Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

Nu ies asa de mult cand ma dau in ritmul meu, acuma am iesit ca pun genunchiul jos pentru poza(ce urar suna) la viteza aia.Nu se putea altfel sa il pun decat daca ieseam asa.

Si ca sa iti dai seama ce viteza mare avea:

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ies asa de mult cand ma dau in ritmul meu, acuma am iesit ca pun genunchiul jos pentru poza(ce urar suna) la viteza aia.Nu se putea altfel sa il pun decat daca ieseam asa.

Si ca sa iti dai seama ce viteza mare avea:

 

 

filmul este privat, nu-l putem vedea, fa-l public

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1013482_501828686557178_844770464_n.jpg

 

genunchiu pe jos, la aprox 70 la ora in virajul ala din capat la stanga dupa linia de start, cu aprilia RS de 15 cp.. cel mai incet viraj cu genunchiu pe jos tot cu acest rs, la vreo 30 si ceva la ora. Timp per total pe tura: peste 1:45 (prinde greu viteza si nici nu am vrut sa o violez).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos, mai puneti poze.

 

 

p.s. wawessh, n-ar strica sa faci niste cursuri. este mult mai usor sa fi indrumat decit sa faci experimente de unul singur.



Din cinclul `senzatii majore la 40 la ora` atasez o tura cu vitezele reale, luate prin GPS.

 

 

 

p.s. dau apa la moara celor care spun ca nu intra pe amkart din cauza ca e prea lent :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era sa cazi de pe loc de doua, trei ori din cauza ca voiai sa stai in genunchi cu orice pret :)

dupa primul rand de slidere iti trece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era sa cad in put. Departe de vreo cazatura in film, stiu destul de bine cand am fost aproape de vreo cazatura.(3:39---era o pata de nu stiu ce fix pe trasa asa ca am ridicat motorul, 5:01--chestia aia o fac si pe strada sa culc motorul asa dintr-o data sau cand ocolesc canale sau "incalzesc cauciucuri" ca imi place senzatia+ca ma plictisisem sa stau in spate si am cautat putina adrenalina--dupaia am si depasit). Chiar daca pare un dezechilibru iti garantez ca l-am echilibrat de mii de ori. Fac asa de minim 4,5 ori la fiecare iesire si niciodata nu avut probleme din 2007 pana acuma. Pe strada e o posibilitate sa nu ai aderenta(praf/.....).Probabil nu e ok, dar asta fac. O sa ma mir mult daca o sa pic vreodata cand fac ca in 5:01 la viteza aia pe circuit. In rest am mai inchis gazul in curba cand m-am apropriat de prieten si ridicam motorul, mare chestie.

 

Aproape am tocit o pereche de slidere, dar am mentionat ca in mod normal nu ma dau asa doar sa pun genunchiul. Pun genunchiul jos si daca trebuie sa ma aplec mai mult, il trag spre motor cat sa ating cu el si nu cu scarita prima data. Denis poate sa confirme ca primele 2 zile de Amckart eram doar cu scaritele pe jos si se aude si pe filmulete. Si pana la urma daca merg 1.14 nu cred ca sunt asa de bata, mai ales a4a oara pe AMCKART si plus ca sunt inca in perioada in care descopar o gramada de lucruri noi, adica nu m-am plafonat. Mai pot sa castig cateva secunde usor sub 1:14 cu cauciucuri bune. Probabil o sa fie un plafon la 1:11 sau 1.12. O sa fie interesant de urmarit evolutia peste 1 an sau 2.

 

Filmuletele le pun nu ca sa ma dau mare ca inca nu am cu ce. Le pun ca si mie imi place sa ma uit la filme cu moto de pe Amckart,Secuiesc,Selena si nu prea sunt pe net+nu am nimica de ascuns. In afara de Denis care pune si de inca cateva filmulete, e bezna cum s-ar zice. Cu sfaturile voastre nu invat doar eu, ci toata lumea care vede si pricepe, asa ca nu fiti rautaciosi, toti am fost la inceput.

 

Nu am nimic cu nimeni personal. :peace:

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Tu ti-ai meritat-o, credeam ca ai inteles de ce s-a ajuns acolo. Acuma nu mai am nimica cu tine, poate dam o fuga impreuna cand imi permite timpul daca promiti ca nu esti asa de ciudat ca pe forum. :laugh:



pe la 1.10 o sa te doara noada curului , la 1.06 o sa inveti sa decolezi

Si asta se traduce " pe la 1.10 lowside si sub highside". Daca la astea te-ai gandit, frumoasa analogie. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rares daca o sa intre in discutia asta si frigider, adrianx ESTI PA! nu te vad bine=))

kidding

pune cauciucurile si trage tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una peste alta mi-am schimbat calcatura de serie cu un -1/+2 si am inceput sa merg cu a 2-a.

 

Totul e mai lin acum insa pentru moment timpii sufera ( au crescut cu o sec, o sec jumate pe tur - vezi ultimele doua clipuri atasate mai sus cu timpi de 1:09: - ). Vitezele pe liniile drepte sunt mai mici acum, parca nici nu mai inchide curbele asa bine ( sper sa o rezolv cu un click ici/colo pe la suspensie ), se simte cum s-a diminuat frina de motor. Ea ar trebui compensata cu o frina fata mai ferma insa parca nu-mi vine sa fortez pentru moment. Deocamdata sunt prea greu sa cad, imi rezerv acest drept cind oi mai da jos balast dupa mine :)

 

Ieri i-am montat o foaie +3, cu prima ocazie in care am sa intru in pista ( joi sau vineri ) am sa vad pe data logger daca cresc vitezele pe cele doua linii drepte.

 

p.s. Over, daca ajungi la amkart si esti deacord am sa-ti imprumut un GoPro ( chiar doua - una sa o pui pe suspensie ) si data loggerul pentru o analiza mai aprofundata a traselor/vitezelor.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ploua mai mult ca sigur ajung la pista insa nu intru ca vin direct de la birou si n-am echipament.

 

Merg cu un prieten care face cam 1:12 sa-i pun camerele ( pt trase si amortizoare ) si data loggerul sa vada unde trebuie sa mai imbunatateasca.

 

p.s. daca veniti si voi stam la un suc, mai discutam, e placut afara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A intervenit ceva acum si am fost mai devreme sa ma dau, pe la 12.

 

Interesant e ca ne-a lasat 20 de minute pe tura, se pare ca azi e o zi buna pt. facut conditie fizica pe amc :) febra maxima dupa 2 sesiuni (40 de min).

 

Have fun!

Editat de anonymous
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trei ture de azi facute pe 180 de grade :hurt:

 

Foarte frumos si educativ! :D

De fapt am gresit filmuletul la care comentam dar nici asta nu e de ignorat. Ma refeream la filmuletul cu viteza in dreapta.

La cat mai multe!

Editat de marian.herciu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...