Sari la conținut

Rf-a Mea


kcuf_di
 Share

Postări Recomandate

De ceva timp deja, dupa o luuuunga asteptare, am intrat in posesia ( sau invers :cheers: ) unui RF600R din '94 sau mai bine zis motocicleta la care visez de cand am vazut-o.

De ce am ales RF? In primul rand datorita stopului si a formei motocicletei, iar in al doilea rand pentru ca citisem foarte multe articole despre segmentul sport-touring de la vremea aceea si am ajuns la concluzia ca per total e cea mai buna, nu mai vorbim de frumoasa :bigstar: . Intradevar nu e foarte usoara pe loc sau foarte manevrabila in oras, dar la drum lung e o bomboana. Modul in care inghite kilometrii fara sa te faca sa simti e absolut splendid. Si daca socotim ca din cei 5000 de km care ii am cu ea pana acum ~70% i-am facut la drum lung, pot spune ca am ales clasa potrivita.

Puterea ei momentan mi suficienta, sub 6000 de ture nu e foarte agera, dar odata ce ai trecut-o peste iti arata ce poate cu adevarat. Consumul la mers domol/agresiv e 4,/7 in afara si 7/9 in oras.

Despre RF-a mea mai exact, e acum la al 3-lea proprietar, dar a avut grija sa il aleaga foarte bine pe fiecare in parte pentru ca toti au avut grija de ea pana la cel mai mic detaliu, astfel ca la ~60.000 de km arata aproape ca in prima zi, prospetimea ei fiind primul lucru pe care il observi.

Imbunatatirile pe care i le-as putea aduce, dar care sa nu ii strice aspectul, ar mai fi niste rim stripes ca motovisionul l-am pus deja. In rest e perfecta! :)

post-7824-1213622636_thumb.jpg

post-7824-1213622649_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva timp deja, dupa o luuuunga asteptare, am intrat in posesia ( sau invers :cheers: ) unui RF600R din '94 sau mai bine zis motocicleta la care visez de cand am vazut-o.

De ce am ales RF? In primul rand datorita stopului si a formei motocicletei, iar in al doilea rand pentru ca citisem foarte multe articole despre segmentul sport-touring de la vremea aceea si am ajuns la concluzia ca per total e cea mai buna, nu mai vorbim de frumoasa :bigstar: . Intradevar nu e foarte usoara pe loc sau foarte manevrabila in oras, dar la drum lung e o bomboana. Modul in care inghite kilometrii fara sa te faca sa simti e absolut splendid. Si daca socotim ca din cei 5000 de km care ii am cu ea pana acum ~70% i-am facut la drum lung, pot spune ca am ales clasa potrivita.

Puterea ei momentan mi suficienta, sub 6000 de ture nu e foarte agera, dar odata ce ai trecut-o peste iti arata ce poate cu adevarat. Consumul la mers domol/agresiv e 4,/7 in afara si 7/9 in oras.

Despre RF-a mea mai exact, e acum la al 3-lea proprietar, dar a avut grija sa il aleaga foarte bine pe fiecare in parte pentru ca toti au avut grija de ea pana la cel mai mic detaliu, astfel ca la ~60.000 de km arata aproape ca in prima zi, prospetimea ei fiind primul lucru pe care il observi.

Imbunatatirile pe care i le-as putea aduce, dar care sa nu ii strice aspectul, ar mai fi niste rim stripes ca motovisionul l-am pus deja. In rest e perfecta! :)

 

Este fara indoiala un sport tourer foarte bine construit si de o frumusete care va rezista multi ani inainte, imbinarea perfecta intre placut si util

Sa ai bafta de el :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumosa intr-adevar

si pe mine m-a batut la un moment dat gandul, dar pt ca eu fac multi km in Bucuresti, am eliminat-o pt greutate si pt supraincalzire in traficul de oras

 

oricum, multi kilometri si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pina acum frecai paru' fara motor p'aci, de'acu' il freci cu :D

 

Felicitari, domnu' si sa va stapiniti sanatosi unul pe celalalt!

:lol: Merci, la fel si tie dupa transplantul de cord. :hug:

 

P.S. Am zis ca daca imi iau motor o sa bag asta :blink: da am uitat, deci :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe vere asta e fostul motor a lu Darius. Fain motor si foarte bine ingrijit....apropo sa stii ca ai luat un motor de nota 10X. Cred ca daca l-ar vedea asa murdar ca in pozele ce le-ai postat ar face infarct. :D Sa te bucuri de el si sa ai parte de cati mai multi km fara probleme....Salutari

 

P.S. Uite si fostul meu Rf-ul impreuna cu a lui Darius(surorile gemene RF900 Vs RF600) :blink:

post-1406-1213820876_thumb.jpg

post-1406-1213820890_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe vere asta e fostul motor a lu Darius. Fain motor si foarte bine ingrijit....apropo sa stii ca ai luat un motor de nota 10X. Cred ca daca l-ar vedea asa murdar ca in pozele ce le-ai postat ar face infarct. :D Sa te bucuri de el si sa ai parte de cati mai multi km fara probleme....Salutari

 

P.S. Uite si fostul meu Rf-ul impreuna cu a lui Darius(surorile gemene RF900 Vs RF600) :kiss:

:blink: El e da. Pozele is de pe drumul spre cheile Dunarii, pe unde apropo nu recomand decat cu enduro. Stie Darius ca am grija de el. :hug: Merci de urari :lol:

Editat de kcuf_di
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe vere asta e fostul motor a lu Darius. Fain motor si foarte bine ingrijit....apropo sa stii ca ai luat un motor de nota 10X. Cred ca daca l-ar vedea asa murdar ca in pozele ce le-ai postat ar face infarct. :D Sa te bucuri de el si sa ai parte de cati mai multi km fara probleme....Salutari

 

P.S. Uite si fostul meu Rf-ul impreuna cu a lui Darius(surorile gemene RF900 Vs RF600) :blink:

 

Din seria duo ... si nu numai :kiss:

 

post-6115-1213824245_thumb.jpg post-6115-1213824270_thumb.jpg post-6115-1213824281_thumb.jpg

 

post-6115-1213824321_thumb.jpg post-6115-1213824361_thumb.jpg post-6115-1213824388_thumb.jpg

 

post-6115-1213824408_thumb.jpg post-6115-1213824443_thumb.jpg post-6115-1213824469_thumb.jpg

 

post-6115-1213824495_thumb.jpg post-6115-1213824531_thumb.jpg post-6115-1213824554_thumb.jpg

 

Nu mai are rost sa o mai laud ca se subintelege :lol:

post-6115-1213824343_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot ai desfacut-o baga un jet de aer de la vulcanizare in filtrul de aer daca nu e nou.

 

eu am un rf nou. ma rog, set nou, chiulasa noua, vibrochen la fel... prinde 245 real (pe gps) si in talon scrie 228 parca. a incercat careva un top-speed? ca si idee, am facut un zx6r 2003, el singur, eu cu pasager si un r6 2004. va dati seama cati cai morti au in ele motoarele astea "noi" dar forjate desi nu se aude mare lucru la ele??? va spun eu: multi: rf-ul se spune ca are 98, 104 sau 105 cai. oricare ar fi tot are mult mai putini de 120+ cat au astealalte. nu mai cumparati oameni buni motoare noi doar ca sunt noi sau ca arata impecabil, un test de compresie va scuteste de o groaza de bani. sau de umilire. si nici motoare care au filtre sport, in special K&N pe ele. baga numai praf in motor. sunt de pista si atat.

Editat de fesu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot ai desfacut-o baga un jet de aer de la vulcanizare in filtrul de aer daca nu e nou.

Am curatat filtrul frumos si i-am schimbat si cablul de ambreiaj. :) Am vrut sa vad care e treaba cu senzorul de benzina din rezervor, dar deja era seara si n-am lumina in garaj. Azi tura 2-a. :(

Editat de kcuf_di
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...