Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Tot citind de cutiile de viteze tractoristice si discutand cu alti posesori de gs la intrunirea din acest wekend de la cj am zis hai sa ma mai interesez si pe net

Am descoperit ca daca tensionezi putin levierul schimbatorului inainte sa tragi anbreiajul schimba frumos

Pe scurt ..testat merge brici

Sa zicem trec din 2in 3 accelerez ridic cu bombeul levierul si trag finut maneta de ambreiaj ...clic finut frumos zici ca-i japo ...merge brici de fiecare data

Adica contrar obijnuintei nu trag ambreiajul si mai apoi actionez invers

Schimba inpecabil si in sus si in jos

Sporuri

» Post actualizat in 31 May 2016 11:49

Apropo

Si-a pus careva kit xenon pe brontozaur la 1100?

Oare incape becul ???

Nu m-as apuca de desfacut numa sa ma gasesc in treaba

Multumiri de info dezamagitorule !!!

Ar trebui un buton de multumiri

» Post actualizat in 31 May 2016 11:49

Apropo

Si-a pus careva kit xenon pe brontozaur la 1100?

Oare incape becul ???

Nu m-as apuca de desfacut numa sa ma gasesc in treaba

Multumiri de info dezamagitorule !!!

Ar trebui un buton de multumiri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dezamagitorule, multumim pt info!

Momentan si eu am in motor tot Liqui Moly doar ca 10w60. Mi se pare ok ca, macar teoretic, este bun pentru o plaja mai mare de temperaturi. Am sa continui cu acelasi ulei.

Legat de aditivul MoS2, ti-am inghitit povestea si l-am comandat deja la e-mag :) Vine fara costuri de transport la showroom sau o serie de oficii postale.

Acum, in legatura cu uleiul pt transmisie. Pentru anul asta am avut un ulei Mobil 75w90 si l-am pus p-ala. Dar pentru la anul as pune un ulei pentru o plaja mai mare de temperaturi, si anume 75w140. Ma gandesc sa pun si-n transmisie tot Liqui Moly. La e-mag am gasit asa ceva: http://www.emag.ro/ulei-cutie-viteze/liqui-moly/filter/vascozitate-f1840,75w140-v-760964/c

Dupa cum se vede au doua feluri, pentru cutie si diferential. In cutie intra ala de cutie, dar nu stiu daca in cardan sa pun d-ala pentru diferential sau sa pun tot ulei pentru cutie. Stiu ca pentru unii poate parea o intrebare stupida, dar nu prea le am cu mecanica asa ca mai bine intreb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Spuneti-mi si mie, va rog frumos, ce consum aveti voi la 1100 in oras.
Intreb fiindca am un 1100 din '96 cu un consum de 9.5l/100km, ceea ce mi se pare destul de mult, avand in vedere ca pe net gasesc ca majoritatea au un consum in oras de aproximativ 7.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti aproxima cam la ce temperatura exterioara ai consumul asta? si cam ce distanta/timp parcurgi prin oras.

 

de exemplu eu merg si iarna si vara. iarna am consum de aprox 10%, dar vara mai degraba 7-8%. Merg drumuri de 5-7 km in 10-15 minute, si nu stau la coada cu masinile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Hmm, mie in cardan mi-a intrat 250 si cutie cred ca vreo 900. Asta cu mobra pe cricul central si plan drept.

Cartea zice

Curie 1000 ml initial fill up

800 ml oilchange

Cardan

250 ml initial

230 ml every change

Deci am gresit eu 30 ml

Cine are nevoie de carti am eu date cateva jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti aproxima cam la ce temperatura exterioara ai consumul asta? si cam ce distanta/timp parcurgi prin oras.

 

de exemplu eu merg si iarna si vara. iarna am consum de aprox 10%, dar vara mai degraba 7-8%. Merg drumuri de 5-7 km in 10-15 minute, si nu stau la coada cu masinile.

Pe traseul pe care il fac zi de zi de luni pana vineri parcurg intre 5-7km intre 8-12min de doua ori pe zi la temperaturi de peste 10grade, nu stau la coada si evit toate semafoarele pe strazi laturalnice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe traseul pe care il fac zi de zi de luni pana vineri parcurg intre 5-7km intre 8-12min de doua ori pe zi la temperaturi de peste 10grade, nu stau la coada si evit toate semafoarele pe strazi laturalnice.

Inseamna ca "e de la ei" :D

 

Incearca o sincronizare si un reglaj supape. verifica si bujii si filtru de aer sa nu fie afectate. Si nu in ultimul rand, presiunea in roti, 2.3 fata 2.6 spate mers solo (chiar 2.4 cu 2.7 daca nu tii prea mult la confort).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, mie in cardan mi-a intrat 250 si cutie cred ca vreo 900. Asta cu mobra pe cricul central si plan drept.

 

Un amic a pus tot asa, la "ochi" si la un moment dat a inceput sa-i curga ulei pe la garnituri, el crede ca e din cauza ca nu a pus exact cat scrie in carte...

 

Salut,

Spuneti-mi si mie, va rog frumos, ce consum aveti voi la 1100 in oras.

Intreb fiindca am un 1100 din '96 cu un consum de 9.5l/100km, ceea ce mi se pare destul de mult, avand in vedere ca pe net gasesc ca majoritatea au un consum in oras de aproximativ 7.

Merci

 

A mea e 1200 si consuma la fel la drumuri scurte de pana la 10km; abia are timp sa se incalzeasca uleiul la distanta aia... La drum lung scade la 6, uneori 5 depinde de cum merg. Dar in oras, pe drumuri scurte nu scade sub 8 oricat de incet as accelera si oricat de cald ar fi afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Un amic a pus tot asa, la "ochi" si la un moment dat a inceput sa-i curga ulei pe la garnituri, el crede ca e din cauza ca nu a pus exact cat scrie in carte...

Din ce stiam se pune pana in buza orificiului de completare. Atat mi-a intrat cu motorul tinut drept si nu pus pe cricul lateral.

» Post actualizat in 02 Jun 2016 07:50

-------

 

Daca voi stiti altfel dati de stire sa se lumineze si profanii ca mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiam se pune pana in buza orificiului de completare. Atat mi-a intrat cu motorul tinut drept si nu pus pe cricul lateral.

» Post actualizat in 02 Jun 2016 07:50

-------

 

Daca voi stiti altfel dati de stire sa se lumineze si profanii ca mine :)

 

Si eu tot la fel am pus, dar de cand am vb cu amicul asta am decis sa masor :). In manualul de la 1200 scrie asa:

 

to bottom edge of thread of filler screw 0.9 l
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ieri a inceput sa-mi dea abs-ul eroare

Tot clipea intermitent si nu cupla ..

Cand mi-a mai facut figura asta ...tras pe dreapta ..oprit ..pornit ..ok

Acum imi raman pornite constant luminile de la abs

Stie cineva de la ce ar fi eroarea ??cat de remediabila este

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil ca incepe sa cedeze bateria..

De ieri a inceput sa-mi dea abs-ul eroare
Tot clipea intermitent si nu cupla ..
Cand mi-a mai facut figura asta ...tras pe dreapta ..oprit ..pornit ..ok
Acum imi raman pornite constant luminile de la abs
Stie cineva de la ce ar fi eroarea ??cat de remediabila este
Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Prima data pe thread-ul asta, am citit cat am putut.

Intrebare: ce sa iau? 1150 gsa sau 1100gs? Am 1.94 inaltime, ma intereseaza sa stau bine pe el. Si ma voi da cu el in oras, stiu ca viteza 1 la 1150 este lunga si poate nu asa buna pentru oras.

 

Nu vreau 1150gs, nu imi place cum arata.

1100gs il am in vizor pentru ca e mai ieftin ca 1150 cu multisor si am citit numai de bine de el (vin de pe motoare minimaliste, carburatie, kick starter, dinastea, dar as vrea injectie.. :) )

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1.95, am avut 1100 GS si era decent ca si marime. Ma dadeam cu el prin Cluj, destul de manevrabil...

Si 1150 gsa e frumos, e mai greu de manevrat la viteze mici, pentru ca, ei bine, e greu!

Daca vrei sa mergi la drumuri lungi, de multe ori, ia un 1150 gsa, daca il freci mai mult in oras, 1100 cred ca e mai potrivit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.96 si eu, 1150 gsa. recent am ridicat coarnele si coborat scaritele si pozitia e mult mai faina.

totusi, nu cred ca-i motor de oras.racire pe aer si ulei si daca nu te misti se incinge rau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...