mai simpla varianta e "la ochi" si la nr de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Buna ziua tuturor,

Doresc sa achizitionez o noua motocicleta si ma gandesc ca aceasta sa fie o Virago. 535, 750 sau 1100, vedem ce gasesc. 

Am gasit ceva care place ochiului, dar mi s-a spus ca: "Defecte: dupa ce a stat perioada asta de timp, mai picura putin ulei de la senzorul de ulei si ramane un pic blocata acceleratia - arcul de la carburator, probabil trebuie curatat deoarece impins usor la locul lui isi revine." 

Stiu ca suna foarte aiuristic intrebarea dar care ar fi cea mai rea/grava situatie cu motocicleta in cnditiile astea? Cunostinte mecanice n-am prea multe inca, nu stiu la ce sa ma astept. Nu as vrea sa o iau si sa treaca sezonul pana o pun pe piciaore si asa e tarziu deja.  Vreau sa invat cu si alaturi de ea ce si cum functioneaza, din mers. Cand o voi curata, intretine, ajusta ici colo sa o cunosc cat mai bine, indiferent care ar fi si atunci deja voi avea o idee doua.

Am primit un filmultet cu ea, sunetul pare normal, regulat, uniform, nu aud nimic deosebit, ne la locul lui.

Ah, era sa uit este la aprox 200km distanta si nu i-as parcurge aiurea.

 

Sper sa aveti 1-2 sfaturi pentru mine, sunt bine venite.

Merci!

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce inseamna "perioada asta de timp" si in ce conditii a fost tinuta. In aer liber, dupa mai mult timp, se gripeaza rulmentii, imbatranesc anvelopele, ruginesc suruburile etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi.Sunt un motociclist vechi si totodata nou inclusiv in comunitatea voastra.Detin permis de conducere moto si auto de 30 de ani dar in urma unui accident moto timp de 14 ani am renuntat la sportul acesta.Cum microbul mia ramas in sange acum dupa atata timp am devenit din nou motociclist.Printr o anumita conjunctura cineva ma cadorisit si am ajuns propietarul unei yamaha virago 125 pe care cu pasiune am reconditionato si servisato complet.Din ce am citit pe diferite forumuri am inteles ca ar fi identica cu cea de 250 fiind diferenta intre ele doar cilindreea.Va adresez intrebarea daca se poate pe motorul de virago de 125 sa pun set motor de 250 sau un alt set ceva mai mare pentru a castiga cativa caluti .mentionez ca nu fac trasee lungi cu motocicleta ma dau mai mult prin oras si maxim 100 de km in jurul orasului si as avea nevoie de un plus de putere nu foarte mare dar nici nu vreau sa ma cert cu camioanele pe drum.nu vreau deocamdata sa renunt la ea de aceea caut solutii .Va multumesc pentru raspunsurile voastre si asfalt uscat tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu, nu doar cilindrii si pistoanele difera, ci si cursa lor, deci biele. Cel mai simplu ar fi sa pui un motor de 250, se potriveste la fix, identic ca dimensiuni exterioare cu cel de 125. Probabil si CDI-ul e usor diferit pe partea de aprindere, dar asta nu stiu sigur, e doar o banuiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cursa o dă arborele cotit, nu biela! Biela poate să fie identică la motoare cu cursă diferită. În fine, nu cunosc motorul ca să mă pot pronunța, dar mă cam îndoiesc că s-ar putea dubla capacitatea unui motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Vand urgent Yamaha Virago 535 (20kw in acte) in stare buna ,cauciucuri noi 2019,placute de frana noi,furca revisata,ulei si filtre schimbate,carburatoare sincronizate, bujii iridium,acumulator 2018, ghidon original si custom, itp 28.08.2020+ un set de semnalizatoare,roata spatecu tambur de frana,rezervor de benzina mic,de rezerva totul original, adusa din germania si inmatriculata in 28.08.2018 1950 euro negociabil

https://www.olx.ro/oferta/vand-yamaha-virago-535-choper-urgent-IDcCdbx.html

tel:0744956037

20190717_200410.jpg

20190717_200420.jpg

20190717_200357.jpg

20190717_200435.jpg

20190717_200445.jpg

20170104_161723.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salutari. Am de ceva timp o Viroaga de 125 nefunctionala dar completa si inmatriculata. Nu da scanteie si are filetul unei bujii rupt. Desi initial am luat-o cu ideea de a repara-o acum ma gandesc sa renunt, mai ales ca mai am 2 motociclete in garaj. As dezmembra-o daca ar fi careva interesat de mai multe piese. Detalii pe pm. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, BIBANU CZ a spus:

Salutari. Am de ceva timp o Viroaga de 125 nefunctionala dar completa si inmatriculata. Nu da scanteie si are filetul unei bujii rupt. Desi initial am luat-o cu ideea de a repara-o acum ma gandesc sa renunt, mai ales ca mai am 2 motociclete in garaj. As dezmembra-o daca ar fi careva interesat de mai multe piese. Detalii pe pm. 

Salut.

Pe mine m-ar interesa janta spate, daca nu are probleme. In special ma intereseaza sa nu aiba uzura tamburul de frana. Dar evident, nici sa nu fie stramba, mancata de rugina etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vrei s-o mai repari, Bibane?! Pacat de fier...nu-l dezmembra, incearca sa-l readuci la viata, poate cineva il vrea sa se bucure vara asta! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Geo_ZGA a spus:

Salut.

Pe mine m-ar interesa janta spate, daca nu are probleme. In special ma intereseaza sa nu aiba uzura tamburul de frana. Dar evident, nici sa nu fie stramba, mancata de rugina etc

Janta spate e in stare buna. Astazi i-am reparat si filetul bujiei. Urmeaza sa comand un CDI. Daca o pun la punct o vand cu 550-600 de euro cat sa imi scot banii. daca mai apar alte probleme o vand completa cu 350 de euro si zic asta e... Daca o dezmembrez raman cu f multe piese prin garaj si chiar nu mai am loc, poate daca ar fi cerere ptr mai multe piese. Ramane de vazut! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am onoarea să salut membrii forumului.

De pe unde v-ați mai procurat consumabilele de anul acesta pentru Viroagele voastre? La un moment dat știu că aveam un user mexykanu care ne mai ajuta cu ceva oferte la consumabile. Mai activează pe forum? Alte recomandări?

În altă ordine de idei, în București unde găsesc ăl mai bun mecanic într-ale Viroagelor care să îmi facă o evaluare "bară-în-bară" sau pe acolo și să îmi spună ce trebuie, cu ce costuri și în cât timp pentru a face 535-ul meu să fie într-o stare tehnică onorabilă? Poate fi și un mecanic în județele limitorfe asta în cazul în care costurile cumulate (piese+manoperă+transport pe platformă spre service) sunt avantajoase comparabil cu un service din București. A mea face figuri în momentul în care ies pe drumuri lungi, drepte, unde la un moment dat, după 20 - 30 de minute de rulare cu viteze normale, începe să dea în nas și apoi se oprește motorul de tot după care nu mai pornește imediat, însă dacă îl las vreo 10 minute pornește din nou (mai greu ce-i drept) și se repetă povestea.

Menționez că sunt din București.

Mulțumiri tuturor colegilor și hai liberare pe asfalt!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Tetelu1980 a spus:

Am onoarea să salut membrii forumului.

De pe unde v-ați mai procurat consumabilele de anul acesta pentru Viroagele voastre? La un moment dat știu că aveam un user mexykanu care ne mai ajuta cu ceva oferte la consumabile. Mai activează pe forum? Alte recomandări?

În altă ordine de idei, în București unde găsesc ăl mai bun mecanic într-ale Viroagelor care să îmi facă o evaluare "bară-în-bară" sau pe acolo și să îmi spună ce trebuie, cu ce costuri și în cât timp pentru a face 535-ul meu să fie într-o stare tehnică onorabilă? Poate fi și un mecanic în județele limitorfe asta în cazul în care costurile cumulate (piese+manoperă+transport pe platformă spre service) sunt avantajoase comparabil cu un service din București. A mea face figuri în momentul în care ies pe drumuri lungi, drepte, unde la un moment dat, după 20 - 30 de minute de rulare cu viteze normale, începe să dea în nas și apoi se oprește motorul de tot după care nu mai pornește imediat, însă dacă îl las vreo 10 minute pornește din nou (mai greu ce-i drept) și se repetă povestea.

Menționez că sunt din București.

Mulțumiri tuturor colegilor și hai liberare pe asfalt!

 

 

Salut, 

 

Stiu ca mai aducea piese si consumabile Razvan de la Metric Motion, insa nu mai stiu daca e activ. Cauta userul metricmotion pe forum si intreaba-l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi daca nu te poate ajuta user-ul @john17si el are magazin si e si din Bucuresti. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salutare tuturor. Sunt "proaspăt" posesor de virago 250. Până acum am făcut vreo 3000km cu el, în principiu ture lungi, peste 200 km per tură, una de 600. 

Problema mea e că nu trece de 100kmh decât cu lăutari și colivă, și atunci nu mai mult de 110, în vale și cu vânt din pupa. 

Până în 100 merge grozav. Pot spune că simt cum mă trage de mână (așa discret, șăgalnic :)), nu am ce mă plânge, fac loganul de 1.6 16v și ALH-urile pe linie :))) 

Menționez că am schimbat pinioanele de la 16/45 la 17/40 și 16/40. În niciuna din combinații nu a depășit suta elegant. Cel mai bine o simt pe 16/40.

Compresia e egală pe ambii cilindri. 

Galeria de admisie e nouă. Filtru de aer nou și curat. 

Bujiile noi. Cea din față se afumă ceva mai tare ca cea din spate. Aici e semnul de întrebare. Am schimbat fișa cu bobina și tot la fel. Am verificat și reglat supapele, care sunt egale față cu spate și lăsate puțin mai larg. Am verificat scurgeri de vacuum, nu par să fie.

Carburatorul a fost desfăcut, curățat, suflat, zis de deochi și apoi sfințit. 

Gume noi, cauciucuri noi, lanț nou, pinioane noi, ambreiaj nou. 

Are niște tobe ixil, care au silencer-ele găurite în 3 locuri fiecare. 

Consumul este de circa 3.5. Pare cam mare, dar am mâna grea. 

Întrebările mele sunt:

- e normal să fie bujia din față mai afumată ca cea din spate (mă gândesc că e puțin mai rece cel din față, că ia vânt mai bine)

- e normal să nu treacă de 100? Am cam 90 de kg cu echipament, și sunt relativ compact/aerodinamic/sferic. În general scutere de 125 trec de sută și mă aștept moto de 250 să poată merge susținut cu 110-120, cu reprize de 130. Asta a mea merge 95-100 cu grație, ore în șir, chiar și la deal, dar nu mai mult. Verificat pe gps. Zici că la 100 intră computerul de injecție și-i taie turbocompresorul ionic... 

Încă o chestie, e versiunea 3LW de 13kw. S-a m mai discutat aici pe forum cu niște ani în urmă dar fără nicio concluzie. Eu nu am găsit nimic în ea care să restricționeze, nici în galerie nici în carburator. 

A pățit careva așa ceva? 

 

 

Unii se laudă că ale lor merg și 140 pe bord. Oare doar se laudă ? 

Ale voastre cum se comportă? 

 

Mulțumesc pentru orice contribuție! 

 

Spor la toate! 

 

 

 

Editat de dezamagitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea trece fara probleme, top speed a fost "tot bordul". Greu, cu vibratii si consum de ulei, dar a luat bordul. Intr-adevar, dupa 100-110 e leeeeeentaaaa. Dar e 250cmc, nu ai mari pretentii.

Sa nu fie jigloarele mai mici.

Bujiile ar trebui sa fie afumate la fel, eu nu vad diferente intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.03.2020 la 20:16, ivan pedala a spus:

Nu vrei s-o mai repari, Bibane?! Pacat de fier...nu-l dezmembra, incearca sa-l readuci la viata, poate cineva il vrea sa se bucure vara asta! ;)

Asa credeam si eu dar am vazut o emisiune la tv si aia ziceau ca dezmembrand o moto poti readuce la viata mai multe.

Plm

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca e vreo gatuire pe undeva. In talon e 3LW de 13kw/17cai, versiune de germania unde se aplica ceva restrictii. Conform cartii de identitate, viteza maxima constructiva e 120. Are cineva habar ce gatuire poate fi? Pe unde? Cand am curatat carburatorul nu am vazut nimic care sa arate a gatuire, si nici in galeria de admisie nu vad nimic. Jiglerele sunt stock, #110 principal #17.5 de relanti. Cuiul de pe diafragma l-am probat in diverse pozitii, cel mai bine am simtit-o la 2 din 5 de sus, cum este acum.

Trece de 90 in a treia, face 100 in a patra, a cincea ramane acolo. Daca e vale se duce spre 110, dar cu greu. Tind sa cred ca e limitator undeva, dar unde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...