Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Deci vrei sa tii autobuzul pe viata,la tine in garaj. Nu ca ar fi ceva gresit cu asta. O sa te atasezi de el poate prea mult :crack:

Dar daca tot scoti cutia,poti sa scoti si cilindrii,pistoanele pui segmenti noi etc,etc.

ba sa stii ca asta cu atasatu cam asa ii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

senzorul ala de temperatura este de fapt o rezistenta termovariabila, adica isi schimba rezistenta electrica in functie de temperatura...

acuma, ca sa ii modifici valoarea, ori faci mai cald/friig in jurul ei, ori pui inca o rezistenta in serie sau paralel cu ea, ca sa ii modifici semnalul ce il trimite la motronic.

sa zicem ca vrei sa indice ca e mai frig, tot timpul, asta inseamna ca o sa bage mai mult gaz pentru aceeasi turatie fata de inainte. da, motorul merge mai rotund, dar acelasi efect il puteai obtine cu alt CCP sau cu recalibratea senzorului de acceleratie.

 

ce sunt eu curios, e ce culoare au bujiile tale dupa o tura mai lunga :bow:

 

Apai eu ce am zis, nu tot acelasi lucru?Atit doar ca nu toata lumea stie de termistori, serie sau paralel sau stiu eu ce electronicale...Ideea e sa inteleaga tot omu'

Exact cum lucreaza si cum modifica semnalul transmis nu stiu, eu m-am procopsit cu ea de proba,prin Italia cind am fost la un moment dat, de la un mosulica simpatic , proprietar al unui service BMW, si acolo a ramas.Probabil ca or fi si alte metode de a imbogati amestecul, da nu toti tre sa aleaga la fel.

 

Iar de culoarea bujiilor, ce sa zic, n-am fost curios, da cred ca imi pot imagina cum sint dupa culoarea cutiei de pe stinga si dupa pocniturile pe care le trag din cind in cind :alcy: Da o sa scot una in uichend si o s-o pozez.

Editat de bobita
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic deosebit de notat. Ba sunt chiar mai usor de schimbat decat la restul deoarece sunt etriere cu 4 pistonase, nu cu doua. Scoti pinul si au iesit.

 

Apropos... sper ca nu ti-ai luat sinterizate :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Azi mobra mea a implinit 110.000 km :( :)

 

Mere de rupe!!! :crack:

Mesaj completat

Un articol despre cum sa iti legi corect motorul pe platforma AICI

Mesaj completat

Daca vreodata aveti probleme cu senzorii HALL la 1100/1150, trimite-ti-mi mie placa si v-o repar la pretul pieselor si al trasportului doar :D

 

BOIgnSen-R137-2T.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna sper sa nu deranjez pe nimeni dar as dori sa aflu daca nu cumva ari cineva rezervor pt gs1200 aventure.....eu am un gs 1200,si as dori sai maresc rezervoru poate stie cineva de unde as putea cumpar ..bineantele nu noi ca la pretu la care este nu te cam poti apropia de ele ...si asa suntem in prag de criza...aaa si era sa uit poate mai stitti ci ceva genti cu spite....o seara buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, ce ziceti: am sanse la 5-6 mii de coco sa ma pricopsesc cu un 1150? Ca 1150A deja cred ca cer prea mult...

 

Nu stiu daca se merita sa iei 1150 la banii astia... mai bine iei un 1100 cu mai multe accesorii. + ca daca vrei si enduro cu ea e bine sa fie GSA...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, ce ziceti: am sanse la 5-6 mii de coco sa ma pricopsesc cu un 1150? Ca 1150A deja cred ca cer prea mult...

Clar ca ai sanse. Intrebarea este vrei GS sau GSA? Daca dai mai multa sosea, ia GS simplu. Are a 6-a mai lunga un pic decat GSA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea este vrei GS sau GSA? Daca dai mai multa sosea, ia GS simplu. Are a 6-a mai lunga un pic decat GSA.

 

Si daca dai mai mult off road ia GSA, ca-i mai mare, mai greu, mai sus si tot ce e mai "bun" pentru un off road... :(

 

 

:angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Forestier,macadam merge fara probleme pe un GSA. Merge si GS simplu, fara discutie insa e bine sa ai prima mai joasa la greutatea aia. E un mic avantaj.Apropos,cu 6000 EUR nu te atingi de un 1150GSA.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vorbind serios, GS-ul Adventure e o motocicleta cu care sa te duci in locuri unde benzina e ceva rar. Ceva gen Mongolia, tari din Africa si altele de genul asta. Fiind grea, mare si inalta, Adventure nu e o motocicleta off road. Comparativ, GS-ul simplu e mai bun in teren.

Adventure arata mai bine si da celui care o calareste o aura de aventurier. Atat! Dupa mine, e un fel de fitza.

Marea majoritate cumpara Adventure pentru felul in care arata, putini fiind aventurierii adevarati care chiar au nevoie de o autonomie asa de mare.

Parerea mea :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, ca si copchil plimbaret cu dominator... si necunoscator intr'ale tancurilor, as sta departe de 1100 din cauza aspectului arhaic si a vechimii generale a acstor modele. Am avut mobra din 96, stiu ce inseamna, chiar daca ea merge brici. Dintre 1150-uri, as alege ADVul pentru etajarea mai "familiara" a cutiei (vit 1 scurta, vit 6 normala, nu lunga ca dracu). Rezervorul mare a fost intotdeauna un plus la mine. Si cam atat. Ah, si rotile spitate care mi s-ar parut totdeauna un plus pe teren mai nesigur.

 

Decamdata offroad serios pauza datorita unei mici probleme la picior, insa nu as vrea sa dau banii pe un motor care sa nu-mi mai fie drag dupa ce mi se vindeca genunchiul...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca se merita sa iei 1150 la banii astia... mai bine iei un 1100 cu mai multe accesorii. + ca daca vrei si enduro cu ea e bine sa fie GSA...

+1

 

Comparativ, 1100 este mai bun in off decat 1150 deoarece are prima viteza mai scurta. A mea e din '97 si merge brici, iar kilometraje mari nu au de ce te speria la BMW-urile astea. In plus, e un motor ceva mai simplu decat 1150, un motor pe care-l poti diagnostica si repara chiar si in pustietate (daca ai sculele necesare). La 1150 ai ambreiaj hidraulic, frane servo si o foarte mare problema cu "splines" (sorry, nu stiu traducerea in romana) intre motor si cutie, in special la modelele din 2002.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caneluri :angry:

 

subscriu, am dat jos ambreiaju ca sa il schimb la 1100'le meu, si canelurile pe placa de frictiune si pe axul cutiei de viteze aratau ca in ziua 1 cand a iesit mobra de pe poarta fabricii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vorbind serios, GS-ul Adventure e o motocicleta cu care sa te duci in locuri unde benzina e ceva rar. Ceva gen Mongolia, tari din Africa si altele de genul asta. Fiind grea, mare si inalta, Adventure nu e o motocicleta off road. Comparativ, GS-ul simplu e mai bun in teren.

Adventure arata mai bine si da celui care o calareste o aura de aventurier. Atat! Dupa mine, e un fel de fitza.

Marea majoritate cumpara Adventure pentru felul in care arata, putini fiind aventurierii adevarati care chiar au nevoie de o autonomie asa de mare.

Parerea mea :angry:

 

si unuii nu si.l iau ca NU AU GOGONELE

 

dif clare intre gs si gsa STRICT DIN PCT MEU DE VEDERE

PROTECTIE MULT MULT MAI BUNA LA CURENTII DE AER

DAR

ce.ti spun eu tie asta la 120 la ora pe motorul tau nu prea ai curenti de ?aere? prea mari

 

auzi frate iti iei moto ca arata mai AVENTURIER

GAT

DACA NU AJUNGI SA TRAGI BASINI IN MONGOLIA SI SA VEZI JEG MAI MARE CA LA NOI NU MERITI UN GSA

 

AVENTURIERI ADEVARATI ..... NU AU NEVOIE DE GSA AMICE

ASTIA PLECA CU ORICE LA DRUM

 

AVENTURIER -AVENTURIĂR, -Ă, aventurieri, -e, s.m. și f. Persoană căreia îi plac aventurile. [Pr.: -ri-er] – Din fr. aventurier.

Sursa: DEX '98 |

 

ADICA NU ARE NEVOIE DE 33 DE LITRI CA ALTFEL NU SIMTE AVENTURA

 

PS NOROC CA TE STIU GICA CONTRA SI BAIAT DE TREABA CA ALTFEL NU TE BAGAM IN SEAMA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D .........ce te-ai atacat ianachime :angry: ..........si da! raman la aceeasi idee.........FITZE!!!!!!!!!!!!!!!!............ia mai fa spume putin ca m-a distrat :lol:

 

 

 

ps- in afara de genunchi unde poti lua niste izmene mai groase, dudele cu protectia la curentii de aer sunt doar scuze...........si daca nu vrei curent, IA-TI MASINA!!!!!........................cum spuneam.........FITZE!!!!!!!!!!!!!!!............ :(

Mesaj completat

AVENTURIERI ADEVARATI ..... NU AU NEVOIE DE GSA AMICE

ASTIA PLECA CU ORICE LA DRUM

 

da.............GSA cumpara doar....................astia cu aere.........aaaaa, pardon, cu protectii la aer............................... :P

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, ca si copchil plimbaret cu dominator... si necunoscator intr'ale tancurilor, as sta departe de 1100 din cauza aspectului arhaic si a vechimii generale a acstor modele. Am avut mobra din 96, stiu ce inseamna, chiar daca ea merge brici. Dintre 1150-uri, as alege ADVul pentru etajarea mai "familiara" a cutiei (vit 1 scurta, vit 6 normala, nu lunga ca dracu). Rezervorul mare a fost intotdeauna un plus la mine. Si cam atat. Ah, si rotile spitate care mi s-ar parut totdeauna un plus pe teren mai nesigur.

 

Decamdata offroad serios pauza datorita unei mici probleme la picior, insa nu as vrea sa dau banii pe un motor care sa nu-mi mai fie drag dupa ce mi se vindeca genunchiul...

 

Singurul aspect care sa nu-ti placa la 1100 tine de estetic.

Intr-adevar, fata motocicletei arata ca porcu'..

Lipsurile ei insa se opresc aici..felul in care erau facute moto vechi, durabilitatea lor nu este poveste.

Si asta este general valabil la orice(masina sau moto).

Nu stiu ce motor vechi ai avut tu si te-a dezamagit, dar eu am avut un ZZR 1100(1994), un VN 1500(1994) si un RT 1100(1996), am mers cu ele multi kilometri, motoare pe care propietarii lor merg si acum in draci, desi au aproape 15 ani.

Nu ai sa mai gasesti in veci cadre si carene la modelele noi asa rezistente ca la cele vechi.

Nu iti da cu presupusul asupra unor lucruri pe care nu le cunosti.

Despre 1150, la fel, numai de bine:

http://ridermarque.wordpress.com/2007/10/1...lui-jj-polnaja/

ADV isi ia cineva pentru ca este trendy si arata bine si mai putin pt.faptul ca are rezervorul mare, protectia mai buna la vant..aiurea, iti gadila orgoliul treaba asta..oricui i-ar placea, nu este de condamnat lucrul acesta..si eu as face la fel.

Editat de maicarossia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si sa nu uit

dupa cum vad pe aici si pe alte topicuri sa dau in sfaturi si pareri

MAI MULTI NEPOSESORI DECAT POSESORI

cand ma vei vedea pe mine ca ma apuc sa comentez la gsx r la cbr la vfr ce si cum e cu motoarele

inseamna ca am baut prea mult

 

oricum

 

VOI COMENTATI IAR ALTII SE PLIMBA

ASA ca de fitze

Mesaj completat

 

SUPER TRENDY LA 77000 KM IN 2 ANI

 

:angry:

 

GSA ESTE PT MAGHERU CU STATIE LA UNIVERSITATE SI EVEREST

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici cam la ce cred eu ca foloseste GSA-ul

http://www.2ridetheworld.com/

 

 

lasa-ma drak cu aerele tale

 

 

EXACT CE.TI SPUNEAM

NUMAI IN JURUL LUMII POTI PLECA CU UN GSA

IN REST NU MERITA SA DAI BANII ASTIA

 

IN OPINIA TA :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EXACT CE.TI SPUNEAM

NUMAI IN JURUL LUMII POTI PLECA CU UN GSA

IN REST NU MERITA SA DAI BANII ASTIA

 

IN OPINIA TA :angry:

 

Dragule, de unde am plecat si unde am ajuns. Eu am zis ca GS e mai bun la coclauri si GSA, in mare, e mai bun pentru autonomie, si autonomie unde drak ai nevoie???......ca-n europa gasesti benzinarii din 10 in 10 km.

Deci, la ce k.k.t sa-ti iei un GSA daca nu-l folosesti pentru ce a fost el facut?! Adica vrei sa intri in categoria celor care-si iau moto pentru imagine? Daca da, bravo tie. Eu cred ca-i mai corect sa-ti iei moto pentru ceea ce vrei sa faci cu ea.

 

Am mai cautat niste posturi ale celor doi. Uite aici un GSA folosit corect:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=510943

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=500351

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=480682

 

 

De fapt, uite colectia lor de pe adv http://www.advrider.com/forums/search.php?searchid=1163564

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...