MotoS Garage Postat Noiembrie 4, 2020 Share Postat Noiembrie 4, 2020 On 11/2/2020 at 4:12 PM, ssk said: lasa-ma putin sa-mi revin intai. am cerut devizul ptr rezivia de 25.000 =)))) curele si joc supape. mersi de sfatul cu dyno. curelele si jocul nu sunt greu de facut, orice mecanic cu macar doi neuroni treji le rezolva! bine, daca ai cerut pret la prafway mai bine stai linistit! ei stiu sa vanda pepeni, nu sa faca ducati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Noiembrie 5, 2020 Share Postat Noiembrie 5, 2020 Acum 9 ore, MotoS Garage a spus: curelele si jocul nu sunt greu de facut, orice mecanic cu macar doi neuroni treji le rezolva! bine, daca ai cerut pret la prafway mai bine stai linistit! ei stiu sa vanda pepeni, nu sa faca ducati... Nu ar fi frumos sa zic unde am cerut, dar m-a dat putin pe spate pretul. curele - 121 euro semilune ( habar n-am ce sunt alea ) - 48 euro garnituri - 21 euro pastile deschidere 8 buc x 12.68 = 101.48 euro - In cazul in care inlocuiesc toate pastilele noi pastile inchidere 8 buc x 27.06 = 216.48 euro - in cazul in care inlocuiesc toate pastilele noi manopera 350 euro. TOTAL : 857,92 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Noiembrie 5, 2020 Share Postat Noiembrie 5, 2020 Din pacate, eu nu vad nimic exagerat. -Curele; ca sa te duci mai jos la pret; ai putea sa iei curele de la Flennor; cu Dayco tot cam pe la pretul acela ajungi. (google cam timing belt) P.S. Am folosit Flennor si au fost excelente, nici o problema -garnituri - pretul e ok -semilune - sunt ca niste saibe cilindrice in sectiune, taiate pe jumate - de aici si semiluna banuiesc -pastile ; e o intreaga poveste. Nimeni nu o sa stie de ce pastile ai tu nevoie pana nu deschide motorul, vede ce dimensiuni sunt folosite pe fiecare supapa si masoara cu lera tolerantele formate. In functie de toleranta tu o sa ai nevoie de o dimensiune sau alta la pastile. Kit-urile vin de obicei cu seturi de cate doua bucati, la diferente de 0.05 pe dimensiuni. Individual daca iei pastilele, costa mult; daca iei kit-uri cu mai multe pastile risti sa nu-ti ajunga, sa zicem ca-ti trebuie 3 de 315mm si tu in set ai doar doua oops. Modelul tau e cu pastile de 7mm ( google Ducati Valve Shim 7 mm ) Iar la manopera, se pierde mult timp; toate actiunile/masuratorile sunt x2 fata de un motor non-desmo, Acum daca e mult sau putin, fiecare e liber sa isi aprecieze munca si timpul dupa bunul plac. Nu este exagerat de complicat, dar e cu dureri multe de cap. Uite aici povesteste baiatul asta bine: https://www.odd-bike.com/2012/12/how-to-adjust-ducati-desmo-valves.html Si aici mai de ansamblui: Eu iti povestesc din experienta mea, nu ca as fi facut eu; dar vara asta am asistat pe sarite (n.r. am stat si eu gura casca pe langa mecanic) la refacerea completa a motorului meu, 749 de circuit; si l-am refacut cu cea mai mare exigenta; tolerante minime; cu manualul in mana pentru cross/check masuratori. Nu a fost usor. La pret "de nou" in ceea ce priveste pastile si semilune; cam ala e. Exista si abordari "mai de buget" cu refolosirea pastilelor ramase de la alte schimburi (daca are mecanicul), cu rotirea intre ele astfel incat sa fie nevoie sa schimbi cat mai putine E.g. din fabrica motoreta poate sa aiba pastile de dimensiuni diferite, adica sa zicem 2 pe 285 si alte 2 pe 310) ; daca se constata ca toleranta formata pentru cele doua valve unde aveai pastila de 285 poate fi compensata cu cele de 310; poti muta pastilele si sa ai nevoie doar de doua noi. Insa e bataie de cap; si e de inteles ca un mecanic recomanda sa schimbi toate pastilele. Mai usor si pentru el. Mult succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 5, 2020 Share Postat Noiembrie 5, 2020 E la fel de ușor sau de complicat, are de măsurat jocul și grosimea fiecărei pastile în ambele cazuri, fie că le rotește între ele sau le comandă noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Noiembrie 6, 2020 Share Postat Noiembrie 6, 2020 15 hours ago, ssk said: Nu ar fi frumos sa zic unde am cerut, dar m-a dat putin pe spate pretul. curele - 121 euro semilune ( habar n-am ce sunt alea ) - 48 euro garnituri - 21 euro pastile deschidere 8 buc x 12.68 = 101.48 euro - In cazul in care inlocuiesc toate pastilele noi pastile inchidere 8 buc x 27.06 = 216.48 euro - in cazul in care inlocuiesc toate pastilele noi manopera 350 euro. TOTAL : 857,92 euro piesele pe acolo sunt, cu diferente prea mici ca sa conteze. manopera e in schimb ceva deosebit! :)) dar e drept, fiecare isi face pretul dupa cum considera! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Noiembrie 6, 2020 Share Postat Noiembrie 6, 2020 Acum 13 ore, wbmt a spus: Exista si abordari "mai de buget" cu refolosirea pastilelor ramase de la alte schimburi (daca are mecanicul), cu rotirea intre ele astfel incat sa fie nevoie sa schimbi cat mai putine E.g. din fabrica motoreta poate sa aiba pastile de dimensiuni diferite, adica sa zicem 2 pe 285 si alte 2 pe 310) ; daca se constata ca toleranta formata pentru cele doua valve unde aveai pastila de 285 poate fi compensata cu cele de 310; poti muta pastilele si sa ai nevoie doar de doua noi. Salut, a inviat topicul. N-am incercat sa negociez cu omul manopera. E munca lui... Momentan a fost o discutie doar. Cand duc agregatul poate atunci voi incerca sa negociez ceva. De solutia de mai sus nu pot sa tin cont pana nu desfacem motorul si vedem ce este acolo. Eu calculul a trebuit sa-l fac ca si cand as inlocui toate pastilele cu unele noi. Sunt sigur ca nu-mi vor trebui toate noi, dar asa am vrut sa-mi fac calculul. Multumesc de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Noiembrie 6, 2020 Share Postat Noiembrie 6, 2020 @ssk dupa ce o sa stai cateva luni pentru ca altii ,,nu se baga,, o sa vezi ca pretul e foarte bun. Eu la cei care zic ca e scump ceea ce fac si se intorc de la altii ca i-au tinut 2 luni degeaba le maresc pretul initial. Cred ca fiecare ar trebui sa aprecieze munca altuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Noiembrie 7, 2020 Share Postat Noiembrie 7, 2020 La 06.11.2020 la 9:03, popicadi a spus: @ssk dupa ce o sa stai cateva luni pentru ca altii ,,nu se baga,, o sa vezi ca pretul e foarte bun. Eu la cei care zic ca e scump ceea ce fac si se intorc de la altii ca i-au tinut 2 luni degeaba le maresc pretul initial. Cred ca fiecare ar trebui sa aprecieze munca altuia. pai am zis eu ca nu apreciez munca omului ? Chiar am zis ca "e munca omului si nu am negociat". Nici la altii nu am fost ca nu sunt genul sa alerg in 3 parti . Totusi si eu muncesc pentru bani =)). Nu-i culeg de pe strada din copaci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 21, 2020 Share Postat Noiembrie 21, 2020 On 02.11.2020 at 0:31, MotoS Garage said: orice motor de motocicleta cu itb-uri se sincronizeaza. ca unele mecanic, altele din soft, etc. e altceva! dar absolut toate se sincronizeaza. la monster se face clasic... Se sincronizează clapetele de admisie, da. Poți s-o spui așa. Dar aia se face doar dacă ai sculele de diagnoză specifice de la Ducati. Cam așa arată trusa: Din câte știu eu, doar Ducati România are așa ceva în țară. Poate și cei de la Cluj, dar nu cred. Mă rog, detalii. Oricum trebuie să ajungă cu ea la București. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Noiembrie 21, 2020 Share Postat Noiembrie 21, 2020 la carburatoare tot clapetele se sincronizeaza. la orice de fapt, ca sa se compenseze uzura pieselor. stiu si cum arata trusa aia si mai stiu ca nu este singura scula carepoate face treaba asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 21, 2020 Share Postat Noiembrie 21, 2020 Sunt și soft-uri third party, dacă știi ce faci. Nu știu însă câți compatrioți se bagă să facă așa ceva, mai ales la o marcă precum Ducati. Dar o dăm în bălării. Plecasem de la cineva care-și dorea să "sincronizeze" admisia la injecție. Logica îmi scapă. La carburator reglezi tu mecanic clapetele cum vrei și le sincronizezi între ele. La injecție, poziția clapetei este citită de către TPS iar datele trimise spre ECU. Ori resetezi TPS-ul, ori îl înlocuiești. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 22, 2020 Share Postat Noiembrie 22, 2020 (editat) Si dacă ai mai multe clapete și un singur TPS ce faci? Editat Noiembrie 22, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Noiembrie 22, 2020 Share Postat Noiembrie 22, 2020 8 hours ago, PzKpfW said: Sunt și soft-uri third party, dacă știi ce faci. Nu știu însă câți compatrioți se bagă să facă așa ceva, mai ales la o marcă precum Ducati. Dar o dăm în bălării. Plecasem de la cineva care-și dorea să "sincronizeze" admisia la injecție. Logica îmi scapă. La carburator reglezi tu mecanic clapetele cum vrei și le sincronizezi între ele. La injecție, poziția clapetei este citită de către TPS iar datele trimise spre ECU. Ori resetezi TPS-ul, ori îl înlocuiești. nu intelegi exact ce face tps-ul, de asta ti se pare ciudat sa sincronizezi clapetele! se sincronizeaza si alea pe injectie. pe unde vine benzina e irelevant din punctul asta de vedere, ca trece prin jiglere sau prin injector, clapetele regleaza majoritatea aerului care intra in motor unele sunt clasice, cu surub intre fiecare pereche de clapete, altele prin intermediul unor suruburi de by-pass, altele strict din soft si unele (de exemplu shiver, drosoduro) se sincronizeaza singure. au senzori de vacuum si clapetele sunt actionate electric (funny fact, sunt aceleasi clapete de pe golf 4 1.9d ). sincronizarea se face, repet, pentru compensarea uzurilor din motor, ca sa ai un relanti "sanatos" si, partial, pentru un raspuns mai bun al acceleratiei in ture joase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 22, 2020 Share Postat Noiembrie 22, 2020 4 hours ago, MotoS Garage said: nu intelegi exact ce face tps-ul Îi spune ECU-ului în ce poziție este clapeta pentru ca acesta să știe câtă benzină să dea prin injector în funcție de harta pe care o are încărcată. Acum explică-mi tu. 4 hours ago, MotoS Garage said: se sincronizeaza si alea pe injectie. Nu mi-e clar ce înțelegi tu exact prin sincronizarea clapetelor la injecție? Reglajul unei clapete în funcție de cealaltă? Acționatul electric e altceva, RBW. Nu are Monster 620 așa ceva. 8 hours ago, john17 said: Si dacă ai mai multe clapete și un singur TPS ce faci? Ducati are câte unul pentru fiecare clapetă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Decembrie 20, 2020 Share Postat Decembrie 20, 2020 On 11/22/2020 at 3:27 PM, PzKpfW said: Îi spune ECU-ului în ce poziție este clapeta pentru ca acesta să știe câtă benzină să dea prin injector în funcție de harta pe care o are încărcată. Acum explică-mi tu. ii spune, e drept, dar daca sunt actionate mecanic degeaba ii spune. daca sunt reglate bine clapetele va avea relevanta tps-ul. On 11/22/2020 at 3:27 PM, PzKpfW said: Nu mi-e clar ce înțelegi tu exact prin sincronizarea clapetelor la injecție? Reglajul unei clapete în funcție de cealaltă? Acționatul electric e altceva, RBW. Nu are Monster 620 așa ceva. reglajul clapetelor sau, dupa caz (sunt unele fixe) a amestecului in relanti. boala de care sufera destule ducati. nu era vorba de monster, i-am spus omului ca ala se sincronizeaza clasic! pana si 1098/1198/848/similare se sincronizeaza clasic... bine, si cu un analizor de gaze care poate fi ori un co2, ori un wideband folosit de un om ce stie o idee mai mult decat sa citeasca un afr si atat! On 11/22/2020 at 3:27 PM, PzKpfW said: Ducati are câte unul pentru fiecare clapetă. nu toate. si din cele care au nu toate au map pe fiecare cilindru, deci iarasi e degeaba. ideea e ca in afara de putiiine care nu au doar rbw (ca sunt si rbw care se sincronizeaza), ci si map-uri pe fiecare cilindru, toate dar absolut toate se sincronizeaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ducati 900 ss Postat Aprilie 22, 2022 Share Postat Aprilie 22, 2022 Salutare, Am achizitionat un ducati 749 din 2004, 45 k km.Primul meu ducati. Cand plec de pe loc am observat ca trebuie sa ii dau mai mult gaz, sa nu trepideze motorul, nici o problema cu asta. dar daca vreau sa intru intr un sens giratoriu cu 20 km la ora fara sa ii dau gaz sau sa o tin din ambreiaj efectiv se zbate si se simte fosrte nenatural. De asemenea daca intru intr un giratoriu cu 20 km la ora si o tin din ambreiaj isi pierde tractiunea. Stiu ca sunt noob, dar astept parerile voastre. ps: motorul arata sublim si se simte sublim in turatii mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 22, 2023 Share Postat Aprilie 22, 2023 La 22.04.2022 la 9:32, Ducati 900 ss a spus: Salutare, Am achizitionat un ducati 749 din 2004, 45 k km.Primul meu ducati. Cand plec de pe loc am observat ca trebuie sa ii dau mai mult gaz, sa nu trepideze motorul, nici o problema cu asta. dar daca vreau sa intru intr un sens giratoriu cu 20 km la ora fara sa ii dau gaz sau sa o tin din ambreiaj efectiv se zbate si se simte fosrte nenatural. De asemenea daca intru intr un giratoriu cu 20 km la ora si o tin din ambreiaj isi pierde tractiunea. Stiu ca sunt noob, dar astept parerile voastre. ps: motorul arata sublim si se simte sublim in turatii mai mari. incearca sa cureti ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 22, 2023 Share Postat Aprilie 22, 2023 41 minutes ago, 848-evo said: Idei de firma din EU sau UK care vinde kit-ul mare de valve shims , pt Ducati 4v 7mm ? Nu-ți vinde Veselovski? Întreabă-l eventual pe Dragoș de unde a luat, știu sigur că are. Ca idee, știu că e relativ complicată treaba și ai nevoie de ceva scule. E destul de scump de făcut la service, dar te scapă de multă muncă. Poți de asemenea să mergi la Andu pentru asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.