Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Salutare, 

 

Ma poate ajuta cineva cu o idee de cum as putea conecta rezervorul de pe ghidon la rezervorul de sub sa? 

Eu am modelul 535 din 88 cu masca pe post de rezervor dar am comandat unul de la o tinerica Nu as vrea sa-l inlocuiesc si pe cel de sub sa. 

On 6/19/2011 at 7:33 PM, prflorin2000 said:

 

 

-nu m-am exprimat eu bine, nu e indicator de nivel, e "sorb" dupa cum zicea colegul @alex_balea84 mai sus, nu ma pricep foarte bine la detalii tehnice sau nu-mi vin "pe limba" cateodata.

 

-coaja am innaltat-o cu o fasie de 5cm de tabla de 2mm, am desfiintat busonul de la rezervorul de jos si am sudat 2 tevi de "tur" ca sa curga benzina mai bine din ala de sus in ala de jos.

 

 

-exact, multumesc de rectificare.

Salut, cum ai facut cu supraplinul? nu curgea cand le faceai plinul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

Salutări tuturor!
Am ajuns într-un mic prag al disperării și nu știu pe cine să mai întreb.
Am și eu o viroagă mică de 250 din toamna lui 2021 și nici până acum, final de vară 2022, nu am reușit să-i dau de cap cu carburatorul.
Am tot fost prin service-uri și în Cluj și în București. Și după mai mulți bani decât am dat pe ea investiți, tot nu merge așa cum trebuie.
Așadar, există o recomandare de un mecanic care să-și dea interesul și să nu zică că trebuie ”schimbat uleiul înainte” ? 
Aș vrea să o fac să meargă așa cum trebuie, nu doar să se miște de colo colo, pentru că ușor ușor îmi pierd mințile (și banii).
Asfalt uscat tuturor! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, cinezicealae said:

Da' ce nu face, bre?

merge cand vrea ea. Da rateuri ca e prea bogat amestecul, iar cand se umbla la el, moare la acceleratie sau nu sta la ralanti. Plus de asta, in ture mai mari ii scade brusc puterea si se gatuie

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocul supapelor l-a reglat cineva?

Bujiile au fost schimbate? Culoarea lor ce zice?

Tobele sunt etanse/bine stranse?

 

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

26 minutes ago, TETEA. said:

Jocul supapelor l-a reglat cineva?

Bujiile au fost schimbate? Culoarea lor ce zice?

Tobele sunt etanse/bine stranse?

 

 

Supapele nu au fost reglate. Cel putin nu de cand e la mine.
Bujiile sunt schimbate, puse noi.
Iar tobele da, sunt stranse si etanse. au o mica mica gaura dar pierde insesizabil. Imi e greu sa cred de acolo i se trag toate problemele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi ce ai facut deja la ea, ce s-a verificat si ce s-a constatat, ce s-a reparat etc. Zice bine Tetea de reglaj supape, de multe ori se ignora.

E un motor simplu, carburatorul are doar 2 reglaje... nivelul din plutitor si amestecul dintr-un surub. Tobele nu prea au treaba, eu am avut gaura de bagam 3 degete si tot mergea bine.

Mai trebuie verificat sa nu aiba cumva un kit de limitare pe admisie... sau jigloare marite aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, Geo_ZGA said:

Zi ce ai facut deja la ea, ce s-a verificat si ce s-a constatat, ce s-a reparat etc. Zice bine Tetea de reglaj supape, de multe ori se ignora.

E un motor simplu, carburatorul are doar 2 reglaje... nivelul din plutitor si amestecul dintr-un surub. Tobele nu prea au treaba, eu am avut gaura de bagam 3 degete si tot mergea bine.

Mai trebuie verificat sa nu aiba cumva un kit de limitare pe admisie... sau jigloare marite aiurea.

Am făcut așa:

Curățat carburator și reglaj cât să funcționeze.
Schimbat Bujii.
Înfundat pompă de benzină și ulterior eliminată ca să mai pornească din nou. Deci trebuie recondiționată și ea. (menționez că fără ea merge mult mai okay decât cu, dar tot nu e la capacitate normală)
Revizie ulei + filtre (și ulei și aer) 
Și cam atât dpdv mecanic. 

Editat de Alienu
typo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele au si ele treaba daca nu sunt stranse etans, da rateuri si ghici ce: proprietarul umbla imediat la reglaje in carburator, desi nu era nevoie. Mai departe iti dai seama ce urmeaza...

Culoarea bujiilor e bine daca o tii minte inainte de a le schimba, sau acum dupa un drum de macar 10-20 de km demonteaza-le pe astea (cu motorul rece) si vezi ce culoare au.

Jocul supapelor (culbutorilor) e important, daca supapele fac overlaping prea mult, o parte din amestecul carburant scapa prin supapa de evacuare, da rateu in tobe, in timp ce motorul merge doar cu partea ramasa de amestec, adica merge sarac (lean). Si asa ai bujiile care indica amestec sarac, dar da rateuri in tobe ca la amestec bogat. 😀

 

 

 Tobele sunt originale si nemodificate?

 

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 minutes ago, TETEA. said:

Tobele au si ele treaba daca nu sunt stranse etans, da rateuri si ghici ce: proprietarul umbla imediat la reglaje in carburator, desi nu era nevoie. Mai departe iti dai seama ce urmeaza...

Culoarea bujiilor e bine daca o tii minte inainte de a le schimba, sau acum dupa un drum de macar 10-20 de km demonteaza-le pe astea (cu motorul rece) si vezi ce culoare au.

Jocul supapelor (culbutorilor) e important, daca supapele fac overlaping prea mult, o parte din amestecul carburant scapa prin supapa de evacuare, da rateu in tobe, in timp ce motorul merge doar cu partea ramasa de amestec, adica merge sarac (lean). Si asa ai bujiile care indica amestec sarac, dar da rateuri in tobe ca la amestec bogat. 😀

 

 

Rateuri da de curând. Până să se umble la carb, nu dadea nici pe naiba. Culoarea bujiilor era ce-i drept cam neagră. Încă le am pe cele vechi dacă ar ajuta un mecanic. Dar overall nu știu ce aș putea eu să-i fac cât să-i fie mai bine. Prefer să o las pe mâna cuiva care se pricepe și să platesc serviciul. Nu sunt atât de dibaci și de maniac cât să-mi stric singur ”jucăria” :)). 

 

Cât despre tobe, sunt cele originale. Am scos doar mufflerele pentru un pic mai mult sunet. Dar box-ul și țevile sunt cele originale.

 

Editat de Alienu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul in carburator e verificat si reglat? Pt ca acolo e dificil sa-l nimeresti... se indoaie cu grija tablita plutitorului. Verificarea se face cu un furtunel transparent, pus pe un stut din stanga carburatorului (la camera de nivel). Eu am patit o chestie de genul, plutitorul nu mai... plutea :)) Avea un por probabil si intra benzina in el, drept urmare nu mai tinea nici cuiul inchis si intra benzina gramada.

Membrana e intreaga?

Merge si fara pompa de benzina, prin cadere, dar nu e recomandat. Cand scade nivelul in rezervor, vei avea probleme de alimentare. Pompa se poate curata, e vacuumatica. Intr-un timp exista si kit de reparatie pt ea. Apropos... ai astupat si furtunul de vacuum care ducea la pompa?

Repet, e un motor simplu, daca jocul supapelor e ok, nivelul e ok, reglajul de amestec se face usor. Nu stiu ce mecanic sa-ti recomand... nu prea am ajuns pe la service cu viroguta, mereu am reparat-o singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, TETEA. a spus:

 

Jocul supapelor (culbutorilor) e important, daca supapele fac overlaping prea mult, o parte din amestecul carburant scapa prin supapa de evacuare, da rateu in tobe, in timp ce motorul merge doar cu partea ramasa de amestec, adica merge sarac (lean). 

Fac overlaping o 🍌, dacă au joc insuficient/deloc sau sunt fwtute scapă gaze, nu e că se schimbă într-atât diagrama de distribuție! 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, ENEOS a spus:

dacă au joc insuficient/deloc sau sunt fwtute scapă gaze,

 

Pai exact asta am zis si eu. 

 

 

...minus partea.cu 🍌

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E timpul cat valvele de adm si evacuare sunt deschise simultan. Eu asa stiu.

Si daca jocurile sunt vraiste, timpul ala e mai mare decat trebuie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in cazul asta nici nu ar mai trebui reglat vreodata jocul (infim) al supapelor. Nu?

 

In timp jocurile scad si supapa de evacuare poate ramane usor atacata si nu mai inchide corect.

Asyfel se intampla ce am zis, o parte din amesyecul carburant scapa pe evacuare, se aprinde in toba dand rateu, dar bujiile zic ca e amestec sarac (pentru ca e sarac in cilindru)

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, jocul ăla modifică prea puțin durata deschiderii, deci nu overlapingul tău e buba! Am explicat o dată cum e treaba, gata lecțiile de mecanică, dacă vrei mai multe întreabă-l pe maistrul ngunoy. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 8/11/2022 at 5:03 PM, Geo_ZGA said:

Nivelul in carburator e verificat si reglat? Pt ca acolo e dificil sa-l nimeresti... se indoaie cu grija tablita plutitorului. Verificarea se face cu un furtunel transparent, pus pe un stut din stanga carburatorului (la camera de nivel). Eu am patit o chestie de genul, plutitorul nu mai... plutea :)) Avea un por probabil si intra benzina in el, drept urmare nu mai tinea nici cuiul inchis si intra benzina gramada.

Membrana e intreaga?

Merge si fara pompa de benzina, prin cadere, dar nu e recomandat. Cand scade nivelul in rezervor, vei avea probleme de alimentare. Pompa se poate curata, e vacuumatica. Intr-un timp exista si kit de reparatie pt ea. Apropos... ai astupat si furtunul de vacuum care ducea la pompa?

Repet, e un motor simplu, daca jocul supapelor e ok, nivelul e ok, reglajul de amestec se face usor. Nu stiu ce mecanic sa-ti recomand... nu prea am ajuns pe la service cu viroguta, mereu am reparat-o singur.

  • Nivelul in carburator e verificat si reglat? - Habar nu am. 
  • Eu am patit o chestie de genul, plutitorul nu mai... plutea - Plutitorul la o prima impresie părea ca își face treaba
  • Membrana e intreaga? - Da, este chiar okay. Ce am observat în schimb, cu el desfăcut, este că șocul nu prea își face treaba așa cum trebuie. Dacă e la extreme, funcționează. Dar între, o ia razna. Dacă îl trag la jumătate, ea scade în ture. Din câte știu eu, ar trebui să fie fix invers. 
  • Merge si fara pompa de benzina, prin cadere, dar nu e recomandat. - Dap, asta am dedus și eu. Constant îi țin rezervorul plin ca să fiu sigur că are destulă presiune să o ducă în carb.
  • Apropos... ai astupat si furtunul de vacuum care ducea la pompa?-  Da, e închis cu șurub și colier. Nu trage nimic pe acolo.

Cât despre reparat, aș încerca cu mai mare dragul. Dar chiar nu știu de unde să încep și unde să mă uit ca să descopăr problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!  Posesor yamaha virago 250 din 92. Am schimbat carburatorul original cu unul chinezesc adus de cineva din SUA.  Pornește la sfert cu șocul tras, dar când am 40 km/ h și dau în viteza a3-a are o ezitare când accelerez.  Dacă merg cu a 2-a cu 50 și schimb a3-a și nu bag mana în accelerație merge. Asa se comportă când schimb vitezele de la mare la mic. Sunt începător,  nu mă  pricep la mecanică deloc!!!  Parcă  nu are benzină suficientă.  Dacă mă puteți ajuta vă sunt recunoscător. Toate bune!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!  Posesor yamaha virago 250 din 92. Am schimbat carburatorul original cu unul chinezesc adus de cineva din SUA.  Pornește la sfert cu șocul tras, dar când am 40 km/ h și dau în viteza a3-a are o ezitare când accelerez.  Dacă merg cu a 2-a cu 50 și schimb a3-a și nu bag mana în accelerație merge. Asa se comportă când schimb vitezele de la mare la mic. Sunt începător,  nu mă  pricep la mecanică deloc!!!  Parcă  nu are benzină suficientă.  Dacă mă puteți ajuta vă sunt recunoscător. Toate bune!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vechiul carburator: defect șurubul (jigler pt aer- benzină) rupt, nu se putea desface. Am fost la un "service " au făcut jiglerul la strung ,reglat la culbutori sau nu știu ce și a costat 6oo lei. După  2 zile aceeași problemă ( atunci bujii negre și umede ,pornea greu dar de mers mergea) Mi-a fost frică să mă duc la ei să nu plătesc mai mult. Am schimbat carburatorul și acum...Astăzi am mers pe autostradă să văd consumul mergea bine 120 (greu cu vantul) și  peste 20 de minute nu a mai mers decât  cu 60 km/h cu viteza a 4-a cu accelerația la maxim.  În zonă nu am unde să o duc ,o să încerc să caut și mai departe... Vă mulțumesc  pt răspunsuri! Mai aștept sfaturi.. păreri.  .. Mulțumesc! Am uitat la vechiul carburator consumul era de 5,7 litri /100km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...