Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Am schimbat uleiu in grup. Usual normal shit, namol dela specific.

 

Desi in manual scrie ca schimbu de ulei se face la fiecare doi ani sau 20k km (sau 40k era?) in grup si cutie, recomand cu caldura ca schimburile sa se faca odata cu uleiu din motor.

 

04022010.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este chiar identica cu 1100 ?! ...in situatia asta nu gasesc nici un motiv sa alegi motorizarea mai slaba, nici macar la consum nu e vre-o smecherie, fiind submotorizata !

 

+ ca am comparat preturile in germania pentru modelele 850 si 1100 cuprinse intre anii 1999 si 2000. SUNT IDENTICE!!! variaza intre 3500 si 5500 pentru ambele

deci, cu 850 nu e nicio sfaraiala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este chiar identica cu 1100 ?! ...in situatia asta nu gasesc nici un motiv sa alegi motorizarea mai slaba, nici macar la consum nu e vre-o smecherie, fiind submotorizata !

Cred ca are ceva de-a face cu limitele de putere la motoare in germania si dupa cati ani de exerienta ai voie sa le conduci :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va treaca de plictiseala si dediochi ! >>>

 

CICA: "Unii isi petrec Week-end -ul polisandu-si motoretele! ...EU O SPAL PE A MEA ! " :)) ...asta zice asta ! :laugh:

 

BMW fan ?!

Editat de MCN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4. REFERITOR LA ASTA: "..pe modelele mai noi au fost acceptate si alte marci dar pe cele vechi este singura care pastreaza parametrii motorului si chiar da un plus de4-5 cai, evident in combinatie cu filtru de aer k&n!.."

GET REAL! :huh: 3.12 CAI ... Si-ii numeri cand accelerezi! Filtrul merita K&N, dar este ultima prioritate. Din aceiasi bani schimbi 5 filtre normale, adica 100.000 km! SUCCES CU ASTIA !

...partea cu 3,12 cai sa inteleg ca era o gluma?...daca nu era o gluma o sa o consider eu asa deoarece am pretentia ca un om citit cum pari a fi nu ar scrie prostii fara sa se documenteze in prealabil...

...acei 4-5 cai sunt cei declarati de fabricantul tobei(exista tabele si teste facute in site-ul lor oficial) si sunt confirmati de constructorul motocicletei si nu in ultimul rind de mine!...i-am simtit altfel decit numarindu-i!..

...e bine 5 cai in plus si e o cifra mai normala decit ceea ce spun altii, zeci de cai in plus!.. :D

Mesaj completat

salutare am si eu un r1100gs din 94 si pun si eu o intrebare cam deplasata dar sa ii dam drumul.vreau sa stiu in regim de oras ce consum aveti cu ale voastre?de ce? pai sa stiu daca nu cumva ma o probleme la motor sau la alt subansamblu sau am mana prea" mare".stiu ca consumul bun si corect se face afara ceea ce se va intampla in weekend dar vreau si niste procente de la voi.al meu a luat 8 la sut si de doua ori 10 la suta.stiu ca orasul e aglomerat dar totusi. am schimabt filtru aer bujiile uleiul deci nu intrebati de ele,ar mai fi o problema caucioacele sunt de cros foarte cramponate.va multumesc si dati cu procentul sa depistez defectiunea daca e una. :blink: brmm brmm poc poc

...intre 8 si 10 % consuma in oras!...8% daca mergi cu bun simt si 10% daca o arzi de nu apuca nimeni sa te vada!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3.12 CAI, este o gluma intr-adevar!

Pe seama la ce ai spus tu. :blink:

 

In esenta , am vrut sa spun ca aia 3-4-5 cai, masurati pe stand, nu prea ii simti in practica si NU CRED ca merita ca investitie. Daca omul chiar vrea, e treaba lui, era numai o opinie. Eu personal am avut bafta sa o iau cu galerie Remus si filtru normal, de hartie; nivelul urmator ar presupune filtru si/sau CIP schimbat, dar nu o sa fac niciodata modificarea de CIP... Are destula putere si cuplu, mai trebuie sa muncim la kilometri ! :huh:

 

Parerea mea, nu te aprinde degeaba si nu fa aprecieri ca cea de mai sus ca nu este elegant (cred).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3.12 CAI, este o gluma intr-adevar!

Pe seama la ce ai spus tu. :blink:

 

In esenta , am vrut sa spun ca aia 3-4-5 cai, masurati pe stand, nu prea ii simti in practica si NU CRED ca merita ca investitie. Daca omul chiar vrea, e treaba lui, era numai o opinie. Eu personal am avut bafta sa o iau cu galerie Remus si filtru normal, de hartie; nivelul urmator ar presupune filtru si/sau CIP schimbat, dar nu o sa fac niciodata modificarea de CIP... Are destula putere si cuplu, mai trebuie sa muncim la kilometri ! :huh:

 

Parerea mea, nu te aprinde degeaba si nu fa aprecieri ca cea de mai sus ca nu este elegant (cred).

...nu am vrut sa te simti lezat in vreun fel, am vrut doar sa-ti dau replica la cele scrise de tine!..

...in alta ordine de idei, sunt multe chestii care-mi lipsesc dar numarul de kilometrii nu se numara printre ei!...de-a lungul vietii mele de motociclist am adunat atitia kilometrii ca pot spune fara sa stau pe ginduri ca am deja echivalentul a 6 ture in jurul pamintului pe la ecuator!...am 100.000km facuti doar cu un singur motor, bmw r1100rt...deci, nu sunt unul care are motor de o vara si nici motociclist de duminica nu sunt!..

...iar daca-ti spun ca se simte diferenta intre versiunea de serie si cea modificata cu filtru si toba, adica cei 5 cai in plus, sa stii ca chiar se simte!..eu o simt!..

...nu am cum sa-ti demonstrez aici pe forum din tastatura dar in teren realitatea este alta!

...am sa ma opresc aici, nu mai vreau sa demonstrez nimic...in fond si la urma urmei fiecare face ce vrea si cheltuie banii asa cum vrea, degeaba ne ciondanim noi aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...iar daca-ti spun ca se simte diferenta intre versiunea de serie si cea modificata cu filtru si toba, adica cei 5 cai in plus, sa stii ca chiar se simte!..eu o simt!..

Daca tot ai toba goala si filtru mai permisiv, fa si mod-ul cu CCP :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu am vrut sa te simti lezat in vreun fel, am vrut doar sa-ti dau replica la cele scrise de tine!..

...in alta ordine de idei, sunt multe chestii care-mi lipsesc dar numarul de kilometrii nu se numara printre ei!...de-a lungul vietii mele de motociclist am adunat atitia kilometrii ca pot spune fara sa stau pe ginduri ca am deja echivalentul a 6 ture in jurul pamintului pe la ecuator!...am 100.000km facuti doar cu un singur motor, bmw r1100rt...deci, nu sunt unul care are motor de o vara si nici motociclist de duminica nu sunt!..

...iar daca-ti spun ca se simte diferenta intre versiunea de serie si cea modificata cu filtru si toba, adica cei 5 cai in plus, sa stii ca chiar se simte!..eu o simt!..

...nu am cum sa-ti demonstrez aici pe forum din tastatura dar in teren realitatea este alta!

...am sa ma opresc aici, nu mai vreau sa demonstrez nimic...in fond si la urma urmei fiecare face ce vrea si cheltuie banii asa cum vrea, degeaba ne ciondanim noi aici...

BRE, nu suntem pricinosi niciunul, NU ERA UN REPROS SI NU ERA PTR TINE TREABA CU KM, ERA LA GENERAL, IAR CA SA DEMONSTREZ ASTA ITI DAU O BERE CAND NE VEDEM, PROMIT!

 

E BINE ?! PACE!

 

PE CHEILE NEREI MERGE CAREVA DE ASTA SEARA ?!

 

HAI CU RASPUNSUL REPEDE!

 

adica aici:

44°53'55.52"N

21°46'40.60"E

Mesaj completat

Daca tot ai toba goala si filtru mai permisiv, fa si mod-ul cu CCP :blink:

 

Asta e schimbarea de CIP sau Eprom, ala cu 10-15cai si Nm in plus ?!

Editat de MCN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ai toba goala si filtru mai permisiv, fa si mod-ul cu CCP :blink:

...dane, toba nu-i goala!..are doar un alt mod de evacuare a gazelor, mai rapid!...gindeste-te ca sistemul are inclusiv catalizator, evident si ala este mult redus fata de cel original si de asemenea este cu trecere rapida a gazelor!

...nu vreau sa fac alte modificari deoarece eu sunt foarte multumit de situatia in care ma aflu, daca as vrea cai cu nemiluita mi-as lua HP2 enduro si gata, cu ala s-a terminat cu smecheria! :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de Bavaria, unde se mai poate sincroniza mobra?

Vreun garaj ... ceva?

Cavalerul de deasupra sau Bavaria. Nu recomand personal "garaje", pentru ca este chiar "mare branza" !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am asa, ramase de la GS: o semnalizare spate completa iar cealalta completa mai putin sticla galbena si surubul. Care aveti nevoie de ele/ ea... dat in PM.

 

17953_105272446165139_100000471521072_136529_5458341_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, afar' de faptul ca esti tradator ( :love: ) ca detesi GeeSu pe aia, nici nu pusesi poze cu a noua! PAI CE FACI, e corect?! Da sa vedem si noi, DEZVOLTA, de unde , de ce, etece!

Editat de MCN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://tinypic.com/player.php?v=2u9pdtv&s=5

 

20100301-084502_1.jpg

 

Din 95, 43k km avea cand am luat-o, ABS, coburi originale si top case original, tankbag original...

 

Motorul merge foarte bine, insa scapa ulei pe la simeringu stang de la furca, treaba remediata in 4 ceasuri, intr-o seara dupa ce am iesit de la munca, cu ajutorul unui prieten.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina treaba ai mesterit :love:

 

Daca tot te deranjeaza becurile ca se decojesc, de ce nu bagi niste leduri? Fata + spate, si faci mod-ul la releu, si nu mai consuma 84 de W pe avarii ci 10 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

44 x 22,5 x 38 cm (35L) respectiv 44 x 26,5 x 38 cm (41L)

Asta incercam sa le explic celor ce isi confectionau cutii de aluminiu. Cutia de pe partea cu evacuarea trebuie sa fie mai mica. Daca sunt egale adio simetrie./index.php?showtopic=373915&st=80

Frumoase, mai ales motorul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...