Sari la conținut

Rear Sprocket 51 T / Rm125/rm250/rmz450/dr350/dr250/dr-z400


Postări Recomandate

Am comandat un Sprocket pentru Spate 51 de dinti in plus (am comandat 2x bucati in loc de 1x) :)

http://www.drivenracing.com/content.cfm/go/tutorial

 

Se potriveste pentru urmatoarele modele de la Suzuki:

- RM 125 / 250

- RMZ 450

- DR 250 / 350

- DR-Z 400 S / DR-Z 400 SM

 

sunt printre cei mai buni din state la sprocketi

 

 

 

M-a costat 84 USD ( ~200 ron).

http://www.1trail.com/sa/p/Driven_USA_MX_R..._400_00-_04.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat un Sprocket pentru Spate 51 de dinti in plus (am comandat 2x bucati in loc de 1x) :)

http://www.drivenracing.com/content.cfm/go/tutorial

 

Se potriveste pentru urmatoarele modele de la Suzuki:

- RM 125 / 250

- RMZ 450

- DR 250 / 350

- DR-Z 400 S / DR-Z 400 SM

 

sunt printre cei mai buni din state la sprocketi

 

 

 

M-a costat 84 USD ( ~200 ron).

http://www.1trail.com/sa/p/Driven_USA_MX_R..._400_00-_04.htm

ce sunt aia sproketi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cumparat marfa de aici: http://www.1trail.com/sa/p/Driven_USA_MX_R..._400_00-_04.htm ? In link-ul dat de tine, la Application Chart, scrie ca este doar pt. DRZ 400.

Eu am un dr350, din descriere nu se potriveste.

 

Daca te uiti pe site-ul oficial de la DRIVEN o sa gasesti un PDF cu toate modelele de motociclete.

Acolo o sa gasesti codul de la DR 350 care este acelasi la toate motocicletele enumerate in post.

 

Daca esti din Bucuresti ne putem vedea sa te convingi.

 

 

 

La Suzuki DR 250 creste suficient de mult powerul schimband foaia de pe spate de la 49 la 51 de dinti.

Pierzi in schimb din viteza maxima, dar pentru un motor ca asta este ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te uiti pe site-ul oficial de la DRIVEN o sa gasesti un PDF cu toate modelele de motociclete.

Acolo o sa gasesti codul de la DR 350 care este acelasi la toate motocicletele enumerate in post.

 

Daca esti din Bucuresti ne putem vedea sa te convingi.

 

 

 

La Suzuki DR 250 creste suficient de mult powerul schimband foaia de pe spate de la 49 la 51 de dinti.

Pierzi in schimb din viteza maxima, dar pentru un motor ca asta este ok.

Kitul de lant actual este nou, are 3000 de km. Daca schimb doar foaia spate nu cred ca imi ajunge lantul si nu am chef sa umblu cu inadituri si alte artificii. Imi place lucrul facut calumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...