Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

vreun 749? 999? 1098? stie cineva pe undeva de vanzare?

 

Daca vrei un Ducati SBK, uita-te in Italia (partea de nord!) sau Germania. Cei care au asa ceva la noi, de pe acolo le-au luat. 1098 sunt putine cu totul in Romania, deci slabe sanse sa gasesti de vanzare.

 

Sau ai putea sa te interesezi de un Monster mare (S4R/S4Rs), ca din-atea sunt la vanzare si la preturi foarte bune (vezi ce vinde Titi si Dragos). Sigur, nu merg cu 280-290 in viteza de varf ca un 999/1098, dar la acceleratie si cuplu sunt tot la fel de "brute" :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ziua. Sunt curios de mai multe detalii daca se poate sa ma ajutati. Scuze daca am postat gresit :)

 

 

1.Indiferent de an/versiune , toate Ducati Monster 620 sunt pe injectie?

2.Indiferent de an/versiune , toate Ducati Monster 620 au turometru ?

 

3.Toate Ducati Monster 620 au cumva sonda lamda ? sau nu au ? (la fel indiferent de an/versiune)

(ca am downloadat manualul de piese , m-am uitat si nu am gasit si am zis sa intreb sa fiu sigur)

 

4.Cate versiuni exista ?

eu am gasit pe site oficial ca 620 a fost produs intre 2002 si 2006 .. asa e?

si cu variantele de 620 Dark / 620S / 620ie / 620ie s

 

Diferente majore (tehnice) intre ele ? sau doar din punct de vedere vizual /al accesoriilor?

 

Orice detaliu e bine venit.

Multumesc.

 

Craciun Fericit !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

In primul rand cred ca mai bine postai aici: MONSTER LOUNGE sau pe DucatiBlog unde avem si forum ( ai link-ul mai sus la Sinner- ).

 

Dar acum ca tot ai zis aici uite niste raspunsuri:

 

1) & 2) Da. Motorul de 620 a fost practic evolutia la injectie a motorului de 600. Bordul este si el electronic si are turometru pe toate modelele. Monster 620 (toate variantele puse la un loc) s-a fabricat de la sfarsitul lui 2001 pana la sfarsitul lui 2006.

 

3) Monster 620 nu are catalizator separat (doar motoarele mari au). Are un element catalizator pentru noxe direct in tobe.

 

4) Aici sunt mai mult de zis:

 

- In primul rand toate sunt "620i.e." (i.e. - "iniezione elettronica", injectie electronica), doar ca dupa 2003 au renuntat la nomenclatura "i.e.". In 2001-2002 cand a aparut Monster-ul pe injectie isi doreau sa faca diferenta fata de motorul pe carburatie si sa faca si un pic de marketing pe seama asta (Monster 620 a fost printre primele - daca nu chiar prima, motocicleta din clasa sa cu motor cu injectie).

 

- Versiunile Dark sunt niste variante mai "ieftine" ale unor modele de la Ducati: mai precis, nu au nici un accesoriu inclus (la Monster asta inseamna ca nu ai parbriz sau capac monopost de exemplu), au un singur disc pe fata (franeaza la fel de bine ca si cu doua, discul fiind supradimesnionat pentru performantele si greutatea motocicletei si ai avantajul ca schimbi o singura pereche de placute pe fata) si sunt vopsite in totalitate in negru semi-mat. Au farmecul lor. Varianta 620(i.e.) e "standard" iar varianta 620(i.e.)S e ceva mai rara (s-a fabricat doar in 2002-2003) si are 2-3 accesorii in plus (parbriz, aparatori laterale din carbon, etc.)

 

- La partea mecanica sunt toate absolut identice, cu o sinura diferenta: cutia de viteze. Pana in 2004, toate variantele au avut 5 trepte (deci, paradoxal, toate Monster-ele 620S au 5 trepte). In 2004, 620 (varianta standard) a trecut la 6 trepte. 620 Dark a trecut la 6 trepte abia in 2005.

 

Cam asta e pe scurt; daca mai ai intrebari mai precise, pune-le pe Monster Lounge (aici sau pe Ducatiblog) :)

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

apropo. am o geaca Ducati Gear. modelul fara protectii. este noua, marimea M pe eticheta dar real este un XL-XXL vine pt cineva mai mare. am luat-o de noua dar nu o port si mii ciuda sa o dau vreounui membru al familiei care e mai mare. as accepta si niste schimburi daca e, nu neaparat bani. detalii pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care imi da si mie detalii despre schimbarea curelelor la ducati 748/916 un pret si unde se schimba. si daca trebuie si rolele.

 

Poti incerca la Metrotehnica, preturi nu cunosc sau alte detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult. am gasit pe okazii curele pt el. dar nu sunt ducati originale ci aftermarket. se merita sa ma complic sau nu.

 

mai nou aseara avea sa ma farm tot tot pe drumurile patriei. o zona unde cere gaz, depasesc masina, undeva usor peste 200 iau ditamai crateru din asfalt pe care nu il stiam acolo. intru in voblaj, vad cu amortizoru se chinuia sa o redreseze, apoi reduc usor si opresc. constat ca guma fata avea o taietura de circa 7-8cm si janta indoita, spatele nu mam uitat, dar acasa(la 3km distanta) realizez ca spatele are o taietura de 1cm. iar janta arata ff rau.

fata as putea sa o repar eu, dar spatele trebuie sa ma duc la ruluit si am sa caut maine poate le duc pe amandoua sa le fac ca trebuie sa o inmatriculez.

 

una peste alta amortizoru de ghidon sia facut toata treaba.

Mesaj completat

poze cu jantele, si sper sa ajung sa fac si poze la groapa.

post-59565-1303720906_thumb.jpg

post-59565-1303720933_thumb.jpg

post-59565-1303720962_thumb.jpg

post-59565-1303720987_thumb.jpg

post-59565-1303721016_thumb.jpg

post-59565-1303721047_thumb.jpg

post-59565-1303721066_thumb.jpg

post-59565-1303721094_thumb.jpg

post-59565-1303721123_thumb.jpg

post-59565-1303721255_thumb.jpg

post-59565-1303721302_thumb.jpg

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi tu cu 200???? :P ce amortizor ai?

evitand imaginea de ingeras pe motor, mda, am mers cu peste 200 si nu cred ca asta e problema principala.

 

amortizorul este cel standard. dar va fi schimbat cu ceva mai nou si performant. deocamdata sa rezolv situatia cu jantele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut si eu unul si nu stiu ce sa iau, am vazut numai pe la 4 5 sute de euro...

credema ca indiferent de care va fi, important e ca va fi. alea performante is setabile si is ok pt cine merge pe circuit, dar esential e sa ai ca te salveaza cand nu te astepti.

 

de gasit le gasesti de pe la 200euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

credema ca indiferent de care va fi, important e ca va fi. alea performante is setabile si is ok pt cine merge pe circuit, dar esential e sa ai ca te salveaza cand nu te astepti.

 

de gasit le gasesti de pe la 200euro.

da mi si mie un link ceva unde gasesc cu 200.ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...