Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

nu, de ce ?


» Post actualizat in 11 Oct 2017 15:13

deci stie careva ?


» Post actualizat in 12 Oct 2017 15:07

revin cu o intrebare, zilele trwecute eram pe orasin treapta 1 in jur de 8000 rpm mi-a aruncat pe dreapta un lichid galben si de atunci vad ca are becul rosu de la oil pressure aprins, i-am dat carena jos dar nu imi dau seama de unde , am verificat uleiul e ok, lichidul de racire e ok...am si curatat-o acum 2 zile pe la motor pe acolo, azi cand sa plec vad ca avea becul aprins iarasi, o pornesc si se stinge...fac o tura cu ea cand revin vad ca iesea ceva fum pe ambele parti si se aprinde becul oil pressure low....vad ca se stinge cand cresc in ture, peste 4-5000rpm dar cum revin in treapta 1 sau la relanti se aprinde

 

are cineva vreo idee de la ce este ?

faza este ca vreau sa o duc la garaj ptr iernat la vreo 40 km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu, de ce ?

» Post actualizat in 11 Oct 2017 15:13

deci stie careva ?

» Post actualizat in 12 Oct 2017 15:07

revin cu o intrebare, zilele trwecute eram pe orasin treapta 1 in jur de 8000 rpm mi-a aruncat pe dreapta un lichid galben si de atunci vad ca are becul rosu de la oil pressure aprins, i-am dat carena jos dar nu imi dau seama de unde , am verificat uleiul e ok, lichidul de racire e ok...am si curatat-o acum 2 zile pe la motor pe acolo, azi cand sa plec vad ca avea becul aprins iarasi, o pornesc si se stinge...fac o tura cu ea cand revin vad ca iesea ceva fum pe ambele parti si se aprinde becul oil pressure low....vad ca se stinge cand cresc in ture, peste 4-5000rpm dar cum revin in treapta 1 sau la relanti se aprinde

 

are cineva vreo idee de la ce este ?

faza este ca vreau sa o duc la garaj ptr iernat la vreo 40 km...

Poate pompa de ulei....

 

Pompa o poti verifica masurand presiunea (sper sa nu gresesc)

Daca este eliminata problema pompei, atunci e posibil sa fie defect senzorul de presiune si sa iti faca figuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare ducatisti. Ma gandesc eu ca poate puteti sa-mi dati o mana de ajutor ca nu mai stiu pe unde sa mai caut. Am un Monster 916 S4. L-am luat in toamna de la Ser Moto. Motorul e super, sau a fost, ca la aproximativ 2 luni a dat cu mine de pamant. Mare parte din piese le-am gasit sa-l pun inapoi pe picioare corespunzator dar imi lipsesc 2 elemente. Nu reusesc sa gasesc sub nici o forma semighidonul dreapta (cel stock), al meu fiind indoit in urma cazaturii si nu reusesc sa gasesc un capac ambreiaj decent, eventual unul deschis, varianta cu Metrotehnica fiind oarecum dificila din cauza faptului ca au ceva probleme cu livrarile (am ceva piese comandate si platite in avans si dupa mai bine de 3 saptamani inca nu le am pe toate).

Daca stiti pe careva cu un S4 care si-a schimbat ghidonul sau vreunu care dezmembreaza una sau pe cineva care stie pe cineva, as fi tare recunoscator.

Multzam fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare ducatisti. Ma gandesc eu ca poate puteti sa-mi dati o mana de ajutor ca nu mai stiu pe unde sa mai caut. Am un Monster 916 S4. L-am luat in toamna de la Ser Moto. Motorul e super, sau a fost, ca la aproximativ 2 luni a dat cu mine de pamant. Mare parte din piese le-am gasit sa-l pun inapoi pe picioare corespunzator dar imi lipsesc 2 elemente. Nu reusesc sa gasesc sub nici o forma semighidonul dreapta (cel stock), al meu fiind indoit in urma cazaturii si nu reusesc sa gasesc un capac ambreiaj decent, eventual unul deschis, varianta cu Metrotehnica fiind oarecum dificila din cauza faptului ca au ceva probleme cu livrarile (am ceva piese comandate si platite in avans si dupa mai bine de 3 saptamani inca nu le am pe toate).

Daca stiti pe careva cu un S4 care si-a schimbat ghidonul sau vreunu care dezmembreaza una sau pe cineva care stie pe cineva, as fi tare recunoscator.

Multzam fain.

Creca sanse mai multe ai pe topicul de ducati monster sau pe pagina de facebook desmoriders...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare ducatisti. Ma gandesc eu ca poate puteti sa-mi dati o mana de ajutor ca nu mai stiu pe unde sa mai caut. Am un Monster 916 S4. L-am luat in toamna de la Ser Moto. Motorul e super, sau a fost, ca la aproximativ 2 luni a dat cu mine de pamant. Mare parte din piese le-am gasit sa-l pun inapoi pe picioare corespunzator dar imi lipsesc 2 elemente. Nu reusesc sa gasesc sub nici o forma semighidonul dreapta (cel stock), al meu fiind indoit in urma cazaturii si nu reusesc sa gasesc un capac ambreiaj decent, eventual unul deschis, varianta cu Metrotehnica fiind oarecum dificila din cauza faptului ca au ceva probleme cu livrarile (am ceva piese comandate si platite in avans si dupa mai bine de 3 saptamani inca nu le am pe toate).

Daca stiti pe careva cu un S4 care si-a schimbat ghidonul sau vreunu care dezmembreaza una sau pe cineva care stie pe cineva, as fi tare recunoscator.

Multzam fain.

ai rezolvat cu semighidonul?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
La 05.04.2018 la 21:32, DucatiMeccanica a spus:

Aveti idee careva cand va ajunge motorul de pe panigale v4 si pe multistrada? Ca pe a mea am vandut-o si sa nu stea garajul fara...

Destul de puțin probabil să ajungă. Este un motor de curse, de turație, orientat spre performanță. Exact ceea ce nu ai nevoie pe o motocicletă de touring, unde este mai importantă puterea și cuplul dezvoltate la turații mai mici.

Motorul V4 va apărea pe un streetfighter/Panigale naked în viitorul apropiat. Cam atât. Ducati a creat motorul V4 pentru a recâștiga titlul în WSBK și a-și redora blazonul. Nu va avea prea multe aplicații în gama de stradă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salut, ma poate ajuta cineva cu niște informații. Am un ducati st 2 1000 din 2000 si nu a mai fost pornit de 2 ani. Azi am constat ca baia de ulei sa umplut cu benzina, care ar putea fi cauza? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...