Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

Trebuie discutat cu vânzătorul și văzută, verificată. Prețul este dubios de mic - și aici nu este vorba de Cipru, ci de o zonă OK din Italia :)

 

Este cea mai ieftină, iar diferența de preț față de următoarea este de aproape 1500€.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce imi recomandati sa verific eu inainte de a-l duce la service?

sa porneasca usor atunci cand motorul este rece (eventual lasata sa se incalzeasca sa vezi daca iti merge cum trebuie si calda, daca pornesc ventilatoarele, etc.), sa verifici cat poti de detaliat sa nu fie cadrul fisurat pe undeva, eventual nici bascula (am vazut pe net cateva cazuri in care bascula de 848 era fisurata bine)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa porneasca usor atunci cand motorul este rece (eventual lasata sa se incalzeasca sa vezi daca iti merge cum trebuie si calda, daca pornesc ventilatoarele, etc.), sa verifici cat poti de detaliat sa nu fie cadrul fisurat pe undeva, eventual nici bascula (am vazut pe net cateva cazuri in care bascula de 848 era fisurata bine)...

 

eventual nici bascula? pe bune?

@daniM90 - ia la frunzarit topicul asta, contine toate raspunsurile la intrebarea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Aveti careva un manual de service pt 750 ss I.E. din 1999? In engleza, de preferinta. Multumesc frumos.

 

 

Ceva apropiat: manual de service pentru 900SS ie.

 

Motorul este puțin mai mare, ambreiajul este uscat, dar în rest cam tot aia.

 

Dacă nu găsești ceea ce cauți, spune specific ce vrei să faci.

 

Daca ai treaba si la instalatia electrica, nu te va ajuta manualul de 900SS i.e. din anul 2001, deoarece din 2001 au modificat multe.

 

@PzKpfW, pe langa motor si ambreiaj, diferite mai sunt si injectoarele, furcile, pompele de frana si ambreiaj, semighidoanele, bascula (+accesoriile ei), etc.

Editat de addrianii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

 

Bine mă că ești tu deștept :) Găsește-i omului manual de servisare pentru furcă dacă zici că e alt model ca la 900.

 

Salut. Schimb curele distributie, service suspensii si revizia.

 

Pentru ulei și filtre nu cred că ai nevoie de manual. Sau dacă ai, te ajută manualul de 900. Pentru schimbatul curelelor la fel, deși strângerile posibil să difere. Ai nevoie însă de scule speciale (ca să blochezi arborele în timpul operațiunii de exemplu) și de experiență ca să-ți dai seama ce mai trebuie schimbat acolo (role, întinzătoare). Având în vedere durata operațiunii (cam o oră) nu cred că merită să te complici singur. Mai bine o duci la un service Ducati și mergi fără griji ulterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare: o sursa pt curele stiti cumva?

 

Pe lângă Ducati România, a găsit cineva și aici. Dar nu cred că e vreo diferență mare la preț. Găsești și curele Dayco tot acolo, cam la jumătate de preț. Nu știu dacă-s bune sau rele, cele OEM sunt făcute de către Gates la specificațiile Ducati. Interesant este că au început să apară pe piață curele branduite Gates pentru Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc Dayco si nu tin motoreta pe dreapta ( parcata). Nu am avut nici o problema.

Insa le schimb la fiecare doi ani fara exceptie.

Sunt la al 3-lea set.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Ducatisti. Ce parere aveti de 695-ule acesta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ducati-monster%20695-din-2007-632401.html

Mi-a trimis mai multe poze luate mai de aproape si mai clare, plus o filmare in care porneste motorul la 'rece'.

Dupa ce porneste motorul, ramane aprins becul portocaliu de 'check engine'.

Ar fi ceva dubios cu asta?

Omul spune ca asta a aparut dupa de a incercat sa porneasca motorul cu bateria descarcata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

 

Ți s-a răspuns pe Monster Lounge, dar legat de check engine, este o avertizare atât de generică încât va trebui să pui tester-ul pe ea pentru a afla sigur de unde vine problema. Adică să o duci la un service Ducati. Poate să fie ceea ce spune proprietarul, sau ceva mai nasol - gen un injector care dă semne de oboseală de exemplu. Eu nu aș lua-o fără o testare prealabilă :)

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...