Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

Ca inaltime am 1.75, banuiesc ca ajung cu piciorul jos. Din ce am vazut in anunt, motorul pare ok, acum mai astept un video cum suna la relati, dupa ma hotarasc. Multumesc frumos pentru raspuns paulynos.


» Post actualizat in 25 Apr 2017 18:16

Ca inaltime am 1.75, banuiesc ca ajung cu piciorul jos. Din ce am vazut in anunt, motorul pare ok, acum mai astept un video cum suna la relati, dupa ma hotarasc. Multumesc frumos pentru raspuns paulynos.

Am uitat sa mai intreb ceva, pasagera cum ar sta pe 749?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am 1.70 (cu indulgență) și stăteam relativ OK pe 1098 (cam aceleași dimensiuni și poziție ca pe 848). Pe 749 în schimb stăteam ceva mai chinuit în mers, dar diferență mare nu este. Însă cum zicea și Paul, poziția pe Ducati este incomodă indiferent de ce referințe ai.

 

Underpowered... depinde cu ce o compari. Venind de pe Hornet nu cred că vei avea impresia asta. Vei fi frapat de cuplu, vibrații, căldură, suspensii și frâne, înainte de a sesiza altceva. Pasagera va sta la fel de prost pe ambele: șaua este înaltă, mică și tare, iar poziția presupune genunchi la gură. Ah, și se și încinge din cauza evacuării de sub ea :)

 

Motocicleta din anunț este revopsită, dar dacă este cea pe care o știu eu, este revopsită bine. De verificat la ce service s-au făcut operațiunile despre care vorbește (distribuția și supapele/pastilele). Dacă nu are factură cu care să ateste, aș fi reticent. Având în vedere că are 30.000km, aș verifica și ambreiajul - asta dacă nu a fost și el schimbat. Ar putea să dea semene de oboseală la asemenea rulaj (ambreiajul uscat multiplacă se uzează mai repede față de cel umed). Iar un kit complet + manoperă bate spre 500€.

 

Nu știu cât de mult te ajută un clip în care s-o auzi la relanti. Dacă are evacuarea stoc, vei auzi doar zurgălăii de la ambreiaj. Dacă are încă Termi pe ea, vei auzi doar evacuarea și puțin ambreiajul. Nefiind familiar cu Ducati nu cred că vei pute trage o concluzie elocventă.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Recomandari de unde as putea lua un kit cablaj complet pentru Ducati 749S 2004 si un ECU /CDI ?

Ma refer la dezmembrari,useri cunoscuti ce se ocupa cu asa ceva si sunt de incredere sa le trimit plata in avans.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Din cauza Cdi-ului nu imi citeste temperatura apei din radiator si nu pot accelera cum trebuie,da sa inece.

Am cumparat 2 sonde pt apa,3 tps-uri si inca un Cdi pana sa identific problema reala. :)

Problema pe care o am acum este faptul ca cdi-ul nou are imobiliser,cum pot face sa ii fac bypass,sa mearga ca cel original ?

Am VIN de la fostul proprietar al cdi-ului,de ajuta cu ceva.

Am citit pe alte forumuri si toti recomanda cumpararea unui set complet bord/chei/ecu/etc ,solutie destul de costisitoare.

Sfaturi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa dezactivezi immobiliser din soft.

În trecut era mai dificil, accesul la Ducati diag era limitat.

Acum cu un ODB2 reader, un adaptor si un soft mic o poate face oricine.

TuneEcu ii zice la progrămel. Si poți sa faci treaba asta inclusiv de pe android.

Am eu tot ce trebuie daca nu te grabesti, pe sâmbătă - duminica; revin în București.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt post,o sa caut pe cineva care poate face asta,actualul mecanic prefera sa schimbe tot mecanismul.

Daca as fi stat in Romania as fi apelat la tine cu cea mai mare placere.

Editat de Theodor Theodor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ți mai trebuie altceva.

Eu am avut ghinion si primul set a fost defect, dar plătind prin PayPal, le-am scris acolo și au trimis băieții unul la schimb care a funcționat perfect.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nu-ți mai trebuie altceva.

Eu am avut ghinion si primul set a fost defect, dar plătind prin PayPal, le-am scris acolo și au trimis băieții unul la schimb care a funcționat perfect.

Bafta.

Am comandat kitul din link si platit tuneecu pe playstore.

Am cuplat la motocicleta firele si programul a mers din prima insa inafara de sters eroarea cu imobilizator nu gasesc nici o alta optiune de ai da "disable" .

Am cautat tutoriale sau ghiduri inainte sa postez aici,insa nu am gasit nimic relevant .

Ce fac gresit ?

post-91404-0-09139000-1504817958_thumb.jpg

post-91404-0-99836900-1504817973_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

O sa revin diseara cu niste screen shots, dupa ce ajung acasa.

Trebuie sa ma reconectez, nu mai tin minte pasii pe NV; dar nu e ceva complicat.

Dai stanga-drepta in ecran ( sa ajungi la interfata cu harta; o citesti - dureaza cateva minute; apoi se activeaza in meniu niste functii)

 

Cand faci toate operatiunile astea te asiguri ca ai destula baterie la telefon / motocicleta.

 

Noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...