Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Pai fie tragi "socul" - fast idle fie deschizi usor acceleratia si dai la buton :D Nu am reusit niciodata sa il innec. Insa ma intreb de ce nu porneste nici la rece nici la cald daca tii acceleratia deschisa la blana, cred ca are a face cu TPS - ul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai fie tragi "socul" - fast idle fie deschizi usor acceleratia si dai la buton :D Nu am reusit niciodata sa il innec. Insa ma intreb de ce nu porneste nici la rece nici la cald daca tii acceleratia deschisa la blana, cred ca are a face cu TPS - ul :cheers:

PARDON! Doar asa a luat-o dupa ce l-am inecat azi. Ma rog, nu blana, dar dincolo de jumate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu am reusit sa pornesc vreun motor cu acceleratia deschisa la maxim. Cand "dai la automat", turatia motorului este foarte mica, curentul de aer prin carburator este slab. In dreptul jiclorului principal (pe unde urca benzina in timpul mersului normal), in dreptul jiclorului de relanti si in dreptul jiclorului socului (daca socul este deschis) viteza aerului va fi mica. Benzina nu va putea urca din camera de nivel constant. Motorul se va alimenta doar cu aer. Motorul nu va porni. Asta e explicatia la care m-am gandit. Plus ca TPS-ul iti modifica momentul aprinderii (mareste avansul).

Mesaj completat

PARDON! Doar asa a luat-o dupa ce l-am inecat azi. Ma rog, nu blana, dar dincolo de jumate.

 

Probabil s-a dezinecat cu o cura de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine indiferent de vreme daca motoreta a stat mai mult de 4 ore trebuie tras socu. si dau la buton si porneste. nu e nevoie sa deschid acceleratia pt ca exista sansa foarte mare de a o inneca.

 

switch-ul aproape a reusit sa faca asta la mine la accident noroc ca era un tdm-ist acolo si a pornit-o el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asta iarna la garaj la fel :D

 

daaa. uitasem de asta iarna :cheers:

 

ce zboara timpul. in februarie ne chinuiam sa montam proiectoare, in aprilie am facut o tura de 2200km si in mai dupa o tura de 300km am ajuns in spital.

 

viata!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-22404-1276708882_thumb.jpg

Mesaj completat

Several months ago Hank had 470 or 480K on his 1100gs and still running strong.

Mesaj completat

Cum sa schimbi cablul de acceleratie la un GS

 

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/GS%20...ble%20swap.html

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mai, s-a lasat linistea peste topicul asta?...sunte-ti plecati la endureala?... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No,not really.Sunt-em la gratar.Cel putin unii dintre noi.

...fericitule!... :D ...la mine ploua de citeva zile de ai zice ca e musai sa ploua acum toata apa din lume, parca la iarna nu ar avea destule ocazii!...

...cred ca am sa ma mut in anglia sa fac plaja.... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap,pacat ca ai un RT si trebuie sa dai bani la spalatorie.Daca inca mai aveai geseul cautai o balta si rezolvai problema pentru inca 6 luni.

:smoke: tare asta !

 

BUN VENIT IN RANDUL LUMII SWITCH, FELICITARI PENTRU ACHIZITIE ! MERGE ANIMALUL?! ... ESTE CA-I UN PIC DIFERIT (FATA DE ORICE)?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap,pacat ca ai un RT si trebuie sa dai bani la spalatorie.Daca inca mai aveai geseul cautai o balta si rezolvai problema pentru inca 6 luni.

Asta vine de la unu care o avut 1200 c cu pachet chrome :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai ce lant sa intinzi; fa supapele si colbutorii (parca era 0.05 pana la 0.4 m intervalu, daca ii faci cat mai aproape de limita inferioara o sa fie mai silentios motorul :smoke: ) si apoi sincronizeaza. Veiz pe urma daca se mai aude.

 

Sper sa fie asta,dimineata reglez jocul la supape si culbutori.

Am o intrebare,suruburile alea 4 care trebuiesc desfacute sa ajung la supape se strang doar la 9 NM?

La cele de reglare a supapelor mi se pare ok 8 NM cum scrie cartea ,dar la celelalte?Sau am citit eu gresit....

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: tare asta !

 

BUN VENIT IN RANDUL LUMII SWITCH, FELICITARI PENTRU ACHIZITIE ! MERGE ANIMALUL?! ... ESTE CA-I UN PIC DIFERIT (FATA DE ORICE)?!

 

Bine v-am gasit. Taman ce l-am neglijat vreo 5-6 zile timp cat m-am dat cu 'fosta' si azi l-am luat iar la intrebari :cheers: Doamne, ce-i place la drum, mai ales cu pasager :smoke:

 

 

...acuma chiar vreau si mai mult sa vad cum arata cu Desierto!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa fie asta,dimineata reglez jocul la supape si culbutori.

Am o intrebare,suruburile alea 4 care trebuiesc desfacute sa ajung la supape se strang doar la 9 NM?

La cele de reglare a supapelor mi se pare ok 8 NM cum scrie cartea ,dar la celelalte?Sau am citit eu gresit....

Multumesc

 

Da da, e numai 8 Nm. Nu are sens sa le strangi mai tare ca se fute filetul din bloc, si apoi tre bucsat. Suruburile sunt foarte tari, blocul din aluminiu nu. Eu am pus doar niste ulei pe garnituri, si pe alea mari si pe aia de la bujie si apoi am strans.

 

Sesizez adanca invidie si o doza sanatoasa de regret pentru faptele trecute?

PS:pachet chrome?

Deloc.

 

Ieri si azi am avut un GS 1100 pe mana, la care i-am pus bucsi. 50k km, arata super bine. M-a prins ploaia de la garaj pana acasa, si atunci mi s-a facut dor de RT :cheers:

 

Ideal e sa ai 2 mobre: un GS si un RT. Numa ca in cazul asta, cred ca as fi frustrat ca nu stiu cu care sa ma dau in ziua respectiva :smoke:

 

PS: all inclusive :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideal e sa ai 2 mobre: un GS si un RT. Numa ca in cazul asta, cred ca as fi frustrat ca nu stiu cu care sa ma dau in ziua respectiva ;)

...vezi?..eu cind ti-am spus asta ai crezut ca am glumit!...eu sunt la varianta ideala acum!...1 rt + 1 gs!... :smoke: :cheers:

..cu acestea 2 am acoperit orice fel de excursie am in plan!..pe orice fel de drum!... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri si azi am avut un GS 1100 pe mana, la care i-am pus bucsi. 50k km, arata super bine. M-a prins ploaia de la garaj pana acasa, si atunci mi s-a facut dor de RT :cheers:

 

Ideal e sa ai 2 mobre: un GS si un RT. Numa ca in cazul asta, cred ca as fi frustrat ca nu stiu cu care sa ma dau in ziua respectiva :smoke:

 

PS: all inclusive :lol:

 

In mod clar e o pierdere de bani sa ai si GS si RT. Sunt mult prea apropriate ca segment (touring) ca sa merite investitia. Sincer mi s-ar parea mult mai interesant sa am de exemplu un VFR (chiar si 1200, nu ma supar) si un GS normal. Sau un RT si XR... sau chiar un RT si un Husky 6xx SM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...