Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

si-a revenit de la becuri pornite constant la intermitent...

Am avut luminile de la abs aprinse in urmatoarele situatii:

-baterie slaba

-bec lampa frana ars

-contact pedala frana(sau maneta) ramas inchis la pornire

Asta la un 1150gsa din 2004.Nu stiu ce ai tu.

 

 

Ia-le si tu pe rand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Despre aditivi miraculosi:

e un singur aditiv de ulei care si-a dovedit potenta de-a lungul timpului. Bisulfura de molibden MoS2. Asta se folosea in al doilea razboi la avioane. MoS2 face o pelicula foarte alunecoasa pe suprafete si permite functionarea motorului fara ulei, cateva minute (asta e valabil la pornire, cand n-ai pelicula de ulei si in caz extrem cand pierzi total presiunea la ulei). Minutele alea le permiteau pilotilor impuscati in motor sa aterizeze pe putere in loc sa pice ca avionul de hartie. Pentru ei asta era miraculos.

MoS2 nu e compatibil cu ambreiaje umede, dar noi nu avem problema asta. Eu folosesc chestie de-asta in motor si sunt mai fericit cu decat fara. Mi se pare ca porneste mai usor, merge mai rece si consuma mai putin. Nu am facut cercetare corecta, cu masuratori baseline ,masuratori test, cu atat mai putin cu corectii la factori externi (temperatura, umiditate, altitudine si alte cacaturi), dar pe MoS2 nu trece de 6 linii in trafic decat ocazional (fara trecea frecvent), la pornire tacanitul supapelor dispare aproape instant (fara tacanea cam 5 secunde) si consumul pare vag mai mic (1000 de km cu ~250 de lei pe MoS2, ~280 fara MoS2). Dar repet, astea sunt observatii personale. Poate intre timp mi-am schimbat stilul de mers si s-a facut cald afara. Daca vreti sa testati si voi chestie de-asta nu costa mare lucru si nu are efecte negative.

 

Cele bune!

 

Salut,

 

Da, MoS2 este un produs extraordinar.

Folosesc aditivul respectiv in auto dar nu m-am gandit niciodata sa il folosesc si la mobre.

La mobra am o chestie de zgomot uscat/frecare neunsa in prima jumatate de secunda de dupa dat la bumb atunci cand pornesc mobra lasata ceva timp pe cricul lateral. Zgomotul se aude dinspre cilindrul din dreapta si parca din zona de axa cu came.

Daca tu zici ca folosesti si in mobra si nu infunda filtrul - o sa ii dau si eu o sansa intr-una din zile - poate scap de zgomotul descris mai sus care imi sta pe creer cateodata.

De unde iti iei liqui moly in TM - ovarom am vazut ca distribuie dar nu prea au prin stoc si trebuie comanda?

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aude cilindrul dreapta pentru ca nu ai ulei in el. :) eu las mobra pe cricul central.

Doamniiiie feri sa ai ulei in cilindru... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu las mobra pe cricul central.

 

Am vazut ca multi au hobby-ul asta. Cooperativa "munca in zadar" :)

La fel ca tolomacii aia care sting farul (ca vezi-Doamne bla-bla la pornire) si apoi il uita stins... ceea ce este chiar periculos. Noroc ca la astea mai recente nu se mai poate stinge deloc, tocmai din acest motiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai o serie de intrebari, am tot citit pe google de 3zile..: practic daca cumpar un 1100 cu cutie viteze ok ce se strica apoi, exista in Romania service ce le face si cam cat costa reparatia? Pe ebay vad ca o cutie sh e si la 400euro..

Ultimul an de productie 1999, e mai safe de cumparat, legat de cutie strict intreb?Sau sa iau orice an, dar cu km putini?

 

Pe Advrider zic oamenii ca modelul din 94 e mai bun in nustiu ce privinta (ceva legat de shaft drive)..

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca uleiul ajunge foarte repede sa faca ungerea nu inseamna ca nu se aude la pornire un sunet diferit fata de cilindrul stang. Si tot odata nu inseamna ca apare uzura prematura.

 

Dar forta gravitatiei este in favoarea cilindrului stang.

 

Iar legat de far, in timpul in care invarte electromotorul farul este stins, pentru al proteja.

Editat de zyonbv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai o serie de intrebari, am tot citit pe google de 3zile..: practic daca cumpar un 1100 cu cutie viteze ok ce se strica apoi, exista in Romania service ce le face si cam cat costa reparatia? Pe ebay vad ca o cutie sh e si la 400euro..

Ultimul an de productie 1999, e mai safe de cumparat, legat de cutie strict intreb?Sau sa iau orice an, dar cu km putini?

 

Pe Advrider zic oamenii ca modelul din 94 e mai bun in nustiu ce privinta (ceva legat de shaft drive)..

 

Multumesc!

:)))

ia-l pe ala care iti place ca model, apoi an si stare cat mai buna in functie de buget si problemele care apar ulterior (daca apar) se vor rezolva.

:)

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai o serie de intrebari, am tot citit pe google de 3zile..: practic daca cumpar un 1100 cu cutie viteze ok ce se strica apoi, exista in Romania service ce le face si cam cat costa reparatia? Pe ebay vad ca o cutie sh e si la 400euro..

Ultimul an de productie 1999, e mai safe de cumparat, legat de cutie strict intreb?Sau sa iau orice an, dar cu km putini?

 

Pe Advrider zic oamenii ca modelul din 94 e mai bun in nustiu ce privinta (ceva legat de shaft drive)..

 

Multumesc!

 

Eu cand aveam 1100gs si am vrut sa schimb ceva la cutie, am dus motoru la un nene care stia motociclete si mi-a dat in brate cutia de viteze. M-am dus cu ambele cutii (cea data jos si cea cumparata separat) la un mester de Dacii (din ala batran), i-am dat cutiile si i-am zis sa mute continutul dintr-o cutie in alta. Cu rulmenti schimbati cu tot. A lucrat repede si bine.

 

Una peste alta ca asa schimbi o cutie de viteze e munca enorma - practic motocicleta se desface in doua si se reface la loc. Orice service serios o sa te taxeze pe masura. Daca le ai cu surubaritul poti face singur - numai sa stii ce faci si sa urmezi exact instructiunile nemtilor (mai ales la capitolul cuplu de strangere si locktite - daca o fi cazul). Cred ca iti va lua vreo doua zile de munca.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce m-am intors dintr-un mic trip prin europa cam 4000km

Am observat ca mi-a papat cam 300 ml ulei

Am mai citit ca e normal ca boxerele sa pape ulei

Ma incadrez in parametei???

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce m-am intors dintr-un mic trip prin europa cam 4000km

Am observat ca mi-a papat cam 300 ml ulei

Am mai citit ca e normal ca boxerele sa pape ulei

Ma incadrez in parametei???

Multumesc

da, te incadrezi in normele BMW.

Limita de sus parca o dadeau la 1l la 1000km.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms !! Rasuflu usurat ..colegul s-a incapatanat sa faca slovenia italia franta .coata de azur italia inapoi intrun cilindru cu un boulevard

L-a lasat ieri in Lubliana

Pacat ca nu pot sa pum ceva poze cu Le Rouge Giant din snt Tropee...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind sa cred ca nu, dar mai bine intreb. Ar putea fi vreo diferenta la filtrele de benzina intre modelul "simplu" si Adv? Intreb asta deoarece la Louis, daca stai sa cauti dupa modelul de mobra, au filtru doar pentru modelul "simplu", nu si pentru Adv.

As vrea un raspuns de la cineva care stie sigur si nu doar presupune. Si eu presupun ca nu e nicio diferenta, dar vreau sa stiu 100%. Multumesc!

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Diferenta nu sta in filtrul de benzina, este comun la foarte multe modele Untitled.png

 

Dealtfel variantele sunt multiple, poti folosi oricare filtru de benzina de la auto, atata timp cat iti intra in rezervor. Poti deasemenea adapta un filtru exterior fara probleme, daca ai dori acest lucru si ai vrea sa renunti la cel din interior, in ideea de a renunta la munca de a-l scoate.

 

PS: Retine baza de date RealOem atat pentru auto cat si pentru moto, te poate ajuta cu multe lucruri. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dealtfel variantele sunt multiple, poti folosi oricare filtru de benzina de la auto, atata timp cat iti intra in rezervor.

 

Asta cu intratul in rezervor e si dilema mea. Dimensiunea. Dar totusi nu cred sa fie diferenta. Voi vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi inainte!Interventii la motor ai avut ceva?

Multumesc,

Motor si cutie nimic.

Ambreiaj o data inlocuit acum vreo 40K.

Grup spate:

Rulmenti + semering schimbat la reprezentanta in Franta in 2013. A tinut vreo 15K dupa care a aparut huruit..

Schimbat din nou rulment in Slovenia in reprezentanta in 2014. Dupa 10K a inceput iar sa huruie..

Dus la Dan in Cluj, verificat, masurat, saibe adecvate, si alti rulmenti in ianuarie 2015. De atunci am 40K si nici un semn de slabiciune.

 

In rest am schimbat multe alte chestii care eu le consider consumabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo tie pt cati km faci,unii nu fac nici cu masina atata,bravo lui Dan pt ce stie sa faca, huoo reprezentantelor de peste tot pt buleleala ce o fac!

» Post actualizat in 21 Jun 2016 12:20

Bravo tie pt cati km faci,unii nu fac nici cu masina atata,bravo lui Dan pt ce stie sa faca, huoo reprezentantelor de peste tot pt buleleala ce o fac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...