Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Pai asta am zis si eu dar nu am fost foarte explicit :scratch: Daca vrei sa pastrezi o turatie nu foarte mare din motive de consum sau orice alt motiv, asta te "obliga" la o viteza mai mica. Si cand am zis ca e bine ma gandeam la adevarul ca viteza ucide.

-----------------------------------------------------------

 

 

 

Pe langa faptul ca eu folosesc motocicleta foarte mult pe coclauri unde conteaza sa fie cat mai usoara, urmatorul motiv pentru care nu vreau sa renunt la monocilindru este faptul ca stiu sigur ca daca as avea o motocicleta mai puternica care sa-mi permita viteze mari, as face abuz de acest "avantaj" si pana la urma..........................................................viteza ucide.......

Avand o motocicleta care "nu poate", oricat as vrea eu, nu ma lasa ea :moron:

sa stii ca nu e chiar asa :moron:

 

am un prieten cu un 650 pe injectie, din 2004 parca, si la o tura scurta de duminica era tot in fata mea, oricat de mult incercam sa il depasesc, efectiv nu reuseam pe viraje.

 

acuma... poate nu stiu eu sa ma dau, poate motorul lui e mult mai usor, poate amndoua la un loc :P dar si 650 ii destul de sprinten din ce am vazut eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Singurul aspect care sa nu-ti placa la 1100 tine de estetic.

Intr-adevar, fata motocicletei arata ca porcu'..

 

 

...intr-o alta ordine de idei...in afara unei fetze tare urite care poate fi schimbata destul de usor, 1100 gs este un motor de vis!

 

dar ce mai exact nu va place la 1100, sincer mie mi se pare chiar ok dpdv estetic; nu e vreo superbitate dar nici urata nu e :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ce mai exact nu va place la 1100, sincer mie mi se pare chiar ok dpdv estetic; nu e vreo superbitate dar nici urata nu e :moron:

e urata man, crede-ma :scratch:

in schimb, 1150 e mult mai reusit la capitolul estetic, mai ales GSA :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ce mai exact nu va place la 1100, sincer mie mi se pare chiar ok dpdv estetic; nu e vreo superbitate dar nici urata nu e :scratch:

Ca sa citez pe cineva de pe ADV, "The 1100 GS has the looks that only a mother could love". Exista doar o situatie in care arata cat de cat acceptabil: plin de noroi, ca sa mai distraga atentia de la design-ul oribil :moron:

 

Function over form. Desi, in timp, incepi sa-i apreciezi uratenia :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va cred pe cuvant, insa tot vreau si eu una :scratch:

 

L.E. Roz..... no comment....

 

L.L.E. Bleah, m-am mai uitat la pocitania aia roz vreo 2 minute si e naspa rau!

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ce mai exact nu va place la 1100, sincer mie mi se pare chiar ok dpdv estetic; nu e vreo superbitate dar nici urata nu e :moron:

...man, am una si stiu ce vorbesc!...o las fara aripa aia cioc de rata in fata ca altfel ar fi si mai urit!..am sa-i fac o masca tipica de bot de bmw peste radiatorul de ulei care sa inlocuiasca aripa aia lunga!

Mesaj completat

Ca sa citez pe cineva de pe ADV, "The 1100 GS has the looks that only a mother could love". Exista doar o situatie in care arata cat de cat acceptabil: plin de noroi, ca sa mai distraga atentia de la design-ul oribil :P

 

Function over form. Desi, in timp, incepi sa-i apreciezi uratenia :moron:

..... :scratch: ...exact asa este!...ai dreptate!..

post-7057-1260632433_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...man, am una si stiu ce vorbesc!...o las fara aripa aia cioc de rata in fata ca altfel ar fi si mai urit!..am sa-i fac o masca tipica de bot de bmw peste radiatorul de ulei care sa inlocuiasca aripa aia lunga!

Mesaj completat

 

..... :laugh: ...exact asa este!...ai dreptate!..

 

Eu cred ca nemtii cultiva in mod special uratenia la toate motocicletele lor. Si functioneaza.

Va spun ce zice o prietena de fiecare cand vede GSA-ul de ex. "Doamne ce urata e! O iubesc!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam deja insa degeaba ca oricum ma uit la poza aia ca porcu' la grenada. Trebe scoala. Ceea ce io nu am. Ala cu fuse box e util.

am vazut undeva format exact cat capacu la fuze box, il listai si decupat se potrivea la fix lipit pe interior; asta ca sa stii de la ce ti so ars siguranta.

Mesaj completat

Sweeeet...

 

207947871_FgRmS-XL-1.jpg

 

 

207957865_qmgUG-XL.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Erm... acum serios, daca faci asa ceva cu autobuzele noastre, acolo ramai. Cu o gaura-n buget de vreo 3-4000 de epuroi. PLM, e apa pana aproape de far :D

 

As for the record, eu am ramas oprit in apa care abia trecuse de nivelul rotii. Fara snorkel esti pa-pa!

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bre, nu stiu ce meserias o fi nenea asta de sare cu vaporu' prin rauri, dar eu am incercat putin gs-ul lui Uzunu si, sincer, ala nu-i motor de trecut rauri si sleauri. Mie mi s-a parut extrem de greu. In afara de sosea si drumuri de tara drepte, nu prea-l vad bine in alte ipostaze enduristice.

Asa ca reclama, filmuletul da bine, dar daca e sa mergem pe principiul "am vazut eu la tv deci se poate", si astea doua ar fi bune de sarituri, nu? :D

post-5780-1261512423_thumb.jpg

post-5780-1261512440_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi, stai asa, ca la sarituri, autobuzul se comporta excelent. Nu o data a fost cu ambele roti in aer si s-a simtit aproape ca acasa (exceptand o situatie pe care nu am prevazut-o suficient si am reusit sa sar inaintea unei curbe direct intr-un voblaj si gata-gata sa ma imprastii, dar asta e alta poveste). Cu preloadul la maxim pe ambele amortizoare nici macar nu am atins cu burta. O singura data, doar, am ajuns la capatul suspensiei si asta din cauza unei gropi imense pe un camp inverzit.

 

Cu gume serioase (se pot folosi fara griji gume cu un numar mai mic, gen 140/80 pe spate, iar la dimensiunea asta chiar se gasesc multe gume agresive), amortizoare bune si ceva skill, eventual si dupa o scurta cura de slabire (ABS = 10kg, cioc = 2kg, parbriz ~1kg, sa pasager = 1kg, crash-uri inlocuite de protectii de alu ~4kg, toba ~6kg) poate deveni un killer pentru LC8 Adv chiar si pe off. De fapt, cam asta a facut si BMW cu HP2 Enduro, o motocicleta care se batea nu doar cu LC8 Adv, ci si cu varianta Enduro, ba chiar, in opinia mea, a dezvoltat o mobra mult mai buna decat orice contracandidat direct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi, stai asa, ca la sarituri, autobuzul se comporta excelent.

 

La fel ca si cele doua exemple date de mine, nu? ;)

 

Si acum vorbind serios, nu vreau sa zic ca gs-urile astea mari sunt motoare naspa. Doar ca, mai ales 1100 si 1150, MIE mi se pare c-ar fi mult prea grele ca sa ies la coclauri, cu sau fara crampoane.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ma, da' tu esti si dement asa de felul tau cand vine vorba de coclau, iar eu sunt un inapt cu Tourance-uri si prea zgarcit ca sa imi permit s-o dau pe jos :D

 

My point: pe traseu de rally-raid nu prea e diferenta fata de LC8 Adv, un LC4 Adv probabil ar zbura pe langa, insa restul cu greu s-ar apropia, iar aici ma refer la mobre de touring. Daca drumul se endurizeaza, abia atunci BMW-ul ar trece in spatele KTM-ului (a se vedea ca alte matzocarii gen Transalp nici macar n-au fost puse la socoteala ;) )

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...