Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

  • 5 months later...
  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 months later...

Salut . Nu  stiu daca mai raspunde cineva pe aici, dar ma  puteti ajuta cu intervalele de schimb/ revizie  pentru un ducati 848 2010 ? 

Nu-mi  sunt  foarte clare informațiile  găsite cu  google . Multumesc 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am raspuns pe FB. In principiu, pe la 5-7 mii (ulei, filtre) daca tragi de ea. Ulei full sintetic si cele mai bune filtre. Curele o data la 2 ani sau 20K Km, musai originale. E bine sa faci rost de un manual caci acolo gasesti tot..reglaj supape, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, adidas a spus:

Ti-am raspuns pe FB. In principiu, pe la 5-7 mii (ulei, filtre) daca tragi de ea. Ulei full sintetic si cele mai bune filtre. Curele o data la 2 ani sau 20K Km, musai originale. E bine sa faci rost de un manual caci acolo gasesti tot..reglaj supape, etc.

Mersi mult.

am dat add  pe facebook.  

vanzatorul  sustine niste informatii care sunt contradictorii cu ce stiam eu.

 

Acum 13 minute, ssk a spus:

Mersi mult.

am dat add  pe facebook.  

vanzatorul  sustine niste informatii care sunt contradictorii cu ce stiam eu.

 

 

am pus un filmulet cu motorul 

 

https://streamable.com/sozwwi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
On 28.04.2020 at 8:22, ssk said:

am pus un filmulet cu motorul 

 

https://streamable.com/sozwwi

 

Are mesaj de service în bord. Posibil pentru pastile. Ducati recomandă verificare pastile la 10.000km pentru 848/1098/1198. E cam overkill dacă nu a fost pe pistă și a avut parte de schimburi de ulei regulate și ulei de bună calitate. Totuși pe la 25.000km (cât pare să aibă) ar trebui făcută o verificare.

 

Altă observație: nu știu dacă era caldă, dar a pornit ușor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, PzKpfW said:

 

 

Slabe șanse. Ce model și ce vrei/ai nevoie să-i faci?

Monster 620 2004. Vreau sa schimb cureaua de distributie si sa investighez de ce se opreste motorul la relanti cand nu il pornesc cu socul. (exemplu: pun socul, o pornesc, merg cu ea 20 km si totul e ok. Daca o las 5 minute si o pornesc fara soc moare motorul pe liber) Trebuie sa o pornesc mereu cu socul ti sa il las tras 5 minute. Ma gandeam sa ii fac si o sincronizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, kta2502 said:

Monster 620 2004. Vreau sa schimb cureaua de distributie si sa investighez de ce se opreste motorul la relanti cand nu il pornesc cu socul. (exemplu: pun socul, o pornesc, merg cu ea 20 km si totul e ok. Daca o las 5 minute si o pornesc fara soc moare motorul pe liber) Trebuie sa o pornesc mereu cu socul ti sa il las tras 5 minute. Ma gandeam sa ii fac si o sincronizare.

 

Sincronizare la ce? M620 are motor pe injecție. Iar la ceea ce te referi tu prin "șoc" este doar un accelerator: acționează direct cablul de gaz. Probabil trebuie reglat relantiul.

 

Problemele pe care le menționezi nu sunt grave. Poți face un drum până la București unde sunt mecanici în măsură să te ajute, tot e vremea bună. Curelele de distribuție le comanzi în avans, costă cam 100 și ceva de euro. Ce kilometraj are motocicleta și când au fost schimbate curelele ultima dată?

 

 Iar pentru discuții despre Ducati Monster mai bine postezi aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, PzKpfW said:

 

Sincronizare la ce? M620 are motor pe injecție. Iar la ceea ce te referi tu prin "șoc" este doar un accelerator: acționează direct cablul de gaz. Probabil trebuie reglat relantiul.

 

Problemele pe care le menționezi nu sunt grave. Poți face un drum până la București unde sunt mecanici în măsură să te ajute, tot e vremea bună. Curelele de distribuție le comanzi în avans, costă cam 100 și ceva de euro. Ce kilometraj are motocicleta și când au fost schimbate curelele ultima dată?

 

 Iar pentru discuții despre Ducati Monster mai bine postezi aici.

Are 54k si a fost schimbata la 35k. Are cam 19k si 3 ani cureaua. O sa va daca am timp sa fac un dum, daca nu, ma gandesc sa o si vand ca nu stiu cat de mult o sa merg cu ea anul asta. 
Mersi pentru sfaturi si indrumari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 23.05.2020 at 20:07, mobiletron said:

Ceva pareri despre Ducati ST2 are cineva? Nu prea gasesc cine stie ce informatii despre ea, caut sa cumpar o motocicleta si printre altele am gasit si modelul acesta.

 

Motor simplu și fiabil, dar relativ lipsit de performanță pe acel gen de motocicletă. De menționat și că modelul s-a produs până în 2003, deci are în jur de 20 de ani.

 

De asemenea cam greu de găsit unul în stare bună, având în vedere vârsta și faptul că a fost o platformă destul de prizată pentru modificări/customizări. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, PzKpfW said:

De asemenea cam greu de găsit unul în stare bună, având în vedere vârsta și faptul că a fost o platformă destul de prizată pentru modificări/customizări.

 

Asta de l-am gasit nu are modificari, va trebui sa-l vad si sa-l verific. Motocicleta este din 1997 dar asta nu ma sperie, important este sa fie intr-o stare buna din punct de vedere tehnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 hours ago, mobiletron said:

Asta de l-am gasit nu are modificari, va trebui sa-l vad si sa-l verific. Motocicleta este din 1997 dar asta nu ma sperie, important este sa fie intr-o stare buna din punct de vedere tehnic.

 

E chiar primul an de producție. Nu știu ce să zic. Personal tot timpul am fugit de prima iterație a oricărui model. Pe de altă parte, motorul în sine era deja desăvârșit pe atunci.

 

Ce vrei să faci cu ea? Drum lung?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gândește-te că e totuși un Ducati vechi de 23 de ani. Chiar dacă motorul este în regulă, tot ce este în jurul lui este la fel de vechi. Orice e plastic, cauciuc, contact, etc. Nu prea erau foarte buni la electrică italienii pe vremea aia.

 

Vezi în primul rând curelele de distribuție, cel mai probabil trebuiesc schimbate urgent. Bujii la fel: pistoanele sunt mari și e doar câte una/cilindru, să fie în stare bună. Apoi bobinele. Bateria - trebuie una bună, tot pentru pornire. Furca să nu curgă, sau dacă da, să-ți calculezi o revizie și acolo. Spre diferență de multe motociclete din generația aia, are furcă USD la care semeringurile se coc și crapă, chiar dacă stau.

 

Nu spun să nu-ți iei ST2, dar te avertizez cu privire la toate aceste aspecte ca să nu-ți iei un cazan. Sau o motocicletă care să ceară bani în mod recurent.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

a facut cineva eliminare exup valve la un 848 ?

eu am inlocuit evacaurea cu una sport si sincer, in ture joase trage cam prost.

am filtru sport, acum as elimina si exupul cu un : http://www.tuningmoto.ro/cumpara/exhaust-servo-eliminator-modul-anulare-erori-exup-evacuare-fi-10260

 

si am si ocazia sa pun o harta ptr un slip on. am interfata . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca rezolvi mare lucru. Cauta un ECU Ducati Performance sau resofteaza-l pe al tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat comanda de servo buddy.  in wek il montez.

apoi caut o harta si schimb si harta. sunt tentant sa o pun pe cea cu full termignoni. am interfata si softul necesar

 

120891391_2189309151213888_9181559832321090883_o.jpg

salut. 


vreau sa tai mufa de la diagnoza ( cea pozitionata sub motocicleta)  si sa o prelungesc cu fire pana sub seaua pasagerului. Considerati ca va fi o problema ? este posibil sa nu mai functioneze din cauza cablurilor prea lungi ?

 

848, Superbike

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
On 5/12/2020 at 3:12 AM, PzKpfW said:

 

Sincronizare la ce? M620 are motor pe injecție. Iar la ceea ce te referi tu prin "șoc" este doar un accelerator: acționează direct cablul de gaz. Probabil trebuie reglat relantiul.

 

Problemele pe care le menționezi nu sunt grave. Poți face un drum până la București unde sunt mecanici în măsură să te ajute, tot e vremea bună. Curelele de distribuție le comanzi în avans, costă cam 100 și ceva de euro. Ce kilometraj are motocicleta și când au fost schimbate curelele ultima dată?

 

 Iar pentru discuții despre Ducati Monster mai bine postezi aici.

 

orice motor de motocicleta cu itb-uri se sincronizeaza. ca unele mecanic, altele din soft, etc. e altceva! dar absolut toate se sincronizeaza. :) la monster se face clasic...

 

 

On 10/6/2020 at 10:23 PM, ssk said:

am dat comanda de servo buddy.  in wek il montez.

apoi caut o harta si schimb si harta. sunt tentant sa o pun pe cea cu full termignoni. am interfata si softul necesar

 

120891391_2189309151213888_9181559832321090883_o.jpg

salut. 


vreau sa tai mufa de la diagnoza ( cea pozitionata sub motocicleta)  si sa o prelungesc cu fire pana sub seaua pasagerului. Considerati ca va fi o problema ? este posibil sa nu mai functioneze din cauza cablurilor prea lungi ?

 

848, Superbike

 

 

ajungi la mufa fara sa dai jos carena, nu are rost sa intinzi cabluri aiurea. iar despre harti, nu exista doua motoare care sa functioneze la fel, mai ales cele cu ceva km. solutia este un dyno cu franare, nu doar inertial si o resoftare ca la carte. hartile de pe net sunt asa, ca sa fie acolo. stiu ca e cea oficiala, dar crede-ma ca tot ceva "pe acolo" e. nu sta nici un producator sa faca mari schimbari, ca n-are cum. dyno ai chiar pe langa tine, in galati...

p.s. tunecu e o scula faina pt. tine acasa, dar are destule limitari! :) mare, dar mare grija cu cablul ala obd kkl. toate sub vreo 250 de lei sunt niste porcarii sinistre, nu vrei sa te lase cand scrii ecu!

Editat de MotoS Garage
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...