Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare tuturor! Gasesc si eu la cineva un vas de expansiune superior pt un 748? Mersi

Ti-a crapat? E vechea lor problema. Eu am facute din inox atat pe 916 cat si pe 998. alea is pe viata. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, noroc ca nu e crapatura. Era ca o intepatura 1-2 mm, totusi de ajuns pentru o scurgere. M am oprit la prima vulcanizare si am tratat cu poxipol pana rezolv cu inlocuirea. La intoarcere nu am mai avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare tuturor! Am si eu o intrebare ce se adreseaza celor cu modele 4v de pana in 2002, in special cei cu 748/916/996/998. Ati avut probleme cu faimoasele "rocker arms"? La prima pornire dupa iarna desfaceti capacele de vizitare de la valve sa ungeti intai manual grupul desmo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Am si eu o intrebare ce se adreseaza celor cu modele 4v de pana in 2002, in special cei cu 748/916/996/998. Ati avut probleme cu faimoasele "rocker arms"? La prima pornire dupa iarna desfaceti capacele de vizitare de la valve sa ungeti intai manual grupul desmo?

Dude, de unde 4V la Ducati? Inafara de Desmosedici, nu au mai avut 4V.

Eu, atat la 916 cat si la 998, la prima pornire dupa iarna, nu desfac nimic. O pornesc si o las pornita pana intra ventilatorul. Ai mai putea sa ii scoti bujiile si sa dai tu la automat, dar te complici. In manual nu-ti spune sa desfaci capacele de vizitare. Uleiul ramane sus in chiulasa.si e pompat de la prima rotire a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la 4 valve/cilindru. S-a descoperit ca abia dupa un minut si jumatate ar ajunge uleiul la axele cu came si de acolo si problemele cu exfolierea stratului de crom de pe ele si bratele acelea care actioneaza valvele. Eram curios daca sunt cazuri si pe la noi si cum fac prima pornire de sezon cei patiti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crazy ....omu sa exprimat f bine...a zis 4v nu V4.,,stii ce zic :))))))....4 valvoline d'alea....:)))))))....

» Post actualizat in 10 Dec 2015 21:36

Ah....prea tarziu am postat...:))))...oricum

 

Nu stiu de cine zici ca a descoperit....dar 1 jumate e destul de mult....eu am avut st4 motor 916 si nu am facut nimic special in sensul asta...ba chiar cand am facut jocul la supape era tot in regula si axele..si tot...creca important e sa ai ulei si presiune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dude, de unde 4V la Ducati? Inafara de Desmosedici, nu au mai avut 4V.

Eu, atat la 916 cat si la 998, la prima pornire dupa iarna, nu desfac nimic. O pornesc si o las pornita pana intra ventilatorul. Ai mai putea sa ii scoti bujiile si sa dai tu la automat, dar te complici. In manual nu-ti spune sa desfaci capacele de vizitare. Uleiul ramane sus in chiulasa.si e pompat de la prima rotire a motorului.

, ducati a scos un prototip v4 in 1962 deci... :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut. Anul trecut am primit cadou un Ducati 750 ss . Nu e nou, e model 2001. Nu sunt atat de norocos. Un prieten a adus mobra din Italia cu gandul sa o vanda aici in castig. Mobra nu era inmatriulata pe Romania asa ca nu a reusit sa o vanda. Asa ca motocicleta a stat cativa ani in garaj fiindca nu a avut chef sa ii faca acte. Cam 5-6 ani. Omul decat sa o vanda in pierdere a preferat sa mi-o dea mie. Conditia este sa nu o vand. Cand ma satur de ea o dau inapoi.
Am mai mers cu Ducati dar nu am avut nicioata unul al meu. Pentru moment imi place la nebunie. Senzatia cand mergi pe ea se poate compara cu mersul pe Nipru doar ca e mai manevrabila si mai rapida. Se strica cam la fel ca Nipru. Nu stiu daca toate sunt asa sau este a mea mai speciala.

Motocicleta are 20000 de km, 4000 facuti de mine anul trecut.
Cand am primit mobra am schimbat anvelopele, am schimbat curelele de distributie si rulmentii de la intinzatoare. Am mai schimbat lichidele ambreiaj frana si evident uleiul si filtrul. Am uns toti rulmentii si am schimbat semeringurile si uleiul din furca fiindca curgea. Simeringurile nu se potrivesc din prima. Trebuie luate la pila. Am comandat trei randuri de simeringuri de la firme diferite. Toate luat pe cod, pe model, pe serie de cadru. Toate erau cu juma de milimetru mai mari. Acum e ok nu mai curge.
-------------------------------------
Am intros ghidoanele invers fiindca nu imi placea pozitia si o sa incerc sa le inalt si mai mult.Am retapitat seaua. Am facut-o mai moale. Acum mobra e mult mai confortabila din toate punctele de vedere fiindca am coborat si scaritele.
Cum spuneam imi place motorul asta la nebunie. Mai ales ca acum este ceva mai confortabil. Evident nu mai este un SS dar nici nu imi doream unul. Eu doar vroiam altceva fiindca ma plictisisem de japoneze.
Modelul asta de Ducati se mai aseamana cu japonezele mai vechi, cele de prin anii '80. Japonezele noi nu imi spun nimic. Sunt foarte manevrabile, foarte usoare dar foarte plictisitoare. O alta caracteristica a acestui Ducati este ca e foarte usoara. Cel putin eu asa o simt.

---------------------------------------
Oricum pe cat de frumos este motorul pe atat de costisitor la intretinere. Adica totul costa de doua ori mai mult ca la japoneze si se strica de doua ori mai repede. Motocicleta are km reali. Am si cartea de service din Italia. Pe Romania eu i-am facut actele. Dar la 16000 de km sa se arda pompa de benzina? Cand am scos pompa am reusit sa rup si filtrul de benzina. A costat filtrul cat pompa. Apoi s-a spart epuratorul de ulei. Era din plastic asa ca am luat unul de aluminiu. A fost circ sa il fac sa nu mai curga ulei pe aolo. Am mai schimbat releul de incarcare, un bec de far si probabil ca anul asta va trebui sa schimb si bateria ca mi-a incarcat prea mult releul. Bine ca a scapat calculatorul.
Am mai avut un fir rupt la senzorul de temperatura si mirosea a benzina pe esapament. Am rezolvat-o la un service in CT ca acolo a murit de tot. Mergea inecata si imi afuma bujiile, pornea greu. Acum merge super ok.
Sa nu intelegeti ca ma plang de costuri. Doar constat si ma bucur de aventura data de un motor cu personalitate. Oricum placerea de a merge pe motocicleta asta merita toti banii. sunt curios ce mai poate pica la ea anul asta. Oricum si daca pica motorul ii umpar altul. Atat de mult imi place. Sper sa nu ma plictisesc ca de japoneze.
-------------------------------

1. Am cateva intrebari si sper sa ma puteti ajuta. In toamna am constatat ca mi-a disparut lichidul din paharul de la ambreiaj. Nu am gasit sa curga jos si nu stiu unde e. Credeti ca sunt duse garniturile de la cilindru? Nu-i o problema sa le schimb dar nu vreau sa le schimb degeaba.
2. Cand merg ceva mai tare raman fara frana pe spate fara sa abuzez de ea. Am bagat super lichid de frana de la Motul si tot asa face. Am observat ca esapamentul trece foarte aproape de pompa de frana si aceasta se incinge foarte tare. La voi face la fel? Cum se rezolva problema?
3. Celalat esapament trece foarte aproape de lant si imi topeste vaselina cu care il ung. Asa ca lantul mege mai mult uscat si trebuie sa il schimb iar anul asta. Totusi e aiurea sa te tina un lant doar 4000 de km. Exista cumva un lubrefiant mai bun? Am dat pana cum cu toate vasilinele de lant gasite pe piata.
La voi se topeste la fel vaselina? Exista o solutie sa o fac sa nu se mai incinga lantul si pompa de frana? Despre banda termoizolanta stiu deja. Poate la pompa sa incerc dar pe partea cu lantul nu ma risc. daca se desface si o agata lantul vin in cap. Plus ca se va umple de vaselina de la lant si va incepe da miroasa a ulei ars.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce povestești tu aici mi se pare fabulos :) De la lichidul de ambreiaj care dispare, la evacuarea care usucă lanțul.

 

Personal cred că ar trebui să ajungi la un mecanic bun de Ducati care să-ți facă o analiză completă a motocicletei. Probabil că ai o multitudine de probleme minore, care combinate, îți strică toată experiența. Ducati nu sunt genul de motociclete pe care să le repari singur (decât dacă știi foarte bine ceea ce faci) sau pe care să le duci la mecanici generici care, deși buni, se ocupă de japoneze în 95% din timp.

 

Nu ai spus de unde ești, dar dacă ești din provincie ar fi ideal să ajungi la București.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mecanicul la care am fost este fostul mecanic de la Imsat Maritime unde Frentiu era reprezentant Ducati in Constanta.
Nu vreau sa crezi ca sunt un incepator. Am inceput motociclismul pe Ij si MZ acum multi ani.
Oricum nu stiu de ce am crezut ca pe forumul asta pot avea o discutie frumoasa. Se pare ca aici conteaza doar banii dati la service. Te rog sa ma crezi ca nu banii sunt problema in cazul meu. Mai detin o japoneza veche in care doar in iarna asta am bagat cam o mie de euro si inca nu e gata de drum. Japoneza aia nu valoreaza mai mult de 500 de euro pe piata.
Sincer nu am incredere in mecanicii din Bucuresti nici in cei de japoneze si nici in cei de italiene. Chiar daca voi fi nevoit sa cumpar o piesa de 10 ori si sa o stric la montaj prefer sa o fac singur. Am citit scandalurile de pe aici dintre meanicii de Ducati. Foarte urat ce se intampla si nu cred ca le voi calca pragul nici daca va fi nevoie sa schimb toata motocicleta cautand o problema.
pana acum nimic din ce am reparat singur nu a picat ulterior. Asa ca nu vad de ce sa ma duc la mecanic. problema la Ducati sau la acest Ducati este ca desi are putini Km repar ceva si se strica altceva. Nu stiu daca asa sunt toate sau este doar asta mai speciala. Nici nu ma intereseaza. Imi place motorul asta prea mult ca sa conteze. Doar faceam conversatie.
Mai sunt de parere ca e absolut obligatoriu sa-ti ingrijesti singur motocicleta. Daca nu cunosti fierul pe care calaresti nu vei merge in siguranta.

------------------------
Si nu e nimic fabulos sa curga lichid de ambreiaj. Am intalnit si la japoneze fenomenul. Iar daca te vei uita cu atentie o sa vezi ca nu spun prostii. Galeria de evacuare la acest model trece foarte aproape de lant.

Oricum imi pare rau ca am cerut ajutorul aici. Eram obisnuit cu alte vremuri cand daca aveai o problema sareau zece oameni sa ofere solutii. E prima oara dupa 10 ani cand cer o parere pe forumul asta si raspunsul este sa ma duc la mecanic.
Pana acum nu am gasit nimic special la mecanica acestei motociclete. Se poate repara la fel ca oricare alta. O sa cumpar kitul de reparatie de la cilindrul ambreiajului si daca mai curge schimb toata instalatia pana o rezolv.

 

Multumesc pentru ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vrut să te jignesc, nici nu te-am luat drept începător :)

 

Te-am sfătuit doar să ajungi la un mecanic bun de Ducati care să se ocupe cum trebuie de motocicletă și să-ți permită să te bucuri mai mult de ea. Pentru că nu, un Ducati bine revizionat nu se comportă ca al tău. Am menționat despre București pentru că aici este (cel puțin?) un mecanic bun de Ducati, unul la care am mers ani întregi și pe care-l pot recomanda cu toată încrederea.

 

Succes :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,imi spuneti si mie va rog,la cati km sau la cati ani trebuiesc schimbate curelele de distributie. Dar jocul la supape? Si daca are cineva o scarita stanga de ducati st2. Imi trebuie doar partea pe care se sprijina piciorul. Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...