Sari la conținut

Fiabilitatea Kawasaki


Sergiu 30
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 577
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tot de la unul ca tine a plecat proabil si ideia asta tampita ca ,Kawasaki nu e fiabila ...ai mers cu zx6 2007 si i-ai dat peste 14500 si nu a trecut?n cred altfel n ai fi aberat in halul asta pe forum.Incearca de curiozitate si ai sa vezi ca te minti singur si mai minti si pe altii.

P.S.bravo SERGIULE,de mult am vrut sa fac u un topic asemanator...stiam ca oricum m-as fi luptat cu morile de vant,dar macar stiu ca incercam sa schimb ceva...

Numai in Romania am auzit ca nu e fiabil KAWASAKI...in Swiss,Belgia,Italia,U.S.(nu am intrebat eu pareri,dar de la prieteni care sunt acolo)e foarte apreciata si la reuniuni multe sunt kaza si nu suzi sau honda. :bounce:

 

Numai bine la toti fara evenimente si sper ca nu am ofensat pe nimeni.

:P

Helllau amice......nu vezi ca si io sustin ca-s fiabile poate mai mult decat tine :( .......daca nu te refereai la mine nu ma cita :D ....in paragrafu pe care mi l-ai citat ma refeream la mult prea laudatu "er6" DE LA YAMAHA !!!!!!!!

PS :tu la ce ai dat peste 16k de te faci ca stii atatea......la motor 2T poate ca nu cred ca ai motor de circuit si cu tacheti pneumatici :rock: .....si alea in 20K se plafoneaza :lol:

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sergiule, se scrie pain (durere) pane, nu prea stiu ce-ai vrut sa zici, o fi avand legatura cu mitologia greaca? ceva mistic? :bounce:

my bad

i ment pain

 

 

btw tiptil si black killa....

stiti cate rechemari in service au avut honda si suzuki de-a lungul timpului???

nu ma faceti sa caut ca mi-e lene

ce ati poztat voi e irelevant

o avut ghinion baiatul

 

yamaha nu a avut rechemari fiindca pe ei nu ii intereseaza daca nu e motoreta ok

o dat banii pe ea clientul si fuck him sa se descurce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:friends:

Helllau amice......nu vezi ca si io sustin ca-s fiabile poate mai mult decat tine :blbl: .......daca nu te refereai la mine nu ma cita :banana: ....in paragrafu pe care mi l-ai citat ma refeream la mult prea laudatu "er6" DE LA YAMAHA !!!!!!!!

PS :tu la ce ai dat peste 16k de te faci ca stii atatea......la motor 2T poate ca nu cred ca ai motor de circuit si cu tacheti pneumatici :cheers: .....si alea in 20K se plafoneaza ;)

 

...ma refeream la faptul ca probabil tot de la unu ca tine care spune ca zx6 2007 nu trage peste 14500 rot/min fara sa probeze a plecat si chestia cum ca, kawa nu ar fi fiabile...

get it!

Iar eu iti spun ca rage si peste 14500,probat de mine si vb de moto stock...mai informeaza te inainte sa aberezi pe aici"helllau amice".

P.S. NU MAI ARE NIMENI ZX 6 2007 SA SI SPUNA PAREREA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ma refeream la faptul ca probabil tot de la unu ca tine care spune ca zx6 2007 nu trage peste 14500 rot/min fara sa probeze a plecat si chestia cum ca, kawa nu ar fi fiabile...

get it!

Iar eu iti spun ca rage si peste 14500,probat de mine si vb de moto stock...mai informeaza te inainte sa aberezi pe aici"helllau amice".

P.S. NU MAI ARE NIMENI ZX 6 2007 SA SI SPUNA PAREREA?

 

NU TE CRED PT CA NU SE POATE!!!

....tu daca chiar vezi o sec sau 2 acul in 15000 chiar crezi ca ai atatea ture si la motor :cheers: .....chiar la ce motor ai vazut tu ca pana acuma n-ai zis nimik concret inafara de combatut gratuit?

Cauta pe net care este limita maxima de turatie la un motor 4T cu tachetzi actionati de arcuri(normali, nepneumatici) si apoi mai vorbim k ? :banana:

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu de asta

fiindca e fost posesor de zxr 750 si spre deosebire de altii ia ramas la inima si inca vorbeste cu drag despre ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezele,lumea motociclismului se invarte in jurul acelei tinichele de zxr 750...

 

E o legenda atat de vie incat Ducati au promis ca vor face pt prima oara un 750cc 4 in linie, ca sa aiba si ei un competitor demn de vaca verde..

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU TE CRED PT CA NU SE POATE!!!

....tu daca chiar vezi o sec sau 2 acul in 15000 chiar crezi ca ai atatea ture si la motor :cheers: .....chiar la ce motor ai vazut tu ca pana acuma n-ai zis nimik concret inafara de combatut gratuit?

Cauta pe net care este limita maxima de turatie la un motor 4T cu tachetzi actionati de arcuri(normali, nepneumatici) si apoi mai vorbim k ? :banana:

 

 

...tie ori iti place sa o ti pe a ta asa gratuit,ori o faci pe...,u vb de zx6 2007 ca trage la 15000 si nu o sec...

asa se intampla cand te bagi in seama pe un forum.ro se gaseste cate unu care e plin de teorie sa te faca sa ti bagi @@@@ incearca frate urca te pe motor (2007) si vei inchide singur gura aia a ta mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezele,lumea motociclismului se invarte in jurul acelei tinichele de zxr 750...

 

E o legenda atat de vie incat Ducati au promis ca vor face pt prima oara un 750cc 4 in linie, ca sa aiba si ei un competitor demn de vaca verde..

lumea motociclismului de 750 da

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...tie ori iti place sa o ti pe a ta asa gratuit,ori o faci pe...,u vb de zx6 2007 ca trage la 15000 si nu o sec...

asa se intampla cand te bagi in seama pe un forum.ro se gaseste cate unu care e plin de teorie sa te faca sa ti bagi @@@@ incearca frate urca te pe motor (2007) si vei inchide singur gura aia a ta mare.

 

Pai deocamdata tu ai dovedit ca vorbesti numai din povesti: mai sus intrebai cum e ZX6R din 2007 si inainte de asta incercai sa ma convingi de chestia cu peste 15k....si acuma imi spui ca la asta din 2007 e asa....:blbl:

deci da-i pace ;)....s-au te-ai dat cumva intre timp cu "6-eru" ?, adica ieri :banana:

PS: vad ca esti total confuz iara si din nou....nu vb de ZX6R din 07, 08, 09 sau mai stiu io ce ozn-uri o sa apara :friends: ; vb de YAMAHA YZF-R6 din 2001, asa ca sa intelegi si tu o data :cheers:

ti-am mai zis NU COMENTA AFIRMATII PE CARE NU LE-AM ZIS SI NU RASTALMACII CA NU ESTI ZIARIST !!!!!!! (macar p-aci pe forum)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai deocamdata tu ai dovedit ca vorbesti numai din povesti: mai sus intrebai cum e ZX6R din 2007 si inainte de asta incercai sa ma convingi de chestia cu peste 15k....si acuma imi spui ca la asta din 2007 e asa....:blbl:

deci da-i pace ;)....s-au te-ai dat cumva intre timp cu "6-eru" ?, adica ieri :banana:

PS: vad ca esti total confuz iara si din nou....nu vb de ZX6R din 07, 08, 09 sau mai stiu io ce ozn-uri o sa apara :friends: ; vb de YAMAHA YZF-R6 din 2001, asa ca sa intelegi si tu o data :cheers:

ti-am mai zis NU COMENTA AFIRMATII PE CARE NU LE-AM ZIS SI NU RASTALMACII CA NU ESTI ZIARIST !!!!!!! (macar p-aci pe forum)

 

am eu un zx6 2007 .....si sincer am avut si 2 r6 2004 2005 ....intradevar e kawa an mai nou dar e incomparabil mai frumos si mai stabil si mai orice ...asta e parerea mea ..... fiecare are dreptul la o parere nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai deocamdata tu ai dovedit ca vorbesti numai din povesti: mai sus intrebai cum e ZX6R din 2007 si inainte de asta incercai sa ma convingi de chestia cu peste 15k....si acuma imi spui ca la asta din 2007 e asa....:blbl:

deci da-i pace ;)....s-au te-ai dat cumva intre timp cu "6-eru" ?, adica ieri :banana:

PS: vad ca esti total confuz iara si din nou....nu vb de ZX6R din 07, 08, 09 sau mai stiu io ce ozn-uri o sa apara :friends: ; vb de YAMAHA YZF-R6 din 2001, asa ca sa intelegi si tu o data :cheers:

ti-am mai zis NU COMENTA AFIRMATII PE CARE NU LE-AM ZIS SI NU RASTALMACII CA NU ESTI ZIARIST !!!!!!! (macar p-aci pe forum)

 

 

Bai agariciule,deja incepi sa intreci masura,atotcunoscatorule,eu nu m-am luat de tine pana nu i-ai dat replica lui VladSpeed parca (pe la pg4)unde el afirma:"zx6 din 2007 ajunge undeva la 20k rot/min...e ceva totusi"si tu ca un cunoscator ce esti care habar n-are decat in poze cum arata zx6 raspunzi:"N-ajunge in 20mii veac, daca trece de 14400 ii mare lucru, toate sunt limitate din electronica.....la 15000 li se taie scanteia si gata........poate daca in a 3-a blana ii dai 1 si lasi brusc ambreiaju urca la 20mii "

asa ca nu mi spune tu mie ca vb de nush ce r6,r1...ca numa k-k mananci.

Mai citeam undeva ceva scris de tine cu diferenta de km intre ce indica bordul si cat e in realitate "la 345 in bord e 304 real"bai baiatule mai lasa teoria si incerca si tu inainte sa vb aiurea,iar dc nu ai cum at taci draq din gura mai "30cp".

P.S.ai grija cu caterinca asta {cu ozn-urilem,etc}nu profita ca esti la tine in casutza in spatele monitorului si poti scrie si jigni cum vrei tu ca nu se stie,masoara-ti cuvintele si limiteaza-te la discutie fara alte mistouri .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai agariciule,deja incepi sa intreci masura,atotcunoscatorule,eu nu m-am luat de tine pana nu i-ai dat replica lui VladSpeed parca (pe la pg4)unde el afirma:"zx6 din 2007 ajunge undeva la 20k rot/min...e ceva totusi"si tu ca un cunoscator ce esti care habar n-are decat in poze cum arata zx6 raspunzi:"N-ajunge in 20mii veac, daca trece de 14400 ii mare lucru, toate sunt limitate din electronica.....la 15000 li se taie scanteia si gata........poate daca in a 3-a blana ii dai 1 si lasi brusc ambreiaju urca la 20mii "

asa ca nu mi spune tu mie ca vb de nush ce r6,r1...ca numa k-k mananci.

Mai citeam undeva ceva scris de tine cu diferenta de km intre ce indica bordul si cat e in realitate "la 345 in bord e 304 real"bai baiatule mai lasa teoria si incerca si tu inainte sa vb aiurea,iar dc nu ai cum at taci draq din gura mai "30cp".

P.S.ai grija cu caterinca asta {cu ozn-urilem,etc}nu profita ca esti la tine in casutza in spatele monitorului si poti scrie si jigni cum vrei tu ca nu se stie,masoara-ti cuvintele si limiteaza-te la discutie fara alte mistouri .

 

Eu totusi la R6 ma refeream.....hai sa nu ne mai certam, ca fie ca avem 30 de cai fie ca avem 200 totzi suntem doar o scanteie care se stinge la cel mai mic sht in curba.....deci mare jmeker esti :banana:

Si fara alte acuze si amenintzari pe viitor ca nu suntem la piatza si n-avem nik de castigat....te rog frumos! :cheers:

PS: Kawasaki e tot japoneza deci......:blbl:

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit doar pana la pagina 13, dar o sa citesc tot, sunt fan kawasaki :cheers:

Catez pe un amic de-al meu: "O sa gasesti la un momendat piese de CBR-u si la alimentara, chestia e sa stii unde sa cauti" ... Am o groaza de amici cu o groaza de CBR-uri ... cu probleme si problemutze ... unde mai pui ca e HONDA, mama motocicletelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu totusi la R6 ma refeream.....hai sa nu ne mai certam, ca fie ca avem 30 de cai fie ca avem 200 totzi suntem doar o scanteie care se stinge la cel mai mic sht in curba.....deci mare jmeker esti :banana:

Si fara alte acuze si amenintzari pe viitor ca nu suntem la piatza si n-avem nik de castigat....te rog frumos! :cheers:

PS: Kawasaki e tot japoneza deci......:blbl:

 

 

Ma bucur ca am ajuns la un consens.

Ca ultima remarca, ai dat reply la un comment legat de zx6 2007,de aici a plecat totul,si chiar daca te refereai la r6 afla ca are 18000 rot /min maxim ,iar rosu incepe de la 16.500 rot/min si kawa are rosu tot la 16.500 rot/min,dar 20.000 rot/min maxim pe ceas.

Cand ti-am zis "30cp" nu ma refeream ca n-ai cu ce sau ca oi fi eu mai "smecher", ci doar ca vb mai mult din teorie!(te-ai simtit degeaba lezat).

P.S.uite 2 poze

 

 

NUMAI BINE !

post-25017-1220392653_thumb.jpg

post-25017-1220392696_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca am ajuns la un consens.

Ca ultima remarca, ai dat reply la un comment legat de zx6 2007,de aici a plecat totul,si chiar daca te refereai la r6 afla ca are 18000 rot /min maxim ,iar rosu incepe de la 16.500 rot/min si kawa are rosu tot la 16.500 rot/min,dar 20.000 rot/min maxim pe ceas.

Cand ti-am zis "30cp" nu ma refeream ca n-ai cu ce sau ca oi fi eu mai "smecher", ci doar ca vb mai mult din teorie!(te-ai simtit degeaba lezat).

P.S.uite 2 poze

 

 

NUMAI BINE !

 

Faine poze! :D

Da.....faza era ca am turat R6 pe loc(bineinteles cu indemnarea proprietarului ca vedea ca mi-e frica sa nu sara v-un piston prin chiulasa :rolleyes: ) si totusi peste 16k nu trecea(cica la 16500 ar fi Pmax).....probabil avea nevoie si de RAM Air; Sunt niste arcuri din aliaje tot metalice dar mai speciale care permit motorului sa se apropie de 18k dar nu stiu daca s-au pus pe vitezanele de serie..... Probabil si zx6-r de anu asta are asa ceva, cei de la Kawasaki Heavy Industries sunt recunoscutzi SI ca fiind printre primii metalurgisti din Japonia :D

...si la ce pret de fabrica are nici nu n-as mira (9300$ modelul 2008) :ph34r: http://kawasaki.com/Products/Detail.aspx?id=266

Totusi de la 17-18 k in sus am inteles ca mai bine se alege varianta constructiva cu tachetzi pneumatici.....parere auzita de la cei din motogp si F1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...