Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Acum 10 minute, dezamagitoru a spus:

Ma gandesc ca e vreo gatuire pe undeva. In talon e 3LW de 13kw/17cai, versiune de germania unde se aplica ceva restrictii. Conform cartii de identitate, viteza maxima constructiva e 120. Are cineva habar ce gatuire poate fi? Pe unde? Cand am curatat carburatorul nu am vazut nimic care sa arate a gatuire, si nici in galeria de admisie nu vad nimic. Jiglerele sunt stock, #110 principal #17.5 de relanti. Cuiul de pe diafragma l-am probat in diverse pozitii, cel mai bine am simtit-o la 2 din 5 de sus, cum este acum.

Trece de 90 in a treia, face 100 in a patra, a cincea ramane acolo. Daca e vale se duce spre 110, dar cu greu. Tind sa cred ca e limitator undeva, dar unde?

 

Vezi pe evacuare, da jos galeriile de evacuare din cilindri si uita-te acolo. A mea acolo avea (535). Erau sudate niste flanse care micsorau diametrul tevii si astfel evacuarea era mai greoaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...Iar pinioanele lantului sa fie cele standard, fara ghidusii, chiar daca jongland cu numaraul de dinti ai impresia ca poate mai mult! Cele din fabricatie sunt sfinte! Ia asta ca fiind o varianta din multele pe care ti le sugereaza colegii! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic ar trebui sa aiba 17.1 kW, nu 13, deci probabil e limitata. Pune pinioanele originale si verifica pe evacuare unde ti-am zis eu si vorbim apoi ;)  La mine flansele alea erau prinse in 3 puncte de sudura fiecare, se vedea ca nu era ceva din fabrica. Le ciocanesti putin cu o dalta si cedeaza, apoi pui la loc si o sa mearga altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat cu pinioane standard... acelasi comportament :( se simte clar o plafonare la 100. A treia depaseste 90 fara drama exagerata, dar 100 e un prag "psihologic". Zici ca-i e frica :D

 

ma bag in evacuari. pacat ca nu-s acasa. In 2 saptamani maxim va raportez ce se intampla.

 

Multumesc de sfaturi!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Revin. Am fost si in evacuari, nu exista nicio obturatie. Curatat, pus la loc. 

 

Intr-un final am inteles de ce nu trece de 100. Pentru ca sunt gras si aerodinamica mea este dezastruoasa. Cu o usurica de 50 de kile si o forma considerabil mai aerodinamica a trecut de 120 fara emotii. Deci...

 

Problema este ca si rezolvata. Trebuie sa ma intorc la sala.

 

Multumesc tuturor pentru idei si sprijin. In aceasta calatorie a mea catre velocitatea terminala am ajuns sa devin foarte intim cu motoreta mea, si sa ii repar mai toate micile bube.

 

Domnilor, va doresc ce-i mai bun in materie de ce va pasioneaza, si spor in orice veti intreprinde!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare .

 

Intereseaza pe careva o furcă upside-down de  Yamaha fzr1000 adaptată pe xv750 generația a 2 a  ???? 

 

118889255_3877713015578272_5710769740825326283_n.thumb.jpg.37cad92ab1c93013a13b830c09b71073.jpg

Se potrivește sigur și pe xv1100 ( nu știu sigur dacă și pe primul tip de 750, 950 sau 1000 dar se poate verifica ).


Prețul este ptr tot ansamblul : ambele juguri , ax , rulmenții la jug ( se potrivesc cei originali )  , tuburile , aripă , janta ( vopsita negru electrostatic ) cu anvelopa Avon 120/80/17  DOT0717  , ax janta  ,  etrierii , ambele discuri  , plăcuțele ( Brembo 07ya2609  Carbon Ceramic ), cititor vitezometru , prinderile de ghidon normal .

Furca este în stare f bună , ambele tuburi au reglajele pe duritate functionale  , unul din tuburi are o usoara scurgere ,  o dau ptr că fac upgrade la o furcă cu etrieri radiali.

118912830_968095763617324_3817933146568020802_n.thumb.jpg.7ab42873525ade8c3b315d20479996e3.jpg118937494_404908440497723_6576545803418059433_n.thumb.jpg.3cd9ff5d688bcaadfc8baed5b6c9cee7.jpg118951437_3877712485578325_8931231909470108973_n.thumb.jpg.c2aca13a6b0c0b86769e30346ea1a112.jpg118905603_3877712652244975_7364359937127133055_n.thumb.jpg.bf9d3e094ab5066bb1806e19bdb26a22.jpg


Bonus : Ofer semeringurile și uleiul ptr revizia furcii  și  semighidoanele ( în caz că proiectul este Cafe Racer ).


Nu mă interesează schimburi , prețul este 2500 lei  / ușor negociabil .

Motorul se afla in 1 Decembrie / ilfov

Telefon : 0769 674 499  

Editat de dany_nos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aflat cum este limitata Virago 250 de la 17 la 13 kw. O minte germana, ca una normala nu gandea o solutie atat de finala pentru o problema atat de minora. a socotit ca cel mai elegant este sa conceapa o axa cu came care sa reduca puterea. Bata-l Dumnezeu.

Se gasesc de cumparat de pe eBay cu circa 60 de euro perechea axe cu came de provenienta chinezeasca. Sau se pot pune axe cu came de 125, ca sunt "normale".

 

Bag si niste meta-taguri, pentru nefericiti care or mai cauta pe internetul romanesc solutie la asa problema: yamaha virago xv 250 limitare la 13kw 17 cai eliminare 17kw 22 cai.

 

Spor la toate domnilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Germania, daca ai sub un anumit numar de kW (aparent 13) primesti un discount la asigurare/impozit. Nemtii sunt un neam de zgarie branza, tipicari si scarbosi. In afara de tehnologie n-au nimic care sa nu fie detestabil. I-am respectat ca populatie pana in ziua cand i-am cunoscut in mediul lor natural. Dar divaghez. Morala e cea de mai sus: putere mica = discount la asigurare.

 

Prin urmare, ca sa capete numitul discount, au aplicat o solutie nemteasca, finala, facuta cu abuz de tehnologie si procedura, solutie care o data pusa in practica nu mai poate fi retrasa, ci doar regretata. De ce oare imi suna atat de familiar chestia asta... zici ca s-a mai intamplat candva, demult...

 

Nici eu n-am crezut pana cand nu am vazut cod separat de piesa pentru axa cu came exact in catalogul OEM de piese al Yamaha.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Salut si eu Virogarii

Va prezint aparatul meu.

Cam murdar ca am venit acum cateva zile de la vanzator cu ea prin ploaie si nu ma lasa ploaia/ninsoarea s-o duc unde am garaj.

Daca mai e cineva cu viroaga de 1100, il rog sa-mi spuna la ce trebuie sa fiu atent in mod special.

Multumesc frumos.

WhatsApp Image 2021-03-16 at 13.16.30.jpeg

Editat de cinezicealae
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.06.2020 la 20:30, dezamagitoru a spus:

Salutare tuturor. Sunt "proaspăt" posesor de virago 250. Până acum am făcut vreo 3000km cu el, în principiu ture lungi, peste 200 km per tură, una de 600. 

Problema mea e că nu trece de 100kmh decât cu lăutari și colivă, și atunci nu mai mult de 110, în vale și cu vânt din pupa. 

Până în 100 merge grozav. Pot spune că simt cum mă trage de mână (așa discret, șăgalnic :)), nu am ce mă plânge, fac loganul de 1.6 16v și ALH-urile pe linie :))) 

Menționez că am schimbat pinioanele de la 16/45 la 17/40 și 16/40. În niciuna din combinații nu a depășit suta elegant. Cel mai bine o simt pe 16/40.

Compresia e egală pe ambii cilindri. 

Galeria de admisie e nouă. Filtru de aer nou și curat. 

Bujiile noi. Cea din față se afumă ceva mai tare ca cea din spate. Aici e semnul de întrebare. Am schimbat fișa cu bobina și tot la fel. Am verificat și reglat supapele, care sunt egale față cu spate și lăsate puțin mai larg. Am verificat scurgeri de vacuum, nu par să fie.

Carburatorul a fost desfăcut, curățat, suflat, zis de deochi și apoi sfințit. 

Gume noi, cauciucuri noi, lanț nou, pinioane noi, ambreiaj nou. 

Are niște tobe ixil, care au silencer-ele găurite în 3 locuri fiecare. 

Consumul este de circa 3.5. Pare cam mare, dar am mâna grea. 

Întrebările mele sunt:

- e normal să fie bujia din față mai afumată ca cea din spate (mă gândesc că e puțin mai rece cel din față, că ia vânt mai bine)

- e normal să nu treacă de 100? Am cam 90 de kg cu echipament, și sunt relativ compact/aerodinamic/sferic. În general scutere de 125 trec de sută și mă aștept moto de 250 să poată merge susținut cu 110-120, cu reprize de 130. Asta a mea merge 95-100 cu grație, ore în șir, chiar și la deal, dar nu mai mult. Verificat pe gps. Zici că la 100 intră computerul de injecție și-i taie turbocompresorul ionic... 

Încă o chestie, e versiunea 3LW de 13kw. S-a m mai discutat aici pe forum cu niște ani în urmă dar fără nicio concluzie. Eu nu am găsit nimic în ea care să restricționeze, nici în galerie nici în carburator. 

A pățit careva așa ceva? 

 

 

Unii se laudă că ale lor merg și 140 pe bord. Oare doar se laudă ? 

Ale voastre cum se comportă? 

 

Mulțumesc pentru orice contribuție! 

 

Spor la toate! 

 

 

 

A mea mergea cu 140... un model din 93

110 chiar nu era problema.

Am auzit zvonuri ca cica daca ii schimbi tobele, tre sa schimbi si ceva pe la carburator ca afuma...

Englejii le zic "jet" si cica sunt pe dimensiuni, in functie de altitudinea la care merge motorul si alte alea.

Nu te lua dupa mine, iti zic ce-am auzit.

09:25

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Domnilor.

Am luat viroaga de 1100, si acum, dupa niste drumuri lungi si coclauri am ajuns la concluzia ca are suspensia spate prea tare, chiar daca e slabita din reglaje de tot. Cand merg cu pasager se mai amelioreaza dar solo ma ia capul.

Am auzit ca asa ar fi la astea cu cardan. Asa o fi sau sunt eu prea usor (80kg)?

Stiti cumva daca se potrivesc alte arcuri la ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cursa suspensiei spate este destul de mica. Amortizoarele au doar cativa cm pentru a-si face treaba, si atunci cand esti solo, si cand ai pasager si bagaje de plecat in Grecia. 

Posibil alte amortizoare aftermarket (YSS, Hagon, etc) sa rezolve partial problema. Eu zic ca merita upgrade-ul, daca te poti lipsi de niste marunței...

L.E. Si o retapitare a şeii cu spuma pentru confort ajuta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o parere dupa niste km despre viroaga de 1100.

 

Avantaje:

Putere cata vrei la ture mici. Merg frecvent cu 70 in a cincea.

Silentioasa.

Saua zici ca e fotoliu.

Daca vrei sa depasesti, are cu ce.

Desi e din 97, functioneaza tot la ea.

Consumabile relativ ieftine.

Consum rezonabil pentru ditamai excavatorul 6%.

 

Dezavantaje:

Prea puternica pentru un om mic ca mine.

Prea grea pentru un om mic ca mine.

Saua pasagerului e inclinata spre fata si vine pasagerul peste tine la cea mai mica frana de motor sau frana. Suspensia e prea rigida pentru un om mic ca mine:)

Lipsa ABS. Am oprit de vreo doua ori roata fata la franare de urgenta. (desi am anvelope noi Michelin Commander3). Noroc ca e grea si se duce drept...

Daca pleci prea tare de pe loc ca sa intri in trafic, se ridica de fata, chiar si dupa ce schimbi a doua.

Avand 170cm si 80kg, nu pot s-o imping spre spate daca stau pe ea si am dificultati si cand o ridic pe central.

Rezervor prea mic, faci maxim 250km cu un plin pana intra rezerva.

 

Altfel spus, o recomand oamenilor mai solizi.

Scriu asta pentru cei ce vor sa-si ia chopper MARE ca le-a zis lor cineva ca virago 535 e mic :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, cinezicealae a spus:

am dificultati si cand o ridic pe central

Chestie care ține mai mult de tehnică decât de greutatea moto și forța motociclistului. 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare comunitate, sunt posesor nou de Virago 535 din '88. 

Sunt interesat sa-i schimb placutele de frana, lichidul de frana si ulei motor/cadran. Aveti idee ce cod au placutele si ceva recomandari pentru uleiuri?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Domnilor, v-ati pus vreunul ventilator la viroaga? Ati vazut la cineva?

Mi se duce motorul frecvent peste 100C in trafic cand e cald si ma ingrijoreaza.

Voi cam la ce temperatura le duceti? Care o fi maxim admis fara sa se intample nasoale?

Domnilor, v-ati pus vreunul ventilator la viroaga? Ati vazut la cineva?

Mi se duce motorul frecvent peste 100C in trafic cand e cald si ma ingrijoreaza.

Voi cam la ce temperatura le duceti? Care o fi maxim admis fara sa se intample nasoale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, farfuridi a spus:

Eu unul nu vad rostul unui ventilator de aer,lasand la o parte faptul ca estetic  va fi un cacao(parerea mea )-2 cilindri in V  -2 ventilatoare?)  mai sunt si impedimentele de natura tehnica.Eventual un radiator pe ulei ,parca am vazut la un momentdat pe net dar  nu cred ca pe virago, desi personal nici asta nu as agrea pe motorul meu.

Ce poti face dupa parerea mea e sa mergi pe un ulei mai gros vara(20W50) asta daca stai mult prin trafic gen semafoare ,treceri,oras in general.N-are ce "nasoale" sa se intample  cata vreme tehnic agergatul e ok , uleiul e de calitate  si schimbat la timp.Circula altii prin tari cu clima mult mai calda fara probleme,complicatiile nu isi au rostul.

Am gasit pana la urma pe net un capac la filtrul de ulei cu conexiuni pentru radiator de ulei.

Am 20w50 7100. De cand imi amintesc, schimb uleiul de doua ori mai des decat e mentionat in carti. E prea ieftin ca sa imi bat joc de aparat. Ventilatorul ma ingrijoreaza mai mult in ideea ca ar putea raci inegal diferite parti ale motorului si sa apara tensiuni. Am sa ma gandesc serios la varianta pe ulei ca mi se pare sanatoasa.

Multumesc frumos de raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...