Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

 

In caz ca mai e careva interesat, asta e povestea cu mobra mea.

 

http://advrider.com/index.php?threads/hp-build-attempt-based-on-r1100gs.1263430/

 

E aproape gata... De fapt e functionala, o sa incerc sa fac timp sa pun poze cu totul.

Dan, cum mai stai cu constructia?

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma tem ca trist.

 

Am bagat o gramada de bani si si mai mult timp in ea, si nu apuc sa ma dau. M-am dat ~ 30 km si se pare ca am coborat prea mult scaritele, drept pentru care le-am si rupt, cand m-am bagat printre niste bolovani mai inalti cu ele.

 

Drept urmare, trebuie sa renunt la a le cobora, sa le montez pe pozitia standard si sa ma dau cu ea asa.

Apoi, roata fata tot atinge din cand in cand evacuarea, asa ca bucsa de la triple clamp trebuie sa o mut in partea de jos, deasupra rulmentului, ca sa mai castig 25mm, si sa re-rutez evacuarea si mai sus ca sa nu mai loveasca in ea.

 

In rest, in cei 30 km care i-am facut, mobra e DE VIS! Nu am crezut ca ar putea sa mearga asa de bine si frumos. E docila, e grea dar nu simti asta, e ca un 990, asa o simt. Cu centru de greutate jos, te iarta de foarte multe. Pe bolovani nu tzopaie ca o capra, e stabila din cauza greutatii. Daca iti iei avant, urci pante care nu credeam a le putea urca cu mobra de 200+ kg :D

 

De ridicat pe o roata e extrem de usor, are o gramada de cuplu si suspensia fata e de vis si aia. Ma gandesc sa pun un grup cu rapoarte care sa ma avantajeze si mai mult, daca vrea careva sa faca schimb de rapoarte, pot faca o revizie completa la al meu cu rulmenti noi(33:11), pentru un grup cu 37:11 care se gaseste in stare naturala pe R850R sau R1100R.

 

Overall e de vis motocicleta. Ma bucur ca am facut asta, acum incerc sa imi dau seama cum pot face sa am mai mult timp ca sa ma pot bucura de ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am si eu "niste" tristeti, in speranta ca poate ma poate ajuta cineva.

Mi se opreste motocicleta in mers. Daca tin acceleratia trasa sau o turez pe loc, merge - nu se opreste, dar daca dau treapta inferioara fara sa tin turatia sus, motorul e gata da sa moara si daca nu accelerez se opreste de tot.

Poate sa fie de la baterie, care este pe duca, am pus-o pe redresor in sezonul asta de 2 ori?

Sau sa fie de la seonzorii Hall ?

 

Pentru baterie aveti vreo recomandare?

Multumesc

Editat de oqkoq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are a face cu senzorii hall, aia ori merg ori nu merg, adica nu merge motorul.

La tine, cel mai probabil, nu is reglate admisiile sau is uzate. Vezi scripetii pe care stau cablurile de acceleratie, daca au joc radial, nu ar trebui sa aiba! Daca au, se pot repara, cu kit care le face ca noi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos. Incerc sa-mi gasesc timp sa desfac putin sa verific.


» Post actualizat in 07 Aug 2018 11:26

Nu am avut timp sa desfac momentan, stau foarte prost la capitolul timp. Am observat insa ca se opreste doar cand este rece motorul si virez la dreapta. Daca virez stanga nu are nici o problema indiferent cat de rece/cald este motorul.

Am specificat in ideea in care poate in viitor cineva o sa aiba aceeasi problema la un moment dat, si sa stie exact simptomele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci poate se intrerup firele de la contact, alea au obiceiul sa faca asta dupa un anumit numar de ani, daca nu ii prins manunchiul cu o brida de plastic, si se rupe chiar de la iesirea din contact.


» Post actualizat in 08 Aug 2018 06:33

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci poate se intrerup firele de la contact, alea au obiceiul sa faca asta dupa un anumit numar de ani, daca nu ii prins manunchiul cu o brida de plastic, si se rupe chiar de la iesirea din contact.

» Post actualizat in 08 Aug 2018 06:33

 

Fix aia m-am apucat sa fac la al meu. Desfaci jugul, gauresti suruburile, dai contactul jos și te apuci de refacut firele. Am luat fire noi pe care le voi inadi undeva mai jos cu firele originale pentru ca sunt cam coapte in partea de sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci poate se intrerup firele de la contact, alea au obiceiul sa faca asta dupa un anumit numar de ani, daca nu ii prins manunchiul cu o brida de plastic, si se rupe chiar de la iesirea din contact.

Firele de la contact sunt prinse cu brida (soricel) si teoretic nu ar trebui sa fie o problema.

In timp posibil sa fi aparut probleme fiindca este montat un inaltator de ghidon de la HD si cu toate ca am observat ca nu sunt tensionate nu este exclus categoric sa fie problema de acolo insa nu inteleg de ce nu mai face probleme dupa ce se incalzeste foarte bine motorul, daca era de la contact, teoretic trebuia sa patesc asta tot timpul.

O sa fac tot posibilul sa-mi gasesc timp in weekend sa gasesc problema.

» Post actualizat in 09 Aug 2018 08:44

De la contact este si la mine. Desi sunt prinse cu bride firele de la contact, din cauza inaltatorului, cablurile de la ambreiaj si soc sunt destul de intinse si la fiecare viraj la dreapta pun presiune pe cablurile care ies din kilometraj.

Asadar ca sfat pentru cei care nu aveti probleme, verificati bine cursa de viraj stanga dreapta sa nu se agate in ceva, cablurile de la contact.

Multumesc pentru sfaturi si ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

De regula cand e la contact problema, ti se taie TOT ce e electric pe motor. Adica pui mobra pe cricul central, pui contactul, sucesti stanga dreapta de ghiodon si vezi daca iti opreste tot ce ai pe bord.

Sfatul meu e sa luati alte switchuri, is ~ 550 ron noi la BMW dar stii ca mai tine inca 20 de ani :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai exact asta am facut, am pus-o pe central si am rotit stanga dreapta, si intr-un punct fin in partea dreapta imi intrerupe tot.

Am observat ca daca este motorul cald, se opreste doar daca o pui in punctul ala in care taie alimentarea si o tii acolo, altfel daca treci peste zona respectiva are o pierdere de putere pe care nu o resimti acut in ghidon.

In schimb daca motorul este rece isi reia mai greu cursul de dupa "pana de curent" si de aceea imi da in nas si se opreste de tot.

M-ar ajuta daca mi-ai lasa un link cu switch-urile respective.

Multumesc

Editat de oqkoq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Buna, in legatura cu campaniile alea doua deschise pe seria 1150-ului meu, se pare ca trebuie s ama progamez in service si se rezolva... Va spun daca o fost asa simplu... :-)

In alta ordine de idei, am o mica problema in ultima vreme cu motorul... Merge frumos la drum intins dar am observat ca undeva pe la 3500-4000 rpm daca bag mana in gaz mai tare are pierderi de putere!!

Adica urca in ture si la un moment dat are niste intreruperi bruste si scurte la motor....

Are cineva idee de al ce ar putea fi?! Plizzz, e tare naspa sa te prinda o chestie de asta in plina depasire!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, in legatura cu campaniile alea doua deschise pe seria 1150-ului meu, se pare ca trebuie s ama progamez in service si se rezolva... Va spun daca o fost asa simplu... :-)

In alta ordine de idei, am o mica problema in ultima vreme cu motorul... Merge frumos la drum intins dar am observat ca undeva pe la 3500-4000 rpm daca bag mana in gaz mai tare are pierderi de putere!!

Adica urca in ture si la un moment dat are niste intreruperi bruste si scurte la motor....

Are cineva idee de al ce ar putea fi?! Plizzz, e tare naspa sa te prinda o chestie de asta in plina depasire!

Vezi sa fie stranse bornele la baterie, prima data.

Apoi, din ce zici tu, m-as uita la filtrul de benzina, daca nu e schimbat in ultimii 122 de ani, schimba-l ca e vro' 80 ron. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Are cineva nevoie de un cadru cu acte de la un BMW 1100 GS din '99 inmatriculat in Romania?

Nu este un post comercial.

Nu ma intereseaza sa-l vand, pot sa fac un troc de maxim bun simt.

Am postat asta pentru ca la un moment dat am vrut sa cumpar o motocicleta, numai ca nefiind din UE ajungea prea mult inmatricularea si tare bine mi-ar fi prins un cadru inmatriculat deja in UE sau poate chiar in Romania, si m-am gandit ca poate daca cineva se afla intr-o situatie similara si asta l-ar putea ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte fain, iti ia ceva pana capeti incredere dar odata ce te obisnuiesti, numa te joci cu ea. O gramada de cuplu care te ajuta la tot felul de urcari, si nu ai nevoie sa patinezi ambreiajul decat rareori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...