Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Revin cu povesti despre sa: a fost coborata si ingustata la minimul omenesc cam 5 cm mai jos decat wunderlichul ce-l aveam. Acum ating cu ambele picioare, talpa jos complet. Bonus genunchiul usor flexat :)

Am kit de coborare scarite, deci la picioare e ok, cam ca la un naked uzual.

Confortul nu a suferit mai deloc. 200 km fara pauza fara probleme.

 

Autorul: dan din timisoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu povesti despre sa: a fost coborata si ingustata la minimul omenesc cam 5 cm mai jos decat wunderlichul ce-l aveam. Acum ating cu ambele picioare, talpa jos complet. Bonus genunchiul usor flexat :)

Am kit de coborare scarite, deci la picioare e ok, cam ca la un naked uzual.

Confortul nu a suferit mai deloc. 200 km fara pauza fara probleme.

 

Autorul: dan din timisoara.

 

S-a reapucat Dan de treaba? Parca nu mai lucra...

Eu tot la el am facut saua. In schimb, am pus mai mult material, ca la 1.96 inaltime este unde si e mult mai comoda la drum lung. Oricum, drumurile lungi le fac cu airhawk (recordu e de 1200 km+ intr-o singura zi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da si tu mai multe amanunte:ti-ai pus tu ?ce contine kitul?ce avantaje si cat ar costa asa ceva?

Da am pus kitul..kitul contine 2 injectoare bosh model nou si piesele(distantiere ,oringuri) pt adaptate.Avantaje ar fii o mai buna "atomizare" a benzinei ,injectoarele noi avand 4 gauri in duza in comparatie cu 1 cat are injectorul original..in consecinta motorul merge mai rotund,trage mai binesi urca in ture mai repede..cel putin asa este la mine dar eu am si chip-ul modificat..in concluzie chiar daca s-ar putea sa fie una subiectiva motorul merge si trage aproape ca un 1200((generatie2004-2007)!!Pretul este de 210 euro cu tot cu transport!

» Post actualizat in 27 Mar 2017 08:41

astazi il pun pe tester sa reglez nivelul CO si revin cu impresii!

post-10654-0-59780800-1490603426_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am zis sa scot si Bmwu la aer, asa ca am pus ieri bateria pe ea, a invartit de cateva ori si a fost gata.

Bateria a stat peste iarna la incarcat, temperatura in jur de 20 grade... Exide. M-am folosit de ea un an jumate.

Fosta baterie a fost un Odyssey care m-a tinut 5 ani jumate, stat tot timpu pe motor, iarna/vara, chiar la temeparturi de -20 grade (garaj neincalzit). Si mi s-a frecat in Grecia dupa ce mi-au incarcat-o la un magazin de piese auto/peco langa hotel (a urlat alarma noaptea ca era setat senzorul de perimetru si a fost ceva activitate pe langa ea si nu mai invartea calumea).

O baterie exide costa 350 lei, la louis odyssey e 145 euro, deci cam 650 lei.

Am avut eu ghinion? Poate, da trecem inapoi la Odyssey...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix aceeasi poveste a patit un prieten cu un exide nou nout care n-a facut nici macar un an cu ea... Deja nu prea mai pare a ghinion.

 

Pe de alta parte, eu am avut un exide 8 ani (inca il mai am, ca merge, dar nu asa de bine pe frig) si acum am tot exide si pare sa tina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da am pus kitul..kitul contine 2 injectoare bosh model nou si piesele(distantiere ,oringuri) pt adaptate.Avantaje ar fii o mai buna "atomizare" a benzinei ,injectoarele noi avand 4 gauri in duza in comparatie cu 1 cat are injectorul original..in consecinta motorul merge mai rotund,trage mai binesi urca in ture mai repede..cel putin asa este la mine dar eu am si chip-ul modificat..in concluzie chiar daca s-ar putea sa fie una subiectiva motorul merge si trage aproape ca un 1200((generatie2004-2007)!!Pretul este de 210 euro cu tot cu transport!

» Post actualizat in 27 Mar 2017 08:41

astazi il pun pe tester sa reglez nivelul CO si revin cu impresii!

Cum se simte cu injectoarele noi? Eu tot nu am avut vreme sa mi le montez :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi pare ca acum merge un pic prea inecat pana in 3500 rpm si dupa aceea este ok(urca destul de repede pana in 200km/h) ..daca setez sa mearga bine pana in 3500 -4000 dupa aceea este amestecul prea sarac...cred ca este de la chipul tuning si faptul ca nu am senzor O2 care sa regleze amestecul...o sa incerc cu chipul original si revin cu impresii.

Porneste usor ,merge rotund ..dar na!..cand este bine ai vrea si mai bine,acum am cu ce ma juca pana gasesc setarea ideala.O sa caut sa vad daca am mufa de O2 senzor si o sa incerc si varianta acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand crash bar Heed, 550 lei pret fix. Detalii: http://www.heed.com.pl/index.php/en/crash-bars-heed-for-gs-1150-adventure-01-05-bunker-en

Deasemenea, de vanzare si consumabilele + aparatorile de noroi din poza.

Detalii pe PM.


» Post actualizat in 06 Apr 2017 12:17

------------

 

Ofer la schimb toba Remus pentru toba originala + diferenta. Discutii pe PM.

post-3463-0-35039900-1491039515_thumb.jpg

post-3463-0-10172600-1491039517_thumb.jpg

post-3463-0-49316100-1491480994_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna baietii, vin si eu cu problema mea. Vaca mea a avut un somn lung, si dureros. Chiuloasa de la partea stanga, a fost luat jos pentru ca a trebuit sudat locul piulitei ( unde vine surubul capacului ). Cu treaba asta au mai fost si schimbat simeringuri de supape + retragerea de carbun de la supape. Dupa asta a fost montata totul la locul lui, fiind reglate supapele, sincronizarea facuta la TB. Problema vine acum. Motorul invarte putin greu. In timpul de pornire, curentul dispare si face un click. Daca iau bujiile afara, atunci totul e ok, invarte usor. Porneste, merge, dar are o vibratie atat de mare, ca la o Aprillia Pegasso, si nu merge " rotund " motorul + a crescut si sunetul motorului. Ambele piston functioneaza, nu functioneaza numai una dintre ele. Ieri ne-am masurat compresie, si rezultatul a fost destul de ciudat. La partea stanga, pe care a fost demontat, a iesit 9.5 bar si la partea dreapta pe care nu a fost umblat deloc, a fost aproape 12 bar. Eu ma gandesc ca asta este cauza vibratiei marit... acum o sa-l verific reglajul supapei, sa vedem la ce valoare a reglat mesterul, si sper ca valorile necorespunzatoare va fii problema. Voi ce ziceti? Cineva a avut ceva problema asemanatoare? Voi ce ziceti? Mersi pt rapsuns.

 

Cu stima, un proprietar ingrijitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca distributia e pusa OK, adica:

 

- liniile de pe pinioane is orizontale, toate 4

- daca numai un piston e la PMS pe compresie la un moment dat, adica, cand is sus pistoanele, numai pe o parte ai supapele libere sa le poti regla, si daca vrei sa reglezi si pe partea aialalta, trebuie sa mai duci o data pistonul jos si apoi sus iar.

 

Eu zic ca ai ambele pistoane la PMS pe compresie, concomitent. Motorul merge, dar merge prost, cum zici tu, si nu depasesti 160 km/h ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Distributie este pe locul lui, toate liinile sunt orizontale, si pistonul este sus. Daca as fii pus pe o parte distribuie, macar cu un singura dinte, nu se poate porni motorul nu? Cum se poate observa ca ambele pistoane sunt pe compresie concomitent? Mersi pt ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci ambele capace la chiulasa si aduci pistoanele la PMS. Vezi daca supapele is libere sa poti regla jocul, pe ambele pistoane sau numai pe unul. Ar trebui sa fie doar pe unul la un moment dat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, tocmai am intrat si eu in grupul celor cu GS (1150 in cazul meu)...

L-am luat in toamna si primavara asta i-am facut o verificare generala (schimbat disc ambreiaj, vre-o 3 cuzineti, uleiuri, etc).

Acum vre-o doua sptamani dau o tura prin imprejurimi, Snagov, Caldarusani, inapoi) si totul e ok!

W/e trecut plec sa fac o tura mai lunga cu un prieten (sa o vad si eu la drum intins!) spre Dalboka.

Vreme faina, ma bucur de cum se simte motorul pe drum..., cand, inainte de Calarasi, ma trezesc ca busonul de ulei e sarit si eu + motocicleta inmuiati in ulei pe toata partea stanga... :eek:

Am tras pe dreapta, am oprit motorul (eram cu inima stransa ca nu stiam de cat timp merg asa...) si mi-am facut o cruce mare ca nu m-am intins pe jos cat mi-s de lung, tinand cont ca roata spate era pe jumatatea stanga numai ulei... :mexicanwave: :mexicanwave:

Am adus motorul in oras cu platforma si din fericire am aflat ca motorul nu a patit nimic si doar a trebuit sa iau un buson nou + ulei....

A mai patit asa ceva careva? In ce conditi se poate intampla? E cazul sa stau cu ochii pe busonul ala?

Ah, mai jos niste poze cu minunatia....

post-68548-0-78983400-1492172816_thumb.jpg

post-68548-0-61503300-1492172827_thumb.jpg

Editat de altis10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o problema si poate ati intalnit-o deja vreunul dintre voi si ma puteti ajuta, sa nu mai bajbai eu in incercarea de a gasi buba.
BMW 1100 GS - 1996 - fara ABS

De fiecare data cand o pornesc, porneste greoi si doar cu socul tras. De mers, merge doar cu socul tras si neaparat accelerata indiferent de cat de cald este motorul.

In mers, merge in suturi, tragi tare de gaz, nu se intampla nimic si apoi da un rateu puternic si dintr-o data trage agresiv, daca tii aceleratia trasa isi pastreaza viteza - la viteza de peste 100km/h merge normal dar da rateuri care rateuri in general creaza impulsuri de putere.

Inainte de unele rateuri se aude un sunet (de cauciuc) gen sunetul scos de carburator cand este o membrana blocata si se deblocheaza.

Cu motorul cald la 4 liniute, daca bagi socul si pui acceleratia in zero - se opreste - indiferent daca esti in mers sau nu, in concluzie, la relanti nu merge daca nu ai socul tras. Chiar daca motorul este la temperatatura optima daca nu e tras socul se opreste.

Nu stiu cat de explicit am fost dar sper ca se intelege problema.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca nu iti este iesit cablul de acceleratie din locasul lui, la admisia din dreapta ;)

 

https://lh3.googleusercontent.com/OUYUOT8PLj7gFI48_lmpVo6nByUpaRus4V9mLzWW9P--6LPuO0DtDSOkXiF2OFVCvxZ6D2EqiKiLxg=w382-h220

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, tocmai am intrat si eu in grupul celor cu GS (1150 in cazul meu)...

L-am luat in toamna si primavara asta i-am facut o verificare generala (schimbat disc ambreiaj, vre-o 3 cuzineti, uleiuri, etc).

Acum vre-o doua sptamani dau o tura prin imprejurimi, Snagov, Caldarusani, inapoi) si totul e ok!

W/e trecut plec sa fac o tura mai lunga cu un prieten (sa o vad si eu la drum intins!) spre Dalboka.

Vreme faina, ma bucur de cum se simte motorul pe drum..., cand, inainte de Calarasi, ma trezesc ca busonul de ulei e sarit si eu + motocicleta inmuiati in ulei pe toata partea stanga... :eek:

Am tras pe dreapta, am oprit motorul (eram cu inima stransa ca nu stiam de cat timp merg asa...) si mi-am facut o cruce mare ca nu m-am intins pe jos cat mi-s de lung, tinand cont ca roata spate era pe jumatatea stanga numai ulei... :mexicanwave: :mexicanwave:

Am adus motorul in oras cu platforma si din fericire am aflat ca motorul nu a patit nimic si doar a trebuit sa iau un buson nou + ulei....

A mai patit asa ceva careva? In ce conditi se poate intampla? E cazul sa stau cu ochii pe busonul ala?

Ah, mai jos niste poze cu minunatia....

» Post actualizat in 20 Apr 2017 14:34

Daca ai avut busonul ei original (cel negru din plastic)da se poate desface pt ca are doua pozitii in care el se infileteaza,dar pozitia corecta este sa ti vina creasta mai putin inata spre fata motocicletei cand e infiletat.Daca vrei alt buson au si pe Wunderlich.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 20 Apr 2017 14:34

Daca ai avut busonul ei original (cel negru din plastic)da se poate desface pt ca are doua pozitii in care el se infileteaza,dar pozitia corecta este sa ti vina creasta mai putin inata spre fata motocicletei cand e infiletat.Daca vrei alt buson au si pe Wunderlich.

Nu cred ca era cel original dar, cum acuma a plecat de tot, nici nu mai pot sa-mi dau seama... :) Cu busonul am rezolvat-o. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci ambele capace la chiulasa si aduci pistoanele la PMS. Vezi daca supapele is libere sa poti regla jocul, pe ambele pistoane sau numai pe unul. Ar trebui sa fie doar pe unul la un moment dat!

Mersi mult domnule. Problema rezolvata. Asa a fost cum ai zis, distributia a fost pusa inapoi gresit. Vin cu o bere :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...