Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

Mulţumesc pt informaţie... Aste sunt pt supapa de admisie nu?

» Post actualizat in 28 Jan 2015 09:36

Dacă ai putea sa-mi spui şi dimensiunile pt cea de evacuare ar fi super ... Dar culmea este că la mine cea de admisie are 8mm diametrul tijei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

diametrul valvei 43mm; lungimea 106mm: diametrul tijei 7mm

7mm veneau alea in 4 valve parca. astea in 2 stiu ca sunt de 8mm

 

Dar culmea este că la mine cea de admisie are 8mm diametrul tijei...

ambele supape au aceiasi lungime daca nu ma insel. Totusi, cred ca poti s-o masori si pe cea indoita. o poti indrepta si o masori dupa. deviatia va fi de ordinul "micro" pe care o vei acoperi din pastile.

» Post actualizat in 28 Jan 2015 11:32

Ti-am zis sa cauti pe internet, ca vei gasi. Dar esti puturos si astepti ca cineva sa-ti dea mura-n gura.

 

http://valvetrain.kpmivalvetrain.com/viewitems/ducati-monster-st2-900-supersport-800-2000-to-2007/r-ducati-monster-st2-900-supersport-800-motorcycle

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello ce aveţi mă ? Cine a zis că e motorul meu stricat?, uite cum vă băgaţi în seama şi comentaţi aiurea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi culmea că nici reparat de mine nu este ... În fine trecem mai departe , da.mi te rog dimensiunile alea dacă poţi şi vrei că nu pot sa deschid linkul ăla...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa nu-l poti deschide? Ia incearca si nu fi puturos. Cred ca ti-am dat mult prea multe informatii mura-n gura. Link-ul merge deschis fara probleme.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-mă că nu pot , sunt pe un telefon şi încă nu am acces la pc ,doar nu crezi că eram atât de puturos încât sa nu verific linkul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pe ce telefon ma? vad ca ai smartphone si ar fi imposibil sa nu poti sa-l deschizi. tocmai ce-am incercat si merge.

 

Ar trebui sa-ti iau bani pe timpul care ti-l acord. ;)

post-59565-0-57642600-1422694794_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salutari tuturor! Eu sunt Radu, proaspat posesor de Ducati 748, motocicleta pe care mi-am dorit-o dintotdeauna. Motocicleta este fabricata in 2000, are 27.000 km si intretinerea la Metrotehnica. Functioneaza foarte bine, insa are o problema: imi moare motorul in mers cand reduc la 0 acceleratia, de exemplu cand schimb treptele de viteza, apas ambreiajul si reduc acceleratia pt a schimba viteza si a murit motorul. Porneste imediat la rece si la relanti nu moare decat dupa ce se incalzeste si survine in urma unei accelerari pe loc. Se intampla din ce in ce mai des cu cat se incalzeste mai tare. Se aude de asemenea si un sasait din rezervor care parca sughite din 10 in 10 secunde, lucru care se simte si la mers si la relanti. Am vazut ca ultima oara cand au fost verificate si setate clapetele de acceleratie cred ("throttle bodies" erau pe factura) si TPS-ul a fost in 2010. Mie imi pare totusi ca o problema electrica dar nu sunt mecanic. La cine sa apelez pt intretinere in continuare si reparatii? Sa raman la Metrotehnica (care au zis ca niciodata nu li s-a zis nimic despre aceasta problema de catre proprietarul anterior) sau recomandati pe altcineva? Am vazut ca as avea mai multe variante gen Ducati Cotroceni sau un tip Andu pe care l-ati mai laudat. Ma intereseaza sa se cunoasca bine acest model. Astept si opiniile voastre. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Radu. Bine ai venit printre noi si se pare ca vom avea multe de impartit. In calitate de posesor de 7416 (adica 748 cu motor de 916) dar si al unui 998, tot ce pot spune e ca nu am mai auzit de problema asta.

 

Voi incerca sa-ti pun cateva intrebari si sa-ti dau cateva sfaturi/recomandari.
Intai de toate, am sa te intreb cand a fost schimbat filtrul de benzina?
Incearca sa deschizi busonul la benzina, porneste-o si dupa aia vezi cum se comporta. totusi, la ce turatie iti sta motorul la relanti?

Acel "sasait" din rezervor poate fi pompa de benzina (retur) sau un furtun spart/sarit. Lucrul asta l-am patit la 916 cand nu mi-a fost strans un furtun si stropea pe langa. "throttle bodies" sunt corpurile infectoarelor. nu vad de ce sa se schimbe ceva la ele in 27.000Km. Eventual au fost curatate, ceea ce e absolut normal. TPS e Throttle Position Sensor e un senzor care ar putea sa fie dus, dar slabe sanse sa se duca in cei 27.000Km.

Din ce-mi aduc aminte, cand am avut probleme cu filtrul de benzina, mi se mai oprea si mie, dar in general nu are putere.
Legat de cine sa apelezi in continuare, iti recomand sa continui cu cei de la Metrotehnica, pentru ca ei ti-ar cunoaste cel mai bine motocicleta. Ducati Cotroceni nu mai exista ca si service, ci e Dragos P care e pasionat si se mai ocupa de service, dar foarte putin. Il mai ai pe Andu, dar in general e prea ocupat cu altele si trebuie sa stai la rand (daca e mult de munca la ea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspuns! Intr-adevar vechiul proprietar a preferat sa schimbe singur filtrul de benzina de cateva ori si mi-a recunoscut ca o data a gasit o scurgere de benzina dupa care a remontat corect totul, lucru care nu m-a incantat dar a zis ca nu a avut niciodata nicio problema in acest sens, nu a sesizat nicio simptoma. Nici eu nu sesisez vreo scurgere in acest moment. Relantiul este la 1000 de ture, stabil pana se aude cum fluctueaza alimentarea din pompa si atunci fluctueaza si el. Pe turometru se vede mai putin, cel mai bine se aude cum fluctueaza. Se aude din rezervor totusi ca si cum ar fi un furtun presat/blocat, insa de ce ar fluctua alimentarea in acest caz? Ma gandesc ca ar trebui sa nu porneasca bine sau altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa schimbi singur filtrul, nu e o inginerie ci e doar o operatiune migaloasa. eu mi-l schimb singur. fuctuatia aia sa nu fie de la regulator, desi nu as crede. Din ce stiu, presiunea e constanta, ceea ce nu ar trebui sa faca probleme. Iar furtunul daca era presat/blocat, ori mergea ori nu.. nicidecum cu pauza.
Vezi ca ti-am dat mesaj. putem vorbi pe facebook unde poti urca si un filmulet cu "problema" poate reusim sa-i dam de capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria proasta sau regulatorul se tensiune, dar pot exista si alte cauze. Cauta pe net, ducati stalling. Am avut si eu problema asta din cauza unei baterii proaste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...