Sari la conținut

am avut un super noroc


bavareze
 Share

Postări Recomandate

N-ai dreptate: ce treaba are viteza cu capacitatea cilindrica?

Un scuter are tot 50 cmc, dar din cauza CVT nu prinde mare viteza. Si acum, sa fiu si mai "dastept", si cu o motocicleta de 1000 cp si cu o cutie care sa permita atingerea vitezei de, sa zicem 800 kmh, tot nu ai atinge viteza asta, din considerente de aerodinamicitate.

1. ai suficienta putere sa prinzi viteza asta, dar nu ai aderenta. Rezulta ca atunci cand forta de inaintare este egala cu cea data de rezistenta la inaintare, roata ta va patina.

2. e posibil ca cei 1000 cp sa ii ai la o turatie la care sa nu ajungi din cauza curbei turatie / putere. te plafonezi in turatie la o viteza care nu corespunde turatiei de purete maxima. hai sa iti dau un exemplu: Opel Vectra A, cu motor de 1800 cmc, 90 cp, prinde in treapta a treia 170 kmh. Are cinci de toate, dar viteza maxima este de 180 kmh. de ce? tocmai fiindca in treptele a 4-a si a 5-a nu mai are suficienta putere la turatia corespunzatoare vitezei  cu care merge.

Pricipit?

215305[/snapback]

 

Stai jos, n-ai inteles. Era o demonstratie la fel de aiurea ca si aia facuta de bavareze mai devreme. Am scris-o intentionat in mod exagerat poate pricepe si el ce spune si cum compara mere cu Honde VTR.

 

Din punctul lui de vedere turatia e direct proportionala cu viteza. Altfel spus daca la 4000 de ture in treapta a treia sa zicem, ai viteza "x", la 8000 de ture in aceeasi treapta ai viteza "2x" si atunci japonezii sunt niste imbecili, de ce oare au mai pus cutii de viteze? Ca urmarind acest rationament, ajungem in felul urmator:

 

Prima treapta te duce la o motocicleta de viteza cam la 100km/h. Bun. Asta inseamna ca viteza a crescut de la 0 la 100 in mod liniar odata cu turatia care a crescut de la ralanti pana la, sa zicem, 10.000 rpm. Bun. Schimbi a doua. Turatia revine oare la ralanti? nu. Scade cu 1000 de ture sau ceva de genul. Se cheama rapoarte de transmisie. Altfel pana acum amicul Bavareze se lansa pe o orbita geostationara cu tot cu motocicleta-minune, si asta abia cu treapta a 3-a. Va dati seama ce frustrant ca nu ar mai fi avut ce face cu restul de trei trepte...

 

VITEZA NU CRESTE LINIAR IN FUNCTIE DE TURATIE, ci poate doar urmand o curba. Daca chiar vreti sa intram in detalii exista pierderi mecanice, randamentul unui motor NU ESTE DE 100%!!! O buna parte se PIERDE, deci acel motor nu va reusi sa transfere tot lucurul mecanic la cutie si pe urma la roata! NU traim intr-un sistem perfect!

 

Oricum, va salut cu respect si consider acest subiect INCHIS. Nu are rost sa aberam pentru unul care vine sa spuna ca a lovit un semn de circulatie cu 250 la ora avand ca echipament ochelari de soare.

 

Succes in continuare!

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 209
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oricum ma bucur nespus ca discutia a ajuns la ceva cat de cat mai inteligent decat despre "Cum sa ma dau mai rotund"...

 

E drept ca daca schimbi vitezele se reduce putin turatia...dar era vorba de aceeasi treapta de viteza... In aceeasi treapta turati si viteza sunt limitate de putere si frecare...

 

Eu am vazut filmulet cu motorul urcand de la 70km/h la 270-280km/h fara sa schimbe treapta... Deci urca liniar...

 

Acuma scuzati intrebarea de agemiu, dar unde se citeste turatia la moto?

La masini ai dintele lipsa pe volanta, daca nu ma insel, si la masinile noi se citeste cu un senzor magnetic... E la fel si la moto?

 

Si orcum randamentul la motorul Otto se face in scoala :crack:)).

Deci mai povestiti pe suboectul asta ca pt. mine e interesant.... Muuult mai interesant ca precedentul....

 

Thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

iar in privinta lovirii indicatorului cu ce parte a ghidonului ai lovit indicatorul cu dreapta sau cu stanga??? caci daca il loveai cu dreapta ai fi vazut cea mai apriga frana de fatza din viatza ta si cred ca il imitai cu succes pe superman.... :crack: spun asa fiindca inainte sa lovesti cu orice altceva loveai cu maneta de frana si surpriza sa vezi ce frana motoreta.... :crack: Mda vorba cuiva cu piatra... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre Ama, ziceau baietzii ca te-au vazut pe drumul spre mare, in mare forja, dupa care erai oprit pe dreapta, shurubarind ceva... ce shurubareai? Mille sau BD-u' radeau de casca ta pusa la misto si shlapi, parca :crack:

215276[/snapback]

 

dar de unde stiau ca sunt eu? intradevar, ma oprisem sa verific o siguranta pe care o credeam arsa. mai misto era sa opriti sa vedeti daca am nevoie de ajutor, sa rada putea orice prost. eu cel putin, daca vedeam pe cineva cunoscut, opream. poate si necunoscut. si faza s-a intamplat pe drumul DINSPRE mare nu spre mare iar in picioare aveam tenishi, nu shlapi.

 

 

Stai jos, n-ai inteles. Era o demonstratie la fel de aiurea ca si aia facuta de bavareze mai devreme. Am scris-o intentionat in mod exagerat poate pricepe si el ce spune si cum compara mere cu Honde VTR.

 

Din punctul lui de vedere turatia e direct proportionala cu viteza. Altfel spus daca la 4000 de ture in treapta a treia sa zicem, ai viteza "x", la 8000 de ture in aceeasi treapta ai viteza "2x" si atunci japonezii sunt niste imbecili, de ce oare au mai pus cutii de viteze? Ca urmarind acest rationament, ajungem in felul urmator:

 

VITEZA NU CRESTE LINIAR IN FUNCTIE DE TURATIE, ci poate doar urmand o curba. Daca chiar vreti sa intram in detalii exista pierderi mecanice, randamentul unui motor NU ESTE DE 100%!!! O buna parte se PIERDE, deci acel motor nu va reusi sa transfere tot lucurul mecanic la cutie si pe urma la roata! NU traim intr-un sistem perfect!

215463[/snapback]

 

exact ce zici tu cu x si 2x am zis si eu si e perfect adevarat, pentru orice treapta de viteza, chiar si marche-arriere, totul e sa nu schimbi viteza. iar daca SCHIMBI viteza din cutie atunci viteza va creste dupa graficul din imagine, deci NICI VORBA de curba, cu exceptia cutiilor cu rapoarte variabile, ex nissan murano.

 

datele din grafic sunt cu titlu de exemplu, sa nu incepi sa imi compari graficul cu ce ai vazut tu la mobra sau la passat.

post-2503-1123077583_thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VITEZA NU CRESTE LINIAR IN FUNCTIE DE TURATIE

 

Pe bune ca e o prostie ce zici. Si asta nu ca tin cu bavarezee (care din pdv-ul meu e un simplu flamer si scrie posturi sa faca misto de agitatia altora).

 

Ce-i asa greu de inteles un principiu de clasa a 4a: daca raportul de transmisie intr-o anumita treapta este N, apoi pentru fiecare invirtire a motorului roata se invirte de N ori. Deci la 1000 rpm roata se invirte de 1000*N ori si la 5000 de 5000*N ori de unde rezulta exact aceleasi rapoarte intre viteze ca intre turatii.

Cu alte cuvinte turometrul este un vitezometru gradat altfel. Asta bineinteles daca vorbim de o SINGURA treapta de viteza.

Cine o sa faca dependente neliniare intre turatie si viteza printr-un mecanism asa de simplu ca un simplu angrenaj cu 2 roti dintate, o sa devina bogat, garantat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

datele din grafic sunt cu titlu de exemplu, sa nu incepi sa imi compari graficul cu ce ai vazut tu la mobra sau la passat.

215654[/snapback]

bavareze, ai gresit pe grafic, turatia e pe orizontala si viteza pe verticala.

La schimbare de treapta, in momentul schimbului vit ramane constanta si iti scade turatia la motor, moment in care poti incepe o noua accelerare in noua treapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, daca citesti atent, n-am scris nicaieri ca am fost cu ei:) Deci, daca n-au oprit e problema lor, poti sa-i intrebi chestia asta cand mai treci pe la Tanga Moteurs:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa le transmit faza cu "sa rada putea orice prost", s-ar putea sa rada mai tare cand o sa mai vrei reglaje la motor :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omu e o Legenda (inca) vie, dar e o legenda

il stiu pe Ama (Bavareze) de 12 ani cand alergam cu bicicletele,

si era haos si atunci, cand omu zice ceva nu inventeaza nimic,

poate nu avea 250, oricum a avut o experienta inedita

si a impartit-o cu voi , care va comportati cam urat,

pe b66ama.com si pe forumuri e poate 2% din ce a facut omu asta,

daca vroia sa se laude punea 120%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate o fi prietenul tau, si face nebunii dar sa mearga la ProTv daca vrea sa se dea mare...

Si eu prieten care face raliu cu masina cum n-ai vazut dar asta nu e motiv de lauda....

Ba e motiv sa-i spun de fiecare data ca e bou si sa se potoleasca...

 

Sunt 1000 de smeckeri care ii dau in gura si rup tot... Ti se pare interesant? Mie mi se pare stupid... Mai ales ca pot sa pateasca si altii ceva...

 

Deci nu postul e important ci faptul ca locul nu e potrivit... De ce nu mergeti cu baietzasii de cartier cate 4 pe motor fara casca sa vedeti cat prinde asa....

 

Crezi ca mie imi pasa? Daca atata te duce capul atat faci...

N-am nimic cu nimeni dar aici sper sa vad lucruri cat de cat interesante, nu figuri si certuri...

 

Tot n-am inteles de ce adminii nu au mutat postul la Chestii Distractive... Nu a fost nici un accident. E ceva NORMAL. Omul face asta zi de zi... Deci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bavareze, ai gresit pe grafic, turatia e pe orizontala si viteza pe verticala.

La schimbare de treapta, in momentul schimbului vit ramane constanta si iti scade turatia la motor, moment in care poti incepe o noua accelerare in noua treapta.

215684[/snapback]

 

da, ma rog, am scirs cifrele bine, dar nu si unitatile de masura. eram grabit.

 

o sa le transmit faza cu "sa rada putea orice prost", s-ar putea sa rada mai tare cand o sa mai vrei reglaje la motor  :crack:

215691[/snapback]

 

eu nici macar nu ii cunosc pe acesti MILLE si BD. astept sa imi fie prezentati.

 

cya

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot n-am inteles de ce adminii nu au mutat postul la Chestii Distractive... Nu a fost nici un accident. E ceva NORMAL. Omul face asta zi de zi... Deci?

215721[/snapback]

accident =

1. au rezultat pagube materiale si/sau vatamari si/sau decese

+

2. s-au petrecut sau si-au avut inceputul pe un drum public

+

3. implica cel putin un autovehicul in miscare

 

 

deci a fost accident!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nu intelegi...

Pagube materiale/vatamari n-au fost ca tu esti indestructibil, ce draq....

Oricum semnul n-a simtit si te-a iertat...

S-au petrecut pe culoarul aerian dinspre -> inspre, nu pe drum... Lasa gluma ca stim toti ca tineai picioarele departate ca sa planezi si luai curbe cu miscarea din varful tenisului/adidasului....

Nu e autovehicul ca e naveta "Columbia" in versiunea 1/100... Nu stiu cum ai omologat-o la RAR dar se poate...

 

Omule n-am nimic cu tine dar nu intelegi ca nu-mi pasa ca te rupi tu in figuri???

Daca deschideai/continuai topicul pe faza cu turatia/viteza aveai tot respectul meu... Nu-mi plac prostii si cred ca tu nu esti... Dar nu-mi plac nici figurantii... Compensezi putin aici :crack:

 

Poate esti tanar si nevoia de afirmare e normala, dar trebuie sa gasesti locul potrivit unde sa o faci... Si chiar nu inteleg cum de stai prost cu femeile.... poate ar trebui sa si opresti nu doar sa treci ca vantul pe langa ele :crack:)

 

Si cred ca pentru 3/4 dintre cititori topicul tau a fost o chestie distractivo-enervanta, nici cum accident :crack:)

 

Sanatate si asfalt uscat (ca ai nevoie) :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu il cunosc personal pe bavareze dar am ajuns la putin timp dupa ce a plonjat cu Gsi-ul dupa malul de pamint paralel cu sinele de tren - ai avut noroc atunci dar vad ca sfidezi in continuare soarta .

 

La momentul respectiv faceam parte dintr-un anumit club auto cu ceva masina - nici atunci si nici acum nu aprob comportamentul de " calaret singuratic " .

In escapadele tale de " haos " poti aduce atingere si altora si asta pe mine ma intereseaza mai mult decat daca tu iti rupi gatul .

La tine e un risc calculat si asumat , la ceilalti e " soarta " ajutata de micul neamt .

 

 

Bea un red bull si vei prinde aripi mai repede si mai safe . :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da nu vi se pare ciudat ca de cind a venit bava tot mai apare cite unul sa-l sprijine, care il cunoaste de zeci de ani? N-or avea acelasi IP s-au s-a dus pina la internet cafe?  :crack:

215745[/snapback]

 

LOL!Chiar crezi ca ar face asa ceva?Ce rost ar avea?Sincer acum.Poate exagereaza omu,dar poate unele chestii chiar le-a facut.....nu inteleg insa cum de mai are carnet inca...In fine,odata si odata tot o sa se termine norocu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omu e o Legenda (inca) vie, dar e o legenda

il stiu pe Ama (Bavareze) de 12 ani cand alergam cu bicicletele,

si era haos si atunci, cand omu zice ceva nu inventeaza nimic,

poate nu avea 250, oricum a avut o experienta inedita

si a impartit-o cu voi , care va comportati cam urat,

pe b66ama.com si pe forumuri e poate 2% din ce a facut omu asta,

daca vroia sa se laude punea 120%

215702[/snapback]

 

 

:crack: Sunt chiar impresionat de aceste vorbe. :crack: :crack:

Chiar nu se mai termina circul asta?

Editat de KATANA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si labareala continua... post-2950-1123096874.gif

Au inceput sa vina si "prietenii" sa sustina cauza "250 fara casca" si "indicator lovit" post-2950-1123096945.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buhahahahahahahahahahahahahaahahaahahaah!! Muhahahahahahahahhahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bwoahahahahahahahahahaha!! Hohohohohooohhohoo! Ahahahahah!

:crack: :crack: :crack: :crack: :crack: :crack: :crack: :crack: :kiss: :P :crack: :crack: :o

NU mai pooooooooooooott! De ras, evident! Astept cu drag, mai multi useri cu un singur post fara nici un detaliu la profil si doar o marca de motor, trecuta sub avatar, care sa vina sa sustina povestirile acestui demn urmas al " Baronului de Munchausen "

 

Sanatate! Ca-i mai buna decat toate!

Ai grija de altii macar, bavareze, daca nici de tine n-ai! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate ca toate dar bavareze a starnit o discutie de aproape 20 de pagini, mai exact 147 de posturi....e tare....chiar daca nu vreau sa il intalnesc vreodata - tot tare ramane.

 

Morala: Romanului ii place sa barfeasca ca tot acest subiect nu este altceva decat o barfa ordinara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buhahahahahahahahahahahahahaahahaahahaah!! Muhahahahahahahahhahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bwoahahahahahahahahahaha!! Hohohohohooohhohoo! Ahahahahah!

:crack: :crack: :crack: :crack: :crack: :crack: :crack: :crack: :kiss: :P :crack: :crack: :o

NU mai pooooooooooooott! De ras, evident! Astept cu drag, mai multi useri cu un singur post fara nici un detaliu la profil si doar o marca de motor, trecuta sub avatar, care sa vina sa sustina povestirile acestui demn urmas al " Baronului de Munchausen "

 

Sanatate! Ca-i mai buna decat toate!

Ai grija de altii macar, bavareze, daca nici de tine n-ai! :crack:

215827[/snapback]

 

filmele de pe saitul meu sunt... trucaje? posibil, doar sunt expert si in 3dstudio max

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filmele de pe saitul meu sunt... trucaje? posibil, doar sunt expert si in 3dstudio max

215863[/snapback]

 

 

"Site" nu "sait"... nu suntem la tara... aici se vorbeste corect...

 

@VdO: ti-am luat locul :crack: :crack:

Editat de KhellY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre dar chiar nu muta careva treaba la "Chestii distractive"? Ma enerveaza, ramane postul meu de multe pagini in urma:) Ala cu garajul lui Doru :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...