Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cauza Cdi-ului nu imi citeste temperatura apei din radiator si nu pot accelera cum trebuie,da sa inece.

Am cumparat 2 sonde pt apa,3 tps-uri si inca un Cdi pana sa identific problema reala. :)

Problema pe care o am acum este faptul ca cdi-ul nou are imobiliser,cum pot face sa ii fac bypass,sa mearga ca cel original ?

Am VIN de la fostul proprietar al cdi-ului,de ajuta cu ceva.

Am citit pe alte forumuri si toti recomanda cumpararea unui set complet bord/chei/ecu/etc ,solutie destul de costisitoare.

Sfaturi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa dezactivezi immobiliser din soft.

În trecut era mai dificil, accesul la Ducati diag era limitat.

Acum cu un ODB2 reader, un adaptor si un soft mic o poate face oricine.

TuneEcu ii zice la progrămel. Si poți sa faci treaba asta inclusiv de pe android.

Am eu tot ce trebuie daca nu te grabesti, pe sâmbătă - duminica; revin în București.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt post,o sa caut pe cineva care poate face asta,actualul mecanic prefera sa schimbe tot mecanismul.

Daca as fi stat in Romania as fi apelat la tine cu cea mai mare placere.

Editat de Theodor Theodor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ți mai trebuie altceva.

Eu am avut ghinion si primul set a fost defect, dar plătind prin PayPal, le-am scris acolo și au trimis băieții unul la schimb care a funcționat perfect.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nu-ți mai trebuie altceva.

Eu am avut ghinion si primul set a fost defect, dar plătind prin PayPal, le-am scris acolo și au trimis băieții unul la schimb care a funcționat perfect.

Bafta.

Am comandat kitul din link si platit tuneecu pe playstore.

Am cuplat la motocicleta firele si programul a mers din prima insa inafara de sters eroarea cu imobilizator nu gasesc nici o alta optiune de ai da "disable" .

Am cautat tutoriale sau ghiduri inainte sa postez aici,insa nu am gasit nimic relevant .

Ce fac gresit ?

post-91404-0-09139000-1504817958_thumb.jpg

post-91404-0-99836900-1504817973_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

O sa revin diseara cu niste screen shots, dupa ce ajung acasa.

Trebuie sa ma reconectez, nu mai tin minte pasii pe NV; dar nu e ceva complicat.

Dai stanga-drepta in ecran ( sa ajungi la interfata cu harta; o citesti - dureaza cateva minute; apoi se activeaza in meniu niste functii)

 

Cand faci toate operatiunile astea te asiguri ca ai destula baterie la telefon / motocicleta.

 

Noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

nu, de ce ?


» Post actualizat in 11 Oct 2017 15:13

deci stie careva ?


» Post actualizat in 12 Oct 2017 15:07

revin cu o intrebare, zilele trwecute eram pe orasin treapta 1 in jur de 8000 rpm mi-a aruncat pe dreapta un lichid galben si de atunci vad ca are becul rosu de la oil pressure aprins, i-am dat carena jos dar nu imi dau seama de unde , am verificat uleiul e ok, lichidul de racire e ok...am si curatat-o acum 2 zile pe la motor pe acolo, azi cand sa plec vad ca avea becul aprins iarasi, o pornesc si se stinge...fac o tura cu ea cand revin vad ca iesea ceva fum pe ambele parti si se aprinde becul oil pressure low....vad ca se stinge cand cresc in ture, peste 4-5000rpm dar cum revin in treapta 1 sau la relanti se aprinde

 

are cineva vreo idee de la ce este ?

faza este ca vreau sa o duc la garaj ptr iernat la vreo 40 km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu, de ce ?

» Post actualizat in 11 Oct 2017 15:13

deci stie careva ?

» Post actualizat in 12 Oct 2017 15:07

revin cu o intrebare, zilele trwecute eram pe orasin treapta 1 in jur de 8000 rpm mi-a aruncat pe dreapta un lichid galben si de atunci vad ca are becul rosu de la oil pressure aprins, i-am dat carena jos dar nu imi dau seama de unde , am verificat uleiul e ok, lichidul de racire e ok...am si curatat-o acum 2 zile pe la motor pe acolo, azi cand sa plec vad ca avea becul aprins iarasi, o pornesc si se stinge...fac o tura cu ea cand revin vad ca iesea ceva fum pe ambele parti si se aprinde becul oil pressure low....vad ca se stinge cand cresc in ture, peste 4-5000rpm dar cum revin in treapta 1 sau la relanti se aprinde

 

are cineva vreo idee de la ce este ?

faza este ca vreau sa o duc la garaj ptr iernat la vreo 40 km...

Poate pompa de ulei....

 

Pompa o poti verifica masurand presiunea (sper sa nu gresesc)

Daca este eliminata problema pompei, atunci e posibil sa fie defect senzorul de presiune si sa iti faca figuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...