Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

Suspensia face fata ? In rest sa stii ca pt amckart sau circuit mic, sv-ul e perfect !

Daca vrei ceva 600 4l sa stii ca o sa fii dezamagit pe circuite mici :P e mai putin agil si nu are forta, trebuie sa schimbi rapoarte. Pe adancata insa e superb, iti da f multa incredere la viteze medii-mari. Deasemenea e mai obositor sa mergi pe vitezana pe circuite mici. Eu am schimbat ca nu vroiam sa pic shiverul ca deh, e scump motorul si greu de reparat. Altfel, shiverul era sesizabil mai rapid pe amc (demaraj foarte puternic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Suspensia face fata ? In rest sa stii ca pt amckart sau circuit mic, sv-ul e perfect !

Daca vrei ceva 600 4l sa stii ca o sa fii dezamagit pe circuite mici :P e mai putin agil si nu are forta, trebuie sa schimbi rapoarte. Pe adancata insa e superb, iti da f multa incredere la viteze medii-mari. Deasemenea e mai obositor sa mergi pe vitezana pe circuite mici. Eu am schimbat ca nu vroiam sa pic shiverul ca deh, e scump motorul si greu de reparat. Altfel, shiverul era sesizabil mai rapid pe amc (demaraj foarte puternic).

Te contrazic, orice supersport, chiar si CBRF3 merge numai cu o singura treapta de viteza pe Amck sau alte circuite de kart. In afara de motor trebuie sa iei in considerare si ciclistica: suspensii, bascula. Cauciucuri de curse bune, second, gasesti pt SSP-uri, pt SV iti trebuie 160/60, care daca vrei bun, trebuie sa iei nou si costa scump. Pt demaraj se modifica pinionul si foaia lantului, se poate merge pina la -2 +3, si se foloseste treapta a 2-a. Se mai mareste si ralantiul motorului ca frina de motor mult mai mare datorita modificarii pinioanelor sa nu te dezechilibreze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucuri am semislik urî și sunt cumpărate anul asta. Ciclistica nu e strălucită iar de suspensie nici nu pomenesc, e dezastru la sv

» Post actualizat in 21 Jul 2015 13:49

Cauciucuri am semislik urî și sunt cumpărate anul asta. Ciclistica nu e strălucită iar de suspensie nici nu pomenesc, e dezastru la sv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi si cu svul tot numai cu a doua mergi. Eu cu toate am mers numai cu a doua. Gumele mai race noi sunt mai ieftine pe 160 e irelevant. Faza cu schimbat rapoarte da, asa e eu ma refeream la rapoarte stock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

constatare personala "daca nu ai turatii nu faci nimic ": pe circuitele mici nu conteaza treapa 1,2,3 , dupa parerea mea conteaza rapoartele care aduc turatiile mari pe o anumita treapta cu care mergi sau treapta cu care poti merge cu high rpm chiar si cu rapoartele stoc in mai toate virajele, daca nu ai turatii totul este in slowmotion , cu cat mergi cu high rpm cu atat motocicleta(4L) se comporta mai bine ,se inclina mai rpd ,treci prin viraje blana,ai cuplu mai bun,putere mai mare,am observat asta cu toate motocicletele cu care am mers ale mele sau ale prietenilor,trebuiau tinute constant peste 10000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

constatare personala "daca nu ai turatii nu faci nimic ": pe circuitele mici nu conteaza treapa 1,2,3 , dupa parerea mea conteaza rapoartele care aduc turatiile mari pe o anumita treapta cu care mergi sau treapta cu care poti merge cu high rpm chiar si cu rapoartele stoc in mai toate virajele, daca nu ai turatii totul este in slowmotion , cu cat mergi cu high rpm cu atat motocicleta(4L) se comporta mai bine ,se inclina mai rpd ,treci prin viraje blana,ai cuplu mai bun,putere mai mare,am observat asta cu toate motocicletele cu care am mers ale mele sau ale prietenilor,trebuiau tinute constant peste 10000

vorba unui prieten "daca e nevoie sa tragi mai tare intr-o curba,inseamna ca nu ai intrat destul de tare in ea"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi si cu svul tot numai cu a doua mergi. Eu cu toate am mers numai cu a doua. Gumele mai race noi sunt mai ieftine pe 160 e irelevant. Faza cu schimbat rapoarte da, asa e eu ma refeream la rapoarte stock

E mai ieftin, noua. Gasesti in schimb gume race second, date saptamina trecuta pe Adancata, se poate merge cu ele lejer 1.35 o zi intreaga. Pe Amck merg mult si bine. Un set second in stare mai mult decit buna costa maxim 140 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 10 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...